Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
URGENT: Garantie nokia
Last Updated: Apr 26 2005 07:54, Started by
Alice
, Mar 16 2005 21:25
·
0
#19
Posted 18 March 2005 - 23:26
ok, si ce treaba au temperaturile mari cu stratul din 'spatele' display-ului?
also, "Apropo...se monteaza robotizat telefoanele" vrei sa spui ca tot telefonul este asamblat de roboti? ca intr-o parte se varsa pungile cu rezistente & stuff + plastic iar dincolo iese telefonul, doar sa-l iei si sa-l pui in pachet? nu prea imi vine a crede. Am asteptat sa ajung acasa, si sa ma uit la alt telefon ca sa nu vorbesc tampenii: 1. "18.) The PDA LCD MODULE is attached with an adhesive tape to the C-COVER. Press out the LCD MODULE slowly and the adhesive will peel away." 2. Display-ul nu este perfect drept 3. La alt nokia 9500 este tot stramb, dar nu identic ca la al meu. Eu nu cred ca display-ul este lipit de catre un robot de carcasa. |
#20
Posted 18 March 2005 - 23:59
s-a cam dus si mitul ca nokia e f serioasa si relatii cu clientii .. te rezolva ... sunt telefoane bune (da da...sigur :cursing: )... io zic ca ar trebui sa dai in judecata pe nokia ca nu au scris in manualul de utilizare ca nu trebuie incarcat fara sa fie supravegheat .. daca faceai asta si erai prin alte tari ... puteai castiga o suma frumusica ... am vazut cazuri mult mai stupide din care au facut unii milioane ... pot sa-ti dau ceva exemple .. din ce imi mai amintesc .. da alta data ... pana una alta .. ia in considerare si chestia asta ....
|
#21
Posted 19 March 2005 - 01:01
Alice, on Mar 18 2005, 23:26, said: ok, si ce treaba au temperaturile mari cu stratul din 'spatele' display-ului? also, "Apropo...se monteaza robotizat telefoanele" vrei sa spui ca tot telefonul este asamblat de roboti? ca intr-o parte se varsa pungile cu rezistente & stuff + plastic iar dincolo iese telefonul, doar sa-l iei si sa-l pui in pachet? nu prea imi vine a crede. Am asteptat sa ajung acasa, si sa ma uit la alt telefon ca sa nu vorbesc tampenii: 1. "18.) The PDA LCD MODULE is attached with an adhesive tape to the C-COVER. Press out the LCD MODULE slowly and the adhesive will peel away." 2. Display-ul nu este perfect drept 3. La alt nokia 9500 este tot stramb, dar nu identic ca la al meu. Eu nu cred ca display-ul este lipit de catre un robot de carcasa. Alice, daca nu stii, nu vorbi. Eu am vazut fabrica FIAT din Torino. Acolo se asambleaza de catre roboti absolut orice. Inclusiv banchetele le baga in masina, inclusiv monteaza motorul cap coada si ii pun si ulei !!!! Daca un muncitor are nevoie cine stie cum de un surub, se duce la un diplay tochscreen, apasa codul surubului si un robot se duce la magazie, ia surubul din raftul corespunzator si il aduce muncitorului. Crede-ma ca asamblarea unui telefon este de 100 de ori mai facila decat asamblarea unei masini cap-coada. Inca ceva...in fluxul operatiilor robotizate nu se introduce munca umana...pentru ca se strica fluxul....robotii trebuie sa astepte dupa oameni si asa ceva nu este admisibil. Tu mai ai cate ceva de invatat inainte sa te duci la OPC si sa reclami NOKIA. |
#22
Posted 19 March 2005 - 01:15
Jaxx, on Mar 19 2005, 01:01, said: Tu mai ai cate ceva de invatat inainte sa te duci la OPC si sa reclami NOKIA. Bine ca esti tu destept... daca nu stiu cum sunt asamblate in fabrica telefoanele nu pot beneficia de garantie, nu? Ti-am zis: nu ma cunosti. tine-ti remarcile de genul asta pentru tine. Daca tu ai vazut fabrica FIATA din Torino unde "Daca un muncitor are nevoie cine stie cum de un surub, se duce la un diplay tochscreen, apasa codul surubului si un robot se duce la magazie, ia surubul din raftul corespunzator si il aduce muncitorului." nu inseamna ca esti mai smecher sau ca in toate fabricile se intampla la fel. Poate ca la fiat pot exista linii de asamblare pentru fiecare model de masina in parte, dar la nokia, unde se fac mult mai multe tipuri de telefoane decat masini, nu cred. Si pentru stiinta ta, nu am reclamat Nokia ci service-ul Cetelec, care e doar autorizat nokia. Mie daca imi vine un calculculator sigilat cu procesorul spart si carcasa intacta mi-e cam greu sa spun ca a dat cu calculatorul de pamant. Cam tot dracu ala e. Edited by Alice, 19 March 2005 - 01:20. |
#23
Posted 19 March 2005 - 01:17
atata timp cat n-ai fost la fabrica nokia n-ai de unde sa stii :huh:
lucrezi la nokia si nu stim noi ?? :cursing: |
#25
Posted 19 March 2005 - 01:54
Alice, on Mar 19 2005, 01:43, said: as da 8.000.000 pe el. Asta inseamna cam 1/3 din salariul meu |
#26
Posted 19 March 2005 - 02:00
ce ti-ar fi rusine? daca vrei sa exprimi ceva, fa-o pana la capat.
|
#27
Posted 19 March 2005 - 10:09
Nu va mai certati.
Si eu am patit cu un telefon acelasi lucru. Dar totusi nu e problema de garantie pentru ca nu poti dovedi ca s-a spart singur. Pentru atotstiutorii de pe aici: Defecte apar si cand monteaza robotii. Mai rar, dar sunt reb uturi si la un montaj robotizat. |
#28
Posted 19 March 2005 - 15:06
lucian123, on Mar 19 2005, 10:09, said: Mai rar, dar sunt reb uturi si la un montaj robotizat. Stand mai bine sa ma gandesc, cred ca i-as da dreptate lui alice... |
|
#29
Posted 21 March 2005 - 22:21
Jaxx, on Mar 18 2005, 21:53, said: ...pe de alta parte, sticla nu-si modifica structura cristalina nici intr-o mie de ani. ...parca printr-a saptea pe la fizica ne zicea dom` profesor ca sticla si smoala-s substante cu structura amorfa spre deosebire de sarea de bucatarie care are structura cristalina :huh: |
#30
Posted 22 March 2005 - 14:46
Ai putea sa incerci la numarul (021) 407 75 05 serviciul suport clienti Nokia pentru romania.
Oricum e ciudat ce ti s-a intamplat, din cate stiu eu display-ul este din sticla iar din plastic este doar polarizatorul. De obicei se incinge partea inferioara a telefonului (cea cu tastatura) si anume se incinde acumulatorul in timpul incarcarii insa de acolo si pana la a crapa display-ul eu zic ca este cale lunga insa nu si imposibil. Faptul ca transferai pe USB nu are nici o importanta daca tie ti se incalzea cand era montat in docking station poate fi semn ca ceva nu era in regula cu circuitul de incarcare si defapt defectandu-se alta componenta sa provoace defectarea display-ului. Am o intrebare, in momentul de fata ce parti din telefon mai functioneaza? BR |
#31
Posted 22 March 2005 - 14:55
am sunat la nokia.RO si mi-au zis sa ma duc la opc :death:
acum pare ca functioneaza tot... desi mi-au aparut artefacte si pe ecranul din fata de vreo 2 ori si o data l-am vazut resetandu-se... pm, daca nu rezolv cu opc nimic o sa platesc reparatia si pe urma ma duc la ei sa-mi schimbe frame-ul de la keypad pt. ca se slabeste dracia aia care tine tastatura... si asta se intampla dupa vreo 2-3 saptamani de utilizare NORMALA. produs defectat de 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie -> se schimba sau mi se dau banii inapoi. si o sa fac chestia asta de cate ori o sa fie nevoie. |
#32
Posted 23 March 2005 - 09:51
Hmm, atunci nu e nimic din ce ma gandeam eu ca ar putea fi ca defect.
Dupa cate spui pare a fi un rebut impachetat frumos pentru romania, nu ramane decat sa semnalezi orice defect in perioada de garantie. Eu te-as sfatui sa incerci sa obtii banii inapoi sau sa-l schimbi. Eu am patit ceva similar cu o sursa de laborator de la ARC Brasov (niste amatori) au tinut-o aia in service luni in sir, a iesit din garantie si tot nu e asa cum ar trebui sa fie, se pare ca a fost un rebut impachetat pentru romania, asta e, teapa. Am invatat un lucru "CEREREA CREAZA OFERTA". Si am mai invatat ca e mai ieftin sa iau un bilet de avion si sa merg la cuparaturi afara. BR |
#33
Posted 12 April 2005 - 17:14
oh well...
dupa mail-uri trimise la nokia (us, fi, ro, peste tot pe unde am gasit o adresa @ nokia.ceva) am primit un mail de la nokia.ro 'va rugam sa va duceti cu telefonul, din nou, la service pt. o expertiza', bla bla. pana la urma au schimbat, in garantie, tot telefonul. (mai putin bateria, fatza (express-on) si placuta din spate de deasupra bateriei). deci se poate, din pacate dupa multa alergatura & timp pierdut. asa ca, domnule jaxx, nu mai arunca cu noroi fara sa stii despre ce vorbesti. Edited by Alice, 12 April 2005 - 17:15. |
|
#34
Posted 13 April 2005 - 00:08
Alice, problema e ca tu ai putea fi si de buna credinta si de rea credinta! Nu neaparat tu, ci acel care face reclamatia.. iar dupa un asa "taraboi", o firma serioasa prefera sa despagubeasca chiar si un client de rea credinta doar pentru a nu-i fi afectata imaginea..
Felicitari pentru "noul" telefon.. iar "domnul" e sus si vede daca ti-ai bagat coditza in telefon sau nu! ;) Dupa cite componente povesteai ca se mai prapadisera la telefonul ala, inclin (nu dau cu parul!) sa cred ca-l cam aruncai precum zmeul buzduganul prin casa.. ;) In concluzie: felicitari, NOKIA! You're the best.. (re)CONNECTING PEOPLE! PS: Isi mai are rost "curatenia de primavara"?! Incerci sa-ti recuperezi ce-ai vindut la nervi?! Edited by unGuru, 13 April 2005 - 00:12. |
#35
Posted 13 April 2005 - 00:31
daca dadeam cu telefonul de pereti, trebuia sa fie zgariat, nu?
also, ce motive aveam sa dau cu el de pereti? ca sa nu ma folosesc de el si sa fac scandal? No, thanx. curatenia de primavara oricum trebuia facuta, sunt chestii care chiar stau degeaba. Sau ma rog, 90% dintre ele, iar restul necesita un upgrade. |
#36
Posted 13 April 2005 - 00:53
Quote daca dadeam cu telefonul de pereti, trebuia sa fie zgariat, nu? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users