Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Upc si reclamatii

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
28 răspunsuri în acest subiect

#1
alexsv

alexsv

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 15
  • Înscris: 06.09.2008
Doresc sa intreb in acest forum daca ati facut plangeri/reclamatii inpotriva upc la opc/ancom si daca s-au rezolvat problemele. Care sunt pasii care trebuie facuti pentru a primii cum trebuie serviciul care il platesc?

Multumiri pentru raspunsuri!

#2
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 884
  • Înscris: 20.01.2005

View Postalexsv, on May 3 2009, 19:11, said:

Doresc sa intreb in acest forum daca ati facut plangeri/reclamatii inpotriva upc la opc/ancom si daca s-au rezolvat problemele. Care sunt pasii care trebuie facuti pentru a primii cum trebuie serviciul care il platesc?

Multumiri pentru raspunsuri!

Daca vrei, poti detalia problema si vedem daca te pot ajuta- poate problema ta nu a ajuns unde trebuia, desi ai semnalat-o :)

#3
alexsv

alexsv

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 15
  • Înscris: 06.09.2008
Imi merge greu upc-ul de la ei. Am sunat la dep. tehnic de nenumarate ori si ma tot iau cu "best efforts-ul lor si cu faptul ca lor nu le pasa de torrente/dc++. Vreau sa beneficiez de serviciile pe care le platesc. Daca stiti cum si puteti sa ma invatati ce sa fac in cazul asta as aprecia :)

#4
boooggy

boooggy

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 496
  • Înscris: 23.05.2004
din pacate nu prea ai ce face in afara de a renunta la serviciile lor.

#5
Farrell

Farrell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.848
  • Înscris: 09.01.2007
De bun simt este ca operatorul sa-ti asigure cat mai mult din viteza contractata pe toate protocoalele existente. Legal, prin reclamatii nu poti sa obligi vreun operator sa iti asigure o viteza foarte buna ca sa downloadezi un material fie el si legal prin intermediul unui anumit protocol. De exemplu, nu poti sa obligi un ISP sa-ti asigure viteza maxima pe torenti cand downloadezi o distributie de linux, chiar daca e free. Cat timp in speedtest viteza este relativ buna, operatorul este exonerat de orice raspundere.
Limitarile de pe torenti si dc au mai putina legatura cu dorinta justitiara a operatorului ci mai mult cu incarcarea retelei. In cazul UPC, folosind aceste limitari, clientii se pot bucura de viteze aproape maximale obtinute pe site-urile de test gen speedtest.
Dar pana la urma este o problema de concurenta, unde cei interesati pot opta intre un abonament de 10 sau 20Mbps cu limitari de trafic (FUP) sau un abonament mai mic, 5-6 Mbps dar fara nici un obstacol in calea torentilor, a dc-ului si a traficului masiv.

Editat de Farrell, 03 mai 2009 - 21:16.


#6
Visorele

Visorele

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 25
  • Înscris: 12.02.2009
Ma numesc Rotaru Viorel, sunt din Judetul Hunedoara, Localitatea Petrosani, si declar

urmatoarele:
Am incheiat un contract cu S.C. UPC Romania S.R.L., la data de 26.05.2008, contractul are

numarul 2033884, contractul fiind incheiat pe 2 ani. In data de 25.05.2009 am platit

abonamentul de 22 lei pentru luna Iunie si Iulie, in total am platit 44 lei. Acum cateva

zile am primit factura de la UPC si la Total de plata imi apare ca mai am de platit 1.80

lei. Am luat Factura si m-am dus la casieria UPC si mi-au spus ca incepand cu 01.07.2009 se

mareste pretul facturii cu inca 1,80 lei. Din contract reiese clar ca acest contract e

incheiat pe 24 de luni si beneficiez de pretul special de 22 lei abonament lunar timp de 24

de luni. Daca nu isi retrag aceasta majorare pe care o adaoga o sa ma debransez de la ei, si

daca ma pun sa platesc si in plus ceva o sa ajung cu ei in salile de judecata. Si tot ei mai

zic ca daca platesti dinainte pentru cateva luni, nu esti afectat de majorarile care apar pe

parcurs in acea perioada cand ai deja platit. Mint, sunt nesimtiti, o sa le fac reclama

buna, deabia astept sa mi se termine contractul ca sa plec de la ei. Si cand ma gandesc ca

eram cat pe ce sa fac abonament la ei si la Internet si la telefon fix, offf!!!!, ce bine ca

nu am acceptat.
Eu sper sa se rezolve aceasta situatie.

#7
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.037
  • Înscris: 08.08.2002
S-au scumpit abonamentele scrie clar pe site la UPC. NU intereseaza pe nimeni ca ai platit in avans.  Daca vrei sa renunti la ei esti liber sa o faci dar vei plati 200 lei. Daca socotesti 1,80x10 luni cat mai ai in contract e mult mai rentabil. Ii dai in judecata, adica nu-ti permiti 18 lei in plus dar iti permiti un avocat ?

Editat de MD, 17 iulie 2009 - 10:57.


#8
todoran13

todoran13

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 309
  • Înscris: 19.10.2008
Avand in cedere ca au marit preturile si astfel nu au respectat contractul, poti sa reziliezi fara sa platesti nicio taxa de reziliere, nu trebuie sa astepti pana la terminarea contractului.
Doar ca din pacate TOTI fac asa si nu stiu daca merita efortul sa schimbi operatorul...

#9
flash gordon

flash gordon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 198
  • Înscris: 22.06.2007
daca ai contract si ai platit lunile in avans nu esti obligat sa platesti si majorarile. asa ca decizia ta de a-i ataca in instanta este foarte buna. daca altfel nu se poate, cu biciu'

#10
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.037
  • Înscris: 08.08.2002
Pe teoria voastra dupa scumpire oricine ( ca la toti s-a scumpit abonamentul) poate renunta la UPC fara nici o penalizare insa o sa vedeti ca nu e deloc asa simplu !

Editat de MD, 17 iulie 2009 - 21:13.


#11
razzvann93

razzvann93

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 287
  • Înscris: 07.08.2007

View PostMD, on 17th July 2009, 22:11, said:

Pe teoria voastra dupa scumpire oricine ( ca la toti s-a scumpit abonamentul) poate renunta la UPC fara nici o penalizare insa o sa vedeti ca nu e deloc asa simplu !

Te alaturi cumva lui lafayette? :lol: Acu lasand deoparte ironia, in primul rand nu s-a scumpit la toti, decat la unii, pe care numai ei stiu dupa ce criterii i-au ales, si in al doilea rand atata timp cat contractul il platesti pt o suma poti rezilia oricand, pentru ca una din parti nu respecta contractul (nu cred sa fie pe undeva specificat ca pot modifica preturile fara a semna un act aditional)

#12
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.113
  • Înscris: 20.01.2007

View Posttodoran13, on 17th July 2009, 16:44, said:

Avand in cedere ca au marit preturile si astfel nu au respectat contractul, poti sa reziliezi fara sa platesti nicio taxa de reziliere, nu trebuie sa astepti pana la terminarea contractului.
Cum au mariu preturile?

Quote

In alta ordine de idei, reprezentantii UPC afirma ca nu au in vedere mariri ale tarifelor pentru servicii, chiar daca operatorul este singurul de pe piata care are tarifele exprimate in lei, iar moneda nationala a pierdut in mai putin de trei luni peste 10% in raport cu moneda europeana.
"Bugetele noastre pentru anul 2009 au fost prevazute in RON. La momentul acesta nu avem preconizata in planurile de viitor nicio scumpire a tarifelor", a declarat Severina Craiciu.
http://www.zf.ro/bus...n-2009-3737547/

Era o intrebare retorica, evident...

#13
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.037
  • Înscris: 08.08.2002
http://migrari.upc.ro/noutati.pdf

Chiar daca marirea de preturi e subtire gestul pica urat si intr-un moment ft. prost economic cand lumea se uita si la cativa lei.
Plus marirea de preturi ar fi trebuit compensata macar cu cresterea vitezelor la net dar din pacate nu misca nimic in acest sens si call-center iti spune fie ca nu au habar daca poti avea noile viteza sau de cand le poti avea fie se jura ca te-au trecut la noile viteze dar ghinion merge mai prost ca inainte.
Pe partea de TV marirea de preturi a fost "compensata" de scoaterea a 3 canale bune Viasat-uri si RAI.
Marirea de pret e ascunsa intr-un mod bun de reclamat la ANPC - preturile sunt trecute fara TVA pe site si in reclame si cine nu e atent e tentat sa creada ca e vorba de o ieftinire.

#14
pssst

pssst

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 284
  • Înscris: 02.09.2007
Deci până la urmă a renunțat cineva la ei fără plata unor penalizări ?! având în vedere scumpirea nesimțită..

Chiar acum am căutat în contract, http://www.upc.ro/pd...11_mai_2009.pdf  

Art. 9. MODIFICAREA CONTRACTULUI:

9.1.  Tarifele pot fi modificate, în sens crescător, în funcție de: evoluția ulterioară a pieței (inclusiv, dar nu limitat la:
modificările privind plata drepturilor de autor și a drepturilor conexe, costul licențelor de comunicații electronice, taxe
sau impozite suplimentare asupra exploatării Rețelei precum  și asupra furnizării Serviciilor), modificarea structurii  și
caracteristicilor Serviciilor.  
Noile tarife se comunică Clientului fie prin afișare la centrele de relații cu clienții, fie prin canalul propriu de informații,
dar în oricare situație cu cel puțin 30 de zile înainte de aplicare. Dacă nu acceptă noile tarife, Clientul poate denunța
unilateral Contractul oricând în decursul celor 30 de zile, comunicând UPC în scris sau, în cazurile în care locuința
Clientului se află într-o arie geografică în care UPC nu deține un centru de relații cu clienții, telefonic la numărul de
telefon 031-1000872 (după confirmarea identității Clientului).  


9.2.  Structura  și caracteristicile Serviciilor pot fi modificate în funcție de factori relevanți (posibilitățile proprii de
dezvoltare, evoluția pieței, modificările normelor aplicabile, sondajele de audiență efectuate de UPC/ alte instituții
specializate etc.), modificări care vor fi comunicate Clientului fie prin afișare la centrele de relații cu clienții, fie prin
canalul propriu de informații, dar în oricare situație cu cel puțin 30 de zile înainte de aplicare. În cazul în care nu acceptă
modificările structurii  și caracteristicilor Serviciilor, Clientul poate denunța unilateral Contractul oricând în decursul
celor 30 de zile, comunicând UPC în scris sau, în cazurile în care locuința Clientului se află într-o arie geografică în care
UPC nu deține un centru de relații cu clienții, telefonic la numărul de telefon 031-1000872 (după confirmarea identității
Clientului).  


O să dau un telefon mâine cu contractul și ultima factură în dinți, să văd ce zic cei de la Relații cu Fraierii.

Editat de pssst, 20 iulie 2009 - 23:35.


#15
musicall

musicall

    Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 375
  • Înscris: 15.03.2004
Ce ai rezolvat cu UPC-ul?

Se mai poate rezilia contractul cu ei? Ce alte metode ... mai sunt pentru o rezilere pe cale "amiabila" de ambele parti ?


#16
albertooos

albertooos

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 602
  • Înscris: 01.06.2009

View Postmusicall, on 30th August 2009, 12:07, said:

Ce ai rezolvat cu UPC-ul?

Se mai poate rezilia contractul cu ei? Ce alte metode ... mai sunt pentru o rezilere pe cale "amiabila" de ambele parti ?

mai poti..inca nu au trecut 90 de zile de la majorare..invocand scumpirea abonamentului analogic fara sa imbunatateasca nimic + alt motiv ar fi introducerea tva-ului...in Cluj multi au renuntat cu motivele astea doua..aici nu prea comenteaza ca lunar primesc cate o amenda de la OPC

#17
musicall

musicall

    Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 375
  • Înscris: 15.03.2004
O sa vad daca tine...

#18
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.654
  • Înscris: 23.09.2002
Treburile alea din contract nu sînt valabile. Nu au voie să mărească prețul scris în contract fără să semneze abonatul un nou contract sau act adițional, și modificările serviciului pot deveni și ele abuzive dacă exagerează prea tare cu scăderea calității sau grilei. Notificarea abonatului de modificări nu valorează nimic dacă abonatul nu e de acord, modificările NU intră automat în vigoare. Contează doar chestiile pe care ambele părți au semnat, și alea doar dacă nu contravin legii.

Uitați-vă aici (art. 10).

Deci puteți oricînd refuza să plătiți noile tarife și să reclamați la OPC. Atenție însă, nu înseamnă că se va termina contractul (care e pe termen nedeterminat) ci doar că vor plăti amendă și vor reveni cu prețul la normal.

Rezilierea e altă mîncare de pește. Cf. legii puteți rezilia absolut oricînd. Tot ce trebuie să faceți e să puteți dovedi că un reprezentant UPC a luat la cunoștință că i-ați anunțat că reziliați. E un drept fundamental al abonatului cf. legii și orice clauză care susține altceva (cum ar fi aia care zice "se obligă să nu rezilieze") se anulează automat. Deci implicit și faza cu 200 de lei.

Treaba cu taxa de reziliere stă așa: cînd semnați pe un an sau doi, aranjați cu UPC un schimb reciproc avantajos: voi ziceți că stați 1/2 ani, UPC vă oferă niște reduceri la schimb. Dacă renunțați înainte de perioada aia nu se plătește o taxă scoasă din burtă, ci doar diferențele, reducerile primite, și doar din urmă, nu pe toată perioada. Deci în cazul de mai sus, dacă te răzgîndești după 2 luni plătești diferența pînă la tarif normal pe alea 2 luni și gata.

Aducerea la cunoștință e unilaterală, nu trebuie aprobată și nu trebuie făcută cu N zile înainte de nimic. Se anunță UPC (prin telefon -- dar înregistrați convorbirea!, sau depuneți anunțul de reziliere la un centru și luați bon de ordine, sau recomandată la sediul lor etc.), se predă echipamentul (cu dovadă de predare!), se plătește abonamentul la zi și la revedere. Restul depinde de ei, să apară în sistem și să taie furnizarea.

Asta în mod normal. Problema e că UPC face foarte urît cînd reziliezi înainte de perioadele alea. Și sînt și proști, pentru că dacă ar reformula niște chestii pe acolo le-ar fi mai greu abonaților să rezilieze. O să vă loviți de tot felul de mizerii: vă zic că "nu se poate"; pot ajunge pînă la a vă trimite acasă notificări în care amenință cu proces; refuză să preia echipamentul sau să ia la cunoștință rezilierea; refuză să elibereze factură corectă pentru serviciile la zi și cer să plătești anumite sume la casierie (șmecheria e că primești doar bon, nu factură pe care să scrie "taxă de reziliere", care e ilegală).

După toate mizeriile astea scapi în sfîrșit de ei dar fac altă chestie: trec și adresa și CNP-ul pe o listă neagră și dacă mai încerci vreodată să te abonezi la ei (sau dacă altcineva încearcă de la adresa respectivă) refuză și cer anumite sume de bani "restante". Deci tot la OPC ajungi, ceea ce vă recomand să faceți oricum. Din păcate asta e situația, sînt incredibil de idioți cînd vine vorba de reziliere. Astea-s metodele prin care UPC își menține abonații ăia cu care se laudă și din păcate puțină lume cunoaște legea și știe că pot rezilia în condiții normale.

Dacă luați legea și conspectați un contract cu UPC găsiți zece ilegalități instant în el.

Editat de wirespot, 13 septembrie 2009 - 14:42.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate