Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kia cee'd a bătut VW Golf 6 în Marea Britanie
Last Updated: May 24 2009 09:27, Started by
Horsie
, Apr 27 2009 22:47
·
0
#91
Posted 04 May 2009 - 07:54
google si dex sa traiasca
tot e bine. poate sunt si altii curiosi sa caute si unii baga si la cap. oricum, nu la tine ma refeream. Edited by undercoverbrother, 04 May 2009 - 07:56. |
#92
Posted 05 May 2009 - 15:59
Cand faceau germanii si francezii masini coreeni erau in evul mediu!
|
#93
Posted 05 May 2009 - 16:19
#94
Posted 05 May 2009 - 16:47
undercoverbrother, on May 3 2009, 21:12, said: despre "tehnologie" vorbesc. cuvant pe care il folosesc toti dar putini cand trebuie. In ziua de azi se foloseste in numeroase domenii, chiar se foloseste "solutii tehnologice in cresterea porcilor " !!! TEHNOLOGÍE s.f. 1. Știință a procedeelor și mijloacelor de fabricare și de prelucrare a materialelor. 2. Ansamblul proceselor, metodelor, procedeelor, operațiilor etc. folosite pentru obținerea unui anumit produs. 3. (Rar) Tehnică. [Gen. -iei. / < engl. technology, fr. technologie, cf. gr. techne – artă, logos – studiu]. Exista si o facultate "Tehnologia constructiilor de masini" ! Edited by Mig VWFan, 05 May 2009 - 16:50. |
#95
Posted 05 May 2009 - 18:37
#96
Posted 05 May 2009 - 19:48
#97
Posted 06 May 2009 - 07:27
Mig VWFan, on May 5 2009, 17:47, said: Ce vrei sa spui cu tehnologie ? Cuvantul nu se refera numai la prelucrarea materialelor cum vrei sa insinuezi. In ziua de azi se foloseste in numeroase domenii, chiar se foloseste "solutii tehnologice in cresterea porcilor " !!! TEHNOLOGÍE s.f. 1. Știință a procedeelor și mijloacelor de fabricare și de prelucrare a materialelor. 2. Ansamblul proceselor, metodelor, procedeelor, operațiilor etc. folosite pentru obținerea unui anumit produs. 3. (Rar) Tehnică. [Gen. -iei. / < engl. technology, fr. technologie, cf. gr. techne – artă, logos – studiu]. Exista si o facultate "Tehnologia constructiilor de masini" ! exact! este vorba de modul in care se obtine un produs finit. fie el porc sau masina si nu are asa de mare legatura cu cat de avansat dpdv tehnic acel produs. de obicei tehnologiile inalte reduc costurile si sau permit niste tolerante mai mici la aceiasi bani. "masinile" din denumirea facultatii sunt masini unelte, nu autoturisme. similitudini sunt multe intre ele. |
#99
Posted 06 May 2009 - 19:12
#100
Posted 10 May 2009 - 23:25
punkt, on Apr 28 2009, 17:35, said: eu nu am gasit pina acum masini care ofera acel feeling de "legat" precum masinile nemtesti (opel nu se pune). Sper sa intelegeti ce spun. Opel e mai legata decat VW si Ford. Am avut de toate in familie. Opel e cea mai solida dintre cele trei. Kunzite, on Apr 28 2009, 17:45, said: avensisul are calitatea materialelor mai buna decat toate trei si la fel cu Audi nou. Si e f legata. singura chestie ca are servo cam moale, in general toyota e asa. dihorul_indraznet, on Apr 30 2009, 11:45, said: la model nou ai dreptate... la model vechi e diferenta asta... oricum asta nu e o scuza pt golf ca cei de la Kia sunt superiori pe piata deci exista 320i de 150 Cp. Cat despre Kia, parerea mea este ca este cel putin la fel de buna precum Golful, daca nu un pic peste si aici ma refer la siguranta. Si va rog sa nu ma contraziceti pentru ca am studiat cel putin 10 accidente in care au fost implicate golf 5. Cine este ahtiat dupa pseudo-imaginea conferita de sigla Vw sa isi cumpere Vw. Edited by GeorgeM, 10 May 2009 - 23:30. |
|
#101
Posted 11 May 2009 - 13:42
articolul din autoevolution, e scris de unu bogdan popa ( englez get beget) , deci nu sunt sigur de justetea afirmatiilor de acolo...
|
#102
Posted 11 May 2009 - 14:28
#103
Posted 15 May 2009 - 10:01
Multe "iregularitati" pe topicu asta. Da nu stau acuma sa le corectez.
Sa revenim la "versusul" nostru. Am avut Golf Mk 1, 2, 3, 4 si m-am oprit. 5-ul nu mi s-a parut extrem de reusit. De departe 4 bate totul. Cautam masina pentru ca eram in curs de vanzare a vechiului G4. Si m-am oprit la Kia ceed 1.6 115 cai crdi si Golf 6 1.6 102 cai. Preponderent urban si preponderent pentru sotie. Asa ca le-am studiat destul de atent. Golfu era 14100 euro iar kia 14300, evident mai dotata. Dar exceptand ESP-ul, nimic exceptional in plus fata de Golf. Normal, motorizarea. Confortul din Golf zic eu ca a ajuns la un nivel foarte bun pentru clasa compacta, oricum mult peste kia, la fel si calitatea materialelor. Kia este o oferta foarte buna, dar am preferat Golf-ul. Tinand cont de modalitatea de exploatare a masinii, consider ca am facut o alegere corecta. Evident, Golful este peste Kia. Tinand cont la maxim de pret, lucrurile se echilibreaza. Dar daca tinem cont la maxim de banii dati, trebuie sa ne gandim si la revanzare. Edited by oaspetele, 15 May 2009 - 10:02. |
#104
Posted 15 May 2009 - 13:41
revanzarea chiar nu mai e un criteriu valabil in alegerea masinii. daca asta a fost principalul atu al golfului in fata kiei afla ca puteai iesi mult mai bine cu banii daca luai Kia. cel mai probail cred ca este doar o justificare a alegerii nu o cauza care a determinat-o
oricum, bine ca nu ai suit femeia calare pe diesel. te pastea un divort |
#105
Posted 15 May 2009 - 16:08
În România criteriul de revânzare , la achiziționare unei mașini noi , nu este prea folosit . Dar mai repede se vinde un Golf SH în România , decât Kia . Deoarece VW și-a câștigat reputația mare din prezent . Nu insinuez faptul că Kia nu ar produce modele fiabile , poate chiar mai fiabile decât VW/AUDI .
Din acespt fapt se ajunge la concluzia , că românul dorește mașini care au fost testate de alți co-naționali , și nu prea dorește (sunt și excepții) să testeze pe propriul bunzunar modele japoneze , concurente ale germanilor . Edited by ady_chesnoiu, 15 May 2009 - 16:10. |
|
#106
Posted 15 May 2009 - 16:24
Revanzarea nu mai e un criteriu valabil de alegera a masinii...ma rog, e cel putin discutabil.
Ce-i drept, pentru mine nu a contat foarte mult, dar eu am punctat in sensul discutiei, in sensul in care se punea problema si din punct de vedere financiar. Daca conteaza pretul de achizitie atunci invariabil aducem si deprecierea pe tapet. NU am inteles faza cu dizalu, dar ma rog. A contat destul de mult faptul ca in Bistrita nu exista (inca) service Kia. Edited by oaspetele, 15 May 2009 - 16:26. |
#108
Posted 15 May 2009 - 16:30
KIA importa multe piese din China.
Kia nu are scut la motor. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users