Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme display Acer Extensa
Last Updated: Sep 21 2010 07:44, Started by
uccio
, Oct 29 2008 13:04
·
0
#37
Posted 30 July 2009 - 10:51
Poate asta este rezolvarea pentru problema [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cT0h58JACIU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#38
Posted 01 August 2009 - 19:44
rudolf992, on 30th July 2009, 11:51, said: Poate asta este rezolvarea pentru problema [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cT0h58JACIU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#39
Posted 03 August 2009 - 22:00
RveMO, on 19th June 2009, 20:11, said: DIMM1: Samsung M4 70T5663QZ3-CE6 2 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz) Poti sa-mi dai un exemplu care sa se potriveasca la mine? P.S. Ei nu m-au obligat...mi-au sugerat pt ca au mai fost probleme.. Acerul are memorii Samsung,Nania si Hynix ar fi bine daca ai putea sa iti iei unu din brandurile astea pt ca are dreptate tipu de la service conteaza ce iti iei.Iti dai seama cum ar fi sa iti iei memorii Super talent ,Jail sau alte nebunii alaturi de cele enumerate mai sus.......In gereneral modelul asta de laptop vad ca nu are mari probleme si pot spune ca este o alegere destul de buna pret/performante. |
#40
Posted 04 August 2009 - 00:23
BH2, on 3rd August 2009, 23:00, said: Acerul are memorii Samsung,Nania si Hynix ar fi bine daca ai putea sa iti iei unu din brandurile astea pt ca are dreptate tipu de la service conteaza ce iti iei.Iti dai seama cum ar fi sa iti iei memorii Super talent ,Jail sau alte nebunii alaturi de cele enumerate mai sus.......In gereneral modelul asta de laptop vad ca nu are mari probleme si pot spune ca este o alegere destul de buna pret/performante. Stii cumva pe unde as putea gasi asa ceva? :-s Ca daca dai comanda la ei sunt cam 110 euro o placa de 2 GB. Am incercat sa gasesc second hand...dar nici asa nu prea gasesti.. P.S. Ms ca mi-ai zis si celalalte 2 firme..mi le-a zis dar le uitasem Edited by RveMO, 04 August 2009 - 00:23. |
#41
Posted 07 August 2009 - 07:13
Asta asa este e cam greu sa gasesti brandurile astea in magazine,dar mi se pare si un pic normal sa fie asa.De gasit se gasesc o gramada SH pe siteuri de genul asta care fac vanzari prin licitatii sau daca nu atunci poti sa iti cumperi kingston care nu o sa iti faca probleme si sunt si mai accesibile la pret dar si la a le gasi cu specificatia sa ai doar kingston,e bine sa nu le amesteci intre ele.
|
#42
Posted 07 August 2009 - 09:09
BH2, on 7th August 2009, 08:13, said: Asta asa este e cam greu sa gasesti brandurile astea in magazine,dar mi se pare si un pic normal sa fie asa.De gasit se gasesc o gramada SH pe siteuri de genul asta care fac vanzari prin licitatii sau daca nu atunci poti sa iti cumperi kingston care nu o sa iti faca probleme si sunt si mai accesibile la pret dar si la a le gasi cu specificatia sa ai doar kingston,e bine sa nu le amesteci intre ele. Am inteles, multumesc de ajutor! |
#43
Posted 22 September 2009 - 17:06
Eu am un laptop Acer Extensa 5630 cumparat in luna iulie de la un magazin Flanco...dupa o saptamana a inceput sa aiba aceleasi simptome: ecran alb la pornire sau la revenirea din stand-by...isi revenea doar dupa restart...in ultima vreme a inceput sa faca mai des si ma gandesc sa-l trimit la garantie...unde ar trebui sa ma adresez...la magazinul Flanco sau la unul din service-urile autorizate Acer: Sama Bit sau SCOP Computers SRL ???
|
#44
Posted 22 September 2009 - 18:45
stef88, on 22nd September 2009, 18:06, said: Eu am un laptop Acer Extensa 5630 cumparat in luna iulie de la un magazin Flanco...dupa o saptamana a inceput sa aiba aceleasi simptome: ecran alb la pornire sau la revenirea din stand-by...isi revenea doar dupa restart...in ultima vreme a inceput sa faca mai des si ma gandesc sa-l trimit la garantie...unde ar trebui sa ma adresez...la magazinul Flanco sau la unul din service-urile autorizate Acer: Sama Bit sau SCOP Computers SRL ??? Stai chill, nu e belea. Eu am mers cu el asa jumatate de an. Trimite`l cand ai timp, sau cand nu`l mai suporti ) Iti recomand sa iti faci o extensie de garantie de la 1 la 3 ani. Am vazut acum la oferta la un magazin online si e super avantajos. Vezi aici! |
#45
Posted 27 September 2009 - 22:35
Am creat un tool pentru cei care nu mai au garantie sau pur si simplu nu au trimis laptop-ul la service...
Acer White Display Tool v0.2 Screenshot: [ http://img40.imageshack.us/img40/3011/94338525.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arhiva atasata contine: AcerTool.exe - Programul asculta o tasta definita de dumneavoastra, cand o apasati opreste display-ul pana cand miscati mouse-ul sau apasati o tasta Install.bat - Un script batch care instaleaza automat programul, il copiaza in windows, la startup ... Readme.txt - Aici scrie doar combinatia de taste care ajuta la vizualizarea ferestrei programului dupa ce a fost activata optiunea "Hidden Mode" (Ctrl+F5) -Se pare ca acest tool rezolva partial problema- Attached Files |
#46
Posted 27 September 2009 - 22:38
sfatul meu e sa NU mai cumparati acer. sunt deplorabile.
nu cred sa fie laptupuri mai naspa decat acer. |
|
#47
Posted 28 September 2009 - 01:02
#48
Posted 28 September 2009 - 08:21
RveMO, on 28th September 2009, 02:02, said: Lasa`neeeee lasa`neeeee!!! @oldvirus: A mai postat cineva ceva asemanator...l`am folosit si eu pana a nu`l duce la garantie. bei nene, firma de computere si de reparat: 80% din toate laptopurile venite aici sunt acer. 10% sunt HP si 10% restul. acer sunt ca niste masini chinezesti , merg cateva luni dupa care "iau foc" |
#49
Posted 28 September 2009 - 10:11
evil_me_tepes, on 28th September 2009, 09:21, said: bei nene, firma de computere si de reparat: 80% din toate laptopurile venite aici sunt acer. 10% sunt HP si 10% restul. acer sunt ca niste masini chinezesti , merg cateva luni dupa care "iau foc" Continua`ti parerea aici si nu mai face offtopic! Ia`ti aparatura din casa si vezi cata e fabricata in china si mai vorbim. Acer`ul meu mai are putin si implineste un an si nu am probleme cu el de niciun fel. Singura problema a fost aceasta cu display`ul si asta pt ca e una de serie. La banii pe care i`am dat pe el la vremea aceea nu`mi luam de la alta firma nici tastatura.. In fine...n`ai cu cine )) |
#50
Posted 28 September 2009 - 12:14
RveMO, on 28th September 2009, 11:11, said: "firma de computere si de reparat" =)) Continua`ti parerea aici si nu mai face offtopic! Ia`ti aparatura din casa si vezi cata e fabricata in china si mai vorbim. Acer`ul meu mai are putin si implineste un an si nu am probleme cu el de niciun fel. Singura problema a fost aceasta cu display`ul si asta pt ca e una de serie. La banii pe care i`am dat pe el la vremea aceea nu`mi luam de la alta firma nici tastatura.. In fine...n`ai cu cine )) are 1 an fara probleme? ) esti copil? sa vii la mine unde lucram sa vezi dell de 5 ani folosit zilnic si care nu a fost desfacut nici macar pentru praf. si nu a fost ingrijit deloc , mai ales ca e laptop de firma. si tu vii si mi spui ca in 1 an de zile doar diplayu are probleme? |
#51
Posted 28 September 2009 - 12:39
evil_me_tepes, on 28th September 2009, 13:14, said: are 1 an fara probleme? ) esti copil? sa vii la mine unde lucram sa vezi dell de 5 ani folosit zilnic si care nu a fost desfacut nici macar pentru praf. si nu a fost ingrijit deloc , mai ales ca e laptop de firma. si tu vii si mi spui ca in 1 an de zile doar diplayu are probleme? Macar stii de la ce e problema asta cu displayu` sau ti`a spus tie din nou unu` de la o "firma de computere si de reparat" care e traba? Dell`urile dupa parerea mea sunt cele mai bune sisteme.. dar au niste preturi exagerate. Asa cum esti tu fericitul posesor al unui Dell care nu are nicio problema, asa sunt si alti posesori Acer care nu au probleme cu ele. O sa te convingi in link-ul pe care ti l-am dat. Exista posesori atat Acer cat si Dell sau ce marca mai vrei tu, care au avut probleme cu ele. Intreaba firma aia "de computere si de reparat" care sunt cele mai multe laptop`uri vandute...si atunci poate ai sa intelegi de ce sunt si cele mai multe care ajung in service. Si alea care ajung in service`uri neautorizate Acer sunt in marea majoritate laptop`uri care au suferit accidente, nu ca au crapat ele. P.S. Mai dai si tu capacu` ala jos si scoate sobolanii din el.. ca sa te tina o viata..nu 5 ani. P.S.2 Aaaa..nici macar nu e al tau Dell`u. )) M`am lamurit. Multumesc. Am vazut si eu un LCD Dell de 19" care avea 1 an de zile (e drept a mers non-stop) si a fost schimbat ca nu se mai intelegea nimic pe el. Dar nu`mi permit sa vorbesc din auzite pt ca nu stiu in ce conditii au folosit altii lucrurile. P.S.3 Ca sa vedeti cine-si da cu parerea =)) Edited by RveMO, 28 September 2009 - 13:02. |
|
#52
Posted 28 September 2009 - 20:48
@RveMO stiu, asta e aceeasi chestie dar imbunatatita...
si imi cer scuze pentru ca versiunea postata putin mai sus are cateva buguri: 1-dupa ce activati modul hidden, cand dati un restart iar va apare fereastra 2-daca ati selectat un hotkey,dupa ce dati restart nu ramane acelasi.. in arhiva de mai jos e "tool-ul" cu aceste doua buguri rezolvate: Attached Files |
#53
Posted 28 September 2009 - 22:05
oldvirus, on 28th September 2009, 21:48, said: @RveMO stiu, asta e aceeasi chestie dar imbunatatita... si imi cer scuze pentru ca versiunea postata putin mai sus are cateva buguri: 1-dupa ce activati modul hidden, cand dati un restart iar va apare fereastra 2-daca ati selectat un hotkey,dupa ce dati restart nu ramane acelasi.. in arhiva de mai jos e "tool-ul" cu aceste doua buguri rezolvate: Am vazut. Cred ca e f util celor care nu mai au garantie. |
#54
Posted 17 October 2009 - 18:51
Problema s-a rezolvat ...am dus pana la urma laptop-ul la Flanco si de acolo ei l-au trimis la SamaBit...a venit inapoi dupa fix 3 saptamani...a fost inlocuit LCD-ul cu unul mat si un cablu,iar acum merge bine...deci toti cei care aveti garantie cel mai bine il duceti de unde l-ati luat...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users