Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme display Acer Extensa
Last Updated: Sep 21 2010 07:44, Started by
uccio
, Oct 29 2008 13:04
·
0
#55
Posted 08 November 2009 - 12:19
Am un Acer Extensa.
De cateva zile am observat ca un rand de pixeli din partea de sus a ecranului au alta culoare. Am facut un test de pixeli morti cu Dead Pixel Buddy si cand testez cu culoarea neagra, aproape un rand intreg, cel mai de sus de la ecran, e alb. Deci ar fi ceva probleme acolo. Ceva sfaturi... garantie mai are foarte putin, deci daca e sa-l duc, acum ar fi. Si are rost sa-l duc, sau imi vor zice ca nu respecta cerintele minime ca sa-l repare in vreun fel? Sau cum altcumva as rezolva problema. |
#56
Posted 08 November 2009 - 18:37
Mergi la garantie.
In mod normal ar trebui sa schimbe panelul. |
#57
Posted 09 November 2009 - 19:53
bai3tzash, on 8th November 2009, 13:19, said: Am un Acer Extensa. De cateva zile am observat ca un rand de pixeli din partea de sus a ecranului au alta culoare. Am facut un test de pixeli morti cu Dead Pixel Buddy si cand testez cu culoarea neagra, aproape un rand intreg, cel mai de sus de la ecran, e alb. Deci ar fi ceva probleme acolo. Ceva sfaturi... garantie mai are foarte putin, deci daca e sa-l duc, acum ar fi. Si are rost sa-l duc, sau imi vor zice ca nu respecta cerintele minime ca sa-l repare in vreun fel? Sau cum altcumva as rezolva problema. Sper sa nu ma insel.. |
#58
Posted 09 November 2009 - 20:12
Se spune ca "un rind de pixeli" .
Intr-un rind se gasesc "n" x 4 pixeli. De exemplu pot fi 1366 pe un singur rind. Parerea mea este ca te inseli. |
#59
Posted 25 November 2009 - 16:47
Fratilor ... care ma sfatuiti si pe mine de unde s-o apuc ...
Aceeasi problema cu un ACER Extensa 5630G, monitorul se albeste de fiecare data cand pornesc laptopul, si apoi mai apre din cand in cand problema cand se incalzeste foarte tare pe parcurs. Eu il pacalesc din capac, il inchid si deschid pana isi revine. Problema mea vine acum: Eu am fost plecat din tara cu el si a facut probleme de cand l-am luat cam la 2 luni. iar cand m-am intors am aflat ca cei de la care l-am luat au dat faliment (UltraPRO Computers). Acum cine face service-ul pentru ei. Laptop-ul este inca in garantie. Imi mai schimba cineva pe garantie ceva ? Sau ma rupe la buzunare ? ... Multumesc in avans de ajutor. |
#60
Posted 26 November 2009 - 21:38
Trebuie sa te interesezi cine a preluat garantiile si post garantiile de la UltraPro.
In mod normal nu trebuie sa te coste nimic. Problema poate proveni de la conectica mb-panel sau GPU. Sint obligati sa rezolve deorece face obiectul garantiei. |
#61
Posted 27 November 2009 - 17:52
allbb, on 25th November 2009, 17:47, said: Acum cine face service-ul pentru ei. Laptop-ul este inca in garantie. Imi mai schimba cineva pe garantie ceva ? Sau ma rupe la buzunare ? ... Ca o completare...stiu ca produsele vandute la ultra pro se duc la garantie undeva langa iesirea catre autostrada bucuresti-pitesti...are un coleg un sistem pe care acolo l`a dus. Oricum..tu incearca prima varianta...si daca nu accepta ei, iti fac rost de adresa exacta. Pt bit 61. "Se spune ca "un rind de pixeli" . Intr-un rind se gasesc "n" x 4 pixeli." Mie pe certificatul de garantie imi spune ca numarul de pixeli morti la care se schimba LCD`u este specificat de producator, iar 1 - 2 pixeli morti nu se considera a fi defect. |
#62
Posted 27 November 2009 - 18:43
@RveMo ,eu am facut referire la faptul ca in topic se spune ca panelul respectiv are un rind de pixeli defect.
Deci ar fi cam 1366 de pixeli defecti. Face in mod sigur obiectul garantiei. Asta am vrut sa subliniez. Cind exista 1 - 2 ( la alti producatori se poate merge pina la 6-7) nu se considera defect deci nu se poate uza de garantie. Aici ai dreptate. |
#64
Posted 24 January 2010 - 01:34
salutare. mi-am crapat display-ul la laptop (Acer Extensa 5510) si am sunat la acer si mi-au spus ca garantia nu acopera asa ceva. am intrebat cat costa un display nou si au zis 190 euro :| e foarte scump, nu imi permit suma asta. unde as putea gasi un display pana in 200 ron, sau sh macar ?
Edited by AlexVanNoyd, 24 January 2010 - 01:34. |
|
#65
Posted 24 January 2010 - 14:16
AlexVanNoyd, on 24th January 2010, 01:34, said: salutare. mi-am crapat display-ul la laptop (Acer Extensa 5510) si am sunat la acer si mi-au spus ca garantia nu acopera asa ceva. am intrebat cat costa un display nou si au zis 190 euro :| e foarte scump, nu imi permit suma asta. unde as putea gasi un display pana in 200 ron, sau sh macar ? |
#66
Posted 24 January 2010 - 16:05
Cred ca a fost corect deoarece a scris "mi-am crapat display-ul.."
Despre pret ,intradevar la acesti bani doar un display la care renunta cineva, de la un laptop "tras pe dreapata" si sa nu platesti manopera pentru demontare-montare. |
#67
Posted 25 January 2010 - 01:51
exact la asta ma refer. la baietii care au piese de la alte laptopuri, ma gandesc ca poate au si display-uri .. dar am mai patit ceva.. ieri mi s-a ars placa de sunet :| din cate am inteles se schimba cu tot cu placa de baza ? realtek hd am
|
#68
Posted 08 March 2010 - 15:22
salut. am si eu o problema. mi-a aparut pe mijlocul lcd o dunga verticala subtire, de culoare roz, de prin noiembrie 2009, insa din cauza activitatii nu am avut timp sa il trimit la service. precizez ca ecranul lcd a mai fost inlocuit in perioada de garantie de 12 luni (laptop achizitionat pe firma in octombrie 2008 de la o societate ce nu mai exista) mai precis in luna mai 2009. la data cind mi-a aparut defectul nr.2, am sunat la acer romania si am vorbit cu un domn, caruia nu i-am retinut numele, si care mi-a spus ca trebuie sa il trimit la service pentru aceasta noua problema, eu intrebind in ce conditii de poate inlocui produsul cu unul nou, datorita acestor 2 defecte. la data cind scriu aceste rinduri, am purtat o discutie telefonica cu unul din cele doua societati de service autorizat pentru acer, care insa mi-a spus ca desi lcd-ul a fost inlocuit, garantia acordata pentru el se prelungeste cu o perioada egala cu cea in care a fost retinut in service, nu cu 12 luni, cum consider eu ca ar fi fost normal, astfel incit daca doresc sa fie reparat va trebui sa suport un cost de aprox.230 euro, pentru ca nu mai e in garantie.
intrebarea mea este : stie cineva, cumva, un nr. de telefon de la acer romania, sau o adresa de mail valida, pentru ca la cea de pe site-ul acer.ro sectiunea contact us - [email protected] - imi da mereu eroarea "Delivery to the following recipient has been delayed: [email protected] will be retried for 1 more day(s)..Technical details of temporary failure: The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at http://mail.google.c....py?answer=7720 [support.acer-euro.com (1): Connection timed out]" ? va multumesc anticipat pentru raspuns, oricare ar fi acela. |
#69
Posted 20 September 2010 - 20:55
salut, am si eu o problema cu laptopul meu tot acer ex 5630g mi-a picat mai devreme de la aprox 1m si dupa cazatura nu mai primeste lumina display'ul, de pornit poreste, vad forme, si e inca in garantie, cred ca e ars invertorul, am vreo sansa sa il repar pe garantie?
|
|
#70
Posted 21 September 2010 - 07:44
Posibil sa se fi spart CCFL-ul (lampa).
In general nu se considera a face obiectul garantiei aceasta avarie,dar poate ai noroc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users