Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
BMW X6
Last Updated: Aug 24 2012 16:05, Started by
scubli
, Dec 18 2007 11:41
·
0
#74
Posted 23 September 2008 - 17:54
de-a dreptu o masina oribila, un X5 dupa steroizi. Nu inteleg potentialii clienti sau actualii posesori ce pot gasi in aceasta masina, pe langa faptul ca e "ultima aparuta" ?
|
#76
Posted 23 September 2008 - 21:24
din cat am vazut la o parere pro urmeaza una contra
Mie nu mi se pare practic spatele turtit, nu-mi dau seama cata vizibilitate as avea. Am vazut cateva si in Oradea, faza e ca pana parchezi, ma rog gasesti loc sa parchezi hardughia....te ia naiba. Din pacate marca BMW a inceput sa fie asociata tot mai mult cu manelistii, cocalarii, parvenitii and stuff...si nu zic asta cum ca strugurii ar fi acri, ca nu m-as vedea conducand gip foarte curand.Abia ma descurc cu pishpirica mea |
#77
Posted 23 September 2008 - 21:43
E o masina fara sens, e mare si totusi inghesuita, vorba lui Mihai2k singura ei calitate e ca e nou-aparuta.
|
#78
Posted 24 September 2008 - 11:36
mihai2k, on Sep 23 2008, 18:54, said: Nu inteleg potentialii clienti sau actualii posesori ce pot gasi in aceasta masina, pe langa faptul ca e "ultima aparuta" ? Naga Queen, on Sep 23 2008, 22:24, said: din cat am vazut la o parere pro urmeaza una contra Mie nu mi se pare practic spatele turtit, nu-mi dau seama cata vizibilitate as avea. Trebuie sa intelegem ca masina asta, avand un pret de peste 45 de mii de euro si e 0(zero) cand vine vorba de practicalitate, e o fițã; atat. Nimeni nu si-o cumpara pentru ca e practica sau mai nu stiu ce; si-o cumpara ca arata spectaculos si iese in evidenta. |
#79
Posted 24 September 2008 - 11:43
mwlambo, on Sep 24 2008, 12:36, said: Trebuie sa intelegem ca masina asta, avand un pret de peste 45 de mii de euro si e 0(zero) cand vine vorba de practicalitate, e o fițã; atat. Nimeni nu si-o cumpara pentru ca e practica sau mai nu stiu ce; si-o cumpara ca arata spectaculos si iese in evidenta. |
#80
Posted 27 September 2008 - 19:09
Mi se pare ca designerii de automobile trec printr-un fel de criza! La BMW vad multe masini care mi se par nereusite dpdv al design-ului! Mi se pare ciudat, pentru ca in anii '90 au facut masini foarte frumoase ca design!
X6 mi se pare cel mai urit exponent al design-ului de la BMW! Sunt tare curios daca peste citiva ani va avea un urmas, sau va fi considerat un experiment nereusit! Edited by kodiak, 27 September 2008 - 19:11. |
#81
Posted 29 September 2008 - 22:39
M-am prins ce-i cu X6!!
E pentru oameni care nu au nevoie de un SUV dar isi doresc unul cu indirjire! |
#82
Posted 30 September 2008 - 10:53
|
#84
Posted 30 September 2008 - 17:31
Mi se pare o idiotenie sa iti iei SUV ca sa circuli cu ea numai in oras!
Alt lucru idiot este sa ai o masina de 100k euro si sa stai la apartament! |
#85
Posted 30 September 2008 - 18:16
spare-me, on Sep 30 2008, 11:53, said: de ce ? asta e un motiv sa-ti iei un suv hidos ? Ei, in ochii unora nu e hidos + are un badge de prestigiu. Chestia e ca arata mai zvelt decit X5 si compania (Cayenne included) si e si f bun on the road. Si ai si pozitia inalta caracteristica SUV-urilor, te simti protejat, etc. Cam nisa, ca produs, dar cred ca si nisa asta exista... |
#86
Posted 06 October 2008 - 10:12
X6 este un SAV si nu un SUV, ma rog multi spun ca se inventeaza nume noi pentru a crea autovehicule de nisa.
Sport Activity Vehicle...cine a condus un X5 si pe urma un X6 realizeaza care e diferenta... si o spun in cunostinta de cauza..X6 este cel mai dinamic SUV-SAV care exitsa in lume la ora actuala. Bara stabilizatoare,suspensie sport, jante enorme ,cauciucuri late...o masina facuta pentru sosea...nu pentru iesiri pe iarba si noroi. Am condus un X6 3 litrii biturbo benzina, si m am simtit ca intr o limuzina cu motor puternic, aproape ca intr un seria 5 asa de bine sta pe sosea. Cuplu motor senzational, viteza,putere, agilitate multi se plang de locurile din spate, nu se sta rau, eu am 1,85 si aproape 100 kile, nu m am simtit inghesuit si nici n am intrat greu pe usa din spate, sunt doua locuri in spate care au un puternic suport lateral, loc pentru genunchi destul. Evident ca o familie cu 1-2 copii este clientul ideal pentru asemenea masina, spatiu in portbagaj e suficient pentru bagajele unei asemenea familii.Daca vrei sa cari Butoiul cu vin, sacii cu cartofi si ceapa asta nu emasina care s o cumperi. N am apucat dar am auzit ca motorul de 5Litrii cu peste 400 cai ar avea cuplu de 600Nm, atentie inca odata la cifra asta disponibil intre 1500 si 4500 ture..la aceste valori orice motor V8 diesel e jenat...multe voci care au condus X6 5.0 spun ca masina ar fi mai dinamica si mai placut la condus cu senzatii deosebite decat ML 6.3 AMG...nu vreau sa comentez pana nu o sa l conduc si eu |
#87
Posted 06 October 2008 - 10:33
cristi.r, on Sep 30 2008, 17:16, said: Bineinteles ! Cine-o sa mai fie ca tine ? Zavoianu, on Oct 6 2008, 11:12, said: X6 este un SAV si nu un SUV, ma rog multi spun ca se inventeaza nume noi pentru a crea autovehicule de nisa. Sport Activity Vehicle...cine a condus un X5 si pe urma un X6 realizeaza care e diferenta... si o spun in cunostinta de cauza..X6 este cel mai dinamic SUV-SAV care exitsa in lume la ora actuala. Bara stabilizatoare,suspensie sport, jante enorme ,cauciucuri late...o masina facuta pentru sosea...nu pentru iesiri pe iarba si noroi.Am condus un X6 3 litrii biturbo benzina, si m am simtit ca intr o limuzina cu motor puternic, aproape ca intr un seria 5 asa de bine sta pe sosea. multi se plang de locurile din spate, nu se sta rau, eu am 1,85 si aproape 100 kile, nu m am simtit inghesuit si nici n am intrat greu pe usa din spate, sunt doua locuri in spate care au un puternic suport lateral, loc pentru genunchi destul. Evident ca o familie cu 1-2 copii este clientul ideal pentru asemenea masina, spatiu in portbagaj e suficient pentru bagajele unei asemenea familii.Daca vrei sa cari Butoiul cu vin, sacii cu cartofi si ceapa asta nu emasina care s o cumperi. [...] PS: Si apropo de nonsens, nu mai stiu unde-am auzit ca deja a luat bataie X6 de la noul FX (37 sau 50, n-am retinut). Cei interesati sa caute poate e adevarat. Edited by fastcarjunkie, 06 October 2008 - 10:40. |
|
#88
Posted 06 October 2008 - 10:38
fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 11:33, said: In afara de ceilalti 1000000 de proaspeti proprietari de X6 (alb) nimeni. Sunt singurul care vede nonsensurile bolduite? E dinamic din cauza ca e un pic mai "legat" decat x5, bine, alt SAV nici nu mai stiu, sincer, Cu jantele de 20 + iti garantez eu ca nu vrei sa iesi de pe sosea, iar mai mici nu-i poti pune ca nu intra din caquza franelor de dimensiuni uriase, acelasi defect ca si la Cayenne, de altfel. Si in spate intr-adevar sunt doar 2 locuri. Aceasta aratare are doar 4 locuri. E un coupe inalt, dar e totusi un coupe. |
#89
Posted 06 October 2008 - 10:44
Snipest eu sunt de-acord ca aratarea asta a aparut in urma unor studii de piata dar hai sa avem rezon macar pe forumuri, n-are cum sa fie coupe (pentru oamenii normali cel putin) din 2 motive: are 4 usi si e SUV! Ce, la Pajero/Defender/etc. cu sasiu scurt le zici "coupe"?
|
#90
Posted 06 October 2008 - 11:27
fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 11:33, said: PS: Si apropo de nonsens, nu mai stiu unde-am auzit ca deja a luat bataie X6 de la noul FX (37 sau 50, n-am retinut). Cei interesati sa caute poate e adevarat. FX nu comentez, e o masina buna, dar atat. Referitor la bataie, tin sa ti reamintesc ca in USA sunt permise reclamele comparative.Cand s a lansat prima oara FX45 faceau un drive test comparativ cu Porsche Cayenne si la cifre era superior. Dar in continuare cayenne vinde mult mai mult decat Infinity. Americanii sunt specialisti sa gaseasca plusul unei masini sa l ridice in fata si sa spuna cat de buna e masina aia.Dar in acelasi timp stiu bine sa puna in umbra si calitatile adversarului. Oricum nu cred ca motorul aspirat al lui FX 50 sa faca fata propulsorului V8 biturbo de la BMW cu cuplu 600nm intre 1500 si 4500 nm Supsensia FX este cu mult mai moale , tipic americana decat X5, deci la capitolul dinamica nu are cum s aintreaca X6 Poate ca e mai frumos la interior decat X6, dar aici depinde de gusturi. Mie personal imi place mai mult vechiul FX decat noul face lift.E doar chestie de gust. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users