Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

BMW Z3 ?

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Valmotor2

Valmotor2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 11.01.2004
Am vazut Z3-uri prin RO care se invart in ziua de azi la preturi intre 7500 - 9500 euro. Sunt foarte tentat sa scap de BMW e39 motorizare 2l din '98 pentru ca am constantat in 99% din cazuri merg eu deobicei si uneori cu prietena in masina, deci restul spatiului la e39 este inutil, ca sa nu mai vorbesc ca scot si un consum de 15-17 % in Bucuresti.
Desigur nu prea as avea incredere in masiniile din RO asa ca va trebuie sa am noroc sa imi vand masina cat de curand si apoi sa caut o asemenea jucarie. Ma tenteaza un Z3 cu motorul de 1.8, este bun de ceva sau sa optez pentru cel de 1.9, vreau sa ma opresc la motorizare sub 2l deoarece e rar cand merg pana in  180km/h, asta cand se intampla sa plec in provincie. In majoritatea timpului 85% merg in Bucuresti, asta inseamna ca as opta pentru un motor de 1.8 de aproximativ 120 cp.

Vad asemenea masini foarte rar ... ce se intampla cu ele? Masina imi pare foarte frumoasa si cred ca mi se potriveste la 1.82 m ai mei si la varsta de 22 ani .


Am anumite intrebari, nu fac comparantii intre diferite modele, TT, MX7 si alte dracii similare ca mie acele modele chiar nu imi plac.


Are idee cineva cum se comporta masina la intins?

Dar in oras?

Am inteles ca are suspensii dure, dar fiind ca serviciul e la 10 min cu masina, 20 de minute pe zi nu cred ca face asa rau la spate mai ales ca e drum foarte bun pe unde merg.

Portbagajul ala e suspect, nu ca as avea nevoie de el, dar niste scule de pescuit, o minge si uneori cand ma aduc acasa o geamanta normala, este perfect ?

Sunt foarte multe intrebari care as vrea sa le cunosc, m-am tot uitat pe youtube si mi-a placut cum se comporta masina , dar foarte putine pareri si nici macar obiective asupra masinii.

#2
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
sunt prea putine pers ce au mers/detin Z3,mai bine pe bmwclub

eu unul nu m-as baga la sa ceva,se intampla sa iti pice ceva la masina,ai sa vezi ca putin stiu sa umbel la asa ceva (nu e vb de motor)

mai repede un e46 cabrio

#3
Valmotor2

Valmotor2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 11.01.2004
Problema asta nu o văd, din câte știu eu mecanici care au lucrat cu e30 si cu e36 pot lucra și la z3 fără problemă, dacă problema se pune în caz de accident trebuie îndreptată tabla, aici da, putem discuta.


Z3 are șasiu de e30, motorul se pare că e cel după E36 ... so .... probleme mecanice se rezolvă până la urmă.


Alte obiecții, sugestii ?

Mai ales cu portbagajul, mersul zi de zi, stabilitatea în curbe, ușor de pierdut controlul mașinii?

E39 este o mașină cu o ținută de drum foarte bună, stabilitate brici, în mare parte mergând cu ASC+T - ul dezactivat, nu a avut niciodata tendita de a pierde controlul.


P.S. Pe Bmwclub am un topic deschis de ceva timp și 0 răspunsuri.

Edited by Valmotor2, 05 February 2009 - 22:42.


#4
DORELFOCSA

DORELFOCSA

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 30.01.2009

 Valmotor2, on Feb 4 2009, 23:10, said:

Am vazut Z3-uri prin RO care se invart in ziua de azi la preturi intre 7500 - 9500 euro. Sunt foarte tentat sa scap de BMW e39 motorizare 2l din '98 pentru ca am constantat in 99% din cazuri merg eu deobicei si uneori cu prietena in masina, deci restul spatiului la e39 este inutil, ca sa nu mai vorbesc ca scot si un consum de 15-17 % in Bucuresti.
Desigur nu prea as avea incredere in masiniile din RO asa ca va trebuie sa am noroc sa imi vand masina cat de curand si apoi sa caut o asemenea jucarie. Ma tenteaza un Z3 cu motorul de 1.8, este bun de ceva sau sa optez pentru cel de 1.9, vreau sa ma opresc la motorizare sub 2l deoarece e rar cand merg pana in  180km/h, asta cand se intampla sa plec in provincie. In majoritatea timpului 85% merg in Bucuresti, asta inseamna ca as opta pentru un motor de 1.8 de aproximativ 120 cp.

Vad asemenea masini foarte rar ... ce se intampla cu ele? Masina imi pare foarte frumoasa si cred ca mi se potriveste la 1.82 m ai mei si la varsta de 22 ani .


Am anumite intrebari, nu fac comparantii intre diferite modele, TT, MX7 si alte dracii similare ca mie acele modele chiar nu imi plac.


Are idee cineva cum se comporta masina la intins?

Dar in oras?

Am inteles ca are suspensii dure, dar fiind ca serviciul e la 10 min cu masina, 20 de minute pe zi nu cred ca face asa rau la spate mai ales ca e drum foarte bun pe unde merg.

Portbagajul ala e suspect, nu ca as avea nevoie de el, dar niste scule de pescuit, o minge si uneori cand ma aduc acasa o geamanta normala, este perfect ?

Sunt foarte multe intrebari care as vrea sa le cunosc, m-am tot uitat pe youtube si mi-a placut cum se comporta masina , dar foarte putine pareri si nici macar obiective asupra masinii.


salutari!

Vazand ce ai scris mai sus mi-am adus aminte ca mama logodnicei mele are de gand sa-si schimbe masina veche: un Z3 din 2001, negru cu piele maro la interior si daca nu ma insel cu pachet chrom. Masina are motorul de 2.2 i si 170 CP reviziile facute cred ca toate la BMW (ea lucreaza la BMW Bank in Munchen).
Daca esti interesat, ea sta pana duminica in RO.
Am sa ma interesez de niste date mai concrete si cateva poze.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate