Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Robotul martian european, revigor...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...
 Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 Smart Switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 

Consum real Audi Q7

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
19 răspunsuri în acest subiect

#1
alinmihaimarian

alinmihaimarian

    Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 338
  • Înscris: 17.01.2009
Salut

Sunt pe cale de a cumpara un Q7, varianta 4.2 benzina. Ma intereseaza consumul in urban, am inteles ca nu prea corespunde cu specificatiile.
La X5 tot timpul mi-a consumat mai mult decat se lauda producatorul.

Vreau sa stiu cum se comporta la drumuri lungi, exemplu Romania - Franta.

#2
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.033
  • Înscris: 23.06.2006
nu stiu pe 4.2 benzina si pe q7, dar pe 3.2 benzina all-road quattro modelul nou .... e undeva cam 25l/suta in oras ... mers mediu...

#3
alinmihaimarian

alinmihaimarian

    Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 338
  • Înscris: 17.01.2009
deci cu 4.2 ajung la 30l in oras ? nu suna bine....

oras = bucuresti ?

#4
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.033
  • Înscris: 23.06.2006
acum... singura persoana care are/ sau avea q7 4.2 benzina pe care o stiam era primarul din buftea .... 25 aia i'am zis asa sa nu te sperii :) ... dar e posibil sa fie undeva la 30 la suta pt q7-le ala ..... de ex. un murcielago consuma cam 40-45% in bucuresti :)

#5
iceweasel

iceweasel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 15.10.2008
da chiar asa, SUV+motor 4.2+benzina+distante mari, cauti cea mai costisitoare varianta ? :D

#6
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 12.073
  • Înscris: 02.03.2003
Eu sustin motoarele mari pe masini mari.
Pentru oras iti mai tii inca o masina.

Revenind la cazul prezent, eu as opta pentru diesel. Cuplu mai mare si consum o idee mai mic (doar un pic).
Nu stiu daca pe Q7 ai 5l diesel. Pe Touareg se comporta frumos dar e cam mancacios. Daca mergi hotarat sare lejer de 25.

#7
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.922
  • Înscris: 25.04.2006
Sub 25l/100 nu ia sigur... insa ca dai 75 de lei sau 100 de lei ca sa te plimbi cu tancul prin oras 100km, chiar nu cred ca e un capat de tara... sau e la noi unde omul isi ia masina de 70000E si sta la bloc intr-un cartier comunist. :lol:
P.S. Fara nici o referire la eventualii colegi care detin asa ceva, doar mi s-a parut ciudata abordarea. Stiu ca erau niste masini de lux unde nu sunt trecute specificatiile consumului in catalog... si excludem aici Rolls-Royce.

#8
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.698
  • Înscris: 26.11.2001
Exista 4.2 FSI, dar si 4.2 TDI.

4.2 FSI (Benzina)
- consum de Bucuresti: 25-26%, cu 30%+ cand vb de blocaj.
- consum de Romania, mixt: 20-22% (depinde si cum conduci dar la 4.2l nu cred ca limitele legale pot fi respectate)
- sub 18% vei vedea doar pe autostrada, daca nu treci f. des de 160 Km/h.

4.2 TDI (motorina)
- consum Bucuresti: 19-22%, cu maxime 26% cand e blocaj.
- consum de Romania, mixt: 17-18% (preponderent urban)
- consum de autostrada cu viteze mari, cam 18%.
Am mers cu un amic pe Bucuresti-Viena. Cu rare depasiri de 160Km/h consumul a fost de 12-13%.

Iti recomand totusi motorina, nu doar dpdv al consumului, dar si al performantelor. Motorul aspirat nu prea te multumeste pe un astfel de leviatan.

0-100 Km/h in 6.4s pentru Diesel si 7.4s pt benzina.

P.S. Va rog sa abtineti de la replici "veninoase". cred ca fiecare dintre noi ne-am dori masini mari/tari etc, iar unii dintre noi se le permit.
Am sters astfel de replici.
Vezi consum de 420 CDI pe jurnale de bord.
http://forum.softped...t...4868&st=162

#9
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.033
  • Înscris: 23.06.2006
courage, tot respectul, dar miram'as sa consume doar in jurul lui 25% ... valoarea asta e la mers intr'un oras normal ... nasul meu cu quattro allroad, 3.2 ( parca ) benzina a zis ca sub 25% nu poate sa scoata ... 25% daca accelereaza inceeeet si nu in trafic ... sub 30 in bucuresti nu prea are ... a zis ca normal este undeva intre 32-35 la suta ....

eu consider ca un asemenea motor merita toata atentia ... go for it ... daca te gandesti la o asemenea masina, eu cred ca raspunsul nu se gaseste pe un forum ... trebuie cautata o asemenea masina, umblat cu ea si atunci iti faci o idee.

#10
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
A6 3.2FSI manual consumul de bucuresti este 19-21%,deci de la un motor de 4200cm pe un suv de clasa mare asteapta-te la 30% chiar si peste

#11
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.698
  • Înscris: 26.11.2001
O sa vezi ca intre 3.0 si 4.2 nu e mare diferenta la consum, pentru ca la asemenea cilindree, la turatie mica.. motorul este f. putin stresat.

Parerea mea proprie este ca daca tot vrei benzina, cilindree mare, mergi macar pe ceva.. turbo :D (stiu, nu sunt multe optiuni)

Motor aspirat pe benzina + cilindree mare este gresit din atatea pct de vedere, incat nu prea merita discutat.

P.S. Cifrele la benzina au la baza si consumul unui Porsche Cayenne Turbo ;) - 4.8l turbo, benzina.

#12
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007

 Courage, on Jan 26 2009, 08:48, said:

Motor aspirat pe benzina + cilindree mare este gresit din atatea pct de vedere, incat nu prea merita discutat.

Imi pare rau Courage, dar ce ai scris mai sus este doar o opinie personala.
Camionetele si SUVurile americane folosesc toate motoare natural aspirate pe benzina, de cilindree mare, si totusi nu au consumuri atat de mari.

Mai degraba consumul exagerat al SUVurilor in oras arata nevoia trenurilor de rulare hibride. Un Tahoe hibrid consuma 12 litri la suta in oras, si e o masina mai mare, mai grea si mai puternica decat Q7. De 10 ani se tot vorbeste despre hibride in Europa, e timpul sa le si introduca in productie la un moment dat.

#13
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.868
  • Înscris: 18.09.2004

 Huck_, on Jan 26 2009, 16:32, said:

Mai degraba consumul exagerat al SUVurilor in oras arata nevoia trenurilor de rulare hibride. Un Tahoe hibrid consuma 12 litri la suta in oras, si e o masina mai mare, mai grea si mai puternica decat Q7. De 10 ani se tot vorbeste despre hibride in Europa, e timpul sa le si introduca in productie la un moment dat.
Even more math will tell you that to recoup the price premium in fuel savings at a rate of 15,000 miles of annual driving will require more than 10 years. This is hardly a strong enough argument to convince those shopping from a cost-only perspective that the fuel-efficient Tahoe Hybrid is a good idea.
http://www.edmunds.c...rticleId=124466
mai puternica nu e ci mai slaba, greutatea nu e cu mult mai mare iar consumul e pe hartie... stai ca in curand apar hibride europene cu motoare diesel, sa vezi atunci economie... problema e ca tind sa fie semneficiativ mai scumpe si anuleaza cam orice economie de bani

Editat de gtk, 26 ianuarie 2009 - 17:37.


#14
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007

 gtk, on Jan 26 2009, 10:29, said:

mai puternica nu e ci mai slaba, greutatea nu e cu mult mai mare iar consumul e pe hartie

Este mai puternica, Tahoe are 387 de cai in comparatie cu Q7 V8 care are 350 de cai. Atentie, 332 de cai are doar motorul pe benzina de la Tahoe hibrid, dar puterea lui se combina cu cea a motoarelor electrice (2 de 80 de cai) pentru ca este un hibrid paralel -- aritmetica hibrida nu e foarte intuitiva, doar 2/3 din 80 de cai se pot adauga la puterea maxima a motorului pe benzina.

gtk said:

Even more math will tell you that to recoup the price premium in fuel savings at a rate of 15,000 miles of annual driving will require more than 10 years. This is hardly a strong enough argument to convince those shopping from a cost-only perspective that the fuel-efficient Tahoe Hybrid is a good idea.
http://www.edmunds.c...rticleId=124466

Asta nu spune mare lucru, fiecare sofer obtine consumuri diferite in functie de stilul de condus, iar revistele auto nu au teste standardizate. Ca sa poti compara consumul cat de cat acurat trebuie ca testul de consum sa fie acelasi. In testul EPA pentru oras Tahoe hibrid obtine 11.2 litri/100 de km iar Q7 obtine in acelasi test 19.6 litri la suta, diferenta este cat se poate de clara.

Uite aici un articol in care testerul obtine 10 litri la suta cu Tahoe hibrid, pe o ruta de aproape 100 de km in San Diego, in ciclu 100% urban:
http://consumerguide...ahoe-hybrid.htm

gtk said:

... stai ca in curand apar hibride europene cu motoare diesel, sa vezi atunci economie... problema e ca tind sa fie semneficiativ mai scumpe si anuleaza cam orice economie de bani

Corect, trenurile de rulare diesel hibride experimentale s-au dovedit grele si costisitoare, in plus ciclul Diesel nu aduce nici o diferenta de randament in comparatie cu ciclul Atkinson de la hibridele pe benzina.

#15
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.698
  • Înscris: 26.11.2001
Huck_, eu stiu ca in US toate sunt altfel, dar da-o dracu,.. chiar daca mergi cu 50Km/h, "la pas" pe Highway cu 10 benzi... s-ar putea sa nu scoti cifrele acelea.
Sa nu uitam ca in general motoarele americane sunt destul de simple tehnic, asa ca optimizarea consumului inca nu este la limita.

Te urc maine intr-un 4l diesel si te duc pe autostrada, unde mergi asa cum crezi tu, astfel incat sa scoti cel mai mic consum.
Pun pariu pe ceea ce vrei tu ca va fi peste ceea ce da producatorul in specificatii.

Sa crezi ca cineva "palpabil" scoate 10% cu un monstru de 300+ cp... este o utopie.
Sa moara de ciuda nemtii care au inventat TDI!

Si sa nu uitam ca q7 e o mostra de aerodinamica comparativ cu designul caramida de la Tahoe.
http://www.chevrolet.com/tahoe/
http://www.chevrolet...ts/09_Tahoe.pdf

Mie mi se pare ca raporteaza astia in oras 10-14 mpg = 23l-16l/100 Km, deci in viata reala 30l/100 Km+

#16
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007

 Courage, on Jan 26 2009, 16:16, said:

Huck_, eu stiu ca in US toate sunt altfel, dar da-o dracu,..

O sa ti se schimbe perspectiva dupa ce conduci o hibrida, incearca Prius, cred ca sunt destule acum si in Romania.
Ia-o la un tur de 100 de km in Bucuresti, impreuna cu un prieten cu o alta berlina medie si comparati consumul la sfarsit.

Courage said:

chiar daca mergi cu 50Km/h, "la pas" pe Highway cu 10 benzi... s-ar putea sa nu scoti cifrele acelea.
Sa nu uitam ca in general motoarele americane sunt destul de simple tehnic, asa ca optimizarea consumului inca nu este la limita.

Asta cu motoarele americane care sunt simple tehnic sunt povesti din presa europeana. Motoarele DOHC americane sunt dintre cele mai bune DOHC (vezi motorul de 3.6 litri de la GM), iar motoarele V8 americane sunt pur si simplu diferite, si da consuma semnificativ mai putin decat motoarele DOHC de aceeasi putere.

Courage said:

Te urc maine intr-un 4l diesel si te duc pe autostrada, unde mergi asa cum crezi tu, astfel incat sa scoti cel mai mic consum.
Pun pariu pe ceea ce vrei tu ca va fi peste ceea ce da producatorul in specificatii.

Masina mea, Subaru Legacy de 2.5 litri (model 2009), e cotata de EPA la 9 litri la suta, consum pe care il pot ameliora fara probleme -- la 120-130 de km/h masina consuma cam 8 litri la suta cu A/C pornit. In general cotatiile EPA de autostrada sunt destul de precaute, pot fi batute usor cata vreme nu muti piciorul intr-una de pe acceleratie pe frana si inapoi.

In oras testul european e ceva mai sever decat testul EPA, pentru ca presupune o viteza medie mai mica (19km/h in testul euro fata de 29km/h in testul EPA, daca imi aduc bine aminte). Dar hibridele nu sunt afectate de viteza medie, hibridele serioase (cele care pot merge full electric), pot obtine consumuri mai bune in oras decat in afara lui, ceea ce nu se intampla niciodata la trenurile de rulare obisnuite, unde consumul in oras e cu in jur de 50% mai mare decat in afara orasului. Asta se intampla pentru ca hibridele merg electric in traficul bara la bara, si opresc motorul complet (inclusiv cel electric) cand se sta pe loc.

Courage said:

Sa crezi ca cineva "palpabil" scoate 10% cu un monstru de 300+ cp... este o utopie.
Sa moara de ciuda nemtii care au inventat TDI!

Motorina contine din start mai mult carbon pe litru decat benzina, asta e motivul principal pentru care consumul motoarelor diesel pare mai bun decat cel al motoarelor pe benzina. Daca s-ar masura consumul corect, adica in unitati de masa si nu de volum, atunci s-ar vedea ca motoarele diesel si cele pe benzina de aceeasi putere au aproximativ acelasi consum.

Tahoe in plus este o masina hibrida. In oras motorul pe benzina e folosit doar ca generator pentru incarcarea bateriilor, masina este propulsata de cele 2 motoare electrice de 80 de cai fiecare, de unde si consumul exceptional de mic.

Courage said:

Mie mi se pare ca raporteaza astia in oras 10-14 mpg = 23l-16l/100 Km, deci in viata reala 30l/100 Km+

Nu am condus Tahoe, dar din experienta mea cu Prius nu mi se pare o exagerare.
Poti sa faci o medie de 5 litri la suta in oras cu Prius fara nici o problema.

Hai ca ne-am abatut prea mult de la subiect.
Am vrut doar sa mentionez ca cel putin producatorii premium europeni ar trebui sa treaca la hibride, mai ales ca Mercedes si BMW au cumparat deja sistemul hibrid de pe Tahoe.

#17
bendix123

bendix123

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 11
  • Înscris: 22.11.2006
Cam asta este consumul; eu pe G 55 AMG am cam 32  / km in Bucuresti.

#18
majordomo

majordomo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 17.01.2007

 alinmihaimarian, on Jan 25 2009, 22:37, said:

deci cu 4.2 ajung la 30l in oras ? nu suna bine....

oras = bucuresti ?


nu o luati in seama, abereaza... vai de capul ei  :lol: vrea sa-si ia Q7 si ea intreaba pe softpedia de consum... jale...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate