Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Laguna III comparativ cu A5 si 320i Coupe

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
184 răspunsuri în acest subiect

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
si pana la urma la ce concluzie s-a ajuns comparand doua motoare turbo cu unul aspirat,comparand 2 modele premium cu unul (...)

de fiabilitate nu vb nimeni ?

materiale folosite ? ce se intampla daca dai 35k euro pe un reno si apar greierasii sau incepe si scartaie ?

pt cine intreba mai sus am avut in famile Megane 2 de la 0-19k km,acum conduc BMW seria 3 E46,de la 130k km,in prezent se apropie de 170k km,clar bmw este  peste la orice capitol,inclusiv fiabilitate

#38
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.983
  • Înscris: 01.02.2006
am vzt ca tu tot umfli bmw-ul ala, da' mie nu mi se pare o masina asa fiabila. de vreo luna merg destul de mult cu un 320 coupe 2003 si vreo 160k km. nimic de spus despre tinuta de drum, motor (chiar daca are cutie AT), dar greierasii sunt la ei acasa. in trapa, bord, in stalpul din spate...e adus de mai putin de-un an de-afara si a avut 2 bube: servo si compresorul de la AC.

e adevarat nu poti sa spui dupa ce ai mers cu o masina si ai avut pb ca e o masina proasta, asa cum nu poti sa spui despre o masina cu care n-ai avut nicio problema ca e cea mai buna si toate sunt asa. daca ar fi sa o luam asa, clio-ul pe care l-am avut, in tot atatia ani n-a facut nicio problema, iar singurul greiras a aparut in usa, dupa vreo 5 ani, deci e mai bun decat bmw-ul :)

p.s. bmw-ul e chiar de vanzare :)

Editat de herculane, 15 martie 2009 - 13:45.


#39
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
probleme pot sa apara,am mai zis-o si o mai zic chiar daca e BMW,lexus,dacia,numai ca la unele apar mai des,la altele mai rar

esti prima persoana care se plange de greierasi la bmw si am mers cu destule bmw-uri,unele din 90,9x,fara greierasi chiar daca mai cloncanea o bucsa,bieleta cap de bara,etc,singurul bmw in care am intalnit greierasi a fost un E36 94 325i,insa avea jante cu buza joasa pe 17,suspensie ac schnitzel reglabila pe duritate si inaltime si 270k km

il laud pt ca sunt multumit  :D , daca eram multumit de Megane il laudam si pe el

LE nici de Hyundai nu ma plang,pai cu megane-ul dupa orice calatorie lunga pe drumuri proaste intra in service cu probleme la flanse

Editat de ionutMembruAnonimut, 15 martie 2009 - 14:22.


#40
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.445
  • Înscris: 05.08.2006

Vizualizare mesajherculane, pe Mar 15 2009, 13:42, a scris:

am vzt ca tu tot umfli bmw-ul ala, da' mie nu mi se pare o masina asa fiabila. de vreo luna merg destul de mult cu un 320 coupe 2003 si vreo 160k km. nimic de spus despre tinuta de drum, motor (chiar daca are cutie AT), dar greierasii sunt la ei acasa. in trapa, bord, in stalpul din spate...e adus de mai putin de-un an de-afara si a avut 2 bube: servo si compresorul de la AC.

e adevarat nu poti sa spui dupa ce ai mers cu o masina si ai avut pb ca e o masina proasta, asa cum nu poti sa spui despre o masina cu care n-ai avut nicio problema ca e cea mai buna si toate sunt asa. daca ar fi sa o luam asa, clio-ul pe care l-am avut, in tot atatia ani n-a facut nicio problema, iar singurul greiras a aparut in usa, dupa vreo 5 ani, deci e mai bun decat bmw-ul :)

p.s. bmw-ul e chiar de vanzare :)

Servo e o o bubita la E 46 Ci, la toate pica, am avut si eu beleaua asta. Am inteles ca trebuie schimbat mai mult , niste pompite ceva in plus ca sa nu mai apara.

In rest greierasi chiar nu am auzit pana acum la BMW rodat. Cat ceri pe masina? De curiozitate doar.

Editat de GeorgeM, 15 martie 2009 - 14:58.


#41
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006

Vizualizare mesajionut_ionut, pe Mar 15 2009, 13:21, a scris:

pt cine intreba mai sus am avut in famile Megane 2 de la 0-19k km,acum conduc BMW seria 3 E46,de la 130k km,in prezent se apropie de 170k km,clar bmw este  peste la orice capitol,inclusiv fiabilitate

Laguna III este la ani lumina de megane II. Singurul lucru comun la cele 2 masini este sigla de pe capota care semana...in reste nimic. Presupun ca intre coupe si megane II diferenta este si mai mare.

#42
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Articolul ala este partinitor. Asta e. E facut de nemti. Insa laguna n-are ce cauta in segmentul ala de pret. Nu stiu ce-i manca pe frantuji in cur sa se bage unde nu le fierbe oala. Adica in oala in care se duc lupte grele de zeci de ani si miliarde investite in tot felul de tehnologii vecine cu SF-ul. Au un atu major pe low-cost. Sa stea acolo ! Audi se adreseaza unui tip e clientela care nu si-ar lua in veci laguna, chiar daca ar avea aceleasi performante si acelasi pret sau un pret chiar mai mic.
Apropos de asta am citit undeva un banc: "Da' de ce tiganul ala are reno ?" "Pai e un tigan mai sarac !" :D
Tot pe aici am citit ca reno vrea sa renunte la masinile "premium", gen laguna sau velsatis sau care or mai fi. Bine-ar face. Nu poti sa ai pretentii de masini premium in momentul in care ai in protofoliu masini de gen symbol sau Logan. Fiecare cu locul lui. Reno si l-a gasit, de ce-o mai fi vrand sa-si incordeze muschii ?
Pe de alta parte A5 are singurul dizain reusit din toate audi-urile care se fabrica la ora actuala. Restul sunt cel putin anoste. Bmw-ul 3 se va vinde pentru ca este o marca, dar nu are nimic deosebit care sa atraga, sa comunice ceva prin forme, iar laguna 3 este ... nu-mi place :D .

Editat de cristi.r, 15 martie 2009 - 16:56.


#43
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.983
  • Înscris: 01.02.2006

Vizualizare mesajGeorgeM, pe Mar 15 2009, 14:57, a scris:

Servo e o o bubita la E 46 Ci, la toate pica, am avut si eu beleaua asta. Am inteles ca trebuie schimbat mai mult , niste pompite ceva in plus ca sa nu mai apara.

In rest greierasi chiar nu am auzit pana acum la BMW rodat. Cat ceri pe masina? De curiozitate doar.

nu e a mea, dar din cate stiu in jur de 13mii.

#44
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 754
  • Înscris: 16.08.2007

Vizualizare mesajcristi.r, pe Mar 15 2009, 16:49, a scris:

Articolul ala este partinitor. Asta e. E facut de nemti. Insa laguna n-are ce cauta in segmentul ala de pret. Nu stiu ce-i manca pe frantuji in cur sa se bage unde nu le fierbe oala. Adica in oala in care se duc lupte grele de zeci de ani si miliarde investite in tot felul de tehnologii vecine cu SF-ul. Au un atu major pe low-cost. Sa stea acolo ! Audi se adreseaza unui tip e clientela care nu si-ar lua in veci laguna, chiar daca ar avea aceleasi performante si acelasi pret sau un pret chiar mai mic.
Apropos de asta am citit undeva un banc: "Da' de ce tiganul ala are reno ?" "Pai e un tigan mai sarac !" :D
Tot pe aici am citit ca reno vrea sa renunte la masinile "premium", gen laguna sau velsatis sau care or mai fi. Bine-ar face. Nu poti sa ai pretentii de masini premium in momentul in care ai in protofoliu masini de gen symbol sau Logan. Fiecare cu locul lui. Reno si l-a gasit, de ce-o mai fi vrand sa-si incordeze muschii ?
Pe de alta parte A5 are singurul dizain reusit din toate audi-urile care se fabrica la ora actuala. Restul sunt cel putin anoste. Bmw-ul 3 se va vinde pentru ca este o marca, dar nu are nimic deosebit care sa atraga, sa comunice ceva prin forme, iar laguna 3 este ... nu-mi place :D .

E cit se poate de gresit ce spui... Audi era la fel de departe de premium cum e si Renault si au ajuns sa bata la vinzari merc si BMW (in 2008 A4 s-a vindut mai bine ca seria 3 sau C klasse). Honda, Toyota, Nissan, Citroen, chiar si Ford sau Opel vor sa fie premium si fac eforturi ca sa se 'califice'. Ca marca de masini europeana nu-ti permiti sa ramii in zona low cost si sa faci fata preturilor mici cu care vin asiaticii (pentru asta au Dacia...). Ipso, e normal ca Renault sa lanseze Laguna coupe si sa concureze in segmentul coupe-urilor premium entry level. Cit despre tehnologii SF iti amintesc ca cu putini ani in urma Renault cistiga F1 de doua ori la rind. Si mai 'SF' de atit nu se poate...

Vizualizare mesajGeorgeM, pe Mar 15 2009, 14:57, a scris:

...
In rest greierasi chiar nu am auzit pana acum la BMW rodat.

Am mers si eu cu un 330xd care avea un greier foarte sonor in bord (undeva in stinga).

#45
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
Renault traieste din Low-Cost, asadar, cu ce sa se califice in premium? Ce legatura are Renault cu divizia Honda,Toyota,Mazda? Ford si Opel fac masini care sunt lidere de clasa in entry-level.

Renault fac masini ieftine si cam atat, sincer s-au chinuit cu Laguna III si au introdus lucruri de calitate(pentru Renault), normale pentru alti producatori.In afara de fanii Reno, eu de ce ar trebuii sa fiu incantat? Ca au facut si ei o masina mai de Doamne Ajuta?

Foarte bine, intrii pe teritoriul Premium, insa tu producator de masini ieftine(Si prin asta esti recunoscut, low-cost) propui un model mai scump decat traditionalii in premium? Mi se pare ca pe langa departamentul de design, si ala care situeaza brandul trebuie concediat.

Cine sunt clientii Renault? Oameni de afaceri, avocati, doctori, ingineri? Nici gand, oameni tineri cu venituri medii spre mici, oameni in varsta, etc.Asadar cui i se adreseaza acest model? Fan-ului Renault care castiga la Loto?

#46
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Ce inseman ca o marca sau alta "sa caute intr-uin anumit segment"?

In primul rand nu cred ca reno a cerut testul ala si sincer nu stiu daca reno vrea sa intre in acel segment. Pur si simplu au facut o masina si gata. Nu au voie?

Pt Tom!

Tom Insignia are voie sa calce in taramul interzis al masinilor "premium"? :)...eu crad ca are voie asa cum are voie si C5 si accord si Avensis etc. masini care la un moment dat se cam interesecteaza cu A4 spre ex.

Apropo -  a condus (mers) cineva cu A4 cu 1.6 MPi si 100hp?...este premium? :)

PS - simt nevoia sa intervin.

Tom las-o moarta cu reno si low si toate prostiile astea. Reno este la fel de low ca si toyot si Mazda si opelul tau fantastic etc. Tu ai vazut interiorul noii mazde 6?...este cel mai de kkat interior dintre toet masinile aprute in ultima vreme.

Editat de ncristi, 15 martie 2009 - 18:15.


#47
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 754
  • Înscris: 16.08.2007

Vizualizare mesajTom_Cat, pe Mar 15 2009, 12:01, a scris:

Nene, ai fetish-uri bizare? Comparam Renault cu Aston Martin si Porsche GT3? Daca ala care a scris acolo este un fanboy, pe wikipedia  pot aparea tot felul de informatii...

http://ro.wikipedia...._Laguna#Motoare

Era simplu sa dai un search si sa vezi ca ambele citate erau din Autocar.co.uk, una dintre cele prestigioase reviste auto din lume da' ai preferat sa presupui o timpenie. Tot asa cum nu vezi nici in ruptu' capului ca la aceleasi dotari a5 si 320i sunt cu mii de euro mai scumpe ca laguna. Te las la oile tale...

#48
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.983
  • Înscris: 01.02.2006
Tom tu parca nu stii diferenta dintre un symbol si o laguna 3, de exemplu. symbol e pt cine ai spus tu, o masina fara pretentii, care o poti lua de la 8000E, dar o laguna 3 trece de 25000. nu cred ca are aceeasi clientela. de fapt, nici macar un Clio 3 nu poti spune ca are aceeasi clientela ca si symbol.

Vizualizare mesajTom_Cat, pe Mar 15 2009, 18:10, a scris:

Cine sunt clientii Renault? Oameni de afaceri, avocati, doctori, ingineri? Nici gand...

uite ca io am si reno si-s si inginer (chiar daca lucrez in alt domeniu) :). de fapt nici nu vad legatura intre profesie si marca de masina. si daca ar fi, tocmai, un om scolit, ar trece peste snobisme si vorbele din popor, gen "doar nemtii fac masini, frantzujii sa faca parfumuri.."

Editat de herculane, 15 martie 2009 - 18:22.


#49
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
La fel si io  :lol: ...tot inginer....si nici macar n-am castigat la loto...

PS

Pt Tom 25000E este o nimica toata...este o suma low  :lol:

Editat de ncristi, 15 martie 2009 - 18:22.


#50
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
In momentul in care faci un nou proiect pleci de la o asezare a produsului in functie de clasa si clienti.Nu poti sa vi cu un produs nou si dupa o sa vezi cine il cumpara, facandu-i reclama ulterior primelor luni de vanzari.Asadar, Renault a vrut sa arate ca poate, daca vreti eu vad o tentativa la fel ca Vel Satis, care a fost un esec.Masina nu era era, insa prin pret a intrat intr-o clasa care nu ii era destinata.Cam asa vad si Laguna Coupe, masina nu este rea, are performante, are design, insa e prea scumpa.

Laguna III este prea scumpa pentru un Renault, si se vad vanzarile slabe fata de modele ale altor producatori.

Parerea mea este ca Renault este in partea de jos a clasei medii, pe cand Honda si Toyota sunt sus.Opel sunt pe la mijoc, Insignia fiind un model care se duce spre topul clasamentului.

@Ionades, inainte sa fi absolutist, te rog sa cauti dotarile, o sa ai revelatia ca sunt la fel de dotate.Audi A5 si BMW Serie 3 ajung la preturi la care iti cumperi 2 Laguna Coupe, insa in testul comparativ au fost testate intrarile in gama.

PS: nu ma refer la Romania, la noi Renault fiind o masina ieftina este si mai accesibila.Normal ca lumea isi cumpara Laguna si Megane, decat VW sau alte masini mai scumpe.Decat un Passat cu dotari de intrari in gama, la 20.000 eur iti cumperi o Laguna III cu dotari bunicele, insa nici calitatea nu este aceasi.

#51
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006

Vizualizare mesajTom_Cat, pe Mar 15 2009, 18:28, a scris:

PS: nu ma refer la Romania, la noi Renault fiind o masina ieftina este si mai accesibila.Normal ca lumea isi cumpara Laguna si Megane, decat VW sau alte masini mai scumpe.Decat un Passat cu dotari de intrari in gama, la 20.000 eur iti cumperi o Laguna III cu dotari bunicele, insa nici calitatea nu este aceasi.

Frate de unde le scoti. Inainte sa te apuci sa scri intra si configureaza macar masinile sa vezi despre ce este vorba. La 20000E nu iei nici o laguna dotata. Laguna  III este fix la acelasi pret cu celelelate concurente....din pacate pentru mine cel putin.

Ar fi fost bine sa aiba macar un sambure de adevar ce spui tu cu low-ul de reno dar din pacate nu este asa :)

Cat despre Honda si Toyota sus...avem un Avensis in familie (cel vechi) si la calitatea asmblarii, calitatea interiorului, tinuta de drum etc. este departe de LIII.

Editat de ncristi, 15 martie 2009 - 18:36.


#52
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007

Vizualizare mesajIoanides001, pe Mar 15 2009, 18:05, a scris:

Cit despre tehnologii SF iti amintesc ca cu putini ani in urma Renault cistiga F1 de doua ori la rind. Si mai 'SF' de atit nu se poate...
Pai si daca-s atat de bazati ce naiba fac cu tehnologiile ? Le tin in sertar ca sa le scoata ca un as din maneca ? De ce nu scot benzinare consumer mai puternice ? Nu cumva pentru ca ar costa cat cele germane si nu le-ar mai cumpara nimeni ? De ce nu-si asuma si ei rolul de pionieri intr-o directie ? Nemtii au facut asta. Pe de alta parte, nu inteleg de unde aplecarea asta a nemtilor catre benzinare turbo (tfsi, tsi) in clasa low. In fine, treburile sunt mai complicate ...
La faza cu dotarile iti dau dreptate, germanii sunt la cateva mii de euroi departare inainte. Reno-ul face niste sisteme de franare si suspensii exceptionale. In BMW si Audi mi-am rupt rinichii, in reno niciodata. E mai potrivit pentru noi. Nu-i contest meritele, insa per total, nemtii au "surubul" in materie de masini. Cu costurile de rigoare, evident.

#53
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007

Vizualizare mesajncristi, pe Mar 15 2009, 18:35, a scris:

Frate de unde le scoti. Inainte sa te apuci sa scri intra si configureaza macar masinile sa vezi despre ce este vorba. La 20000E nu iei nici o laguna dotata. Laguna  III este fix la acelasi pret cu celelelate concurente....din pacate pentru mine cel putin.

Ar fi fost bine sa aiba macar un sambure de adevar ce spui tu cu low-ul de reno dar din pacate nu este asa :)

Cat despre Honda si Toyota sus...avem un Avensis in familie (cel vechi) si la calitatea asmblarii, calitatea interiorului, tinuta de drum etc. este departe de LIII.

Total deacord, insa Avensisul in cauza trebuie comparat cu Laguna din aceasi perioada.Eu zic ca normal este sa compari Laguna III cu Noul Avensis.

In legatura cu Laguna III si Passat, Laguna in echipare Expression 2.0l dCI 150CP costa 21300 eur, pret standard fara reduceri, iar dotarile sunt mai mult decat ok.
Un Passat Confortline, cu motor de 2.0l 140CP  costa 24200 eur.Eu zic ca este o diferenta destul de mare, pentru dotari asemanatoare.Daca as avea bugetul limitat, eventual prea tensionat, as alege Laguna III in detrimentul Passat-ului.Daca insa bugetul incadreaza atat Passat cat si Laguna, as alege Passatul.

PS: Personal, as alege Epica 2.0 VCDI cu toate optiunile :)

Editat de Tom_Cat, 15 martie 2009 - 18:46.


#54
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007

Vizualizare mesajTom_Cat, pe Mar 15 2009, 18:28, a scris:

PS: nu ma refer la Romania, la noi Renault fiind o masina ieftina este si mai accesibila.Normal ca lumea isi cumpara Laguna si Megane, decat VW sau alte masini mai scumpe.Decat un Passat cu dotari de intrari in gama, la 20.000 eur iti cumperi o Laguna III cu dotari bunicele, insa nici calitatea nu este aceasi.

Vizualizare mesajTom_Cat, pe Mar 15 2009, 18:44, a scris:

Un Passat Confortline, cu motor de 2.0l 140CP  costa 24200 eur.Eu zic ca este o diferenta destul de mare, pentru dotari asemanatoare.Daca as avea bugetul limitat, eventual prea tensionat, as alege Laguna III in detrimentul Passat-ului.Daca insa bugetul incadreaza atat Passat cat si Laguna, as alege Passatul.
Din pacate ai facut o comparatie destul de ciudata. Dintre cele doua as alege laguna 3 si cu ochii-nchisi. Doar la aspectul exterior am o problema cu laguna :D. Diferenta de calitate/materiale folosite e prea mica in comparatie cu diferenta de pret dintre cele doua. Si oricum era vorba despre audi, nu passat.

In general posturile tale sunt oarecum fundamentate, insa iti lipseste capacitatea de a transmite ceea ce stii celorlalti. Si, in consecinta, cam dai cu mucii-n fasole, sper sa nu te superi. Doar o parere total dezinteresata.

Editat de cristi.r, 15 martie 2009 - 18:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate