Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 Roka Residence Doamna Ghica

Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.
 charger "laptop de muzeu"...

apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...
 Pret zugravit

Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.
 

Logan vs. Passat B5 SH

- - - - -
  • Please log in to reply
289 replies to this topic

#55
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,073
  • Înscris: 02.03.2003
Sunt tare curios sa aflu ce inaltime ai si ce greutate daca ti se pare Passat masina mica.
Inca nu am avut ocazia sa fac si cu Logan drumuri de 3000km dar nu pot sa cred ca e la fel de comoda ca VW.
Un amic facea Italia destul de des si era foarte multumit de VW la capitolul confort (avea si cotiera).
Tipul are in jur de 1.90 si 113kg (retin greutatea ca ne-am cantarit la sala si se amuza  ca eu aveam doar 68kg).

#56
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,328
  • Înscris: 05.06.2002
nu mai reanviati topicuri de mult adormite! ce-i folosesc sfaturile si discutia voastra initiatorului topicului, acu dupa aproape un an?
ca tot veni vorba, normal ca Passatul e o masina superioara cu mult loganului, dar cand vine vorba de masini second problema nu-i asa simpla. intra in discutie uzura masinii, si cum in romania sportul national e tzeapa, problema devine foarte nuantata. un alt aspect pe care multi nu-l iau in considerare este costul pieselor, loganul are piese scumpe pt o dacie, dar pt o masina staina e chiar ieftin. asta-i o problema care trebuie luata in considerare mai ales la o masina second. sa nu va luati o caciula mai mare decat va este capul.

#57
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Ivane nu vreau decat sa iti zic ca aia 140 000km s-au facut intr-adevar pe drumuri ca in palma, insa masina aia a fost forjata in km aia.
Merg des in Germania, si stiu cum se merge pe autobahn.
Pai acolo te incadrezi pe banda care trebuie si piciorul la fund nene.
Eu unu nu mi-as lua Logan, insa daca stiu ca strang din buci pentru 7-8-9000 de EUR, si astia sunt banii nu m-as arunca la un SH, care e o mare loterie.
Categoric golf,passat sunt net superioare loganului, insa totul se rezuma la banii de achizitie cat si banii de intretinere.

#58
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Cred ca ar trebui sa extinzi un pic aria masinilor, la banii pe care ii ai.

Logan este o masina noua, dar sa nu crezi ca orice pica pe ea intra automat sub incidenta garantiei.
Passatul este o masina foarte buna, dar nu daca are peste 100k si e mai veche de 4 ani. Peste limitele astea gradul de risc creste exponential.

Iti recomand o masina second hand mai noua, Renault Megane sau Opel Astra. Amandoua cred ca le gasesti in 8.500 la o vechime de max. 3 ani si sub 100k la bord.

Bafta!

Edited by Yoda, 04 January 2006 - 12:21.


#59
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,073
  • Înscris: 02.03.2003
Yoda, nu vreau sa ma cert cu tine dar nu ma pot abtine sa rad cand te aud cu noile teorii despre motoare si riscurile exponentiale.
Sunt sigur ca nu ai studii (sau macar cunostinte) tehnice daca poti sa afirmi asemenea chestii.
Revin mai tarziu si cu pragul psihologic de 100.000 km.

#60
eXXocet

eXXocet

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,010
  • Înscris: 16.04.2004

View Postterratec, on Jan 3 2006, 01:04, said:

Sunt tare curios sa aflu ce inaltime ai si ce greutate daca ti se pare Passat masina mica.
Inca nu am avut ocazia sa fac si cu Logan drumuri de 3000km dar nu pot sa cred ca e la fel de comoda ca VW.
Un amic facea Italia destul de des si era foarte multumit de VW la capitolul confort (avea si cotiera).
Tipul are in jur de 1.90 si 113kg (retin greutatea ca ne-am cantarit la sala si se amuza  ca eu aveam doar 68kg).

Am avut 2 luni pe mana un Passat, masina unui prieten care o intinsese in Italia. Scaunul era groaznic, eu am 68-69Kg, dar stateam ca Alonso in monopost, e extrem de ingust. Masina era model '99 daca imi aduc eu aminte, din acealea cu aripa spate peste stopuri si fara crom pe grila fata. Motorul - foarte fiabil, elastic, bucsaraia - slaba. In astea 2 luni a trebuit sa-i schimb bucsile (noroc ca sunt putine), pivotii, placutele de frana, sa-i fac unghiul de fuga.
De Logan nu imi amintesc sa fii spus ca e confortabil, nu am mers prea mult cu aceasta masina si nici nu cred ca la drum lung te simti mai bin edecat in passat, insa dupa o operatiune periodicade schimbare bucsaraie, telescoape etc, sigur te simti mai bine decat in VW...

#61
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

View Postterratec, on Jan 4 2006, 15:47, said:

Yoda, nu vreau sa ma cert cu tine dar nu ma pot abtine sa rad cand te aud cu noile teorii despre motoare si riscurile exponentiale.
Sunt sigur ca nu ai studii (sau macar cunostinte) tehnice daca poti sa afirmi asemenea chestii.
Revin mai tarziu si cu pragul psihologic de 100.000 km.

Vorbim de masini, nu de motoare. In vastele tale studii tehnice probabil ca ai sarit peste capitolele in care este descrisa alcatuirea unei masini. Bucsi, pivoti, amortizoare, etc.

Nici eu nu vreau sa ma cert cu tine, stai linistit.  :peacefingers:
Am dat omului un sfat si atat. Nu incerc sa intru in polemici, mai ales cu oameni care privesc de sus si cred ca le stiu pe toate.

#62
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,073
  • Înscris: 02.03.2003
Am stat bine si am gandit si am concluzionat ca Logan este bun pentru romanii care vor o masina noua fara pretentii cu care sa mearga la serviciu si ocazional sa care si cate un porc de la tzara (sau ceva faina, malai de la bunica).
Are garda la sol mai inalta pentru gropi.

Passat e pentru romanul care vrea confort la drum, stabilitate si siguranta.
Masina este excelenta si in oras dar mai ales la drumuri lungi (gen turul Europei).
Mentionez ca scaunele sunt super confortabile,iar tinuta la drum e impecabila. Am facut 20 de ore (cu 2-3 opriri de 5 minute) mers continuu si nu m-am simtit obosit (compar cu Dacia 1310, Cielo, Espero, Leganza, Mazda MX3, Opel Astra F, Vectra din 97 (nu mai stiu ce cifra ii corespunde)).

Oricum astept sa vina la firma Logan-ul ca sa va pot da mai multe detalii prin comparatie directa.


Pentru Yoda:   May the VW Force be with you.    :)

Edited by terratec, 05 January 2006 - 02:11.


#63
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,786
  • Înscris: 30.01.2006
Pot sa spun si eu o chestie cu riscul sa iau ban in prima mea zi pe forum?!?    :w00t:  :w00t:    :D  :D  :lol:   :ban:  :cheers:

Acum SERIOS, ce fel de comparatie este asta, am citit tot topicul ca sa vad ce glume s-au facut si nimic... Pai Daca voi discutati despre o comparatie de genul asta e grav rau de tot, se pare ca Reno va luat capul cu LOGANUL asta, macar e bine ca ati pus in echilibru si un SH. Sa dau si eu un sfat, am cumparat un BMW cu 180K Km la bord, si surpriza, zici ca e nou. Era ceva mai scump decat 8500 Euro, dar cred ca si un Passat se tine bine la 180 000 Km. poate ceva probleme cu turbina, dar se rezolva, cu una noua, si apoi 200K Km no problem, alea sunt motoare care merg, nu trebuiesc schimbate la 80 000 Km.

Deci Topicul asta e haios rau, auzi tu Logan Vs Passat chiar si Third hand, sau forth hand. sau 10th hand

#64
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu e asa de haios precum crezi pentru ca nu toti oamenii cauta ce cauti tu la o masina. Poate unii sunt asa de atehnici incat numai gandul ca ar putea avea o problema cu o masina ii sperie si ii face sa doreasca o masina noua cu garantie. De aia vor fi o gramada care desi vor fi atrasi de atmosfera , calitatea, performantele mai bune ale passatului (pe hartie) , la consultarea cifrelor seci vor alege loganul si nu sh-ul..

#65
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
poate vrea omu o masina sa stie sigur ca nu si-a tras-o nimeni pe bancheta lui din spate. lol.

#66
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 11.01.2004
Unii oameni nu vor sa inteleaga intre "zici ca era nou" si "e nou" e o mare diferenta. Acesti oameni se vor uita tot timpul cās(h) la oamenii ce iau in calcul Loganul.

#67
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
In aceiasi suma de bani incontestabil Logan-ul. Un Passat la aceiasi bani e spre finalul vietii (parerea mea).

A

#68
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
ce sa ne mai ascundem atata dupa deget, daca vrei masina noua de banii aia n-ai ce lua altceva... eu spun (si cred ce spun) ca reno-istii puteau sa scoata loganul ala la 6000 de E, nu la 8, dar n-au avut motiv, pt ca pana la pretul loganului chiar n-ai ce lua.

#69
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
exista Logan la 6.xxx euro, e 1.4 ambiance si e 6.230 euro

#70
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,931
  • Înscris: 11.01.2004
@maximus: Totusi suntem pe un forum de masini... :)

#71
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,991
  • Înscris: 17.10.2003
O astfel de comparatie (sau mai bine zis intrebare) nu va genera decat big flame si in nici un caz sfaturi pertinente.
Problema e: ai bani de intretinere, de reparatii, esti tanar si vrei sa-ti transporti gagica la distractie? Ia-ti Passat.
Ai numai banii astia, esti om preocupat mai mult de problemele vietii (serviciu, familie, etc) iar masina e doar ceva care sa te duca sigur si confortabil acolo unde ai treba? Ia-ti Logan.
Restul sunt mofturi.


@add: ai dreptate, probabil Logan-ul e profitabil si cu 1000 de euro mai ieftin, dar de ce sa-l ieftineasca odata ce nu exista concurenta si se mai si vinde ca painea calda? Probabil cand vor apare si altele in gama asta de pret si comparabile ca dotari/performante, atunci sigur va mai scadea pretul.

Edited by akeem, 31 January 2006 - 13:52.


#72
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostImmortal, on Jan 31 2006, 13:26, said:

@maximus: Totusi suntem pe un forum de masini... :)
adica?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate