Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

Judecata cu Brigada Rutiera

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#19
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
si tie tot pe splai ti-au ridicat-o ? din fata regiei ?

#20
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
"imi pare rau, dar nu pot fii de acord sa ni se impuna sa platim amenzi doar pentru faptul ca nu exista locuri de parcare"

mdoyna, amenzile sunt prevazute de lege si la urma urmelor este normal ca cei care stationeaza neregulamentar sa fie pasibili de amenda. nu este obligatia legiuitorului sa constate ca in anumite zone sunt probleme cu locurile de parcare. parchezi aiurea, risti amenda. asta e.
insa problema e cu masura de ridicare a masinii, care se face in baza hotararilor consiliilor locale. consilierii locali sunt adevaratii vinovati... si nu pentru ca au emis hotararile respective, ci pentru ca nu au stabilit proceduri clare de aplicare lasandu-le loc de joaca agentilor politiei rutiere si ai politiei comunitare. care agenti actioneaza in interesul firmelor de ridicari din motive evidente: este o afacere din care toti au de castigat. toti in afara de soferi. cu ce ma ajuta pe mine ca sofer ca ti s-a ridicat tie masina dintr-un sir de alte o suta? daca o lasai in mijlocul intersectiei mai ziceam...

in sectorul 6 prioritatile de actionare la ridicarea masinii sunt definite astfel:

"Se ridica cu prioritate autovehiculele sau vehiculele care obstructioneaza traficul rutier,blocheaza accesul in institutii publice etc."  (Art.14. (2) H.C.L.S.6, nr. 14/29.01.2009)

clar, nu? in plus, in sect. 6 nu ai voie sa parchezi nici pe trotuare chiar daca le asiguri pietonilor spatiu de 1 metru, nu ai voie sa parchezi nici pe maidane pentru ca nu sunt amenajate...  toate astea in sectorul in care s-au amenajat cele mai putine locuri de parcare din capitala, in care marcajele rutiere si semnalizarile sunt pur si simplu glume proaste (as putea sa dau zeci de exemple).


in conditiile astea tot ce poti face e sa gasesti greseli in procesul verbal (greseli de natura sa determine nulitatea acestuia). adica sa vezi daca ai avut noroc la intocmirea procesului verbal daca tot n-ai avut noroc cu gasirea unui loc de parcare... altminteri orice argumente ai aduce, ti le vor contracara cu "etc."-ul din hotararea de consiliu de mai sus.

...sau poti sa ceri azil automobilistic in sectoarele 4 si 5 , unde deocamdata consilierii nu au adoptat hotarari de ridicare a masinilor. as vrea sa cred ca nu au facut-o din cauza ca nu este normal sa ridici masini la intamplare cata vreme nu poti asigura conditiile necesare pentru respectarea legii. dar pana la urma cred ca pur si simplu inca nu au decis care firma de ridicari auto cotizeaza mai mult la bugetele lor personale. care este :)

#21
cristea_ct

cristea_ct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 26.01.2008

View Postfilipxxx, on Mar 23 2009, 00:09, said:

Toatal de acord cu Viper: daca o firma a incasat niste bani in urma unor acte nule, nu ti se pare normal sa-i dea inapoi? In cazul nulitatii P.V.-ului tranzactia dintre dintre proprietarul masinii si firma, bazata pe acel P.V. e nula.

E nulă tranzacția dintre proprietarul mașinii și firma care a ridicat-o? De ce?
A existat o tranzacție între proprietar și firmă?

Am spus și mai sus, chiar dacă se anulează pv firma nu poate fi obligată să returneze banii încasați deoarece ea este solicitată de agentul constatator dar ridică mașinile în baza Hotprârii de Consiliu Local Sector x și, mai mult, ea a efectuat un serviciu de transport și depozitare într-un spațiu amenajat și nu a încasat o amendă.
Anulare pv duce la anularea amenzii dar nu poate obliga firma respectivă la returnarea sumei încasate pentru un serviciu efectuat.


View Postmdoyna, on Mar 25 2009, 09:35, said:

imi pare rau, dar nu pot fii de acord sa ni se impuna sa platim amenzi doar pentru faptul ca nu exista locuri de parcare.

sunt revoltata pentru ca nu putem face practic nimic pentru a ne apara drepturile.

Faceți grevă, spontană, organizată, japoneză, etc.  sau în orice altă modalitate doriți.

Pentru inițiatorul topicului, cunosc zona respectivă și știu că oprierea este interzisă. Când am dus-o pe soacră-mea la Spitalul Militar, am parcat mașina la 5oo m pe o stradă perpendiculară cu Calea Griviței sau pe Mircea Vulcănescu (sunt niște alveole) nu am avut pretenția să opresc chiar în fața Spitalului și nici nu mă deranjează să mai merg și pe jos 5 minute.

#22
mdoyna

mdoyna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 02.03.2009
Au ridicat masina de vis-a vis de piata Veteranilor din Militari.

Constientizez faptul ca am parcat neregulamentar, dar problema este ca nu am avut practic unde sa o pot parca legal. Deci asta nu este vina mea, dar am platit scump. Aici este problema. Nu stiu cine si cum se face vinovat de asta, dar nu mi se pare normal sa platesc pentru ca sunt practic fortata de imprejurari sa incalc legea.
Nu m-ar deranja sa am un loc de parcare asigurat oriunde si sa mai merg 10 minute pana unde am eu treaba.  Dar nu exista aceste locuri.

Si sa va dau un exemplu clar,  pe Bd-ul Lascar Catargiu, deci in plin centru al Bucurestiului, nu este deloc greu sa se vada cate masini sunt parcate pe trotuare, astfel incat nu am pe unde trece, eu, ca pieton. Aici nu face nimeni nimic. Nu ridica nimeni masinile. Ba mai mult exista un restaurant chiar in statia de masina, care are sofer angajat pentru a parca masinile clientilor pe trotuar. Asta nu este ilegalitate?


Sunt perfect de acord cu initierea unei forme de protest colective, tinand con de faptul ca practic suntem obligati sa incalcam legea si prin urmare sa platim pentru asta.

#23
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
eu propun ca toti bucurestenii (eventual si cei din provincie care locuiesc permanent aici - studenti, etc) sa blocheze cu masinile toate arterele orasului cateva zile.

adica TOATE masinile sa statineze una in fundul altuia pe toate bulevardele mari din capitala.
ne ducem dimineata, ne incolonam, incuiem masinile si plecam.

sa vedem, le ridica pe toate ? scot tancurile pe strada ? pana nu fac locuri de parcare e absolut imposibil sa parchezi de fiecare data perfect regulamentar :death:

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postspare-me, on Mar 26 2009, 10:53, said:

eu propun ca toti bucurestenii (eventual si cei din provincie care locuiesc permanent aici - studenti, etc) sa blocheze cu masinile toate arterele orasului cateva zile.

adica TOATE masinile sa statineze una in fundul altuia pe toate bulevardele mari din capitala.
ne ducem dimineata, ne incolonam, incuiem masinile si plecam.

sa vedem, le ridica pe toate ? scot tancurile pe strada ? pana nu fac locuri de parcare e absolut imposibil sa parchezi de fiecare data perfect regulamentar :death:
Pai sa vedem ce s-ar obtine:
1. Cei care ar avea de suferit ar fi chiar autorii protestului (s-ar bloca unii pe altii)
2. Numarul de amenzi ar creste si ar fi mult mai simplu de ridicat masinile (le-ar lua direct de pe bulevard)
3. Cei care ar ceda primii ar fi tot autorii protestului (nu cred ca angajatorii, de exemplu, ar tine cont de protest pentru a justifica intarzierile/absentele)
Morala rezultata ar fi una singura: nu-ti pune mintea cu statul, ca sigur o are odihnita.

#25
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
mai eficient ar fi sa blocam doar strazile de acces ale primariilor care au emis astfel de hotarari si strazile de acces ale firmelor de ridicari auto. in felul asta ar fi obligati sa ne raspunda la intrebari si nici nu ar putea sa ne ridice masinile, nu? poate ar fi bine sa ne demontam si numerele ca sa nu poata sa ne amendeze...

... si eventual sa lasam masinile acolo pana cand consilierii ies in fata primariilor sa ne spuna daca au cea mai vaga idee care este numarul locurilor de parcare si care este numarul masinilor inmatriculate in circumscriptia lor - asta ca sa fie clar ce au avut in cap atunci cand au votat hotararea. mai bine zis daca au avut ceva in cap...

apoi sa ne spuna de ce nu au stabilit norme clare de aplicare, pentru masinile parcate ilegal existand oricum sanctiunea amenzii + punctelor de penalizare...
de ce nu sunt in stare sa lipeasca o hartie pe bordura ca sa stie omul ca i s-a ridicat masina - de exemplu in spania asa se procedeaza iar masina se ridica numai in cazuri (extreme pe banii primariei!)

si ar mai fi, dar... n-are rost. adevarul e ca ne tocim tastaturile de pomana.

#26
mdoyna

mdoyna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 02.03.2009
Nu sunt adepta a violentei, dr sunt de acord cu cei care vor sa protesteze intr-un fel sau altul.

daca stam doar si asistam la "cum isi bat joc de noi" nu cred ca este cel mai bine.

Sunt de acord ca multi angajati la stat au "mintile odihnite" (nu toti), dar este inadmisibil sa ii lasam sa ne calce in picioare la nesfarsit.

Iar "alesii nostri" trebuie sa priceapa odata si-odata ca sunt in slujba intereselor noastre. Daca ii ignoram si doar ne multumim sa ne supunem, vor face din ce in ce mai rau.

#27
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postvax, on Mar 26 2009, 11:42, said:

Pai sa vedem ce s-ar obtine:
1. Cei care ar avea de suferit ar fi chiar autorii protestului (s-ar bloca unii pe altii)
2. Numarul de amenzi ar creste si ar fi mult mai simplu de ridicat masinile (le-ar lua direct de pe bulevard)
3. Cei care ar ceda primii ar fi tot autorii protestului (nu cred ca angajatorii, de exemplu, ar tine cont de protest pentru a justifica intarzierile/absentele)
Morala rezultata ar fi una singura: nu-ti pune mintea cu statul, ca sigur o are odihnita.

1.lasam masinile, le incuiem si plecam pe jos/cu metroul
2.hai jura-te c-or sa dea intr-o zi 2 milioane nu stiu cat de amenzi ? :) si le-ar lua cu ce ?
au atataea platforme ? cum ar intra sa ia toate masinile...cate saptamani le-ar trebui si pe unde-ar lua-o
3.probabil ca da, dar daca si sefii (apropo de exemplul tau) ar face la fel, ca am zis TOATE masinile, atunci  toata lumea ar intelege.

evident e o idee nefezabila din multe considerente, dar e un inceput din "rabufneala" asa...
dac-o cizelam poate ajungem la ceva mai practic

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postspare-me, on Mar 26 2009, 17:12, said:

1.lasam masinile, le incuiem si plecam pe jos/cu metroul
2.hai jura-te c-or sa dea intr-o zi 2 milioane nu stiu cat de amenzi ? :) si le-ar lua cu ce ?
au atataea platforme ? cum ar intra sa ia toate masinile...cate saptamani le-ar trebui si pe unde-ar lua-o
3.probabil ca da, dar daca si sefii (apropo de exemplul tau) ar face la fel, ca am zis TOATE masinile, atunci  toata lumea ar intelege.

evident e o idee nefezabila din multe considerente, dar e un inceput din "rabufneala" asa...
dac-o cizelam poate ajungem la ceva mai practic
1. Si transportul de paine/lapte/etc. s-ar face cu spinarea, nu? Ca sa nu mai vorbesc ca transportul comun da rateuri si acum, la anumite ore.
2. Am zis eu 2 milioane? Am zis ca mai multe, si mai usor.
3. In special cei care n-au masini. Cei care trebuie sa ocoleasca pe strada pentru ca e trotuarul blocat. E drept ca n-or fi multi sefi in cazul asta, dar e cale lunga pana la "toata lumea ar intelege".

#29
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
vax, toata lumea ar trebui sa inteleaga ca o hotarare care lasa posibilitatea ridicarii oricarei masini parceate neregulamentar reprezinta o intoarcere in evul mediu. ba mint, atunci era mai bine... generalul romani executa fiecare al zecelea soldat daca nu ii placea cum a luptat legiunea, pe cand in momentul de fata 7 soferi din 10 sunt sunt pasibili de executii aleatoare pentru ca politiei rutiere nu ii place cum au parcat.

daca s-ar fi stabilit exact care sunt conditiile in care autovehiculele trebui ridicate nu ar mai fi comentat nimeni (cum ai spus si tu, de exemplu cele parcate pe trotuar care ii obliga pe pietoni sa o ia pe strada, sau cele parcate pe trecerile de pietoni etc.). dar cand dintr-un sir de 100 de masini se ridica la plezneala cateva - de obicei cele care sunt mai usor de ridicat, nu cele care incurca cel mai mult circulatia - parca incepi sa pricepi ce simtea al zecelea soldat roman, nu?

mai mult, dupa ce ca oamenii sunt pedepsiti in functie de toanele politistului si de interesele firmei de ridicari auto, nici macar nu s-au obosit sa scrie un numar de telefon pe panourile alea care indica faptul ca se ridica masini. cat de greu era sa faca asta? suntem executati la intamplare, ne pun sa ne platim si glontul... dar macar sa lase un indiciu despre ce au facut cu cadravul.

se face mult tam-tam pe subiectul ridicarilor de masini si se pare ca ieri in capitala s-au demontat de catre cei de la administratia strazilor mai multe indicatoare de "oprirea interzisa". e totusi un inceput...

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posterik, on Mar 27 2009, 10:57, said:

vax, toata lumea ar trebui sa inteleaga ca o hotarare care lasa posibilitatea ridicarii oricarei masini parceate neregulamentar reprezinta o intoarcere in evul mediu. ba mint, atunci era mai bine... generalul romani executa fiecare al zecelea soldat daca nu ii placea cum a luptat legiunea, pe cand in momentul de fata 7 soferi din 10 sunt sunt pasibili de executii aleatoare pentru ca politiei rutiere nu ii place cum au parcat.

daca s-ar fi stabilit exact care sunt conditiile in care autovehiculele trebui ridicate nu ar mai fi comentat nimeni (cum ai spus si tu, de exemplu cele parcate pe trotuar care ii obliga pe pietoni sa o ia pe strada, sau cele parcate pe trecerile de pietoni etc.). dar cand dintr-un sir de 100 de masini se ridica la plezneala cateva - de obicei cele care sunt mai usor de ridicat, nu cele care incurca cel mai mult circulatia - parca incepi sa pricepi ce simtea al zecelea soldat roman, nu?

mai mult, dupa ce ca oamenii sunt pedepsiti in functie de toanele politistului si de interesele firmei de ridicari auto, nici macar nu s-au obosit sa scrie un numar de telefon pe panourile alea care indica faptul ca se ridica masini. cat de greu era sa faca asta? suntem executati la intamplare, ne pun sa ne platim si glontul... dar macar sa lase un indiciu despre ce au facut cu cadravul.

se face mult tam-tam pe subiectul ridicarilor de masini si se pare ca ieri in capitala s-au demontat de catre cei de la administratia strazilor mai multe indicatoare de "oprirea interzisa". e totusi un inceput...
Nici eu nu sunt pentru ridicarea discretionara.
Dar in mod cert nu ma situez de nicio parte a baricadei. Pentru ca eu nu fac ceea ce ceilalti "participanti la trafic" considera un drept al lor in conditiile inexistentei locurilor de parcare.
Zilele trecute trebuia sa ajung in centru. Am dat ocol, n-am gasit loc de parcare, am mers acasa, am lasat masina si am plecat cu metroul dus + pe jos + metrou la intoarcere. Aproape ore pierdute pentru a nu bloca traficul 10 minute. Deci se poate.
Asa ca eu, in calitate totusi de sofer, frustrat ca toti ceilalti de conditiile mizere de trafic in Bucuresti, nu pot avea nici o urma de intelegere pentru cei care nu doar ca nu respecta legea (asta este mai putin relevant), dar facand aceasta mai afecteaza si pe ceilalti soferi sau pe pietoni.
Adica, pentru a rezuma: da, ar trebui reguli mai stricte pentru ridicarea masinilor; nu, n-ar trebui sa se renunte totusi la ridicari, atata vreme cata abaterile sunt suficient de grave. De asta am precizat ca nu ma pot situa nici intr-o tabara, nici in cealalta. Pentru ca niciuna nu are dreptate complet.

#31
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
eu am incercat sa nu particularizez am vorbit despre justetea ridicarii masinilor in general. vrei sa particularizez si eu si iti spun cazul meu? poate vei realiza ca bunele intentii si bunul simt nu te protejeaza intotdeauna de nesimtirea legii. (am permis de 13 ani, ani in care am am luat o singua amenda - 76km/h intr-o zona cu limitare la 60).
eu am renuntat de mult la ideea de a merge cu masina in centru. nici macar la servici nu mai merg cu masina, prefer sa o las langa o statie de metrou (crangasi). as renunta de tot, dar sunt oarecum obligat sa plec cu masina pentru ca imi duc copilul la gradinita si nu am mijloace de transport pentru a ajunge acolo.

si acum sa vezi frustrare: desi zona bd. constructorilor - calea carangasi este slab circulata, desi in zona s-a construit o parcare amenajata (care s-a transformat bineinteles in targ auto), in fiecare dimineata ma invart cate 15 - 20 de minute in jurul blocurilor tocmai in ideea de a gasi un loc in care sa nu incurc pe nimeni.
intr-o zi sotia nu a gasit masina in locul in care i-am spus ca am lasat-o. fusese ridicata pentru ca stationa la mai putin de 25 de metri de trecerea de pietoni. in realitate erau 25-26 m. am ca reper dacia abandonata in fata careia am parcat, dacie care bineinteles ca nu a fost ridicata. sa nu devin frustrat intrebandu-ma de ce naiba se ridica masini parcate pe o strada cu sens unic, de 12 metri latime, pe care trec mai multi caini comunitari decat masini? sa nu ma intreb pe cine mama dracu incurca masina aia parcata la 25-26 de metri de trecerea de pietoni? ca sa nu mai spun ca in mod normal ar trebui sa pot dovedi ca am stationat la 25 de metri si nu la... 24,99 metri, caz in care politia ar fi fost indreptatita nu doar sa ma amendeze si sa imi dea 3 puncte de penalizare, dar sa si ridice masina conform hotararii consiliului local. ti se pare normal? e plin internetul de cazuri asemanatoare.

in concluzie: si eu sunt pentru ridicarea autovehiculelor dupa reguli clare, ba chiar salut ideea... dar pana cand aceste reguli nu sunt stabilite nu am cum sa fiu de partea legii care face posibila ridicarea masinii. cu atat mai mult cu cat legea respectiva in forma actuala te incurajeaza sa parchezi cat mai nesimtit, provocand blocaje rutiere pe principiul ca afacerea ridicarii masinilor este nerentabila daca se intervine acolo unde este blocaj.

#32
antidote

antidote

    V

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 29.07.2005

View Postspare-me, on Mar 25 2009, 11:13, said:

si tie tot pe splai ti-au ridicat-o ? din fata regiei ?
Da!

Am o problema in ceea ce priveste urmatorul termen. Este foarte probabil sa se suprapuna cu un examen, prin urmare nu cred ca pot ajunge. Pot sa depun o intampinare la dosar (asa cum au facut si cei de la rutiera) si sa cer judecata in lipsa?

#33
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
Da, poti sa ceri judecarea in lipsa. Sau o amanare, depinde cum este mai avantajos pentru tine.

#34
antidote

antidote

    V

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 29.07.2005
Cu intarziere, observ un lucru deosebit de important. In procesul verbal adresa este trecuta ca fiind Spl. Independetei 292. Masina fiind stationata exact in fata discotecii Maxx, care are adresa Spl. Independentei 290. Ce pot sa mai fac acum? Mai pot sa cer acceptarea nulitatii procesului verbal?

#35
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,862
  • Înscris: 06.10.2003
Solutia descongestionarii oraselor este:
- incurajarea mersului cu bicicleta, mai ales prin centrul istoric/zonele inguste
- mutarea centrelor economice si de afaceri din zonele cu acces ingust inafara oraselor si asigurarea unor cai mari de acces (2-3 benzi/sens)
- parcari sub-supra-terane
- si amenzi drastice/blocari roti/ridicare celor care parcheaza de-a lela

Un exemplu din Cluj e strada Sindicatelor, unde strada e extrem de ingusta si in curba si cu stationarea interzisa ca se ridica si n-are nimeni nici o taina in a parca acolo, nu ridica nimeni nici o masina si, in plus, s-a mai autorizat inca un mastodont de hotel acolo, pt. care parcarea subterana va si insuficienta.  :death:

#36
copjob2000

copjob2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,813
  • Înscris: 26.11.2006
Ar mai fi o soluție, spun eu: crearea de centuri viabile și funcționale în toate marile orașe!
Am curaj să pun pariu cu oricine că dacă, de exemplu, în jurul Bucureștiului ar fi o centură inelară, măcar cu 2 benzi pe sens, prin oraș s-ar merge în fiecare zi ca în zilele libere...
Bineînțeles că ar mai exista cazuri de mașini parcate aiurea și ridicate, dar nu ca în prezent...


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate