Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

medicina militara

- - - - -
  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#91
ploscnicu

ploscnicu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 08.04.2006
Si eu sunt student in an terminal la IMM bucuresti si va sfatuiesc sa va ganditi bine si sa va interesati si mai bine inainte de a alege medicina, si mai ales medicina militara, si asta pentru ca nu poti sa iti dai seama de probleme ce se vor ivi decat atunci cand le vei intalni.

 sorana2, on 2nd May 2010, 21:32, said:

In legatura cu instructia:avem un comandant superbun,intelegator,in anul intai am facut instructie cu doua saptamani inainte de a incepe anul universitar si am mai facut doua saptamani dupa terminarea anului,dar pe parcursul anului,nu.De doua ori pe saptamana ,dar asta nu este regula,ne scoate la raport cu o ora mau devreme, adica la ora 7, pentru a ne transmite unele circulare de la MAPN,dar cand nu are ce sa ne spuna nu ne mai scoate nimeni.Uniforma militara se poarta obligatoriu doar la examene,nu si in timpul anului.