Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
RDS trezeste-te
Last Updated: Aug 07 2009 17:29, Started by
hatzegan
, Oct 02 2008 17:06
·
0
#73
Posted 15 October 2008 - 14:24
Si eu am verificat un zvon conform caruia Cosmote ar avea 15.000 de utilizatori activi, si cifra ERA REALA!!! Ma jur!!
|
#74
Posted 15 October 2008 - 14:28
Sigur. Doar ca nu apare in ziare asa ceva pentru in cateva ore au deja procesul deschis si dovezile la dosar.
Din fericire audienta televiziunilor se poate verifica foarte usor. Oricum va agitati de pomana , tot 20.000 raman. |
#75
Posted 15 October 2008 - 14:30
Bun. Sunt 20.000. Ce pierde RDS din faptul ca un post TV transmis in reteaua lui are audienta mica? Incaseaza si ei bani din publicitatea de la GSP? Eu cred ca e mai mult problema trustului Intact si nu a RDS aceasta audienta, oricum ei isi scot bani din abonatii noi la CATV si DTH.
Edited by danutz1, 15 October 2008 - 14:31. |
#76
Posted 15 October 2008 - 14:33
#77
Posted 15 October 2008 - 14:35
Normal ca pierd doar au platit drepturile TV. Ei au avut impresia ca gata romanii sar ca nebunii pe GSPTV , vin sute de mii de abonati la ei , Dolce si UPC se vad obligati sa plateasca 3-4 euro / abonat sa nu piarda toti clientii.
Insa de data asta nu a mers treaba.....asta e. Aici aveti articolul: "Detinatorul drepturilor TV din Liga I, consortiul format din RCS-RDS si Antena 1 (care a platit suma de 102 milioane de euro pentru urmatoarele trei sezoane), refuza sa cedeze postul Gsp TV si celorlalti operatori de cablu. Pierderile sunt imense cu fiecare etapa care nu este vazuta decat de o treime din publicul amator de fotbal (cel abonat la RCS si Digi TV). Drept urmare, cifrele de audienta TV pe luna septembrie sunt dezastruoase pentru postul care transmite opt dintre cele noua partide din Liga lui Mitica. Gsp TV are o medie pe zi de numai 20.000 de telespectatori, adica 0,2 puncte de rating, aflandu-se la egalitate cu statii ca Etno, Taraf TV sau Hallmark. Ca o comparatie, concurentul sport.ro are o medie zilnica de 34.800 de telespectatori, adica 0,3 puncte de rating, in ciuda faptului ca postul lui Adrian Sarbu nu transmite decat partide din Liga a II-a la fotbal si meciuri din campionatul intern de handbal. Cauza declinului Gsp-ului este demonstrata si de faptul ca Gsp TV 2 si Gsp TV 3, care au preluat partide din Liga I in prima parte a sezonului, au disparut, pe frecventele lor fiind transmis semnalul postului-mama, Gsp TV. Inca o dovada a dezinteresului celor de la RCS si Antena 1 este refuzul de a se intalni cu reprezentantii UPC Romania, cu toate ca acestia din urma au solicitat in scris o discutie in urma cu mai bine de o luna. Este o situatie asemanatoare celei care a avut in prim-plan Televiziunea Romana, sefii postului public asteptand aproape doua luni pana cand au fost primiti la negocieri. Dupa unele surse, amanarile succesive au ca scop terminarea turului de campionat, din care au mai ramas doar sapte etape, dupa care sefii RCS si Antena 1 sa incerce introducerea din primavara a sistemului pay-tv in Liga I." http://www.gardianul...TV-s122408.html Edited by laurianc, 15 October 2008 - 14:37. |
#78
Posted 15 October 2008 - 14:36
Am dat un mic search pe net, asa in fuga, si am gasit si cifre mult mai mari de 20.000 (aprox 10x).
Adica inteleg sa critici audientele unui post, da' nu aratand cu degetul la minime.. |
#79
Posted 15 October 2008 - 14:38
laurianc, on Oct 15 2008, 15:35, said: Normal ca pierd doar au platit drepturile TV. Ei au avut impresia ca gata romanii sar ca nebunii pe GSPTV , vin sute de mii de abonati la ei , Dolce si UPC se vad obligati sa plateasca 3-4 euro / abonat sa nu piarda toti clientii. Insa de data asta nu a mers treaba.....asta e. Vad ca joci la doua maini acum, si aici si pe aria TV/Radio & Satelit laurianc, on Oct 15 2008, 15:13, said: Acolo am gresit cand am postat, aria era gresita. Aici este locul potrivit. Edited by danutz1, 15 October 2008 - 14:41. |
#80
Posted 15 October 2008 - 17:21
Unii, si nu ma refer la clone, nu au inteles ceva: capitalismul nu inseamna binefacere. Afacerea e afacere! Daca pierd bani...imi pasa foarte putin! Oricum, nu va mai agitati sa ii raspundeti acelei clone!
|
#81
Posted 15 October 2008 - 17:37
Nu mai dati satisfactie clonelor nici macar nu mai vorbiti despre. Ultima cacaanarie de la rds...imi vine factura de 45 ron cu toate ca facusem act aditional de trecere la 35 cu intrare in vigoare de la 01 oct. (actul a fost facut pe 12 sept). Ma duc sa platesc "puteti plati dar 45" Zic bine dar am actul aditional....nu stiu nu se poate. Omniprezenta atitudine de ghiseu - cu toate ca ma mira sunt numai fete tinere acolo. Sunt la rds depun o sesizare ca sa vedem ca trebuie sa se storneze sau mai bine platiti 45 si data viitoare vedem. Intreb: sesizarea asta la greseala voastra e in contul minutelor mele, nu e gratuit la RC, nu? Da, asa este
RDS e singurul operator care taxeaza clientul cand suna la RC. ( si poate upc daca mai exista) Mai au de retusat pe ici pe colo. |
#82
Posted 15 October 2008 - 21:56
|
#83
Posted 16 October 2008 - 16:11
dreaQ, on Oct 15 2008, 18:37, said: Nu mai dati satisfactie clonelor nici macar nu mai vorbiti despre. Ultima cacaanarie de la rds...imi vine factura de 45 ron cu toate ca facusem act aditional de trecere la 35 cu intrare in vigoare de la 01 oct. (actul a fost facut pe 12 sept). Ma duc sa platesc "puteti plati dar 45" Zic bine dar am actul aditional....nu stiu nu se poate. Omniprezenta atitudine de ghiseu - cu toate ca ma mira sunt numai fete tinere acolo. Sunt la rds depun o sesizare ca sa vedem ca trebuie sa se storneze sau mai bine platiti 45 si data viitoare vedem. Intreb: sesizarea asta la greseala voastra e in contul minutelor mele, nu e gratuit la RC, nu? Da, asa este RDS e singurul operator care taxeaza clientul cand suna la RC. ( si poate upc daca mai exista) Mai au de retusat pe ici pe colo. La cate minute gratuite in retea ai si la ce tarif exista in retea nu ar trebui sa iti pese prea mult ca "taxeaza" suntatul la RC pentru ca este oricum aproape gratis. Sunt multe lucruri perfectibile la RCS&RDS, hai sa fim si noi intelegatori si sa avem rabdare, ei au bunavointa sa faca lucrurile mai bine. Din "cauza" lor si din "cauza" Cosmote, Romania e scrisa mai gros pe harta comunicatiilor mobile, la fel ca multe tari vestice. |
#84
Posted 16 October 2008 - 16:57
Koal, on Oct 16 2008, 17:11, said: La cate minute gratuite in retea ai si la ce tarif exista in retea nu ar trebui sa iti pese prea mult ca "taxeaza" suntatul la RC pentru ca este oricum aproape gratis. Si care eproblema? Poate ca am consumat minutele si ei ma baga la costuri suplimentare. Indiferent daca e scump sau ieftin sunt cacanari iar asta e o practica de operator scartar. Cand toti marii operatori au relatii clienti moca, rds te taxeaza. Nici chiar romtelecom nu a aplicat tactica asta nici macar in perioada lor de furaciune maxima. In fine nu saraceste nimeni spuneam doar ca nu e normal si nu incercati sa ma convingeti contrariul. |
#85
Posted 16 October 2008 - 17:31
dreaQ, on Oct 16 2008, 17:57, said: Si care eproblema? Poate ca am consumat minutele si ei ma baga la costuri suplimentare. Indiferent daca e scump sau ieftin sunt cacanari iar asta e o practica de operator scartar. Cand toti marii operatori au relatii clienti moca, rds te taxeaza. Nici chiar romtelecom nu a aplicat tactica asta nici macar in perioada lor de furaciune maxima. In fine nu saraceste nimeni spuneam doar ca nu e normal si nu incercati sa ma convingeti contrariul. Nu ie un exemplu bun RTC acol ai abonament anticipat numai din dobina acestor abonamente putea sa faca multe multe lucrui nu un amirti RC gratuit. Aci nu ai abonament platesti pentru RC daca ai nevoie de el (1:1) |
#86
Posted 16 October 2008 - 18:20
Bine atunci vodafone. Nu ma intereseaza cat e abonamentul. Iau serviciul ca atare am semnat pentru el il folosesc. Eu fac referire la taxarea apelurilor catre RC. Operatorii seriosi, cei care au angajati profi nu se coboara asa de jos. Atat. Asta referitor la RC. De servicii sunt mai mult decat multumit.
|
#87
Posted 17 October 2008 - 13:41
La Vodafone ai tarif in retea intre 11 si 14 eurocenti minutul (functie de abonament), la RDS ai 1 eurocent pe minut daca suni dupa ce ti s-au terminat minutele.
Chiar nu vezi diferenta sau vrei cu tot dinadinsul sa iti bati joc? La RDS nu am reusit niciodata sa termin minutele. Si eu am avut necazuri cu RDS, ultima oara a trebuit sa dau destule telefoane timp de o saptamana din cauza unui amarat de CableLink, si crede-ma ca nu costul minutelor la RC este problema ci lipsa de oameni care sa stie sa configureze modemurile acelea blestemate (toata lumea lucreaza cu FiberLink, cei cu CableLink si-au gasit alte servicii intre timp). Revenind la costul minutelor, o convorbire destul de lunga la RC la RDS te costa mai putin decat contravaloarea unui minut de convorbire la Vodafone, Orange, Cosmote, e aproape gratis. Operatorii astia iti dau convorbire cu RC gratuita dar te frig la un apel simplu catre un cunoscut. Edited by Koal, 17 October 2008 - 13:41. |
|
#88
Posted 17 October 2008 - 13:52
Eu yic sa-ti masori vorbele. Nu imi bat joc. Nu conteaza la ce tarife vorbesc magaria rds de a-i taxa pe clientii care suna la RC ramane. Poate eu (sau altul) termina minutele iar mai apoi casa relame o defectiune (pornita poate de la rds) plateste suplimentar. Tu chiar nu intelegi sensul discutiei si ce inseamna "o chestiune de principiu". Incheiem discutia aici tu ramai la convingerea ta eu la a mea ca nu e normal sa te taxeze cand suni la RC.
Salutari |
#89
Posted 17 October 2008 - 14:58
dreaQ, on Oct 17 2008, 14:52, said: Poate eu (sau altul) termina minutele iar mai apoi casa relame o defectiune (pornita poate de la rds) plateste suplimentar. Tu chiar nu intelegi sensul discutiei si ce inseamna "o chestiune de principiu". La fel ca atunci cand ti se strica televizorul si-l duci la garantie: unele firme asigura transportul, altele nu. Totul este sa se respecte contractul. Nu-ti convine, nu te abona/nu cumpara. |
#90
Posted 17 October 2008 - 16:53
Ce va mai place sa bagati la inaintare "ce se intampla in australia". Si acum ce vrei sa merg pe partea dreapta a soselei? Normalitatea de aici, despre ea vorbim. Vorbim de romania.
Si sa renuntam la "nu-ti convine nu te abona". Uite ca nu vreau sa renunt vreau sa lupt sa-mi fie mai bine. Ca si consumator am pretentia sa fie cat mai ieftin serviciul si cat mai bun. NU vad ce e in neregula in a avea pretentii la un furnizor de servicii. Ai dreptate sa se respecte contractul! Dar daca ei isi incalca obligatiile eu trebuie sa-i anunt iar pe mail crede-ma ca zunt zero. Cu mailurile nu rezolvi nimic. Nu fii bizon!! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users