Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

RDS trezeste-te

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#19
andira

andira

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 27.08.2007
mi-e mila de cei de la agentia nationala pt protectia consumatorilor, adica de cei care se ocupa de plangeri. nici nu imi bat capul sa calculez cam cate plangeri vor fi pana la finalul anului, daca pana acum au fost 15.000. daca nici lucrul asta nu demonstreaza in mare masura incompetenta rds-ului, chiar nu stiu ce altceva ar putea. ba stiu – alte 15.000 de reclamatii :))

#20
codulpin

codulpin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.09.2008
cred ca rds nu trebe sa uite de aia care le dau bani. nu mi se pare corect sa nu respecte contractul iar faza ca nu fac fatza, nu tzine.

#21
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

View Postcodulpin, on Oct 3 2008, 17:51, said:

cred ca rds nu trebe sa uite de aia care le dau bani. nu mi se pare corect sa nu respecte contractul iar faza ca nu fac fatza, nu tzine.

Ai dreptate si tu dar scrie-le pe mirc.
Acum revenind la lucruri serioase mie imi pare o cacanarie faptul ca sa zicem am 1000 min in reteaua rds incluse in abonament. Bun. Dau telefon la relatii clienti pt ca nu-mi functioneaza bine un serviciu si ei ma pun sa astept. Bun...astept dar daca sunt la ei de ce sa-mi ia din minutele incluse?? Asta numesc ei relatii clienti? Adica daca as termina minutele ar incepe sa ma taxeze fara nicio jena! Aici rds sucks!

#22
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

View Postnita.dan, on Oct 3 2008, 17:06, said:

ai dreptate dpdv al preturilor;
dar poate ar trebui sa fie "treziti" putin toti furnizorii ca un pret mic la servicii nu este echivalent cu servicii "ciudate";

Attachment document...rentului.pdf
Ciudat, adica?
Tot ce am retinut din document:

Quote

Romania features a good degree of platform competition but coverage is limited

Ca sa improspatez putin atmosfera sumbra de aici :P am in familie abonamente la toate (cable.link/fiber.link, catv, digi.tv, rds.tel., digi.mobil) serviciile RDS pentru persoane fizice, in mai multe locatii din Bucuresti de peste 2ani. Impresiile mele ar fi:

* Raport performanta/pret foarte bun pentru oricare dintre servicii.

* Fiabilitatea echipamentelor (in alte cuvinte calitatea serviciilor):
-internet: foarte bun (cu 2..3 exceptii pe an cand are loc o avarie sau o lucrare de intretinere; viteze sustinute cu exc. perioadei cand se fac mariri de banda ;) )
-catv: nimic deosebit de scris: canale destule, imagine buna pe un CRT de 55cm
-telefonie fixa: la orice cadere de tensiune sunt 50% sanse ca centrala respectiva de pe scara de bloc sa se arda/defecteze
-telefonie mobila: reteua pare sa se fi maturizat de ceva timp, il am din iarna cand reteua era in teste. Acum reteua pare operationala constant, se aude bine, interconectarile cu alte retele sunt bune, excelent de tinut legatura cu fixul de acasa. Mai in gluma mai in serios, il consider un walkie-talkie cu semnal in toate orasele la care d.p.m.d.v. vorbesc gratuit. Astept oferta cu 2/3 mobile si in Bucuresti

*Digi.TV: 2 abonamente la tara, 2 receptoare 1160NA(cred) primite in custodie in 2006 s-au stricat destul de repede si consecutiv (serie defecta oare?) inlocuite pe loc din cate tin minte la sediul din staicovici. De atunci merg fara probleme, la fel si semnalul bun (75%-98%) cu antene de 80-90cm (in sud, zona de campie)


In fine, asta a fost experienta mea, si sincer chiar cifrele brute aruncate mai sus. Daca exista intr-o anumita zona/oras deosebit de multe nemultiri sunt sigur ca sunt datorate grabei cu care se extinde reteaua sau alt motiv cu care se incheie contracte mult inainte de vreme.

Eu zic ca serviciile "RCS&RDS" per ansamblu sunt bune, iar cea mai buna dovada este cresterea de clienti de la an la an, iar dintre toate pietele cea mai mare importanta a avut-o pe CATV&DTH (pe locul intai, probabil cu peste 2.000.000 de clienti) si Internet (tot primul pe piata, cu peste 800.000 de clienti) probabil cu un impact semnificativ asupra preturilor si a largimii de banda pe internet (@jovan)

Comentariile "destepte" vor fi ignorate :)

Utilizatorul de fata a renuntat la orice telefon fix sau internet dial-up prin RTC pentru 1an pana a ajuns RDS cu Cablelink/Fiberlink la usa :P

Edited by Blackhawk, 03 October 2008 - 17:26.


#23
dabb

dabb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 10.04.2006
[quote name='Blackhawk' date='Oct 3 2008, 18:22' post='5315954']
Ciudat, adica?
Tot ce am retinut din document:


Ca sa improspatez putin atmosfera sumbra de aici :P am in familie abonamente la [u]toate[/u] (cable.link/fiber.link, catv, digi.tv, rds.tel., digi.mobil) serviciile RDS pentru persoane fizice, in mai multe locatii din Bucuresti de peste 2ani. Impresiile mele ar fi:

* Raport performanta/pret foarte bun pentru oricare dintre servicii.

* Fiabilitatea echipamentelor (in alte cuvinte calitatea serviciilor):
-internet: foarte bun (cu 2..3 exceptii pe an cand are loc o avarie sau o lucrare de intretinere; viteze sustinute cu exc. perioadei cand se fac mariri de banda ;) )
-catv: nimic deosebit de scris: canale destule, imagine buna pe un CRT de 55cm
-telefonie fixa: la orice cadere de tensiune sunt 50% sanse ca centrala respectiva de pe scara de bloc sa se arda/defecteze
-telefonie mobila: reteua pare sa se fi maturizat de ceva timp, il am din iarna cand reteua era in teste. Acum reteua pare operationala constant, se aude bine, interconectarile cu alte retele sunt bune, excelent de tinut legatura cu fixul de acasa. Mai in gluma mai in serios, il consider un walkie-talkie cu semnal in toate orasele la care d.p.m.d.v. vorbesc gratuit. Astept oferta cu 2/3 mobile si in Bucuresti

*Digi.TV: 2 abonamente la tara, 2 receptoare 1160NA(cred) primite in custodie in 2006 s-au stricat destul de repede si consecutiv (serie defecta oare?) inlocuite pe loc din cate tin minte la sediul din staicovici. De atunci merg fara probleme, la fel si semnalul bun (75%-98%) cu antene de 80-90cm (in sud, zona de campie)


In fine, asta a fost experienta [u]mea[/u], si sincer chiar cifrele brute aruncate mai sus. Daca exista intr-o anumita zona/oras deosebit de multe nemultiri sunt sigur ca sunt datorate grabei cu care se extinde reteaua sau alt motiv cu care se incheie contracte mult inainte de vreme.

Eu zic ca serviciile "RCS&RDS" per ansamblu sunt bune, iar cea mai buna dovada este cresterea de clienti de la an la an, iar dintre toate pietele cea mai mare importanta a avut-o pe CATV&DTH (pe locul intai, probabil cu peste 2.000.000 de clienti) si Internet (tot primul pe piata, cu peste 800.000 de clienti) probabil cu un impact semnificativ asupra preturilor si a largimii de banda pe internet (@jovan)


poti juca la loto!
esti norocos.
imi joci si mie un bilet?

#24
nita.dan

nita.dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.08.2005

View PostBlackhawk, on Oct 3 2008, 18:22, said:

Ciudat, adica?
Tot ce am retinut din document:


Ca sa improspatez putin atmosfera sumbra de aici :P am in familie abonamente la toate (cable.link/fiber.link, catv, digi.tv, rds.tel., digi.mobil) serviciile RDS pentru persoane fizice, in mai multe locatii din Bucuresti de peste 2ani. Impresiile mele ar fi:

* Raport performanta/pret foarte bun pentru oricare dintre servicii.

* Fiabilitatea echipamentelor (in alte cuvinte calitatea serviciilor):
-internet: foarte bun (cu 2..3 exceptii pe an cand are loc o avarie sau o lucrare de intretinere; viteze sustinute cu exc. perioadei cand se fac mariri de banda ;) )
-catv: nimic deosebit de scris: canale destule, imagine buna pe un CRT de 55cm
-telefonie fixa: la orice cadere de tensiune sunt 50% sanse ca centrala respectiva de pe scara de bloc sa se arda/defecteze
-telefonie mobila: reteua pare sa se fi maturizat de ceva timp, il am din iarna cand reteua era in teste. Acum reteua pare operationala constant, se aude bine, interconectarile cu alte retele sunt bune, excelent de tinut legatura cu fixul de acasa. Mai in gluma mai in serios, il consider un walkie-talkie cu semnal in toate orasele la care d.p.m.d.v. vorbesc gratuit. Astept oferta cu 2/3 mobile si in Bucuresti

*Digi.TV: 2 abonamente la tara, 2 receptoare 1160NA(cred) primite in custodie in 2006 s-au stricat destul de repede si consecutiv (serie defecta oare?) inlocuite pe loc din cate tin minte la sediul din staicovici. De atunci merg fara probleme, la fel si semnalul bun (75%-98%) cu antene de 80-90cm (in sud, zona de campie)


In fine, asta a fost experienta mea, si sincer chiar cifrele brute aruncate mai sus. Daca exista intr-o anumita zona/oras deosebit de multe nemultiri sunt sigur ca sunt datorate grabei cu care se extinde reteaua sau alt motiv cu care se incheie contracte mult inainte de vreme.

Eu zic ca serviciile "RCS&RDS" per ansamblu sunt bune, iar cea mai buna dovada este cresterea de clienti de la an la an, iar dintre toate pietele cea mai mare importanta a avut-o pe CATV&DTH (pe locul intai, probabil cu peste 2.000.000 de clienti) si Internet (tot primul pe piata, cu peste 800.000 de clienti) probabil cu un impact semnificativ asupra preturilor si a largimii de banda pe internet (@jovan)

Comentariile "destepte" vor fi ignorate :)

Utilizatorul de fata a renuntat la orice telefon fix sau internet dial-up prin RTC pentru 1an pana a ajuns RDS cu Cablelink/Fiberlink la usa :P


prin "ciudate" a se intelege serviciile de postvanzare;

#25
soft0811

soft0811

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 24.03.2005

View PostBlackhawk, on Oct 3 2008, 18:22, said:

Eu zic ca serviciile "RCS&RDS" per ansamblu sunt bune, iar cea mai buna dovada este cresterea de clienti de la an la an...
Nu mi se pare corecta inlantuirea ta logica.  :mellow: Parerea mea este ca acea crestere de clienti de la an la an se datoreaza in primul rand preturilor foarte bune (=mici) oferite. Si cum romanul obisnuit se uita intai la pret...  Sunt curios totusi cum va afecta noul curs Euro pe cei din telecom. Romtelecom si operatorii de telefonie mobila sunt putin protejati (au tarifele exprimate in Euro), in schimb RDS si UPC le au in LEI... complicat.

#26
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008
acuma sincer, in anul 2006 care era cursul la euro ? nu era 4 lei sau peste acesta ? atunci care erau preturile ? sa ne gandim logic. cursul de schimb eur-lei a scazut treptat pana la 3.5 lei dar preturile nu au scazut (in general) mai degraba au crescut.
RDS arew o politica de preturi foarte buna, cat mai multi clienti si preturi mici.

#27
telecomro

telecomro

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.04.2008
In telecom se foloseste euro pentru ca echipamentele se cumpara in euro. RDS cand a vazut ca dolarul era la 2.1 lei au trecut repede la leu. Ei sperau ca $ se duce si mai jos dar teapa !.

Acum daca erau pe $ in loc de 25 lei puteau sa incaseze 30 lei.  Asta inseamna cam 1 euro fara TVA. La 800.000 clienti pe internet rezulta o pierdere de 800.000 euro lunar adica 9.6 mil euro anul.

#28
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Eu am avut bunavointa sa fac un abonament de internet la RDS. Am asteptat o luna pana au terminat de cablat scara pentru internet (timp in care i-am tot sunat sa-i intreb daca au terminat cablarea si pot incheia abonament). Cand intr-un sfarsit au zis ca au terminat, m-am dus sa semnez contractul doar pentru serviciul de internet (CATV, fix si mobil nu ma intereseaza). Vineri 03.10 s-au implinit cele 30 de zile lucratoare in care conform contractului trebuiau sa vina sa-mi instaleze netu, timp in care ei nu s-au obosit sa-mi dea macar un telefon. Luni ma duc sa reziliez contractul pentru ca nu vreau sa mai am de a face cu o asemenea nesimtire.  
Si cireasa de pe tort la nici o saptamana dupa ce semnasem contractul, ii vad venind pe scara sa instaleze internetul la doi vecini,  ma duc si vorbesc cu ei sa-mi instaleze si mie netu daca tot sunt aici, si cel care facea instalarea zambeste la mine si zice stiiti, ca nu se poate ca stati sa vedeti ca nu avem port rezervat si nu stiu ce abureli ieftine de genul asta.

#29
nicu13

nicu13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 761
  • Înscris: 07.08.2006
Aaaaa..., tu zici de mult timp ca esti nemultumit de prestanta lor. Ce te-a determinat totusi sa iti pui cablu de la ei? Probabil ca au ceva cu tine din moment ce la vecini au ajuns.

#30
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View Postnicu13, on Oct 4 2008, 19:11, said:

Aaaaa..., tu zici de mult timp ca esti nemultumit de prestanta lor. Ce te-a determinat totusi sa iti pui cablu de la ei? Probabil ca au ceva cu tine din moment ce la vecini au ajuns.

Nu prea mai aveam alternative

Edited by vasilemadalincristian, 04 October 2008 - 18:18.


#31
nicu13

nicu13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 761
  • Înscris: 07.08.2006
Iti sugerez o reziliere. Nu au ce sa faca din moment ce nu ai cablul tras inca. Si apoi: DTH.

#32
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

View Postvasilemadalincristian, on Oct 4 2008, 18:42, said:

..... Vineri 03.10 s-au implinit cele 30 de zile lucratoare in care conform contractului trebuiau sa vina sa-mi instaleze netu, timp in care ei nu s-au obosit sa-mi dea macar un telefon. Luni ma duc sa reziliez contractul pentru ca nu vreau sa mai am de a face cu o asemenea nesimtire.  

Si cireasa de pe tort la nici o saptamana dupa ce semnasem contractul, ii vad venind pe scara sa instaleze internetul la doi vecini,  ma duc si vorbesc cu ei sa-mi instaleze si mie netu daca tot sunt aici, si cel care facea instalarea zambeste la mine si zice stiiti, ca nu se poate ca stati sa vedeti ca nu avem port rezervat si nu stiu ce abureli ieftine de genul asta.
Pai telefon primesti cand vin si stii cum vine rds-ul :)

Daca era doar de conectat un cablu utp, ti l-ai fi instalat si tu, dar nu sta chiar asa treaba si din cauza asta s-au amuzat probabil. Instalatorii aia au si ei o lista, foi cu user si parola etc.
Oricum, daca au venit la vecini (care probabil aveau contract semnat inaintea ta) mi se pare o adevarata pierdere de timp sa renunti din orgoliu sau corectitudine exagerata dupa ce ai asteptat atata fara nici o problema. Asta daca chiar tu reziliezi ;)

Quote

Aaaaa..., tu zici de mult timp ca esti nemultumit de prestanta lor. Ce te-a determinat totusi sa iti pui cablu de la ei? Probabil ca au ceva cu tine din moment ce la vecini au ajuns.

Quote

Nu prea mai aveam alternative
La cablu sau net? Oricum, multa bafta la ceilalti (o varianta mai slaba daca tot nu ai ales-o din prima), mai ai de asteptat vreo 1-3saptamani si la ei  :cursing:

Edited by Blackhawk, 04 October 2008 - 18:56.


#33
bit 61

bit 61

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,570
  • Înscris: 17.09.2005

View PostBlackhawk, on Oct 4 2008, 19:56, said:

sa renunti din orgoliu sau corectitudine exagerata
Si atunci pentru ce mama dracului se mai semneaza un contract ?
Sau are valoare juridica numai pentru abonat?

#34
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,916
  • Înscris: 10.06.2008
Mie au vrut sa mi-l instaleze de 2 ori acum...3 ani!

#35
Ghiocela

Ghiocela

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 30.07.2008
mie mi l-au instalat in 3 saptamani, e adevar insa ca le-am dat ceva baietilor

#36
Rhadoo824

Rhadoo824

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 03.03.2006

View PostGhiocela, on Oct 6 2008, 13:14, said:

mie mi l-au instalat in 3 saptamani, e adevar insa ca le-am dat ceva baietilor
A, da? Si cam ce le-ai dat baietilor?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate