Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sambata/Duminica 2-3 Aprilie
Ultima postare: apr 30 2005 12:24, Inițiat de
cold_fire
, mar 30 2005 08:04
·
0
#165
Publicat: 04 aprilie 2005 - 00:51
rigid rigid cine este tipa cine este tipa din al treilea din al treilea post de pe de pe pagina asta pagina asta ?? tipa din tipa din titlul din titlul una are alta n-are una are ala n-are bineinteles ca tipa bineinteles ca tipa care sta cu fata care sta cu fata ?? ! fuck.. sper sa nu mi se arda calcu de la cate bale am lasat pe tastatura ! !
editare tarzie: zici ca-i matrixoaica ontopic: ah da... marfa raliul.. imi plac masinile... editare si mai tarzie: vai ce palton marfa! ! ! god.. ce tunsoare... ma mir cum de nu ti-a iesit tremurata poza ! norok ca exista si timp minim de expunere care e mic editare extra tarzie: mi-e rusine sa te intreb, dar mi-o dai la marime naturala (poza ) si neprelucrata? ? iti dau in schimb... hmm.. un apus.. merge ? vai dar ce frumose sunt masinile.. editare dupa... : are nasu ca al meu dar in rest e frumoasa ! vaiii ce degete are ! GOOD! nu mai suport ! ! raspunde pls pls pls !! pe spatele pozei nu ti-a lasat si numaru de tel ( as pune aici niste smileuri dar cica nu mai pot pune ) ? Editat de shumilica, 04 aprilie 2005 - 01:02. |
#169
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:07
Culmea este ca nici eu nu ma omor dupa masini. M-am cam plictisit la un moment dat. Nici macar nu ii stiam pe concurenti. Insa am vrut sa vad daca as putea sa fac si asa ceva. Acum ma uit pe ele si imi dau seama ca nu e asa greu din moment ce mi-au iesit cateva. Daca nu era si zgomotul infernal si emotia ca sare unul de pe traseu, cred ca m-as fi plictisit mai repede. Noroc ca am vazut si cateva derapaje si o lovire a parapetului.
Tin sa notez ca nu am trisat. Toate panningurile sunt cum au iesit din aparat, doar unele cropuri, si ceva USM. Nu am pus blur pe nicaieri si avand in vedere ca foloseam diafragme inchise (f14-f22) nu poate fi vorba nici de DOF. Am folosit mai mult punerea la punct (focalizarea) in mod manual, deoarece obiectivele mele de 20mm si 50mm nu puteau tine pasul cu viteza masinilor. Totusi avand in vedere diafragmele inchise nu riscam sa fie neclare din cauza asta. Am facut cateva si cu 70-200 si AF Servo, si pot sa spun ca AF-ul a fost suficient de rapid. |
#170
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:14
Eu nu am fost la Brasov, dar o sa pun pozele facute sambata tot in threadu asta (ca sa nu facem 1001 de threaduri)
Sambata partea I : plimbare prin centrul instoric al capilalei. [attachment=2732 :attachment] Sambata partea a II-a : apoi am terorizat porumbeii din Cismigiu |
#171
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:14
Rigid Aurel, pe Apr 4 2005, 09:07, a scris: Am facut cateva si cu 70-200 si AF Servo, si pot sa spun ca AF-ul a fost suficient de rapid. Ciudat, eu am mers cu toate pe AI Servo cu Tamron 28-75mm si nu peste F8, dar mie-mi pare ca a reusit frumos sa faca AF automat la burst. Din cate un burst aproape toate sunt in focus desi DOF este relativ mic. Spre exemplu, fotografia asta e F/5.6 si punctul central AF activat si tinut pe capota. Se vad si efectele DOF la spatele masinii desi fata e sharp, deci consider ca obiectivul a facut fata la AI Servo. Sau ma insel? |
#172
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:29
La ultima nu este neaparat efectul de DOF. Poate fi si de la panning. Intreaga masina are aceeasi viteza, dar fata de punctul de statie unele zone din masina se deplaseaza diferit fata de celelalte. E putin mai dificil de explicat. Cand faci un panning perpendicular pe masina si toata masina are o distanta relativa la punctul de statie egala, nu apare acest efect. Cand insa faci un panning tangential, distanta diferita intre fata masini, respectiv spatele masinii si senzor se regaseste in claritatea sau neclaritatea imaginii. Sper ca nu am fost prea eliptic in exprimare si ca s-a inteles ideea.
Efectul se poate vedea si in poza asta a mea, facuta la f16. Editat de Rigid Aurel, 04 aprilie 2005 - 09:31. |
|
#173
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:36
Rigid Aurel, pe Apr 3 2005, 13:52, a scris: A510 are prioritate de timp! Pune-i un 1/100 si incearca niste pannuri. Si daca incerci de multe ori, e imposibil sa nu iti iasa. |
#174
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:41
Te contrazic. Poti sa faci panning si la 1/160. Conteaza mult si viteza subiectului si distanta fata de punctul de statie. Exista si panninguri la timpi de expunere mai mari, in care efectul este mult mai vizibil, dar chiar freezed nu vad nici una la mine. Poate am eu monitorul defect. Ma uit la fundal si la jenti si nu vad nici una inghetata.
Editat de Rigid Aurel, 04 aprilie 2005 - 09:43. |
#175
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:44
Rigid Aurel: Si cum ramane cu faptul ca mie mi se pare ca Tamron reuseste sa faca AI Servo si tu spui ca 70-200mm 2.8 nu prea? Mai ales in conditiile in care inteleg ca ultima face AF mult mai rapid ca cele mai multe obiective. Din cauza focalei e DOF mic? Dar spui ca ai lucrat cu F16-F22 si banuiesc ca asta-i motivul... Nu prea pricep si ma intriga afirmatia...
|
#176
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:47
Si de ale mele arty a spus la fel, ca sunt pe loc. Rotile si fundalul se misca... Poate arty sa ne lamureasca printr-un exemplu de pe net, cum arata un panning bun. Dar macar sa aiba exif si de preferat sa fie un vehicul de oarece tip sa putem compara... Ce spui arty, cauti un exemplu pe undeva pe net?
Si eu spun ca e interesant subiectul, pentru ca din cauza focalei mici am fost relativ aproape de masina subiect si ca urmare chiar si la 1/160 se vede blur binishor in background, desi masina e sharp. later edit: Spre exemplu: se considera prea putin blur in fotografia asta? Editat de big_ipaq, 04 aprilie 2005 - 09:49. |
#177
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:49
big_ipaq, pe Apr 4 2005, 09:44, a scris: Rigid Aurel: Si cum ramane cu faptul ca mie mi se pare ca Tamron reuseste sa faca AI Servo si tu spui ca 70-200mm 2.8 nu prea? Nu am zis ca nu reusea. Am zis ca s-a descurcat bine. |
|
#178
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:51
Sunt obosit rau... Am "citit" exact pe dos si mi-au iesit ochii cat cepele... Mea culpa, scuze. Am inteles prost. Ma duc sa ma odihnesc...
edit: de fapt, din prima portiune de text, cea cu focus manual, fiind oarecum mirat de alegerea ta, am avut o predispozitie "s-o explic singur" si am citit ceea ce am presupus ca va urma. Editat de big_ipaq, 04 aprilie 2005 - 09:50. |
#179
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:54
arty, stiam ca am dreptate pentru ca dupa experienta din we am aflat si eu mai multe despre panning si eram sigur ca se pot face panninguri si la timpi mici de expunere. Am incercat si cu 1/80 insa datorita vitezei mari a masinilor si distantei mici fata de punctul de statie, nu ieseau clare deloc.
Pentru tine am cautat rapid niste panninguri pe net: 1/125 1/160 1/200 E adevarat ca masinile sunt mai rapide decat ale noastre, insa si punctul de statie era mai indepartat. Deci nu mai spune asa din senin ca nu se poate face pan la 1/100! |
#180
Publicat: 04 aprilie 2005 - 09:59
Complet de acord cu Rigid Aurel, chiar vroiam sa fac un compendiu de fizica, dar nu e cazul. Totul depinde de viteza unghiulara a subiectului fata de camera. Se poate paning si la 5 km la ora, cu conditia sa fi foarte aproape de subiect si viteza unghiulara corelata cu timpul de expunere sa-si faca treaba.
E doar dependenta de timp (de expunere) si viteza (unghiulara)... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi