Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Metrorex

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#109
monique_all

monique_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 17.09.2007
Uite ce mesaj am primit in urma sesizarii pe care le-am facut-o:

"Suntem conștienți de faptul că frecvența actuală a trenurilor care circulă pe această magistrală,  nu asigură întotdeauna satisfacerea optimă a traficului de călători care a crescut în permanență în ultimul timp. Ne străduim să asigurăm, cel puțin intervalele planificate (6-7 minute  pentru orele de vârf și 9-10 minute în rest) care, trebuie să recunoaștem, uneori  nu sunt suficiente pentru a prelua în mod corespunzător un trafic de călători aflat într-o continuă creștere. Sunt însă intervalele pe care le putem susține din punct de vedere tehnic și financiar, cu resursele pe care le avem la dispoziție.  
Pe această magistrală, există un  factor perturbator important reprezentat  de lucrările de modernizare a instalațiilor de control  al traficului, care se desfășoară la ora actuală pe tronsonul Grozăvești - Crângași. Datorită unor măsuri suplimentare de siguranța circulației, sunt posibile staționări prelungite ale trenurilor în stații, astfel încât pot apărea perturbări temporare de la graficul planificat. Perturbările inițiale se amplifică în lungul magistralei unde,  datorită aglomerației  de la orele de vârf, staționările în stații depășesc cu mult valorile planificate, rezultând o distorsionare semnificativă a graficului planificat.  Frânările bruște care apar uneori în parcursul trenurilor se datorează faptului că suntem în curs de implementare a noului sistem automat de conducere și monitorizare a trenurilor, sistem care beneficiază de sisteme de protecție care comandă automat frânarea trenului în anumite situații, independent de modul de intervenție a mecanicului  trenului.
Este o situație temporară care va mai persista pe durata acestor lucrări și pe care ne străduim să o gestionăm cât mai bine, astfel încât distorsiunile să fie cât mai mici.  Sunt lucrări strict necesare care au ca scop tocmai îmbunătățirea gradului de confort al transportului cu  metroul  și pe Magistrala 1+3. Finalizarea acestor lucrări, cumulat cu punerea în funcție a noului tronson N.Grigorescu - Linia de Centură, vor duce la îmbunătățirea circulației trenurilor pe această magistrală. Se va elimina transbordarea de la Eroilor și va crește în mod sensibil confortul călătorilor care utilizează transportul cu metroul pe această magistrală, cu îndesirea trenurilor pe tronsonul N Grigorescu- Eroilor. Depunem toate eforturile pentru ca aceste lucrări să fie finalizate cât mai curând, astfel încât să putem desfășura o circulație cât mai fluentă a trenurilor și pe această magistrală.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat publicului călător în această perioadă de timp și suntem convinși că odată cu finalizarea modernizărilor și cu punerea în funcțiune a noului tronson circulația trenurilor se va ameliora simțitor, cu intervale între trenuri care să  asigure un confort corespunzător.
Cu respect,
-----------------------------------------------------------------------------------
Cristian Nicola
SEF SERVICIU MASS MEDIA, RELATII CU PUBLICUL
--------------------------------------------------------------------------------------
Bd Dinicu Golescu 38, sector 1
010873 Bucuresti
--------------------------------------------------------------------------------------
Tel    : +4021.319.36.01 / 5398
Fax   : +4021.312.51.49
Mobil : (+4)0746.055.651
E-mail: [email protected]
-------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------
                           Mariana Petre
DIRECTOR TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICARE
                         SC METROREX SA
--------------------------------------------------------------------------------------
Bd Dinicu Golescu 38, sector 1
010873 Bucuresti
--------------------------------------------------------------------------------------
Tel    : +4021.319.36.01 / 5390
Fax   : +4021.312.51.49
Mobil : (+4)0741.028.990
E-mail: [email protected]"



Dupa deschiderea noului tronson Linia de Centură nu s-a vazut nici o imbunatatire, din contra astepti mai mult si evident ca mergi intr-o aglomeratie.....
:(

Edited by monique_all, 28 November 2008 - 12:22.


#110
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005

 duculeana, on Nov 28 2008, 10:53, said:

Pai voi nu sunteti niciodata multumiti! Aveti peste 100 de trasee RATB, vreo 4 magistrale de metrou, si tot nu va convine? Cate trebuiau sa se mai construiasca pentru doar 2 milioane de oameni? Voi nu vedeti ca atata putem? S-au construit in 18 ani de la revolutie doar 4 statii de metrou! Asta e, n-avem ce face! Nu suntem in Japonia sau in Elvetia sa fie totul zeiss, sa mearga la secunda! Acolo daca a intarziat un tren 15 minute ministrul transporturilor isi cere scuze publice natiunii! Aici, pe guvernanti ii doare undeva! A cui e vina ca i-a adus la putere? Cine i-a votat? Nu voi? Atunci de ce faceti atata tam-tam?!
Daca ati fi obiectivi ati trage linie si ati vedea ce s-a facut inainte si ce s-a facut dupa '89! Era mai bine daca nu se construia deloc metroul? Ganditi-va numai la asta, si apoi criticati! Pai fara metrou aglomeratia din Bucuresti era astazi tripla sau de 4-5 ori fata de cat e acum!
Gandeste-te cum te-ai fi incalzit daca nu s-ar fi inventat focul!
Zi merci ca il ai...dar de ce naiba s-a inventat incalzirea electrica sau cu apa calda daca aveam focul?!NU?!
Zi merci ca s-a inventat casa...dar totusi de ce s-au construit blocurile si vilele?
Cred ca se numeste evolutie!
Majoritatea lucrurilor evolueaza si se diversifica si imbunatatesc!ASA E NORMAL!

 eps, on Nov 28 2008, 10:59, said:

Ai fost si tu in metroul ala? :)
Dap...am fost si eu acolo :)
Culmea ironiei,sa pleci cu 10 minute mai devreme decat de obicei la munca si sa ajungi cu 10 minute mai tarziu ca de obicei :))
macar de plecam mai tarziu ;)

Oricum in trenul ala au ramas oameni afara la Nicolae Grigorescu si la Dristor!Si a mai facut si opriri in statii...
La ora aia si-au gasit !

#111
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006
Ducu, ti-am mai zis sa te uiti pe metrorex.ro inainte sa zici prostii, din 1989 s-au facut 7 statii nu 4.

#112
Showoff

Showoff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 274
  • Înscris: 02.10.2007

 TADY85, on Nov 28 2008, 09:26, said:

Ce legatura are numarul de calatori cu intervalele trenurilor in perioadele in care fluxul este mare?
Vrei sa iti explic cum in alte tari cu multi mai multi calatori vin trenurile la 2-3 minute? (si cu mult mai multe statii)
Crezi ca daca s-ar face asta,s-ar mai inghesui cineva intr-un singur tren?

Adica,indiferent daca societatea ar face in asa fel incat sa vina la intervale decente,TOT ar fi aglomeratie?


CORECTIE:
Alaltaieri a venit la 15 minute dimineata la 7:30 la Statia Titan ,dupa care unul "la un minut" (asa anuntau)
Seara la 17:30 la Unirii 1, la interval de 10 minute!
Si este total vina calatorilor! ;)


Pt ca alea doua minute fac diferenta de multe ori intre un tren PLIN in care nu se mai pot urca calatori si unul ok,in care poti respira!In 2 minute in statia Titan,pot veni cam 3 autobuze de oameni care se indreapta catre metrou!asta e diferenta!

Si nu stiu pe unde ai respirat ... asta vara,ca in tren nu te cred ca aveai undeee!!!
Si nici nu ai transpirat?! ai cumva glandele ce controleaza transpiratia defecte? (am lapsus si nu-mi amintesc cum se numesc si imi e lene de un google)


Asa e...intr-o tara de prosti,trebuie sa te uiti mereu la aia si mai prosti!Asta e conceptia ce ne darama!
De ce sa facem lumea in care traim mai buna cand se poate sa traim si in cacat?! "UITE!Aia pot!Putem si noi!"- (sa traim asa,dar de ce nu zicem asta si cand e vorba sa traim mai bine?)

Haz de necaz?Pai daca ai emrge zi de zi cu metroul,nu te-as mai putea vedea facand haz de necaz ;)
Numarul de calatori are foarte mare legatura cu intervalul dintre trenuri. Cand iti vine metroul la 10 minute in Piata Unirii inseamna ca pe undeva pe drum a trebuit sa stea mai mult in statie ca sa se urce toate oile.
Degeaba imi "explici" cum e pe la altii. Noi traim in Romania unde NU este totul posibil.
Eu lucrez la Piata Unirii 1 deci crede-ma ca stiu foarte bine cat de aglomerat este la orice ora. Merg cu metroul de cand imi tinea mama biberonul in gura, crede-ma ca nu am nevoie sa imi "explici" nimic legat de aglomeratia din metrou.
Vara/iarna...nu conteaza. Mai bine respir in metrou cand stau tinut pur si simplu in brate de 8 oameni decat respir in oricare alt mijloc de transport in comun. Nici nu am curajul sa numar de cate ori mi s-a facut rau in RATB din cauza lipsei de aer, pe cand in metrou n-am avut niciodata aceeasi problema.
Singurul fapt responsabil pentru aglomeratia infernala de la metrou este ca populatia Bucurestiului s-a triplat. Metrorex NU au cum sa se adapteze atat de rapid la o asemenea schimbare.

 aeon, on Nov 28 2008, 12:00, said:

iar despre @Showoff: probabil circuli numai noaptea sau chiar esti "defect", cum zicea cineva mai sus
cum sa nu transpiri la 40 de grade, cu spatiu de -1cm in jurul tau (adica facut sardea)?
Circul cu metroul de cel putin 6 ori pe zi la intervale diferite. Doua din aceste intervale sunt la ore de varf cand abia se circula.
Nu sunt "defect", pur si simplu nu transpir daca nu fac efort fizic...indiferent de temperatura. Si "DACA" as transpira nu m-ar deranja pentru ca spre deosebire de multi alti oameni MA SPAL si FOLOSESC UN DEODORANT DE CALITATE!!!

Daca va plangeti atat de mult de conditiile de la metrou atunci de ce mai circulati cu el fratilor? Si culmea ca unii dintre voi chiar aveti suficienta prostie curgand prin vene incat sa comparati metroul cu RATB-ul!!!!
Daca doua minute sau 10-15 minute vi se par o eternitate atunci sincer nu va doresc sa asteptati vreodata tramvaiul 5 sau sa gustati o portie de aglomeratie in 41.
Daca totul este atat de inacceptabil...mergeti pe jos, si poate asa nu o sa mai fiu nici eu, zilnic in metrou, inghesuit de bovine.

#113
vanta

vanta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 04.12.2005

 Showoff, on Dec 3 2008, 12:33, said:

Numarul de calatori are foarte mare legatura cu intervalul dintre trenuri. Cand iti vine metroul la 10 minute in Piata Unirii inseamna ca pe undeva pe drum a trebuit sa stea mai mult in statie ca sa se urce toate oile.

cica in Tokyo intervalul dintre trenuri ar fi de 110 secunde-si este ok-probabil ca din considerente de siguranta intervalul nu este mai mic-cica s-a reusit acest lucru prin achizitionarea unor noi vagoane cu 6 usi de acces , nu cu 4 cum aveau pana acum , si s-au redus , pentru fluidizarea traficului numarul de banchete de stat jos din vagoane.
cred ca asta cu numarul de banchete de stat jos se poate si la noi ,cu cheltuieli minime  :D
asta am aflat eu in 10 secunde de cautat pe net si nu sunt specialist in tehnica transporturilor, platit cu bani grei de metrorex.

fireste nu este suficient pentru a ajunge la 110 secunde , dar ar trebui ca metrorexul, cand discuta despre intervalele de sosire a trenurilor, sa gandeasca in secunde, nu "6-7 minute".

nu primesti bani pentru garnituri , intretinere, reparatii?asta e?nu se poate face nimic?de aia esti director ca sa mori cu ei de gat...

iesim in strada daca e cazul...se arunca banii aiurea in tara asta pe tot felul de kkt-uri si nu sunt bani pentru metrou?

daca metroul ar merge la 200-250 de secunde(na!) nu ar mai fi aglomeratia asta pe strazi , scandaluri si batai cu rangile in trafic.

Edited by vanta, 07 December 2008 - 09:59.


#114
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
vineri, ora 7.50, metrou mihai bravu
indica 8.05 sec de al ultimul metrou cand am ajuns eu
dupa aproximativ alte 7 minute a venit trenul; plin ochi, noroc ca a cobaorat 1 persoana si m-am inghesuit eu in locul ei

vineri seara, ora 18.10, unirii
din nou a trecut mai bine de 15 min intre doua trenuri
era peronul incredibil de aglomerat

adica peste un sfert de ora intre garnituri la o ora de varf
directorii probabil se imbuibau cu cadourile mosului nicolae
scarba de ei, sa le stea in gat

Edited by aeon, 07 December 2008 - 14:51.


#115
corneliu_89

corneliu_89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 09.11.2005
pai parca tot vineri seara, daca nu ma insel, veneam cu metroul de la dristor pana in crangasi
la mihai bravu "trenul stationeaza 2 minute"
la timpuri noi "trenul stationeaza 2 minute"
la unirii mai sta 2 minute
inainte de izvor mai sta 5 minute in tunel (in curba am vazut stopurile metroului din fata, care era in statie)
la erorilor era vai de oameni, peronul deja plin si au mai si coborat din asta, asa ca mai sta 5 minute ca mecanicul sa tot zica prin microfon oamenilor sa se departeze de tren (dar oare unde sa se duca?). pana la urma a inchis usile si a plecat incet din statie, vazand ca vorbeste cam degeaba
oare cand se schimba sistemul ala de la eroilor, ca mutarea de pe o linie pe alta a trenurilor de pe M3 distruge toata fluenta celor de pe M1?

#116
corneliu_89

corneliu_89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 09.11.2005
scuzati dublu-postul; e interval de o luna jumate intre ele
ce s-a intamplat in ultimul timp de se intra/iese din unele statii mult mai incet fata de cum era inainte (victoriei 1, romana...)?

#117
shobi

shobi

    dabăl iu ti ef?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,945
  • Înscris: 18.01.2005

 corneliu_89, on Jan 24 2009, 17:33, said:

scuzati dublu-postul; e interval de o luna jumate intre ele
ce s-a intamplat in ultimul timp de se intra/iese din unele statii mult mai incet fata de cum era inainte (victoriei 1, romana...)?

daca te referi la viteza metrourilor cand ajung si pleaca de la peron ... merg mai incet in zona statiei pentru ca s-a intamplat o chestie destul de neplacuta acu vreo 2 luni pe la tineretului si anume s-a aruncat cineva in fata trenului...

magistrala 1 e jenanta, in schimb magistrala 2 merge ca unsa :)

#118
corneliu_89

corneliu_89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 09.11.2005
nu cred ca e din cauza asta
pe magistrala 1 (gara de nord - dristor 2) intra incet la basarab, dinspre gara; invers nu. la basarab spre gara intra normal, acolo am vazut si indicatoru' de iesire din ATC (daca asta semnifica indicatorul pe care scrie ATC taiat cu o linie)
pana spre sfarsitul anului trecut acel indicator era la grozavesti, acolo la fel se intra (in trecut) cu viteza mica, dinspre semanatoarea. deci pe M1 cam banuiesc ca are legatura cu extinderea/implementariea pe linie a sistemului ala de pilot automat

cat despre M2, am vazut ca de la inceputul anului cam, se intra cu viteza mica la romana, la victoriei dinspre romana si or mai fi si altele; nu stiu ce se intampla in alte statii (la universitate, unirii se merge normal)
insa pe M2 stiu ca erau de ceva timp implementate acele sisteme, aici nu cred ca se mai lucreaza  la ele :blink:

(PS: sfat: daca trebuie sa coborati la victoriei de pe M1 la ora 6 seara ca sa urcati la suprafata, si vin 2 trenuri in acelasi timp, mai bine mai mergeti o statie si o luati pe jos inapoi pana la victoriei, faceti cam la fel dpdv al timpului  :lol: )

#119
ThePretender

ThePretender

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 504
  • Înscris: 12.01.2008
Foarte "inteligenti" astia de la Metrorex... de fapt lacomi.
Au pus monitoare in fiecare statie si ruleaza tampenii de sms-uri de la sclavi, reclame si alte gunoaie. Intre timp, romanul, grabindu-se la munca dimineata sau acasa dupa-masa, nu stie decat (CEL MULT) cat timp a trecut de cand a plecat ultimul metrou, asa ca imediat cu trage unul in statie, se inghesuie indiferent cat de plin ar fi, se pierde timp si toata lumea injura.
Daca tot au facut o investitie, puteau sa o faca si folositoare pentru clienti, sa afiseze peste cat timp vine urmatorul metrou (ca la 1 Mai parca), sau chiar urmatoarele 2 metrouri+alte informatii UTILE. Asa, ar vedea 'nea Gheorghe ca urmatorul metrou vine intr-un minut, deci n-ar mai avea de ce sa se inghesuie in cel care d-abia a oprit in statie. Dar deh... faptul ca traim in Romania devine un latimotiv al oricarei discutii. :thumbdown:

Edited by ThePretender, 27 January 2009 - 15:57.


#120
corporate220

corporate220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 17.08.2008
Ieri  dimineata am asteptat 24 de minute (verificat pe ceas) sa vina trenul in statia Gorjului catre eroilor. Nu mai spun ca pe peron era plin-ochi si in tren la fel.
Magistrala Pacii-Eroilor e cea mai mizerabila din cate am vazut:

-trenuri putine (intervalul de rutina e de cel putin 12 minute,aici e ceva normal ca ceasul verde sa arate 0:0)
-nu sunt bodyguarzi, sa freaca toti cersatorii si "minoritarii" mirositori de tine prin aglomeratie.
-anunturi "trenul stationeaza 2minute" - cand sta vreo 10minute sa se duca mecanicul sa-si cumpere ceva,
si altele.

Metroul e o adevarata bataie de joc! Metrorex e o societate condusa de cretini. Nici macar un anunt cu scuze n-au difuzat mecanicii (pentru oamenii care intarzie la munca, nu neaparat pentru mine). Nu mai mersem de mult cu metroul, dar nici nu mai am de gand. dupa experienta asta ma ingrozeste ideea. (ratb-ul parca e mai ok).

Edited by corporate220, 06 February 2009 - 12:59.


#121
corneliu_89

corneliu_89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 09.11.2005
se aude ca de prin iunie-iulie o sa se faca o singura magistrala industriilor - unirii - nicolae grigoresu - linia de centura, deci scapam de cretinatatea de la erorilor. om trai si om vedea daca, cand si cum va fi... sa speram ca mai bine, cu trenuri mai multe

#122
corporate220

corporate220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 17.08.2008

 Mosotti, on Oct 15 2008, 11:57, said:

pe metrorex nu-l reclami, metrorex te reclama pe tine
un sfat plin de inteligenta si umor (ieftin) din partea unui moderator din 'orasul jegului'.

@corneliu_89: eu nu-i mai cred de mult. Faptul ca au umplut statiile cu niste plasme inutile, in loc sa mai investeasca in vagoane suplimentare (sau orice alte mojloace de fluidizare a aglomaratiei) - dovedeste ca nu au cuvant. Pur si simplu nu-si merita banii aia care si ii iau de pe cartele !

#123
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Cred ca merita spus ca respectivele plasme au fost instalate in folosul si pe cheltuiala unei firme de publicitate (Monopoly Media), Metrorex necheltuind, ba chiar incasand bani din chestia asta. Iar banii aia care si-i iau pe cartele reprezinta aprox. 40% din costul real al calatoriei, restul fiind subventie. Costul real al unei calatorii ar fi pe la 3-4 lei, probabil (in Viena e 1,7 E/calatorie, comparativ, desi acolo isi merita pe deplin banii). In rest, perfect de acord!

#124
eps

eps

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 26.11.2008
Rau cu Metrorex, dar ar fi si mai rau fara :)

#125
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005

 alexxxxx, on Feb 9 2009, 20:57, said:

Cred ca merita spus ca respectivele plasme au fost instalate in folosul si pe cheltuiala unei firme de publicitate (Monopoly Media), Metrorex necheltuind, ba chiar incasand bani din chestia asta. Iar banii aia care si-i iau pe cartele reprezinta aprox. 40% din costul real al calatoriei, restul fiind subventie. Costul real al unei calatorii ar fi pe la 3-4 lei, probabil (in Viena e 1,7 E/calatorie, comparativ, desi acolo isi merita pe deplin banii). In rest, perfect de acord!

este 1,7 E/calatorie in contextul in care se castiga CATI EURO si care sunt serviciile?

Un prieten plecat mi-a spus simplu: nu conteaza in ce platesti si valoarea echivalenta! hai sa consideram TOTI banii unitati!
in contextul asta : in RO salariul minim este 800 unitati din care o masina costa cam 70000 unitati o calatorie costa 1,4 unitati
salariul minim in viena sa zicem ca este 1200 de unitati din care o masina e cam 7000 unitati si o calatorie costa cam 1,7 unitati
hai sa ne gandim acum la echivalente si sa realizam ca la noi transportul si viata e mai scumpa si mai proasta(serviciile oferite in banii astia nu se compara)!

Edited by TADY85, 10 February 2009 - 14:57.


#126
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Nu stiu de unde avantul asta al romanului de a pune rapid intrebarea: "bine, dar cat castiga aia?". Ceea ce ai spus tu cu unitatile e, sa ma scuzi, o gandire total comunista si nebazata economic pe nimic. Daca vrei sa demonstrezi ca aia din Viena traiesc mai bine ca noi, da, este evident, zic eu. In rest, garniturile noi de metrou costa in euro tot atat si la noi si la ei (la noi poate mai mult, ca-s ceva comisioane in plus :) ), curentul costa tot la fel, utilajele si piesele de schimb costa tot la fel, etc. Singurul domeniu unde costa mai putin la noi ca la ei este cel legat de salariul personalului de la metrou. In rest, identic.
Asa ca ar fi bine sa incetam sa cerem lucruri si servicii scumpe insa, cand e vorba de plata, sa zicem ca noi suntem saraci si n-avem. La banii pe care-i platim, primim servicii in concordanta. Vrem servicii ca afara, ar trebui sa ne pregatim sa si platim ca afara. N-am vazut ca o masina straina sa fie vanduta cu 15 000 de lei in loc de euro (in "unitati"), la noi, doar pentru ca noi suntem mai saraci. Nu, ea costa cat costa si in afara. Asa e logic, nu mai traim in comunism. Asa si la autostrazi, urlam peste tot ca vrem autostrazi, insa daca se vor face prin concesiune, ca mai peste tot (exceptie Germania si alte cateva tari) si pretul pentru folosire va fi, ca peste tot, 10 E/100 Km, vom urla ca noi suntem saraci si ca noi n-avem bani ca francezii sau italienii. Insa km de autostrada costa la fel si la noi si la ei (iarasi, poate mai scump la noi) si cineva trebuie sa plateasca pentru asta, nu mai e ca pe vremea lu nea Nicu, cand tot poporul roman astepta "sa-i dea statul". Vrem capitalism, trebuie sa ne supunem regulilor si trebuie sa fim dispusi sa platim cat face, daca cerem. Dar asta-i alta poveste.
Intrebarea care se pune: la servicii comparabile cu cele din orasele civilizate (Viena, Paris, etc), cati ar fi dispusi sa plateasca in consecinta (5-6 lei/calatorie)? Parerea mea e ca putini.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate