Cumparare Golf V 2.0 TDI sau Focus 2.0 TDci
Last Updated: Apr 12 2009 14:29, Started by
ajaccio
, Apr 08 2009 09:55
·
0
#1
Posted 08 April 2009 - 09:55
Ma bate gandul sa vand masina in vara asta si sa cumpar una din cele doua din Germania.Kilometri pana in 140.000mii.Am vazut ca preturile se invart in jurul cifrei de 9000euro pentru un Golf si 8000 pentru un Focus.Am inteles ca ambele sunt euro 4.Plusuri si minusuri pentru fiecare mai ales din partea celora care au condus sau le detin?Merci
|
#2
Posted 08 April 2009 - 10:00
Nu prea pot zice prea multe...pentru ca nu am condus decat una dintre aceste motorizari(2.0 TDI) si pe distanta nu tocmai mare, insa pot spune ca la cei 140 de cai se misca super si are un demaraj f bun(parere personala). Despre 2.0 tdci, nu pot spune nimic din pacate, insa daca se misca cel putin ca 1.8 tdci de pe noul focus(115HP), pe care am avut ocazia sa il testez...parca as merge pe aceasta varianta, desi are cu vreo 25 de cai mai putini(nu sunt vitezoman, si nu ma deranjeaza)
Parere strict personala. Ia-o ca atare. Bafta |
#3
Posted 08 April 2009 - 11:23
la performante amandoua sunt la fel, la consum la fel. singurul motiv pt care as lua golf-ul e calitatea interiorului, clar superioara focus-ului
|
#5
Posted 08 April 2009 - 13:15
Testeaza-le pe amandoua si concluzia trage-o singur. Daca iti cade cu tronc una o sa-i accepti si defecte si capricii. Nu te baza prea mult pe sfaturi. Pleci de la o premisa si concluzia e cu totul alta.
|
#6
Posted 10 April 2009 - 10:58
Ambele sunt masini bune,este nevoie sa le conduci,sa le compari din prisma modului in care merg,cum arata,cati km are fiecare,ce dotari,etc si abia dupa aia vei sti care este pentru tine.
|
#7
Posted 10 April 2009 - 11:02
Eu aș cumpăra Golf-ul pentru + calitații (se menține mai bine în timp) . Asta este părerea mea , tu le poți teste pe amândouă , și îți vei alege .
Uite un Golf V bine întreținut : http://forum.softped...m...t&p=6206308 90 000 km , și nu a schimbat decât consumabile și avarii făcute prin accidente . Și la km aceștia , proprietarul spune că este ca nouă . Edited by ady_chesnoiu, 10 April 2009 - 11:05. |
#8
Posted 10 April 2009 - 12:28
pline de intelepciune argumentele care vad ca transaza clar situatia. se cunoaste ca vin de la oameni trecuti prin viata...
sa zic ca mia de euro data in plus pe golful ala model vechi nu o sa o recupereze nimeni in veci? partea cealalta cu "proprietarul spune ca e ca noua" nici nu o mai comentez. treceti fratilor peste pareri 100% emotionale. nu spune nimeni sa nu fii putin partinitor dar nici nu veniti cu argumente de tot rasul. ----------------------------------- mai bine spuneati de filtru de particule care nu e chiar la indemana oricui sa-l aiba pe masina care poate inclina f mult balanta, de cat de pacatos e 2.0 tdi facut inainte/inclusiv 2006 care transforma pretinsa fiabilitate VW intr-una de pluton de valoarea casco la fiecare, de pretul pieselor... ----------------------------------- ca o parere personala, as lua focus daca e fara filtru de particule. in primul rand arata mai bine (subiectiv). pt ca la un pret mai mic este mai nou si mai putin rulat, este cel putin la fel de fiabil ca 2.0tdi, cel mai probail platesti mai putin casco, si, de ce nu, are o imagine mai buna neriscand sa te confunde lumea cu un smecher de mana a 3a care a facut foamea pt masina aia si care rar ia de mai mult de 30-50 de lei benzina/motorina. dintr-ai ieftina bineinteles. cam asta vad eu in ultima vreme prin benzinarii. singurul inconvenient ar fi piesele, probabil mai scumpe la focus. |
#9
Posted 10 April 2009 - 13:19
Nu cred ca sunt mult mai scumpe piesele la Focus, dimpotriva. As alege clar Focus. 2.0TDCI e in primul rand un motor mai rafinat decat tractorasul TDI, iar tinuta de drum a Fordului e superioara G5ului, plus ca pretul e mai mic.
Edited by the__1, 10 April 2009 - 13:19. |
#11
Posted 10 April 2009 - 14:27
Tinuta de drum e la fel, diferentele le vezi numai daca mergi la extrem, daca esti pilot de raliu.
Cu ''tractorasu'' TDI ce argument e? Ca are zgomot ceva mai mare? Inafara de asta ce argument e? Toate sunt facute si au exact acelasi principiu de functionare (turbina si commonrail) ca sunt tdi, tdci, dci, e aceeasi treaba. |
#12
Posted 10 April 2009 - 14:35
Pardon, TDIul nu e commonrail, ci pompa-injector, de unde rezulta si poluarea sonora mai accentuata. 2.0tdi CR a aparut abia pe Golf 6.
|
#13
Posted 10 April 2009 - 19:35
Foarte grea alegere. Asa ca diferenta de 1000E devine hotaratoare. Eu oricum nu sunt fan golf, parca stau intr-o cutie de conserve, iar locul din spate e chiar meschin. Daca ai peste 180 o sa remarci asta imediat. Daca nu vrei sa conduci masina singur alege focusul.
|
#14
Posted 12 April 2009 - 14:29
alege focus pt feeling-ul care-l ai cand te urci la volan, pt stabiliatea lui, si nu in ultimu rand pt pretul scazut fata de alte modele lafel de dotate, din clasa lui, si motorul de 2 litri tdci este o "bestie"
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users