Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Metrorex

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#73
sugarcos

sugarcos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View Postaliance, on Oct 18 2008, 10:35, said:

nesimtitii nu tin usile ca trenul vine rar sau des..le tin ptr ca asa au interesul de moment ei. Problema este de educatie, de opinie..etc.De cite ori am cautat sa intervin verbal in fata unui individ care tine usile s-au gasit cel putin 2 sau 3 sa ii ia apararea

da poate asta asa...dar cat timp aveti "bpdyguarzi" de 40-50 de ani care sunt pusi de forma acolo asta e. sunt de acord pt persoanele care tin usa, oprirea lor in statie si amenda de cel putin 1000RON...dar cine sa faca asta?
politie ioc..."bodyguarzi" prefera sa nu se bage. dar totusi..eu zic ca daca trenurile ar circula la 2-3 minute macar in perioada 7-10, 18-20 altfel ar fi situatia. parerea mea...
oricum..impresia generala este ca  intere orele 8-10 sunt prea putine trenuri( adica 5-6 min e prea mult..cred ca daca s-ar mai aduga un tren ar fi cat de cat decent)

#74
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005

View Postadadoi, on Oct 18 2008, 00:09, said:

cicico, draga, m-am nimerit si eu in Bucuresti seara pe la opt, m-am ratacit, evident, si am constatat ca nici dracu' nu merge pe jos. Un sfert de ora am cautat un nene sau o tanti pe care sa-l intreb unde mama naibii sunt. Cand intr-un final am dat de unul (astepta in statia de autobuz, ca nu era sa mearga ca fraieru' per pedes, am primit indicatii cam asa: "eheeeei, pai mai aveti muuuult pana la intersectia X, si de-acolo tineti dreapta". M-am ratacit iar, ca l-am crezut pe cuvant, da' sunt foarte indignata ca "eheeei" si "mai aveti muuuult" insemnau cam 300 de metri.
...
Nu e metrul mai lung,sunt distantele mai mari

View Postadadoi, on Oct 18 2008, 10:20, said:

pai tocmai aia e problema: "distantele mari" de la voi nu-s tot aia cu "distantele mari" de la noi. Adica, sa-mi fie iertat, doi kilometri ii faci intr-un sfert de ora, douazeci de minute, fara sa te grabesti si sa transpiri, ce sens are sa te chinui cu mijloacele
sunt,numai ca la noi intre distantele alea trec 11 mii de masini,13 mii de adormiti care merg in linie de mana ... si altii de genul

View Postadadoi, on Oct 18 2008, 11:22, said:

am fost si-n '85, da' ultima data am fost acum doua saptamani. In catamai piata victoriei erau doi politai (in masina), vreo trei aurolaci, un cuplu de maramureseni (dupa accent) si un nene gras. In rest, pauza. Nici macar masini nu erau pe trotuare, masinile stateau cuminti pe prima banda.


Asa ar fi logic, sa mearga pe picioarele proprii, ca de-aia le au, dar dupa cat de disperat era nenea ala cu "eheeeei, mai aveti muuuult" mie mi-a fost clar ca nu le foloseste. Toate, dar absolut toate indicatiile pe care le-am primit in Bucuresti supraapreciau distantele. Nimeni nu spune "cam un kilometru", toata lumea spune "e departe". Cred ca de-aia nici nu stiu sa dea un sfat bun, pentru ca habar n-au cum se ajunge intr-un loc decat pe sub pamant sau cu autobuzul - treaba soferului unde-i duce.
ai uitat sa mentionezi ca ai fost in weekend cand nimeni nu se intoarce de la serviciu la ora aia si in zona aia nu au ce cauta!
nu este decat un kfc,un MD si cam atat ... + ca nu ai ce sa vezi acolo!

Ai dreptate de aproximarea distantelor!Si mie mi s-a zis de multe ori "e departe" si defapt erau 2 km , dar daca nu ma insel ti s-au zis si cateva puncte de reper!
+ ca oriunde,unii zic dupa ureche doar ca le e rusine sa zica ca nu stiu...

View Postaliance, on Oct 18 2008, 11:35, said:

Este bine ca putem purta un dialog...! Este adevarat ca daca trenurile ar veni la intervale mai mici ar fi mai bine..dar din experienta acumulata va spun ca nu ar ajuta prea mult.Nu trece zi de la dumnezeu sa nu tina cineva de usi sa nu se faca coada la urcare sau coborire la una sau douo usi din lungul trenului desi celelalte sint libere..numai ptr ca niste nesimtiti vor sa coboare sau sa urce ei numai din dreptul scarilor rulante.Mergem f. des si la intervale mici si va spun sincer ca nu conteaza...nesimtitii nu tin usile ca trenul vine rar sau des..le tin ptr ca asa au interesul de moment ei. Problema este de educatie, de opinie..etc.De cite ori am cautat sa intervin verbal in fata unui individ care tine usile s-au gasit cel putin 2 sau 3 sa ii ia apararea.Ajungi sa nu iti mai pese daca stai sau nu in statie ptr ca oricum vei fi injurat de mama, de familie..vei fi scuipat etc..Am vazut scene in metrou care v-ar face pielea gainii in 20 de ani de cind fac jobul asta..si va spun..sintem o natie de dobitoci.Imi cer scuze fata de persoanele cu bun simt..evident ca ele exista dar sint prea putini in comparatie cu turma ! In legatura cu reclamatiile..de multe ori ni se aduc la cunostinta mailurile pe care institutia le primeste de la dvs in legatura cu neregulile din circulatie...ele se citesc de catre cineva apoi noi chiar sesizam de fiecare data prin radio toate problemele pe care le avem[este obligatie de serviciu asta]..deci facem tot ce putem ptr un trafic fluent ..ne trec toate transpiratiile daca ceasul de interval arata oooo dar totul este in zadar.Ventilatia din vagoane este insuficienta ptr ca este un viciu de constructie. Ventilatoarele baga aer in tren atita timp cit presiunea din acesta devine egala cu presiunea generata de ele..astfel cu cit trenul este mai plin cu atit mai repede se intimpla acest lucru de aici ineficenta sistemului de ventilatie...imi pare rau , stiu ca transpirati dar se stie problema iar eu personal nu pot face nimk mai mult, desii sint injurat si scuipat ptr asta.
Spunindu-va toate aceste lucruri va doresc O CALATORIE CIT MAI PLACUTA CU METROUL PE VIITOR !
Cum am spus ,nu am acuzat niciodata mecanicii :)
Multumesc pt efortul tau!

View Postisr2002, on Oct 18 2008, 18:10, said:

Serios, cind am vazut televizoarele alea am crezut ca o sa fie ca la Paris unde iti arata cite minute mai sint pina vine trenul urmator - lucru inutil acolo, dupa parerea mea, oricum trenurile vin la 2, maxim 3 minute.

facem un filmulet impreuna si il punem pe net cu 4 metrouri LA ORICE ORA vrei tu care vin consecutiv la interval de 3 minute?
daca tu reusesti asta,meriti premiu!

Edited by TADY85, 22 October 2008 - 10:07.


#75
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,990
  • Înscris: 06.09.2004

View PostTADY85, on Oct 22 2008, 10:57, said:

facem un filmulet impreuna si il punem pe net cu 4 metrouri LA ORICE ORA vrei tu care vin consecutiv la interval de 3 minute?
daca tu reusesti asta,meriti premiu!
Facem, facem, da' nu mai am bani sa ajung la Paris pentru filmari :D

Edited by isr2002, 22 October 2008 - 10:33.


#76
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005

View Postisr2002, on Oct 22 2008, 11:32, said:

Facem, facem, da' nu mai am bani sa ajung la Paris pentru filmari :D
la noi bre,nu acolo :)

:D

cand va fi si la noi la fel :P

#77
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,990
  • Înscris: 06.09.2004

View PostTADY85, on Oct 22 2008, 13:08, said:

la noi bre,nu acolo :)

:D

cand va fi si la noi la fel :P
Pai eu de acolo ziceam ca vin la 3 minute.  :rolleyes:

#78
sugarcos

sugarcos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
pe data de 21.10.2008 ora 19:20 am sunat din nou la numarul 9264...eram la unirii, metroul a sosit la aproximativ 11 minute si nu am avut loc unde sa ma urc(eram undeva pe la mijloc, deoarece evit capetele metroului din cauza aglomeratiei). Raspun:trenurile circula la 7 minute, se intarzie din cauza calatoriilor, prin urmare nu avem solutii. La sugestia: sa circule la 3-4min mi s-a raspuns ca nu se poate, fiind limitati de intoarcerea la capetele de linii(chestia asta nu mi s-a parut adevarata) si de nodul Eroiilor (asta mi se pare credibila) unde metrourile care merg spre industriilor intorc pe cealalta magistrala.
prin urmare.... nu sunt solutii!!
ce avem de facut?
solutia1: alegerea altor ore de calatorie daca vreti sa calatoriti decent.
solutia2: munciti pana va ies ochii 2-3 ani si talpasita din mizeria asta numita Bucuresti. Eu cel putin asa o sa fac. Nici nu vreau sa ma gandesc in ritmul actual ce o sa se intample peste 3 ani.

#79
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006

View Postammon06, on Oct 18 2008, 11:26, said:

@aliance, sa inteleg ca faci parte dintre cei care conduc trenurile?
Eu nu cred ca cineva a spus ca este vina voastra... Si da, sunt multi dobitoci care tin usile, dar poate ca in momentul in care vii pe peron si vezi timpul 00:00 nu iti arde deloc sa mai stai inca 10 minute ca sa vina un alt metrou...
E aglomeratie, toata lumea se grabeste, orasul este imens si nimanui nu-i convine sa piarda cate 2-3 ore pe zi doar cu drumul spre munca. Crede-ma, solutia este simpla: mai multe trenuri. Lumea nu s-ar mai inghesui asa daca ar stii ca urmatorul tren vine in 2 minute. Serios, eu nu pot sa inteleg cum e posibil ca la orele de varf sa vina trenurile odata la 7-8 minute...

Decat sa cumpere inutilitatile alea de televizoare, mai bine plateau oamenii sa iasa mai des cu metrourile pe traseu... Sau macar afisau si ei pe ecrane in cat timp vine urmatorul metrou, asa ar fi fost civilizat..
  
Asa este, solutia ar fi ca sa avem mai multe trenuri...este evident ca nu poti face transport cu aceleasi nr de trenuri ca acum citiva ani ptr ca nr de calatori cred ca s-a dublat sau triplat. Bosii metrorex stiu asta si in citiva ani se va derula un nou program de import care va aduce alte garnituri Bombardier.Asta daca vor fi bani si lumea nu se va pune pe butuci.S-au facut angajari.....se vor aduce trenuri..sincer si noi cei care lucram toata ziua cu publicul ne rugam sa se intimple asta cit mai repede. Problema este ca la metrou se "crapa" destul de repede si majoritatea avem ani buni de tunel in spate..iar pina formmezi un om care sa fie apt psihologic, tehnic, si instructional dpdv. al sigurantei circulatiei trebuiesc cel putin 5 ani.Voi credeti ca sintem veniti cu pluta acolo ? Nu se da asa usor in mina unui om soarta a 2000 de oameni citi sint intr-un tren la o ora de virf si un utilaj in valoare de 5 mil de euro. Daca credeti ca este usor va inselati..mi-ar place sa va pot lua pe unii dintre voi cu mine 6 ore si sa va vedem la sfirsitul programului daca mai ginditi la fel..
Pina una alta asteptam cu totii statia...TIMPURI NOI !

Edited by aliance, 29 October 2008 - 16:55.


#80
lucian_

lucian_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 30.07.2007
Si eu astept cu nerabdare statia Timpuri Noi, insa ca sa cobor si sa scap:) Fac zilnic naveta Dristor - Timpuri Noi (2 statii). In metrou se sta cam ca si sardinele intr-o conserva. Trenurile vin la 7.30 dimineata cam intre 6-8 minute ceea ce este foarte mult, iar peronul este plin. Noroc ca este nod mare de circulatie la dristor si coboara multa lume astfel incat am loc intotdeauna sa urc. Mi-e mila de cei de la Mihai Bravu si Timpuri Noi care de multe ori dimineata raman pe jos pt. ca nu mai au unde sa urce.
   Ceea ce merita mentionat este discriminarea pe care o face Metrorexul pt ca pe cealalta mare magistrala (IMGB - Pipera) se poate circula in conditii bune la orice ora (pt ca trenurile vin in medie la 4-5 min). La Tineretului de cele mai multe ori cand ma urc in tren abia sunt ocupate locurile pe scaune si mai sunt inca cativa oameni in picioare.
   Cam atat am avut de zis.
   Va doresc o zi buna !

#81
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Arata zilele trecute la Observator ca nu prea merge treaba cu noul sistem de taxare al cardurilor RATB+Metrorex...La metrou Piata Victorie exista doar 2 validatoare electronice pentru acest card, in conditiile in care e una din cele mai aglomerate statii de metrou... :angry: Va inchipuiti ce inseamna asta la ora de varf, sau dimineata cand toata lumea merge la munca, mai ales pentru cei care au card!

#82
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005

View Postduculeana, on Nov 8 2008, 12:48, said:

Arata zilele trecute la Observator ca nu prea merge treaba cu noul sistem de taxare al cardurilor RATB+Metrorex...La metrou Piata Victorie exista doar 2 validatoare electronice pentru acest card, in conditiile in care e una din cele mai aglomerate statii de metrou... :angry: Va inchipuiti ce inseamna asta la ora de varf, sau dimineata cand toata lumea merge la munca, mai ales pentru cei care au card!

Ducu,la observator mananca rahat ...
Am card RATB+Metrorex...si de cand il am am circulat peste tot...si mai mult de 2 persoane in fata la carduri nu am prins!
E adevarat ca daca si-ar lua mai multi ar fi coada....dar deocamdata e ok!
PS: il am de 4 luni

#83
ammon06

ammon06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 28.04.2006

View Postduculeana, on Nov 8 2008, 12:48, said:

Va inchipuiti ce inseamna asta la ora de varf, sau dimineata cand toata lumea merge la munca, mai ales pentru cei care au card!
Da, inseamna ca treci de bariere mai repede, pentru ca aglomeratia este la intrarile cu cartela, nu la cele cu card. Muuuult mai multa lume foloseste cartelele decat cardul.

Aaah.. si am uitat sa zic: astazi am stat 15 minute la Unirii la ora 17:40 ca sa vina un metrou. Mai e nevoie sa mai zic cata lume se strange la Unirii la ora aia in 15 minute? :scared:

Edited by ammon06, 11 November 2008 - 21:51.


#84
fio2007

fio2007

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 11.10.2008
tipic romanesc. sunt unii, care nu au nici o legatura cu metroul si se baga si ei in seama, isi dau cu parerea despre nemultumirile celor care platesc si chiar folosesc ( sau macar incearca) acest sistem de indobitocire numit transport cu metroul.
oameni buni!, de asta merge totul pe dos in tara asta. nu aveti treaba cu acest topic, dar va dati cu parerea.
duceti-va si vedeti la 0tv ce a mai facut elodia, daca ceva util nu aveti de facut!
cei care se plang si nu mai stiu ce sa faca pt ca nu reusesc sa circule, nu civilizat ci macar omeneste, cu metroul, stiu ce spun.
NU ESTE NORMAL, sa circuli ca dobitoacele care sunt duse la taiere.
suntem totusi oameni care vrem sa circulam. atat. sa ne putem urca in metrou si sa putem cobori cand ajungem la destinatie. este oare prea mult?

#85
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

Quote

Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centură a fost inaugurat astăzi
  Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centură a fost inaugurat astăzi. Noul tronson are patru stații și a costat 145 milioane euro. Tronsonul Nicolae Grigorescu - Linia de Centură a fost inaugurat după 19 ani de lucrări. Tronsonul Nicolae Grigorescu-Linia de Centură are patru stații - Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor și Linia de Centură.

Publicul călător va putea folosi noul tronson începând cu data de 20.11.2008, circulația desfăsurându-se între orele 5:00 și 23:00.

Traseul liniei de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centură cuprinde 4,75 kilometri, iar investiția s-a ridicat la 145 milioane euro, cu finanțare de la bugetul de stat și Banca Europeană de Investiții (BEI).

"Probele tehnologice pentru instalații și rame au început de la 1 noiembrie. În 15 noiembrie s-a întrunit o comisie de recepție, aprobată de Ministerul Transporturilor, care a evaluat dacă sunt îndeplinite condițiile pentru punerea în funcțiune a acestui tronson", a precizat directorul de comunicare Metrorex.

La începutul lunii noiembrie, Ministerul Transporturilor a anunțat lansarea licitației pentru proiectarea și execuția tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate, care va costa aproape 330 milioane euro, sumă ce include și costurile aferente contractului de consultanță.

Tronsonul Drumul Taberei-Universitate, parte din magistrala 5, are o lungime de 6,1 kilometri. În cadrul proiectului sunt cuprinse opt stații, respectiv Brâncuși, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară și Eroilor.

Valoarea execuției lucrărilor este de 320 milioane euro, având termen 42 de luni. Costul total al proiectului include și zece milioane de euro pentru contractul de consultanță.
Sursa

#86
proto

proto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 24.02.2008
De câteva luni este mult mai aglomerat traseul Militari Eroilor, nu știu ce se întâmplă, parca vin trenurile mai rar. Nu vad de ce ar fi mai mulți călători care se urca de la Păcii decât anul trecut, în aceeași perioadă. Probabil s-au decis cei de la Metrorex să mai reducă costurile, ori nu au destule garnituri. De cand s-a schimbat directorul Metrorex a început să se strice treaba.

#87
yeu1

yeu1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 19.02.2005
Timpii mari de succedare a ramelor de metrou este datorat in special lipsei de material rulant. Pe scurt: timpii de circulatie nu se pot micsora ca ar trebui trenuri suplimentare care lipsesc cu desavrsire. E normal sa se stranga un interval de succedare de 15 minute la Piata Unirii 1 daca la Piata Victoriei 2 e plin si se asteapta imbarcarea / debarcarea calatorilor, la Crangasi la fel si la Eroilor ti se suie in tren jumatate din calatorii care vin din militari(asta in cazul fericit), si mecanicul se roaga de ei sa permita inchiderea usilor. Materialul rulant lipseste deoarece o parte din ramele vechi IVA au fost casate, o alta parte au fost "modernizate" si apoi trimise la casat(aveau performante mai slabe dupa modernizare dacat inainte, opera celor de la Faur) si putinele care au mai ramas vor deservi si traficul de pe Nicolae Grigorescu 2 - Linia de Centura. In multe zone din capitala in locul metroului, pentru a evita aglomeratia prefer... tramvaiul deoarece sunt destul de multe strazile unde liniile sunt izolate de strazi si se circula relativ bine(vezi linia 41, bulevardele gen Camil Ressu(lin 27), etc etc).

#88
vanta

vanta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 04.12.2005
Circul si eu cu metroul zilnic pe tronsonul Gara de nord-Dristor 2.

Momentan o singura rugaminte am la Metrorex.
Nu mai anuntati in statia Pta Victoriei "va rugam folositi toate usile de acces!" atunci cand pe peron sunt 50000 de oameni.
este penibil!

daca trenurile ar circula din 4 in 4 minute ,in loc de interval de 5(teoretic) nu ar mai fi haosul asta de acum.

oamenii astia nu stiu ce inseamana 1 minut(chiar si 30 de secunde)pentru o statie ca Pta Victoriei.

cereti in plm bani de la guvern sau uniunea europeana pentru mai multe rame de metrou.

#89
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006

View Postyeu1, on Nov 20 2008, 01:11, said:

Timpii mari de succedare a ramelor de metrou este datorat in special lipsei de material rulant. Pe scurt: timpii de circulatie nu se pot micsora ca ar trebui trenuri suplimentare care lipsesc cu desavrsire. E normal sa se stranga un interval de succedare de 15 minute la Piata Unirii 1 daca la Piata Victoriei 2 e plin si se asteapta imbarcarea / debarcarea calatorilor, la Crangasi la fel si la Eroilor ti se suie in tren jumatate din calatorii care vin din militari(asta in cazul fericit), si mecanicul se roaga de ei sa permita inchiderea usilor. Materialul rulant lipseste deoarece o parte din ramele vechi IVA au fost casate, o alta parte au fost "modernizate" si apoi trimise la casat(aveau performante mai slabe dupa modernizare dacat inainte, opera celor de la Faur) si putinele care au mai ramas vor deservi si traficul de pe Nicolae Grigorescu 2 - Linia de Centura. In multe zone din capitala in locul metroului, pentru a evita aglomeratia prefer... tramvaiul deoarece sunt destul de multe strazile unde liniile sunt izolate de strazi si se circula relativ bine(vezi linia 41, bulevardele gen Camil Ressu(lin 27), etc etc).


Te referi la ramele albastre care au echipamente similare celor de pe Movia, acelea au fost singurele rame modernizate si acest lucru s-a facut la Electroputere Craiova nu la Faur
Cu ce iti sustii afirmatia ca "aveau performante mai slabe dupa modernizare dacat inainte"?




View Postvanta, on Nov 20 2008, 10:31, said:

Circul si eu cu metroul zilnic pe tronsonul Gara de nord-Dristor 2.

Momentan o singura rugaminte am la Metrorex.
Nu mai anuntati in statia Pta Victoriei "va rugam folositi toate usile de acces!" atunci cand pe peron sunt 50000 de oameni.
este penibil!

daca trenurile ar circula din 4 in 4 minute ,in loc de interval de 5(teoretic) nu ar mai fi haosul asta de acum.

oamenii astia nu stiu ce inseamana 1 minut(chiar si 30 de secunde)pentru o statie ca Pta Victoriei.

cereti in plm bani de la guvern sau uniunea europeana pentru mai multe rame de metrou.


:lol:

Edited by CLAXON, 20 November 2008 - 11:37.


#90
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
la treaba cu performantele... nu ai trecut pe la nici un gigel mecanic roman pana acum cu masina?
te duci cu masina cu aripa indoita de la un sut de idiot si cand o iei constati ca nu mai merge cutia de viteze, motorul, injectoarele sunt duse, benzina s-a evaporat, o usa cade din suruburi, ac-ul face ca dreak....
dar e aripa indreptata :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate