Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Subaru Forester vs Nissan X-Trail
Last Updated: Feb 23 2011 22:04, Started by
catalexe
, Oct 19 2008 13:16
·
0
#19
Posted 23 October 2008 - 15:45
marr, on Oct 23 2008, 14:29, said: Asta este o veste buna ! Eu l-am comandat fara sa intreb acest lucru (Foresterul diesel adica). Am intrebat toate tampeniile care mi-au trecut prin cap, dar la distributie nu m-am gandit ! Merci ! L-ai comandat, adica? Asta este o veste si mai buna! Sa ne chemi cand o iei sa spargem o sampanie de roata !!! Pentru ce nivel de dotari ai optat? Oare i-a facut cineva consumul la pompa pana acum? |
#20
Posted 23 October 2008 - 16:42
Da, ieri am semnat contractul.
Il astept in jurul datei de 10 noiembrie. Intre 15 si 25 noiembrie am de facut cateva drumuri mai lungi, si o sa-i fac atunci consumul. Pe masina de drive-test, dupa 684 km arata un consum mediu (pe bord) de 6,8 l/100 km. Nu e rau deloc avand in vedere ca era masina de drive-test si o conduc fel si fel de oameni (cel care a plecat in cursa dupa mine, a reusit performanta de a-i muri motorul de 2 ori in 3 metri !!). Ca si echipare, este modelul 2.0 T-D XS - varianta VQ. Avand in vedere ca sunt 3 variante de echipare - e cea de mijloc: - S (cea mai ieftina) - XS - VQ - XS - 2N. Singura diferenta la echipare dintre 2N si VQ consta in faptul ca, 2N are tapiseria din piele si scaunul soferului este reglabil electric. Dat fiind faptul ca mie personal nu-mi place pielea pe scaune (cu exceptia aspectului) am considerat ca nu este eficient sa dau 2000 Euro in plus si sa-i pun huse ... PS: Spargem si doua sampanii ... virtuale (si de-alea adevarate, mai ales daca se tin de cavant si mi-o livreaza pe 11 cu funda rosie pe capota !!! ) Edited by marr, 23 October 2008 - 16:45. |
#21
Posted 23 October 2008 - 18:59
#22
Posted 23 October 2008 - 23:56
Putem sa revenim la topic, va rog?
Ce ati alege si de ce? |
#24
Posted 24 October 2008 - 09:37
Strict topic. Mi-am schimbat parerea dupa ce am aflat intamplator ca exista o noua oferta.
Xtrail Clasic, adica vechiul model care dupa un an de pauza revine in Europa. Este o configuratie simpla dar OK, mai ales daca vrei sa mergi si in afara soselei. Costa sub 20000 cu toate taxele si vopseaua metalizata e free also... 2.0 Benzina cu 5 viteze. M-am uitat prin teste internationale, modelul asta apare numai la SH. Este cotata ca SH cu 5 stele, numai Rav4 vechi mai avea 5 stele. Lipsesc multe dotari (cotiere, faruri de ceata, comenzi pe volan, volan reglabil pe adancime, computer de bord...) dar este acelasi sistem 4x4 cu trei pozitii. Masina arata bine, incomparabil mai zvelta si mai "SUV" decat noul model - greoi si incarcat ca un pom de craciun si cu roti mici amarate. Nu lipsesc jante de aliaj pe 16 (215/65 just perfect) cu rezerva de dimensiuni normale, oglinda electrocromatica, scaune fata reglabile pe inaltime, reglaj lombar sofer, portbagajul cu tot felul de compartimente dedesubt... Diesel 2.2 costa cu 3000 in plus, mai are suplimentar Cruise Control si volan, schimbator din piele. Nu sunt sigur, cred ca are si 6 viteze. Interesant ca motorul "vechi" 2.2 Nissan consuma mai putin (1-2 litri in oras ) decat actualul 2.0 de la Renault. Scuze ca ii fac reclama, asta chiar merita, ala nou e urat ca .... si banuiesc ca nu se prea vinde. Sub 20000 ?!? Propun sa il votam SUV-ul anului. A si scazut pretul la benzina. Sa ne bucuram tovarasi! |
#26
Posted 24 October 2008 - 21:31
Giobica, on Oct 24 2008, 10:37, said: Strict topic. Mi-am schimbat parerea dupa ce am aflat intamplator ca exista o noua oferta. Xtrail Clasic, adica vechiul model care dupa un an de pauza revine in Europa. Este o configuratie simpla dar OK, mai ales daca vrei sa mergi si in afara soselei. Costa sub 20000 cu toate taxele si vopseaua metalizata e free also... 2.0 Benzina cu 5 viteze. Scuze ca ii fac reclama, asta chiar merita, ala nou e urat ca .... si banuiesc ca nu se prea vinde. Sub 20000 ?!? Propun sa il votam SUV-ul anului. A si scazut pretul la benzina. Sa ne bucuram tovarasi! In cazul in care nu glumesti, te rog sa te linistesti! Vechiul x-Trail e varza. Uite ce a patit un tip cu un X-trail vechi: http://www.reno.ro/M...san-t40919.html Noul X-trail e altceva. (imparte platforma cu Cashcai, sau cum naiba se scrie) Am mai gasit un jurnal de bord la noul X-trail. Am aflat 2 vesti: una rea: are un consum cam mare ~ 10% in oras (cu 2x4); si una si ma rea: prima revizie costa... si acum atentie: 1.700 ron. E adevarat! Au spus-o mai multi http://forum.softped...howtopic=354587 Prima revizie la Subaru (din ce spune dealerul) este de numai 175 EUR!!! Inca o bila alba la Subaru! |
#28
Posted 26 October 2008 - 18:42
marr, on Oct 23 2008, 17:42, said: Ca si echipare, este modelul 2.0 T-D XS - varianta VQ. Avand in vedere ca sunt 3 variante de echipare - e cea de mijloc: - S (cea mai ieftina) - XS - VQ - XS - 2N. Singura diferenta la echipare dintre 2N si VQ consta in faptul ca, 2N are tapiseria din piele si scaunul soferului este reglabil electric. Dat fiind faptul ca mie personal nu-mi place pielea pe scaune (cu exceptia aspectului) am considerat ca nu este eficient sa dau 2000 Euro in plus si sa-i pun huse ... Exact varianta asta ma intereseaza si pe mine. Eu i-as mai adauga niste optionale (unele in functie de pret): covorase, bandouri laterale de protectie, geamuri laterale-spate fumurii, senzor ploaie, oglinda electrocrom, navi, camera marsarier sau asistenta parcare. Sunt foarte curios in ce priveste consumul. Daca ar fi sa ne luam dupa consumul declarat, se pare ca Subaru, pe langa faptul ca e printre cele mai capabile din clasa lui, e si cel mai economic. In orice caz Subaru se lauda ca acest Forester face 1000km cu un singur rezervor! |
|
#29
Posted 27 October 2008 - 08:21
Masina de drive-test avea afisat un consum mediu de 6,8 l/100 km.
Avand in vedere faptul ca rezervorul este de 64 l, te cam apropii de 1000 km/plin. Ca si optionale, eu am sa pun in prima faza: senzori de parcare, alarma, covorase + tavita portbagaj, plase de amarare portbagaj. Ulterior va fi si o cutie frigorifica. Si un sistem DVD cu doua monitoare (de cele ce se pun pe tetierele scanelor fata). Aaaa, si imediat ce o iau, un set de roti de iarna (jante + cauciucuri). Ma intereseaza in primul rand aspectele si accesoriile practice. Cele de design, nu ma atrag in mod deosebit (masina arata destul de bine si asa - mai ales ca are jante de 17”, sine portbagaj pe plafon si eleron hayon in standard pe acesta echipare). |
#31
Posted 27 October 2008 - 09:55
Se pare ca acest VS s-a transformat intr-un mic fan club Subaru. Hello!
Iar incepem cu filmele de pe youtube? Xtrail vechi arata mai 4x4 decat cel nou. Este laudat peste tot. Diesel-ul costa sub 23000 Cat e un Subaru??? Initiativa este foarte buna, sper sa si vanda. Eu l-as lua cu siguranta daca as nevoie de un SUV acum. Edited by Giobica, 27 October 2008 - 09:56. |
#33
Posted 27 October 2008 - 10:19
La acest pret se poate compara cu Tucson, ai dreptate.
Fata de Subaru insa, diferenta de pret e prea mare. Iar masina este fiabila, verificata, mai capabila in off-road (parerea mea) si mai practica. Subaru este mai bun pe sosea. Xtrail merita din toate punctele de vedere, iar la 20000 Euro nu stiu daca a mai existat un SUV valabil pana acum. Intre 20000 si 30000 este o diferenta enorma. Trebuie sa te gandesti ce cumperi: MASINA sau cele 100 de gadgeturi optionale? |
|
#34
Posted 27 October 2008 - 11:15
Giobica, sunt perfect de acord cu tine.
La 20.000 Euro DDP, oferta Xtrail este intr-adevar o optiune demna de luat in considerare. Nu cred sa mai existe un SUV cu capabilitatile off-road ale Xtrail la acest pret. Cel mai ieftin Forester 2.0 benzina (cu dual range) este 25.466 DDP. O diferenta de peste 5000 euro care, este prea mare pentru cineva care vrea pur si simplu o masina robusta si la care aspectul utiliar primeaza fata de dotarile de confort. Un Tucson nu sta in fata Xtrail-ului in off-road si, cred, nici on-road. |
#35
Posted 27 October 2008 - 21:52
Si totusi, Giobica, hai sa nu comparam mere cu pere.
Comparand modelele noi, pentru 33.000 Xtrail-ul iti ofera suporturi ventilate pt bauturi, senzori de ploaie si de lumina si portbagaj mai mare fata de 30.000 pt Forester care are, pe de alta parte, trapa si xenoane (vorbesc de nivelurile de dotari de mijloc pt ca pielea nu cred ca e o varianta nici iarna si nici vara). Aleg Subaru si raman cu 3.000 de care imi iau senzori de ploaie, oglinda electrocrom, bandouri, senzori de parcare si altele. Dar... Alegand Subaru raman cu atu-urile cele mai importante: stabilitate mai mare, cuplul mai mare si garda la sol mai mare. Daca va mai amintiti, aici vorbim de mini-SUV-uri si DA, ai observat bine: garda la sol mai mare si stabilitate mai mare. Este oare posibil? La Subaru este! Iar ca bonus, consuma mai putin, are revizii mai ieftine, este mai silentios si are self levelizer. Comparand modelele vechi, aleg tot Subaru chiar daca pierd consumul mai mic (diesel vs benzina), dar castig in stabilitate (acelasi motor boxer amplasat mai jos pe o masina mai 'pitica', mai putin inalta) si raman cu garda la sol in continuare mai mare (205 fata de 200). In plus ma aleg si cu un reductor. Asta pentru off-road. Asta ca sa nu iau o masina cu ceasurile pe mijloc, cu o grila de aer in dreptul volanului si cu probleme de pornire iarna (vezi linkul de mai sus). Va rog fiti subiectivi! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users