Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Achizitie SH 6000euro
Last Updated: Feb 15 2009 22:32, Started by
bwsmihai
, Jan 09 2009 03:56
·
0
#307
Posted 15 February 2009 - 21:16
vad ca sunt cativa indivizi care sunt pusi pe "speriat oamenii"
nu stiu ce interese au, sau ce urmaresc, dar am citit mai multe thread-uri de pe aici. problema mai grava e ca nu au nicio tangenta cu domeniul asta, ci isi dau cu parerea, din auzite. nici eu nu sunt in domeniul auto, dar nu incep sa-mi dau cu parerea "ca masina e busita" "ca putini km pt o masina din 2002" si tot asa mai departe. cel putin ultimul comentariu de la "suiemihai" m-a lasat rece, poate ma insel, si omul e mecanic profesionist care papa VW-uri pe paine zilnic, dar tare imi e ca nu e asa asa ca mai piscati frana la subiecte de genul "masina SH e un jeg" exista si cazuri, dar sa nu generalizam, din cate am citit pe aici, omul si-a luat un VW bun ca "prima masina", asa cum o va intretine, asa o va avea. P.S. Si care e problema daca cumperi de la un samsar din salaj ? nu am avut nicio tangenta cu asa ceva, dar cu ce e mai rau decat un agent sau reprezentant de vanzari din showroom-uri care iti vinde baliverne pe paine, si are comision de minim 20% ?? Macar la samsari stii in ce te bagi, ca daca calci usa unui showroom nu stii in ce te bagi, si iei totul pe cuvant. Edited by alios24, 15 February 2009 - 21:22. |
#308
Posted 15 February 2009 - 22:32
nu sunt de acord la partea cu piesele frontale schimbate = impact violent.
Tocmai ce am schimbat bara fata, grila centrala si ambele faruri - la un impact foarte minor, viteza foarte mica. Dupa impact, daca stateai langa masina mea nici nu stiai ca a fost lovita, te puteai uita la ea mult si bine: bara intacta dar rupte niste clipsuri de prindere care mai mult de 2-3 mm grosime nu aveau. Identic si pt faruri si pt grila. Si cum clemele de prindere de la faruri sunt turnate si nu atasate, a trebuit schimbat tot farul. Repet, asta la un impact foarte redus, dupa care puteai sta langa masina si nu iti dadeai seama ca a fost lovita. Nici macar o zgarietura nu avea bara. Edited by Genesis, 15 February 2009 - 22:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users