Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
C200 CDI ori A4 TDI ori BMW 316i ori Jetta 1.9TDI ori Pasat 1.9TDI
Last Updated: Mar 31 2009 09:58, Started by
mcmiu
, Mar 29 2009 14:29
·
0
#1
Posted 29 March 2009 - 14:29
Salut!
in curand voi achizitiona una din marcile pe care le voi posta mai jos si am nevoie de ajutorul vostru! Astept cu interes parerile voastre, dar nu uitati sa va argumentati deciziile! Pretzurile si dotarile sunt luate de pe mobile.de... deci sunt mai mult sau mai putin informative! Mercedes-Benz C 200 CDI Classic/ 90 kW - 122 PS 12.900 EUR- 63.000 km Diesel an de fabr. 11/2003 aer cond., ABS, geamuri Electr., ESP, Genti alu., Tempomat, inchidere centr. ------------------------------------------ Audi A4 1,9 TDI / 96 kW - 131 PS 11.900 EUR - 75.200 km an de fabr. 11/2003 ABS,geamuri El. Fensterheber, scaune fatza incalzite, Tempomat, inchidere centr. ------------------------------------------- BMW 316i / 85 kW - 116 PS 12.490 EUR - 76.480 km Benzin an de fabr. 11/2003 ABS, senzori parcare, geamuri Elctr.,ESP, sistem de navigare , trapa, inchidere centr. ------------------------------------------- VW Jetta 1,9 TDI Trendline (Klima) /77 kW - 105 PS 12.660 EUR - 49.540 km Diesel an de fabr. 4/2006 ABS, geamuri Elctr,ESP, Garantie, inchidere centr. ------------------------------------------- VW Passat 1.9 TDI Family / 74 kW - 101 PS 12.499 EUR - 48.000 km Diesel an de fabr. 8/2005 ABS, geamuri Elctr., ESP, sistem de navigare,scaune incalzite fatza ,inchidere centr. ---------- multzumesc in avans pt orice parere! Edited by mcmiu, 29 March 2009 - 14:30. |
#2
Posted 29 March 2009 - 17:24
mie mi se par mari rau preturile,chiar exagerat de mari,316i 12300e.....unde mai pui drumurl 6-700e+taxa+RAR-ul...ajungi la 13500e
320d gasesti unul bun 2003-2004 la 10k euro inmatriculat |
#3
Posted 29 March 2009 - 17:30
#4
Posted 29 March 2009 - 17:33
Pai deaia am si zis ... pretzurile sunt cele de pe mobile.de... eu nu stiu pretzurile din romania.. le stiu doar pe cele din germania!
Toate masinile astea au kilometrii reali pt ca fiecare are carnet de revizie la zi. Masina nu intentionez sa o inscriu momentan in romania....! va ramane in germania pt o perioada nedeterminata, dar e bine de tinut cont si de taxa aia la noi, oricum! pt doritori.. pot posta linkurile catre masini! Edited by mcmiu, 29 March 2009 - 17:34. |
#5
Posted 29 March 2009 - 17:41
Marius3k, on Mar 29 2009, 18:30, said: No offence sefu, da' si nou ni se par cam mici preturile pe care le postezi tu - scoase din burta. crede-ma chiar ma chinui sa-mi vand bmw-ul,320d 2004,e pus cu 10k euro,nu suna nimeni,numai schimburi care ma dezavantajeaza primesc,trebuie sa intelegem piata auto e moarta...pai cum sa dai 13k euro pe 316,o masina care iti va face nervi la o depasire |
#6
Posted 29 March 2009 - 17:47
ionut_ionut, on Mar 29 2009, 15:41, said: crede-ma chiar ma chinui sa-mi vand bmw-ul,320d 2004,e pus cu 10k euro,nu suna nimeni,numai schimburi care ma dezavantajeaza primesc,trebuie sa intelegem piata auto e moarta...pai cum sa dai 13k euro pe 316,o masina care iti va face nervi la o depasire cati km are BMW/ul care vrei sa il dai la 10k? cel postat de mine chiar e masina de garaj, nefumator.. etc.. foarte bine intretinut.. tot ce vrei pe el! (asta ce spun spozele pt ca nu am vazut inca in realitate nici una din masinile postate) |
#7
Posted 29 March 2009 - 18:48
Mie mi se pare ca au cam putini KM, mai ales dieselurile. Un pic cam dubios, dar pana la urma conteaza sa fie in stare buna. De ales e greu sa alegi, mai ales sa pui pe cineva sa aleaga una pentru tine pe forum.
|
#8
Posted 29 March 2009 - 19:06
ionut_ionut, on Mar 29 2009, 17:41, said: crede-ma chiar ma chinui sa-mi vand bmw-ul,320d 2004,e pus cu 10k euro,nu suna nimeni,numai schimburi care ma dezavantajeaza primesc,trebuie sa intelegem piata auto e moarta...pai cum sa dai 13k euro pe 316,o masina care iti va face nervi la o depasire Poti sa-l lasi si la 8 mii, cand lumea n-are bani, sau are altceva de facut cu ei, nu ii da. Da' postezi niste preturi care de multe ori ar face gelosi si samsari invechiti. |
#10
Posted 29 March 2009 - 19:25
ionut_ionut, on Mar 29 2009, 18:24, said: mie mi se par mari rau preturile,chiar exagerat de mari,316i 12300e.....unde mai pui drumurl 6-700e+taxa+RAR-ul...ajungi la 13500e Restul sunt toate euro 3 mai putin Jetta care e si el euro 4 cred. Taxa pt. 1900 cmc se invarte in jur de 3000 de euro + drum, acte, asigurare, numere, deci inca 4000 la pretul masinii. Parerea mea: nu e nici o sfaraiala sa cumperi masina neinmatriculata decat daca e euro 4 pana in 2000 cmc sau euro 2 mai veche de 14 ani si motor pana in 1.6. In rest sumele pt. inmatriculare nu mi se par deloc rezonabile. |
|
#11
Posted 29 March 2009 - 19:36
saxx, on Mar 29 2009, 20:25, said: Asta numai in cazul benzinarului care mai mult ca sigur e euro 4. Restul sunt toate euro 3 mai putin Jetta care e si el euro 4 cred. Taxa pt. 1900 cmc se invarte in jur de 3000 de euro + drum, acte, asigurare, numere, deci inca 4000 la pretul masinii. Parerea mea: nu e nici o sfaraiala sa cumperi masina neinmatriculata decat daca e euro 4 pana in 2000 cmc sau euro 2 mai veche de 14 ani si motor pana in 1.6. In rest sumele pt. inmatriculare nu mi se par deloc rezonabile. O parere pertinenta si realista. |
#12
Posted 29 March 2009 - 20:44
saxx, on Mar 29 2009, 17:25, said: Asta numai in cazul benzinarului care mai mult ca sigur e euro 4. Restul sunt toate euro 3 mai putin Jetta care e si el euro 4 cred. Taxa pt. 1900 cmc se invarte in jur de 3000 de euro + drum, acte, asigurare, numere, deci inca 4000 la pretul masinii. Parerea mea: nu e nici o sfaraiala sa cumperi masina neinmatriculata decat daca e euro 4 pana in 2000 cmc sau euro 2 mai veche de 14 ani si motor pana in 1.6. In rest sumele pt. inmatriculare nu mi se par deloc rezonabile. E adevarat ce spui tu! Masinile sunt toate cu euro 3 mai putin Jeta, iar taxa de poluare la noi pt motoarele respective este intre 2000euro si 2500euro.. ceea ce e foarte mult! Pe mine ma interesa mai mult un mod de alegere dintre masinilor respective sau mai bine zis dintre marcile masinilor, din punctul de vedere al fiabilitatii, preturi de intretinere, probleme posibile de/.a lungul timpului, pretul de cumparare, ... ceva pareri personale...! multzumesc! |
#13
Posted 29 March 2009 - 21:05
Eu stiu cum e in cazul meu: daca mi se pare mult/aberant nu cumpar, daca nu cumpar -> nu ma intereseaza. Poate ca fapt divers, in nici un caz nu as face un topic. Altfel, toate sunt marci/modele respectabile, probelemele apar in functie de noroc/ghinion, cum a fost/este/va fi intretinuta.
Singurele criterii ar fi pret/confort/putere care sunt comparabile la ce ai tu de ales, devenind o chestie pur subiectiva. Te urci in ele, probezi si scoti sau nu banu din buzunar.
Edited by sebulbus, 29 March 2009 - 22:45.
|
#14
Posted 29 March 2009 - 21:31
Parere personala: daca vrei sa iei BMW,Mercedes sau Audi vechi...mai bine nu lua.Sunt masini extraordinare- stiu Audi din 1997 cu nenumarati km si cu mai putine probleme decat un Logan 2008,am avut un Mercedes din 1999 la care am aflat cum se deschide capota la un an dupa ce l-am cumparat.Dar daca trebuie cumva sa schimbi chiar si un cablu de frana da mana,daca are,acesta costa imens,ca sa nu mai vorbim de alte piese.Decat asa mai bine iei o masina noua sa te jefuiasca cei de la reprezentante,e mai comod.
Eu zic ca WV sunt cele mai bune masini a poporului din lume la ora actuala(poate de aceea se numeste "volks" "wagen"). Problema e ca multa lume a vazut asta si de aceea toate rablele cu 1000000km au niste preturi nesimtite.Poate cu criza asta s-ar putea negocia un pret real. |
#15
Posted 30 March 2009 - 11:44
nu stiu cine te pune sa te duci la reprezentanta din moment ce iti iei sh,
un cablu faran de mana pt e46 este 60 lei |
|
#16
Posted 30 March 2009 - 23:02
Cam asa am sa si fac.. ! am sa ma sui in vreo 2 - 3 si vad care imi place.. si pe aia o cumpar! rasfoiesc netul asta de prea mult timp pt ceva informatii profesionale si utile care sa ma ajute sa gasesc solutia potrivita in alegerea unei masinii "ideale".. dar.. .. se apre ca nu exista!
Stiu ca exista o serie de piese (de cele mai multe ori consumabile, dar nu numai) care trebuie obligatoriu schimbate la masini la un anumit numar de kilometrii, depinzind in principiu de marca si combustibil! Ma poate ajuta cineva cu o astfel de lista pt marcile postate de mine, eventual la 50 000km, 100 000km.. . sau cum s/or mai schimba ele! eventual un link catre o astfel de lista ?! Are cineva experientze neplacute de exemplu cu un Mercedes ca cel postat de mine sau cu unul cu mai mult de 100 000km dar nu mai vechi de 5 ani? Eu unu nu am prea auzit! in schimb am auzit o gramada sa aiba probleme majore cu Jeta noua, Pasat nou , sau cu Insignia(Opel) noua - probleme realea / o fi doar norocul si in cazul masinilor noi - cel putin sunt in garantie?! In rest... orice alte pareri (oricat de prietenoase sau mai putin prietenoase ar fi ele).. le accept cu placere si va multzumesc pt ele! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users