Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 

Inicepator - nu stiu ce sa aleg

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Crysty Gye

Crysty Gye

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 05.11.2005
Buna ziua.
Am 21 de ani, 69 kg, 1.71cm inaltime, 2 ani de culturism in trecut, antrenamente de break si parkour.
As vrea sa ma apuc de un stil de lupta.Sunt incepator in lupte, adica niciodata nu am fost interesat asa...Ma uit mereu la K1 si imi plac genul de lupte in care iti implici tot corpul.Nu doar maini sau doar picioare.
Ideea este ca m-ar interesa sa ma apuc si eu de un stil de lupta ce implica mainile si picioarele "cat de cat egal".
La antrenamentele mele, am invatat sa fac salturi (backflip,front flip,gainners,etc.), am facut exercitii de mobilitate etc..
Nu zic ca ar ajuta mare lucru fostele antrenamente, dar nici acasa pe scaun nu am stat toata viata.
Mi-ar placea la nebunie sa fac un stil de lupta cu ceva trickuri.

Idea principala este sa invat sa ma apar si sa pot sa "raspund" serios!
Nu stiu ce stil de lupta s-ar potrivii ca nu cunosc asa de bine.Dar sincer chiar vreau sa ma apuc mai ales de dragul acelor antrenamente de "rupere" de nu mai poti merge.
Eu stau in zona Vitan (langa primul Mall construit).O sala undeva aproximativ in zona?