Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN
 Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 

AIG Refuza o despagubire

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
DjAdi

DjAdi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,535
  • Înscris: 17.03.2003
La inceputul lunii februarie am luat un bilet prin compania Wizzair pentru un zbor Cluj-Napoc - Londra si retur, ocazie cu care prin intermediul wizzair am incheiat si o asigurare optionala de calatorie care conform siteului lor include mai multe riscuri ( http://wizzair.com/t...ices/insurance/ ) :

Asigurarea de călătorie Wizz Air, garantată de către o companie membră a grupului AIG, vă poate scuti, atât pe dv., cât și pe membrii familiei dv., pe colegii și pe prieteni dv. de cheltuielile considerabile pe care le presupune, de exemplu, îmbolnăvirea sau accidentarea dv., ori pierderea bagajelor. Aceasta nu este o simplă asigurare de călătorie, ea a fost special concepută pentru clienții Wizz Air.

Asigurarea de călătorie Wizz Air acoperă următoarele riscuri:

Asigurarea bagajelor
Întârzierea bagajelor
Întârzierea curselor
Cheltuielile de asistență, de evacuare și de îngrijire medicală
Întreruperea călătoriei
Accidentele personale
Anularea sau modificarea călătoriei

Evenintele au fost urmatoarele, la zborul spre Londra inainte de aterizare s-a inchis aeroportul din cauza vremii ( zapada, vizibiltate redusa ) si am fost dusi pe alt aeroport la aterizare, astfel a fost modificata calatoria aterzand o o distanta de aprox 100 km fata de aeroportul initial, am ajuns la destinatie pe banii mei stiind ca voi fi despagubit apoi .

La intoarcerea din Londra dupa ce am ajuns in aeroport am constatat ca s-a anulat zborul fiind reprogramat urmatorul dupa 3 zile, tot din cauza vremii nu puteau ateriza avioanele , stiind ca am asigurare care include anularea calatoriei am mai stat linistit pe banii mei la un hotel pana la urmatoarea cursa , 3 nopti  .

Acum dupa ce am ajuns acasa si am contactat pe cei de la AIG si le-am detaliat problemele , am atasat biletele de avion , factura de la hotel, tren , autobuz , am primit raspuns ca nu ma incadrez in conditiile de a fi despagubit si ca cererea mea se respinge.

Am citit si conditiile de asigurare si motivul pe care il invoca ei este legat de :

"anulari ale calatoriei cauzate de transportator, indiferent de motivul acestora.”

La excluderile generale se spune :

" Excluderea nu se va aplica intarzierilor, anularilor, si/sau intreruperilor cauzate de anularea temporara a unui serviciu
de transport public din motive mecanice si/sau meteorologice, cu conditia ca intarzierea sa depaseasca
perioada minima pentru acoperire, asa cum este definita in termenii si conditiile specifice de asigurare. "


Atunci cand ti se prezinta oferta se spune ca sunt incluse anularile, modificarile, intarzierile iar cand sa primesti bani nu mai este inclus nimic . Eu am cheltuit in plus aprox 1200 RON, wizzair nu plateste mai mult de 70 euro ( atat specifica ei in termenii lor ) dar tocmai de accea exista si asigurarea optionala sa fiu acoperit in caz ca se intampla ceva.

Unde pot sa ii reclam sa se verifice mai exact situatia , la ei toti o tin cu acel motiv ca sunt modificari sau anulari care sunt cauzate de transportator cand defapt cauza anulari a fost aeroportul inchis din cauza zapezii.

#2
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
N-am inteles nimic. Ce scrie in capul de paragraf al celor doua clauze bolduite de tine? La care scrie ca se asigura si la care ca nu se asigura?
In mod normal, daca intarzierea e provocata de transportator, transportatorul trebuie sa despagubeasca, chit ca e low cost. Si sunt norme europene care prevad ce si cum, inclusiv rambursarea pretului biletului, nopti de cazare, etc. - eu le-am vazut pe toti peretii din Otopeni.

Daca intarzierea e provocata de vreme, transportatorul nu mai e de vina, si ar trebui sa intre asiguratorul in scena, habar nu am ce scrie in asigurarea ta.

#3
DjAdi

DjAdi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,535
  • Înscris: 17.03.2003
La primul paragraf scrie ca asigurare nu plateste nimic in cazul in care cursa este anulata din cauza transportatorului .

La al doilea este citat din contract unde sunt o multime de excluderi si la sfarsit se spune ca acele excluderi nu se aplica in cazul in care cauzele tin de conditiile meteorologice.

Stiam si eu ca daca compania anuleaza zborul din motive ce tin stric de companie nu mai are treaba firma de asigurari, dar odata ce se intampla sa fie vremea urata sa se anuleze curse si sa se devieze sa ajung sa cheltui bani in plus sau sa aleg sa dorm in aeroport pana la urmatoarea cursa ar trebui sa platesca asigurarea ca de aia am luat politia de asigurare suplimentara.

Aici e intreg contractul de asigurare PDF: https://www.dds.aigt...licywording.pdf

Ori nu am inteles eu clauzele de asigurare ori nu firma AIG are clauze prin care nu primesti niciodata o despagubire.

#4
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Pe cand ma duceam pe stadion, era o vorba: "Niste jeguri, niste gunoaieeee"

Quote

Asigurarea riscului de anulare, sau modificare a orarului calatoriei isi inceteaza valabilitatea la momentul plecarii in calatorie cand Asiguratul este inregistrat la transportator, sau cand acesta ajunge la destinatie, daca foloseste un mijloc de transport privat.


Sincer sa fiu, citesc si ma inchin:

Quote

Asiguratorul nu va fi tinut raspunzator daca evenimentul asigurat este cauzat de:
1. consecinte ale bolilor, sau accidentelor anterioare ale Asiguratului;
2. tulburari nervoase, sau boli mentale care necesita spitalizare;
3. avorturi voluntare, consecintele si complicatiile acestora;
4. anulari ale calatoriilor datorate controalelor medicale obisnuite si examinarilor periodice;
5. anulari ale calatoriilor datorate incapacitatii de a face un vaccin cerut de prevederile legale valabile in tara de destinatie, sau de tranzit;
6. anulari determinate de neprezentarea oricaror documente necesare calatoriei, din orice motiv, cu exceptia cazurilor indicate in termenii si conditiile generale de asigurare;
7. anulari ale calatoriei cauzate de transportator, indiferent de motivul acestora.
Constat ca e o asigurare FARA OBIECT, adica nu exista conditii in care sa poti incasa ceva de la ei.
- Daca esti de vina, nu primesti nimic.
- Daca este de vina transportatorul, nu primesti nimic.


Mai mult - daca te prabusesti cu avionul din cauza furtunii - nu primesti nimic. La excluderi generale, pct. 4 din 25: Asiguratorul nu este raspunzator [de] Pierderi cauzate de [...] vreme extrema.

Mai mult decat atat, sunt si analfabeti:

Quote

25. Prin aceasta polita nu sunteti acoperit daca sunteti in data de baze a suspectilor sau actuali teroristi, membrii ai organizatiilor teroriste,traficanti de droguri sau furnizori ilegali de arme nucleare, chimice sau biologice, a oricarui guvern oficial sau a politiei.

Edited by C.F.S., 20 March 2009 - 14:21.


#5
clara_spiele

clara_spiele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,523
  • Înscris: 04.02.2008
Vi se par legale astfel de contracte, prin prisma legislatiei asigurarilor si a normelor interne/comunitare/supranationale in general?

Edited by clara_spiele, 26 May 2009 - 20:25.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate