Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Fitness, aerobic

- - - - -
  • Please log in to reply
414 replies to this topic

#325
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008
Salutari,sunt si eu incepator in ale culturismului.Am 17 ani,1.84 m inaltime si in jur de 80-85 kg.Merg de 4 saptamani la sala,sincer nu ma asteptam cat de repede cresc in masa musculara,mai ales la umeri si piept :D .Nu iau proteine sau medicamente.Culturism bazat doar pe mancare bogata in proteine.

Nu stiu daca postez unde trebuie,as vrea sa va intreb daca e bun programul meu,program recomandat de antrenorul de la sala:
1.Incalzire 10-15 min.Asta prefer sa o fac pe bicicleta in 3-5 minute :)
2.Abdomen.Pe banda inclinata pe perete.
3.Extensii Spate
4.Genoflexiuni cu Haltera in spate.Sincer aici as vrea altceva,daca iau o haltera grea imi pierd usor echilibrul si daca fac cu una usoara trebuie sa fac multe repetari ca sa simt ca fac.
5.Ridicari pe varfuri din sezand cu haltera in spate
6.Impins cu bara de la ceafa.Aici e normal ca la fiecare repetare sa simt intepaturi in muschii de la umeri?la inceput imi era usor,dar acum... :huh:
7.Tractiuni la helcometru din sezand(priza larga la ceafa)
8.Ridicari din umeri cu ganterele
9.Impins din culcat cu bara
10.Trageri la helcometru(priza promotie,pt triceps)
11.Flexii cu bara din picioare
12.Abdomen