Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 

BMW X6

- - - - -
  • Please log in to reply
256 replies to this topic

#73
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
X6 e bestiala ! au reusit sa faca un monstru care sa nu fie kitsch.

E beton!

( La fel de beton e si GLK -ul, alt stil insa super reusita).

#74
mihai2k

mihai2k

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 10.12.2005
de-a dreptu o masina oribila, un X5 dupa steroizi. Nu inteleg potentialii clienti sau actualii posesori ce pot gasi in aceasta masina, pe langa faptul ca e "ultima aparuta" ?

#75
coup3z

coup3z

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 29.09.2006
Imi place la nebunie masina!

#76
Naga Queen

Naga Queen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 03.12.2005
din cat am vazut la o parere pro urmeaza una contra :)
Mie nu mi se pare practic spatele turtit, nu-mi dau seama cata vizibilitate as avea. Am vazut cateva si in Oradea, faza e ca pana parchezi, ma rog gasesti loc sa parchezi hardughia....te ia naiba. Din pacate marca BMW a inceput sa fie asociata tot mai mult cu manelistii, cocalarii, parvenitii and stuff...si nu zic asta cum ca strugurii ar fi acri, ca nu m-as vedea conducand gip foarte curand.Abia ma descurc cu pishpirica mea :rolleyes:

#77
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
E o masina fara sens, e mare si totusi inghesuita, vorba lui Mihai2k singura ei calitate e ca e nou-aparuta.

#78
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006

 mihai2k, on Sep 23 2008, 18:54, said:

Nu inteleg potentialii clienti sau actualii posesori ce pot gasi in aceasta masina, pe langa faptul ca e "ultima aparuta" ?


 Naga Queen, on Sep 23 2008, 22:24, said:

din cat am vazut la o parere pro urmeaza una contra :)
Mie nu mi se pare practic spatele turtit, nu-mi dau seama cata vizibilitate as avea.

Trebuie sa intelegem ca masina asta, avand un pret de peste 45 de mii de euro si e 0(zero) cand vine vorba de practicalitate, e o fițã; atat. Nimeni nu si-o cumpara pentru ca e practica sau mai nu stiu ce; si-o cumpara ca arata spectaculos si iese in evidenta.

#79
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007

 mwlambo, on Sep 24 2008, 12:36, said:

Trebuie sa intelegem ca masina asta, avand un pret de peste 45 de mii de euro si e 0(zero) cand vine vorba de practicalitate, e o fițã; atat. Nimeni nu si-o cumpara pentru ca e practica sau mai nu stiu ce; si-o cumpara ca arata spectaculos si iese in evidenta.
45 de mii? Urca, tata, ca ai pana unde. 62 de mii pret de pornire pt 5.0i, merge pana la 140 de mii si nu cu toate optionalele, si-aluat un prieten. Urata nu e, dar e total nepractica. Eu nu am loc in spate, iar in spatele meu nu are nimeni loc. Luneta e doar ca sa mai intre niste lumina, fara camera nu faci nimic. Consuma de te indoaie, stiu ce motor are, dar totusi...

#80
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Mi se pare ca designerii de automobile trec printr-un fel de criza! La BMW vad multe masini care mi se par nereusite dpdv al design-ului! Mi se pare ciudat, pentru ca in anii '90 au facut masini foarte frumoase ca design!
X6 mi se pare cel mai urit exponent al design-ului de la BMW! Sunt tare curios daca peste citiva ani va avea un urmas, sau va fi considerat un experiment nereusit!

Edited by kodiak, 27 September 2008 - 19:11.


#81
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
M-am prins ce-i cu X6!!

E pentru oameni care nu au nevoie de un SUV dar isi doresc unul cu indirjire!

#82
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 Ioanides001, on Sep 29 2008, 23:39, said:

M-am prins ce-i cu X6!!

E pentru oameni care nu au nevoie de un SUV dar isi doresc unul cu indirjire!

de ce ? asta e un motiv sa-ti iei un suv hidos ?

#83
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Bineinteles ! Cine-o sa mai fie ca tine ? :D

#84
Flegmatic

Flegmatic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 508
  • Înscris: 24.06.2008
Mi se pare o idiotenie sa iti iei SUV ca sa circuli cu ea numai in oras!

Alt lucru idiot este sa ai o masina de 100k euro si sa stai la apartament!

#85
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

 spare-me, on Sep 30 2008, 11:53, said:

de ce ? asta e un motiv sa-ti iei un suv hidos ?

Ei, in ochii unora nu e hidos + are un badge de prestigiu. Chestia e ca arata mai zvelt decit X5 si compania (Cayenne included) si e si f bun on the road. Si ai si pozitia inalta caracteristica SUV-urilor, te simti protejat, etc. Cam nisa, ca produs, dar cred ca si nisa asta exista...

#86
Zavoianu

Zavoianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 06.10.2008
X6 este un SAV si nu un SUV, ma rog multi spun ca se inventeaza nume noi pentru a crea autovehicule de nisa.
Sport Activity Vehicle...cine a condus un X5 si pe urma un X6 realizeaza care e diferenta... si o spun in cunostinta de cauza..X6 este cel mai dinamic SUV-SAV care exitsa in lume la ora actuala. Bara stabilizatoare,suspensie sport, jante enorme ,cauciucuri late...o masina facuta pentru sosea...nu pentru iesiri pe iarba si noroi.
Am condus un X6 3 litrii biturbo benzina, si m am simtit ca intr o limuzina cu motor puternic, aproape ca intr un seria 5 asa de bine sta pe sosea.
Cuplu motor senzational, viteza,putere, agilitate
multi se plang de locurile din spate, nu se sta rau, eu am 1,85 si aproape 100 kile, nu m am simtit inghesuit si nici n am intrat greu pe usa din spate, sunt doua locuri in spate  care au un puternic suport lateral, loc pentru genunchi destul. Evident ca o familie cu 1-2 copii este clientul ideal pentru asemenea masina, spatiu in portbagaj e suficient pentru bagajele unei asemenea familii.Daca vrei sa cari Butoiul cu vin, sacii cu cartofi si ceapa asta nu emasina care s o cumperi.
N am apucat dar am auzit ca motorul de 5Litrii cu peste 400 cai ar avea cuplu de 600Nm, atentie inca odata la cifra asta disponibil intre 1500 si 4500 ture..la aceste valori orice motor V8 diesel e jenat...multe voci care au condus X6 5.0 spun ca masina ar fi mai dinamica si mai placut la condus cu senzatii  deosebite decat ML 6.3 AMG...nu vreau sa comentez pana nu o sa l conduc si eu

#87
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

 cristi.r, on Sep 30 2008, 17:16, said:

Bineinteles ! Cine-o sa mai fie ca tine ? :D
In afara de ceilalti 1000000 de proaspeti proprietari de X6 (alb) nimeni. :)

 Zavoianu, on Oct 6 2008, 11:12, said:

X6 este un SAV si nu un SUV, ma rog multi spun ca se inventeaza nume noi pentru a crea autovehicule de nisa.
Sport Activity Vehicle...cine a condus un X5 si pe urma un X6 realizeaza care e diferenta... si o spun in cunostinta de cauza..X6 este cel mai dinamic SUV-SAV care exitsa in lume la ora actuala. Bara stabilizatoare,suspensie sport, jante enorme ,cauciucuri late...o masina facuta pentru sosea...nu pentru iesiri pe iarba si noroi.Am condus un X6 3 litrii biturbo benzina, si m am simtit ca intr o limuzina cu motor puternic, aproape ca intr un seria 5 asa de bine sta pe sosea.

multi se plang de locurile din spate, nu se sta rau, eu am 1,85 si aproape 100 kile, nu m am simtit inghesuit si nici n am intrat greu pe usa din spate, sunt doua locuri in spate care au un puternic suport lateral, loc pentru genunchi destul. Evident ca o familie cu 1-2 copii este clientul ideal pentru asemenea masina, spatiu in portbagaj e suficient pentru bagajele unei asemenea familii.Daca vrei sa cari Butoiul cu vin, sacii cu cartofi si ceapa asta nu emasina care s o cumperi.
[...]
Sunt singurul care vede nonsensurile bolduite?

PS: Si apropo de nonsens, nu mai stiu unde-am auzit ca deja a luat bataie X6 de la noul FX (37 sau 50, n-am retinut). Cei interesati sa caute poate e adevarat.

Edited by fastcarjunkie, 06 October 2008 - 10:40.


#88
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007

 fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 11:33, said:

In afara de ceilalti 1000000 de proaspeti proprietari de X6 (alb) nimeni. :)


Sunt singurul care vede nonsensurile bolduite?
Nimic de acolo nu-i nonsens.
E dinamic din cauza ca e un pic mai "legat" decat x5, bine, alt SAV nici nu mai stiu, sincer, Cu jantele de 20 + iti garantez eu ca nu vrei sa iesi de pe sosea, iar mai mici nu-i poti pune ca nu intra din caquza franelor de dimensiuni uriase, acelasi defect ca si la Cayenne, de altfel.
Si in spate intr-adevar sunt doar 2 locuri. Aceasta aratare are doar 4 locuri. E un coupe inalt, dar e totusi un coupe.

#89
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Snipest eu sunt de-acord ca aratarea asta a aparut in urma unor studii de piata dar hai sa avem rezon macar pe forumuri, n-are cum sa fie coupe (pentru oamenii normali cel putin) din 2 motive: are 4 usi si e SUV! Ce, la Pajero/Defender/etc. cu sasiu scurt le zici "coupe"?

#90
Zavoianu

Zavoianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 06.10.2008

 fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 11:33, said:

PS: Si apropo de nonsens, nu mai stiu unde-am auzit ca deja a luat bataie X6 de la noul FX (37 sau 50, n-am retinut). Cei interesati sa caute poate e adevarat.


FX nu comentez, e o masina buna, dar atat.
Referitor la bataie, tin sa ti reamintesc ca in USA sunt permise reclamele comparative.Cand s a lansat prima oara FX45 faceau un drive test comparativ cu Porsche Cayenne si la cifre era superior. Dar in continuare cayenne vinde mult mai mult decat Infinity.
Americanii sunt specialisti sa gaseasca plusul unei masini sa l ridice in fata si sa spuna cat de buna e masina aia.Dar in acelasi timp stiu bine sa puna in umbra si calitatile adversarului.
Oricum nu cred ca motorul aspirat al lui FX 50 sa faca fata propulsorului V8 biturbo de la BMW cu cuplu 600nm intre 1500 si 4500 nm
Supsensia FX este cu mult mai moale , tipic americana decat X5, deci la capitolul dinamica nu are cum s aintreaca X6
Poate ca e mai frumos la interior decat X6, dar aici depinde de gusturi.
Mie personal imi place mai mult vechiul FX decat noul face lift.E doar chestie de gust.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate