Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Subaru Forester vs Nissan X-Trail
Last Updated: Feb 23 2011 22:04, Started by
catalexe
, Oct 19 2008 13:16
·
0
#37
Posted 28 October 2008 - 09:52
#39
Posted 28 October 2008 - 23:53
#40
Posted 29 October 2008 - 00:36
romaximusro, on Oct 28 2008, 23:53, said: Pe ce te bazezi cand spui asta? Probabil pe renumele Patrol. Sa nu uitam ca toate masinile Subaru sunt speciale! De ce? Pentru ca au motor boxer, un motor cu cilindrii orizontal opusi. Asta inseamna ca e mai plat decat un motor obisnuit, adica mai multa stabilitate in curbe datorita centrului de greutate coborat. Acest motor ofera si un plus de confort pentru ca vibratiile produse sunt mult mai mici, tocmai datorita acestui tip special de motor: orizontal opus. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UlaI1gtv1fI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai putem adauga la asta si faptul ca Subaru are performante importante in WRC, castigand la constructori in 1995-1996-1997 si la piloti in 1995, 2001 si 2003. Si, ca sa fim putin carcotasi, nu stiu daca poti face asta cu un Tiida - masina prinsa intre usile de la metrou. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XluL58I70Gg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#41
Posted 29 October 2008 - 10:54
menix22, on Oct 28 2008, 23:51, said: Unde am spus ca Nissan sunt "in general" mai bune? Subaru imi place foarte mult, si cred ca pentru placerea de a conduce pe soselele patriei este masina ideala. Serviciile din Romania sunt inca "empirice" dar se va rezolva in timp. Aici e un VS si am remarcat oferta Xtrail Classic intamplator. Imi mentin parerea ca sub 20000 Euro pentru un SUV fiabil, practic al unei marci de renume (totusi in 4x4) merita bagat in seama. Ar fi minunat daca s-ar forta toti sa aduca modele sub 20000 CU TOATE TAXELE, asa cum se bat la SUV-uri mari sa le scoata in 35000. Ca sa nu ai vreun dubiu, cand mi-am luat ultima masina m-am uitat cu mare atentie la Pathfinder, si cu coada ochiului la Patrol... dar in final am ales altceva. Edited by Giobica, 29 October 2008 - 10:54. |
#42
Posted 29 October 2008 - 15:07
Revin cu ceea ce am spus mai devreme.
Daca este o oferta reala (eu nu am gasit-o pe site-ul Nissan Romania si nici pe serus.ro), la 20.000 Euro DDP, Xtrail-ul - chiar modelul vechi - este o oferta excelenta. Orice alt SUV din categoria sa, e cu minimum 4-5000 euro mai scump (exceptie face Suzuki Grand Vitara in 3 usi, motor 1.6 benzina la 21.550 Euro DDP). In clasa SUV-urilor cu un pret intre 25.000 si 30.000 DDP, avem o oferta mai bogata - Honda CR-V, Subaru Forester, Toyota Rav4, Mitsubishi Outlander, VW Tiguan, etc. In opinia mea, din punct de vedere tehnic, nici una dintre acestea nu este o alegere proasta. Pentru fiecare una poate fi o alegere mai buna dacat alta dintr-o serie de alte considerente, mai mult sau mai putin subiective: - destinatia masinii - va fi masina exclusiv de sosea (evetual ceva iesiri la iarba verde) sau va ”vedea” si ceva off-road (nu extrem, ca nu sunt facute pentru asa ceva); - ce apreciaza fiecare ca si criteriu determinant la achizitie: performante pe sosea, performante in off-road, spatiu, dotari de confort si/sau design, etc; - cu se simte fiecare in masina respectiva (de fapt, in majoritatea cazurilor, acesta este un factor determinant). Ca sa revin, mi se pare complet deplasat un ”razboi” in care fiecare incearca sa-si justifice optiunea prin faptul ca ”a mea e cea mai...” si restul sunt niste gioarse. Repet, nu cred sa existe o alegere proasta nici una dintre cele de mai sus, dar, este posibil si probabil ca una sa se plieze mai bine pe necesitatile, asteptarile si gusturile fiecaruia. |
#43
Posted 29 October 2008 - 16:34
marr, on Oct 29 2008, 15:07, said:
Da, Forester e peste astea in offroad iar pe sosea doar Cayenne si X5 pot comenta. Aia nu inseamna ca e alegerea cea mai buna. Cati au nevoie sa mearga cu 6000 RPM sau sa poata lua viraje in viteza sau sa urce o panta cu unghi mare? sau 4x4 simetric, permanent? Majoritatea prefera o masina mai ochioasa, cu consum mai mic poate mai spatioasa. Alt dezavantaj la Subaru e ca are foarte putine service-uri in tara. In caz de revanzare greu gasesti cumparator, mai ales in .ro unde W-ul e la putere. |
#44
Posted 29 October 2008 - 16:51
Oferta e reala, masina e in showroom, eu m-am minunat ce bine arata uratenia de Xtrail... fara sa imi dau seama (din profil) ca e cel vechi.....Ciudat ca inca nu apare pe site. Sub 20000 benzina, sub 23000 Diesel am oferta in fata.
Mai adaug un criteriu care nu inseamna asta e buna aia e proasta... Dupa ce iti place cum arata, confort, design, motor, dotari etc in final te uiti cat costa si daca merita banii. Eu am regretat multi ani ca Subaru nu avea Diesel. Acum exista mi se pare foarte OK, l-as conduce oricand cu placere, dar cand vad ca este 3000 peste benzina si INCEPE la 28000... ... imi mai scade elanul. |
#45
Posted 30 October 2008 - 15:28
Giobica, on Oct 28 2008, 10:52, said: Corect, daca se mai gasea vechiul Forester la vanzare era alta mancare de peste, cum am luat-o eu cu 20700 DDP in primavara. Asa, si eu as zice ca Nissan-ul ar fi o afacere buna. In plus, nu toata lumea vrea neaparat sa ia ultimul racnet sau ce mai e la moda. Cand am cumparat foresterul in primavara chiar intrasem putin in panica, practic am luat ultima sau penultima masina de pe stoc, eu ACEST model il voiam, era visul meu de mai multi ani |
#46
Posted 31 October 2008 - 10:29
Zetics, on Oct 30 2008, 15:28, said: Corect, daca se mai gasea vechiul Forester la vanzare era alta mancare de peste, cum am luat-o eu cu 20700 DDP in primavara. Asa, si eu as zice ca Nissan-ul ar fi o afacere buna. In plus, nu toata lumea vrea neaparat sa ia ultimul racnet sau ce mai e la moda. Cand am cumparat foresterul in primavara chiar intrasem putin in panica, practic am luat ultima sau penultima masina de pe stoc, eu ACEST model il voiam, era visul meu de mai multi ani |
|
#47
Posted 31 October 2008 - 11:22
Catalexe, ei ti-au spus ca cel nou ADICA DIESEL cu 6 VITEZE a aparut acum in toamna.
Cel pe benzina cu doua motoare, si 5 viteze se vinde de mult timp, pe la inceputul anului cred. |
#48
Posted 31 October 2008 - 14:17
Exact, dieselul a aparut abia in toamna, benzina cred ca se vinde din aprilie sau mai. Eu am luat cum spuneam printre ultimele de pe stoc si evident nici nu mai faceau comanda pe modelul vechi.
|
#49
Posted 31 October 2008 - 15:04
La 20700 ai facut treaba buna. Sigur esti multumit. Cum e cu consumul?
|
#50
Posted 31 October 2008 - 15:28
Din cate stiu eu, la Subaru, consumul e cam cel din carte. Diferentele din ”viata reala” sunt relativ mici.
Ca sa vorbesc din experienta (ma rog, daca se poate numi asa), la Forestrul diesel pe care am facut drive-testul, consumul mediu afisat era de 6,8 l/100 km. In ”carte”, e dat 6,4. Si asta era masina de drive-test, condusa de fel si fel de oameni (cel care a plecat in ”cursa” dupa mine, a reusit performanta de a-i muri motorul de 2 ori in 3 m !!!). |
#51
Posted 31 October 2008 - 15:29
Sunt foarte multumit. Iar cu consumul, multi spun ca e mare, mie mi se pare normal. In Bucuresti am scos intre 12.5 si 14.5%. Ultimul consum, desi traficul a fost infernal, am scos 13.3%. In cam aceleasi conditii de trafic cealalta masina din semnatura a scos 13%
In afara n-am fost niciodata in stare sa merg astfel incat sa scot un consum decent. Cel mai mic a fost 9.1%, cu masina plina, viteze 80-90 in localitati si 120-150 in afara, cu a/c pornit. Este ultima necunoscuta pe care vreau sa o aflu la masina asta, dar trebuie sa prind un drum mai lung si sa am rabdare sa merg decent, eventual legal sa vad cat scoate consum extraurban. LE: Marr, cam asa cred si eu, pentru ca am reusit chiar fara efort sa scot aproape consumul urban din carte (12.5% fata de 12.3 in carte). D-asta am zis ca vreau sa-l vad si p-ala extraurban, dat in carte minim 7.3% Edited by Zetics, 31 October 2008 - 15:31. |
|
#52
Posted 07 November 2008 - 08:48
Xtrail Classic, reclama TV, 19968 Euro cu TVA. Can you beat this?
Daca asta nu merita atunci nici un SUV de strada nu merita. Mi se pare ca arata mai bine in culori inchise.... |
#53
Posted 07 November 2008 - 09:14
Fata de Foresterul meu are jante aliaj, CB si oglinzi antiorbire, al meu are in schimb oglinzi incalzite (poate are si ala da' nu scrie), degivrare la stergatoare si reductor. Si era mai scump cu 700E
|
#54
Posted 07 November 2008 - 09:45
Foresterul tau a fost o afacere f. buna, dar e sensibil mai mic si e modelul vechi care NU mai este disponibil.
Cel nou e comparabil, ceva mai bine dotat dar costa 25500, probabil il poti lua pe la 24000 cu ceva efort.... si rabdare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users