Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
peugeot 406 sau 307 ?
Last Updated: Apr 05 2009 19:46, Started by
alios24
, Jan 01 2009 22:05
·
0
#19
Posted 03 January 2009 - 00:13
eu cred ca (din ce am citit) ca hdi-ul ala (si dci-ul ) adica dieselele frantuzesti nu mizau pe pretul mai mic si pe componentele mai slabe ci pe inalta tehnologie (commonrail fata de pd la masina nemteasca). Care commonrail e mult mai avansat ca pd-ul, insa e sensibil la motorina proasta. Adica motoare facute pentru dincolo, nu ca is motoare proaste.
|
#20
Posted 03 January 2009 - 00:21
paul_kelso, on Jan 2 2009, 21:09, said: Eu am HDi si nu face nazuri la motorina. E un motor chiar bun. Ipocrizia e si mai mare la cei care urasc masinile frantuzesti cand zic ca motoarele HDi sunt proaste Lasa-i sa traiasca in lumea lor, Peugeot,Citroen si Renault sunt cele mai de kkt masini, daca asa zic ei, asa o fi, nu ????? Am zis si mai sus, din cele 2 iti recomand 406 2.0 HDi. Alte variante in banii astia ar mai fi: Polo, Ibiza, Cordoba(modelul anterior), 206, Fabia, Xsara, Accent (modelul anterior) etc. Gata cu versusul, daca am deranjat pe cineva, scuze ! Maxi, era inalta tehnologie, dar era "la pachet" ca sa iasa mai ieftina decat PD-ul care era destul de scump. La PD mai faci ceva, la CR schimbi cu totul, aici era ideea mea. Edited by cristi.r, 03 January 2009 - 00:27. |
#21
Posted 03 January 2009 - 01:14
cristi.r, on Jan 3 2009, 00:21, said: Nu, doar pejo si Citroen is muci. Astea mai noi. mda... iar un mecanic cu, care am discutat acum ceva vreme zicea exact invers... renault-ul e muci si Peugeot si citroen se ridica cat de cat... oricum sunt perfect constient ca "cea mai buna masina din lume e aia pe care o ai" |
#24
Posted 04 January 2009 - 14:39
supramax, omul a zis ca are 5-6000 de euro sa dea pe o masina. Golf IV nu poate sa isi ia decat vreun junghi cu X la N kilometri reali si nu se renteaza. Honde nu cred ca sunt in pretul asta decat dinainte de 2000 si nu stiu cat de repede isi poate procura piese, daca e nevoie.
Edited by Genesis, 04 January 2009 - 14:40. |
#25
Posted 04 January 2009 - 15:09
la 6000e isi gaseste si golf IV bun,ca sa nu mai zic de astra G sau focus 1
LE insa le-as lua pe benzina(euro 4) si aduse de dincolo Edited by ionutMembruAnonimut, 04 January 2009 - 15:09. |
#26
Posted 04 January 2009 - 18:21
ionut_ionut, on Jan 4 2009, 15:09, said: la 6000e isi gaseste si golf IV bun,ca sa nu mai zic de astra G sau focus 1 LE insa le-as lua pe benzina(euro 4) si aduse de dincolo golf 4 nu gasesti bun la 6000 euro... astra si focus sunt destule si accesibile, dar nu stiu, focus lasa impresia de prea ieftin, iar astra, nu aud lucruri bune despre pompele de injectie dupa 120.000km pretul la piese e la acelasi nivel, un pivot inferior de astra e 45 lei, unul de 406 e 50 lei (auto import, nu originale) |
#27
Posted 04 January 2009 - 20:45
motoarele de 1.6 de 90cai dar mai ales 2.0 de 90 sau 110 cai sunt f bune. nu sunt probleme.
probleme sunt la cele cu FAP si volanta dubla. zic ca ar fi mai bun pe benzina totusi. mai putina bataie de cap. |
#28
Posted 10 January 2009 - 18:54
undercoverbrother, on Jan 2 2009, 11:35, said: hdiurile "moderne" sunt mai pretentioase. cel mai nepotrivit este 1.6 hdi 110 cai. un 2.0 hdi de 90 sau 110 cai (acelasi motor doar ca cel de 110 are intercooler) nu are treaba cu nimic. multi s-au ars cu masini care au fost fiabile candva (nemtesti sau nu, motorina sau nu). nu conteaza marca cat coteaza starea masinii. cea mai mare devalorizare a fost deja suportata vanzator. Iarasi, prin vara am umplut rezervorul de la filtrul de particule si a fost vreo 17milioane ... aici e jaf pe fata .. Pejo 307 din ultima generatie mi se par mult mai proaste in interior ... pejo-ul sotiei mele mi se pare mult mai bine elaborat la interior - astea noi - parca prea proaste plasticele/bordul... Fereste'te cel putin de motorul 1.6 benzina ...... e un motor care consuma ENORMMMMMMMM ...... Edited by oSerX, 10 January 2009 - 18:57. |
|
#29
Posted 10 January 2009 - 22:48
oSerX, on Jan 10 2009, 18:54, said: - singura problema pe care a avut'o la motor/cutie este faptul ca am schimbat la 80.000 volanta si kit-ul ambreiaj vreo 40mil ... volanta originala are un defect de proiectare si se rupe ... - Iarasi, prin vara am umplut rezervorul de la filtrul de particule si a fost vreo 17milioane ... aici e jaf pe fata .. |
#30
Posted 16 January 2009 - 21:39
cristi ... la ce te referi cu q.e.d ?? la quod erat demonstratum ??
|
#31
Posted 05 April 2009 - 19:46
Dupa ce am citit tot ce s-a spus aici si nu numai ,chestii de genul: supramax : "orice ai face nu cumpara frantuzesti... o sa ti para rau cu toate ca Peugeot 406 e omasina foarteeeee frumoasa , pacat ca e peugeot si prezinta la fel ca orice alt peugeot calitatile unei galeti de balegar"
M-am decis si am cumparat un 406 2.0 hdi 110. Si e foarte misto masina.Putere, design ,spatiu,dotari si asa mai depare. Eu nu inteleg de unde vin sfaturile astea atit de precise, masina aia e praf ,nu am condus-o niciodata dar iti zic eu e praf. Nu inteleg ,se vorbeste in general si prost,nimic nu e aplicat.Eu am vrut sa imi iau o masina nemteasca la inceput , chiar daca nu eram foarte incintat de design-ul destul de vag si plictisitor al acestora ,nu vb de modelele noi unde lucrurile nu mai stau asa ,dupa care am dat de o ocazie si am luat un 406 si sunt extrem de multumit. Nu am auzit inca un prieten sa se plinga excesiv de astra sau de vectra sau de 406 sau de golf,singurele probleme sunt legate de spatiu ,de materialele folosite la interior si detali. Aici nu vorbim de masini vechi de 20 de ani pe care o sa le mai tinem inca 20 ,vorbim de masini relativ noi .Sfat ,daca ai nevoie de o masina cu spatiu mai mare cu un motor sanatos si fiabil si cu pretentii sportive minime, tinuta de drum buna ,interior cu finisaje ok,recomand 406 ,e foarte practica in conditiile in care ai si un copil si nu vrei sa iti iei o masina de familie,daca nu esti inca acolo recomand un golf 4 ,mai usor de parcat si cu finisaje de interior bune ,tinuta de drum impecabila etc,daca nu esti pretentios cobori la o astra unde daca nu ai probleme cu un interior mai saracacios ,lipsa spatiilor de depozitare pahare ochelari etc si cu o tinuta de drum mai putin confortabila, nu ai probleme nici cu masinuta asta . Si terminati cu sfaturi de genu: nu-ti mai bate capul cu o masina pe motorina, asta e a 2 masina pe motorina pe care o am ,am prieteni care au masini si pe motorina si pe benzina,abilitatile sunt diferite, avantajele sunt diferite .Eu nu as recomanda masinile pe benzina motorizari mici ,decit daca ai 80 de ani si ai de gid sa o arzi linistit .Personal , noua masina de care m-am indragostit e un BMW 2.5 benzina ,dar nu are nici o legatura cu fiabilitatea sau cu comfortul si nu cunoaste termenul de practic. Ce vreau sa spun este ca motivatiile achizitionari unei masini la mina a doua ,sunt diferite de la individ la individ si nu trebuie confundata simpatia pt anumite marci cu obiectivitatea . Aproape toate marcile de azi sunt fiabile ,suntem in 2009 oameni buni,poti sa platesti 3000 sau 4000 in plus doar pt ca vrei tu sa ai o masina nemteasca asta nu o sa garanteze lipsa aparitiei unor defectiuni, sunt masini second si e clar ca daca nu ai fost cu cine trebuie la tirgul de masini ,o sa ai probleme de genul, frate am luat-o si am mers 10 km dupa care sa dus ceva la ea ,poate sa fie ea mama masinilor germane ,franceze si asa mai departe. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users