Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
fiabilitate logan
Last Updated: Nov 06 2008 15:13, Started by
doncostin
, Aug 22 2008 16:53
·
0
#37
Posted 26 August 2008 - 22:17
Cel putin 50% din problemele la un dci cu injectoarele pot fi eliminate din cauza exploatarii inuman de idioate.
Am vazut multi taximetristi cum schimba treptele la dci, la 2000 rot/min e deja prea turat...si se mira ca la 50-60000 schimba pe injectoare. La fel cum am vazut dci-uri cu 150000 km fara nici o problema de injectoare, motorina de petrom , din cand in cand bagat cate un curatitor de injectoare in motorina. Mers cu ele asa cum trebuie (adica NU subturate si talpi aiurea). Oricum nu incerc ca conving pe nimeni de treaba asta, o data ce este bagata in cap ideea ca injenctoarele se ''strica'' nu mai poate fi scoasa. Daca era sa fie dci-ul la acelasi pret cu benzina (absurd, dar ca idee), l-as fi ales fara ezitare (mai ales ca bag 25-30000 km/an). Mai ales ca la drum lung dizalu il conduci mult mai ergonomic, de consum nu mai spunem. |
#38
Posted 26 August 2008 - 22:54
Octavian___28, on Aug 26 2008, 23:17, said: Cel putin 50% din problemele la un dci cu injectoarele pot fi eliminate din cauza exploatarii inuman de idioate. Am vazut multi taximetristi cum schimba treptele la dci, la 2000 rot/min e deja prea turat...si se mira ca la 50-60000 schimba pe injectoare. La fel cum am vazut dci-uri cu 150000 km fara nici o problema de injectoare, motorina de petrom , din cand in cand bagat cate un curatitor de injectoare in motorina. Mers cu ele asa cum trebuie (adica NU subturate si talpi aiurea). Oricum nu incerc ca conving pe nimeni de treaba asta, o data ce este bagata in cap ideea ca injenctoarele se ''strica'' nu mai poate fi scoasa. Daca era sa fie dci-ul la acelasi pret cu benzina (absurd, dar ca idee), l-as fi ales fara ezitare (mai ales ca bag 25-30000 km/an). Mai ales ca la drum lung dizalu il conduci mult mai ergonomic, de consum nu mai spunem. Inca o chestie: uita-te pe topicul meu Jurnal de bord logan taxi si ai sa vezi ca au si altii probleme cu loganurile diesel. Eu nu spun ca loganul diesel nu este bun pentru drum lung (pentru asa ceva si sunt dieselurile), dar pe oras nu sunt bune. Chiar si in Spania a fost o stire ca nu sunt bune dieselurile pentru taxi (indiferent de marca). Pe taxi o masina face zeci de porniri zilnic, viteza variaza foarte mult (turbo porneste si se opreste des), deci: ca masina de oras nici o masina diesel nu e buna. Unui alt coleg, pe loganul lui, a schimbat de 2 ori turbosuflanta. Parerea mea este ca daca vrei sa iti iei logan si cei mai multi kilometri ii vei face prin oras, sa iti iei benzinar, eventual cu GPL, dar daca iei pentru exterior, atunci i-a fara frica diesel. |
#39
Posted 27 August 2008 - 08:04
aleksutzu07, on Aug 26 2008, 23:54, said: De acord cu tine ca pot fi eliminate probleme la dci din cauza exploatarii idioate dar nu 50% ci mai putin. Si vrei sa spui ca 2000 de ture la un Logan diesel e mult? Pai la cat ai vrea sa schimbe la 800? Mie la 2000 mi se pare ok. Adica am citit si topicul lui MAK despre exploatarea dieselurilor si ca am inteles eu este ca daca schimbi in cuplu e ok. La loganu diesel din cate banuiesc incepe de la 1700. ...................................................................... Na stai ca nu m-ai inteles , era o ironie din partea mea cu turatia prea ''mare'' la dizal. Deci vroiam sa spun ca schimba prea repede treptele si daca ajung la 2000 rot/min pt multi taximetristi e mult pt un dizal (am vazut treaba asta si la benzinar, inuman, schimba la 2000 rot/min cica pt economie de carburant si el avea 9,1% consum de oras - unde eu in acelasi oras am scos in stilul meu 8,5-8,8%, schimbat cum cere traficul si sarcina masinii). PS: si sa schimbi tr superioara la dci la 2000 rot/min, DA, in anumite conditii de exploatare ''pica'' intr-o turatie prea mica(mai ales daca o talpesti imediat dupa ce schimbi). Cum ar fi sa ai 3 persoane in masina asa... impreuna la vreo 280-300 kg si tu (NU tu) schimbi tr la 2000. Asta e moarte lenta pt injectoare si nu numai. La dci cuplul e la 1700 rot/min (ala de 70 cp), dar daca se schimba numai in zona aia de turatie...am emotii pt motor. Mai fac o exemplificare (iara asa ca idee, dar real): am la lucru doua busuri Peugeot dizal. Au cam acelasi nr de km, puteri apropiate 121 cp(asta e ''al meu'') , resp 124 cp. Cu una am mers mai mult eu (vreo 35000 km) si cu alta soferul nostru, un mosneag, profesionist cu 50 ani vechime (inainte era pe autobus de cursa lunga). Daca te cari cu amandoua, observi imediat diferentele, desi a lu' mosneagu are cp mai multi si cuplu mai mare, e mai puturoasa ca astalalta si in trecut NU era asa + ca a si avut ceva probleme la motor (nu stiu ce exact ca nu m-a interesat). Eu schimb la 2000-2500-3000 maxim - asta foarte rar(in fc de sarcina desigur), el mai mult de 2000 nu schimba niciodata, indiferent de sarcina. Si se vaita cu nu trage masina la deal.... Deci cu un dizal tre' sa ai mai mare grija la regimul de turatii cred eu. Ca nu e bun de taxi, probabil ca ai dreptate, din ce spui cam asa este. Din dci-urile care le ''monitorizez'' eu 3 la nr in regim de taxi, nici unul n-a schimbat vreun injector. 150000 km are unul cel mai mult . Celelalte 80000 resp 110000 km. |
#40
Posted 27 August 2008 - 10:23
Octavian___28, on Aug 27 2008, 09:04, said: Din dci-urile care le ''monitorizez'' eu 3 la nr in regim de taxi, nici unul n-a schimbat vreun injector. 150000 km are unul cel mai mult . Celelalte 80000 resp 110000 km. |
#41
Posted 27 August 2008 - 11:57
Da, bine punctat: stiu doar la unul (cel cu 110000 km) ca ii transpira un pic. Nu cred ca e motiv de ingrijorare, a inceput sa-i transpire de la 70000 km, cei din service i-au facut poze, le-au trimis mai departe si se pare ca e ok momentan. Nu s-a schimbat nimic in ~40000 km(sa zici ca-i scapa oloi la greu sau ceva de genu, doar un pic se vad aceleasi urme de ulei cu praf).
PS: la capitolu bucsaraie, capeti de bara nu s-a schimbat nimic in km astia, asta apropo de fiabilitatea la Logan. Daca ai grija la gropi, nu-i ceri mai mult decat poate (sa o confunzi din ''greseala'' cu vreun SUV) eu spun ca te tine bine masina. |
#42
Posted 27 August 2008 - 20:47
closchkutza, on Aug 26 2008, 14:27, said: Apropo de numarul de km, sa vedeti voi Nubira 1 cu ~1.300.000km la bord. ce legatura o avea asta cu topicul ? In leg cu loganul 1.6 MPI, desi nu am facut drumuri foarte lungi pot spune cu mana pe inima ca loganul nu e o masina inspirata daca iti doresti confort pe rute lungi. E o masina relativ inconfortabila, nu din cauza spatiului ci din cauza pozitiei la volan. Ca pasager este foarte ok chiar nu te poti plange dar ca sofer incepi sa te enervezi dupa cateva ore. In plus e o masina chiar zgomotoasa as spune, imediat dupa 2600 rpm face un zgomot foarte sesizabil; acum depinde si de gusturi poate unora le place sa auda motorul |
#43
Posted 27 August 2008 - 20:53
zgomot care poate fi cauzata de la slaba antifonare, sau chiar lipsa ei
motorul se aude si pe loc, nepermis de mult dupa parerea mea mai ales pentru un motor pe benzina Edited by MAK, 28 August 2008 - 09:46. |
#44
Posted 27 August 2008 - 21:28
isterie nationala cu loganul asta..vad ca unii il considera la fel de fiabil ca un boeing 747 sau chiar peste
dupa mine,cine merge sute de mii de km cu loganu' sau chiar cu alta masina,nu prea are timp sa stea pe forumuri ridicand gratuit in slavi performantele diverselor fiare! si oricum dupa atatia km petrecuti in incomoda pozitie de condus si in zgomotul care te inconjoara din toate directiile,sigur e nevoie de terapie! Edited by dean, 27 August 2008 - 21:32. |
#45
Posted 27 August 2008 - 22:53
Cam asa este, insa nu in totalitate adevarat. Nu am Logan si nici nu imi doresc, dar chiar au probleme la injectoare, si nu doar ei, si fordul are cam aceleasi probleme la injectoare (si se pare ca le au mai mult pe la noi cu motorina noastra). Si eu am o masina care are aproape 170.000 Km, si este diesel, si merg normal cu ea, nu merg la 'consum' si sa o schimb la 2.000 de ture, o schimb la 3.000 si nu am avut nicio problema. Oricum Loganul nu prea este o masina asa cum o lauda lumea, iar cei care o lauda cred ca nu prea au mers cu alte masini ca sa vada ce inseamna fiabilitate, confort, etc.
Edited by MAK, 28 August 2008 - 09:46. |
#46
Posted 28 August 2008 - 02:12
theio1, on Aug 27 2008, 23:53, said: cei care o lauda cred ca nu prea au mers cu alte masini ca sa vada ce inseamna fiabilitate, confort, etc. Iar legat de fiabilitate, sa faci 160.000 de km(pe taxi) si singurii bani care sa ii bagi in afara de consumabile sa coste 16 milioane de lei vechi, sau altii 40.000 de km (regim normal) si sa nu bagi absolut nimic, nu inseamna nimic? Pentru mine fiabilitate inseamna sa faci cat mai multi km cu masina si in afara de consumabilele schimbate la timp, sa bagi cat mai putini bani. Eu zic ca cei care zic ca loganurile sunt proaste sau "cei care o lauda nu prea au mers cu alte masini", nu au mers ei cu loganul foarte mult, daca nu chiar deloc. Pe forumul sofpedia (si nu numai) sunt destui useri care se plang de masinile lor straine si la fel si de Logan. Acum un an in taximetrie a intrat un tip care a ajuns bogat peste noapte. El a cumparat o firma cu 10 locuri, si omul a intrebat in stanga si in dreapta ce masini sa isi cumpere. Ce crezi ca i-a zis lumea??? Sa isi cumpere de dincolo ca sunt mai ieftine. Omul asta a facut, a cumparat golfuri, astre, focusi, si un pejo partner. Nu s-a implinit un an si multe dintre masini au stat foarte mult prin service. Eu am un logan pe benzina care face taxi de cam 2 ani si nu a stat in service decat in urma daunelor. Nu eu personal, dar cineva in familie a avut Fiat Reggatta, Peugeot 405(1997), Audi A4(1996), VW Passat (2001 si 2002). Toate le-am condus, si mi-au placut mai mult la confort (dar topicul este vorba despre FIABILITATE) dar si au cerut piese. Contrar sustinerii mele stiu un logan diesel care a mancat 100 de milioane de lei in 100.000 de km de la 130.000, pe taxi. Specific neaparat ca pe taxi pentru ca in regim normal probabil ca nu ar fi mancat atatia bani. |
|
#47
Posted 28 August 2008 - 03:22
Cam orice motor, fie el si dci duce lejer 100000 daca nu ti-ai batut joc de ei. Cred ca Loganul e mai fiabil decat se asteapta lumea de la o Dacie pentru ca e extraordinar de simplu. Nu are nici performantele unei masini la care s-a folosit varful ingineriei insa pentru mers din A in B la pret rezonabil e OK. De exemplu interiorul il dezmembrezi pana la sasiu in maxim jumatate de ora fara sa te grabesti prea mult... si asta spune multe despre conceptele care stau la baza Loganului.
|
#48
Posted 28 August 2008 - 08:52
Gabriel_Ion, on Aug 27 2008, 21:47, said: ce legatura o avea asta cu topicul ? Legatura era ca marea majoritate jubileaza de fericire ca au vazut Logan, inca functional, cu 150.000km in bord. Vreau sa vad un logan cu peste 1 milion de km in bord. Unul singur. Atunci o sa zic "da dom`le, e o masina foarte fiabila". Pana atunci, tot ceea ce imi vine in minte cand vad chestiile astea este ca nimeni nu se astepta ca masina sa tina peste 100.000km fara sa i se faca motorul, cel putin o data. Si btw, nu e singura Nubira cu multi km. Recent am condus o Nubira II cu ~450.000km la care nu se umblase la motor absolut deloc. Masina mergea normal, avea viata in ea, daca faceai abstractie de ceea ce iti indica odometrul nu vedeai vreo diferenta intre una cu 30.000km si asta cu 450.000km. Edited by closchkutza, 28 August 2008 - 08:53. |
#49
Posted 28 August 2008 - 14:04
Octavian___28, on Aug 27 2008, 09:04, said: Na stai ca nu m-ai inteles , era o ironie din partea mea cu turatia prea ''mare'' la dizal. Deci vroiam sa spun ca schimba prea repede treptele si daca ajung la 2000 rot/min pt multi taximetristi e mult pt un dizal (am vazut treaba asta si la benzinar, inuman, schimba la 2000 rot/min cica pt economie de carburant si el avea 9,1% consum de oras - unde eu in acelasi oras am scos in stilul meu 8,5-8,8%, schimbat cum cere traficul si sarcina masinii). PS: si sa schimbi tr superioara la dci la 2000 rot/min, DA, in anumite conditii de exploatare ''pica'' intr-o turatie prea mica(mai ales daca o talpesti imediat dupa ce schimbi). Cum ar fi sa ai 3 persoane in masina asa... impreuna la vreo 280-300 kg si tu (NU tu) schimbi tr la 2000. Asta e moarte lenta pt injectoare si nu numai. La dci cuplul e la 1700 rot/min (ala de 70 cp), dar daca se schimba numai in zona aia de turatie...am emotii pt motor. Mai fac o exemplificare (iara asa ca idee, dar real): am la lucru doua busuri Peugeot dizal. Au cam acelasi nr de km, puteri apropiate 121 cp(asta e ''al meu'') , resp 124 cp. Cu una am mers mai mult eu (vreo 35000 km) si cu alta soferul nostru, un mosneag, profesionist cu 50 ani vechime (inainte era pe autobus de cursa lunga). Daca te cari cu amandoua, observi imediat diferentele, desi a lu' mosneagu are cp mai multi si cuplu mai mare, e mai puturoasa ca astalalta si in trecut NU era asa + ca a si avut ceva probleme la motor (nu stiu ce exact ca nu m-a interesat). Eu schimb la 2000-2500-3000 maxim - asta foarte rar(in fc de sarcina desigur), el mai mult de 2000 nu schimba niciodata, indiferent de sarcina. Si se vaita cu nu trage masina la deal.... Deci cu un dizal tre' sa ai mai mare grija la regimul de turatii cred eu. Ca nu e bun de taxi, probabil ca ai dreptate, din ce spui cam asa este. Din dci-urile care le ''monitorizez'' eu 3 la nr in regim de taxi, nici unul n-a schimbat vreun injector. 150000 km are unul cel mai mult . Celelalte 80000 resp 110000 km. nu prea sunt de acord iti spun si de ce in regim de taxi gasesti motoare dti (opel astra) cdti (tot la Opel astra da ceva mai noi) plus tdi-urile de la pasaturi si skoda octavia eu de injectoare infundate nu am auzit sincer sa fiu la tipurile astea de motoare poate o fi bun dci-ul de la Renault dar tot raman la parerea ca injectoarele sunt o apa si-un pamant se poate sa mearga si povestea cu subturarea cand se schimba treptele, dar totusi, nu ti se pare aiurea ca doar la motoarele astea se bulesc injectoarele? si daca e in regim de taxi care e problema? sunt mai des folosite, uzura e mai mare, dar in acelasi timp se vede si fiabilitatea, iar la dci nu prea vad asta |
#50
Posted 28 August 2008 - 14:27
Poate stii tu ceva. Adica a fost un lot de injectoare (facute de italieni) care erau varza, asta din date neoficiale.
Nu stiu cum sta treaba cu astea straine (probabil ca stii mai bine ca mine) dar am vazut schimbate injectoare si la HDI (Peugeot nou) si la TDI (Passat), inclusiv turbine schimbate, probabil ca ponderea e mult mai mica (desigur raportat si la nr de unitati vandute), dar stai ''linistit'' ca si la astea pica daca tre' sa pice. Din cercul meu de cunoscuti cu tractorase dci nu si-a schimbat nici unul injectoarele pana acum (poate mai au timp ). |
#51
Posted 28 August 2008 - 14:29
uite eu urmaresc acum crdi-urile de la accent si ce mai era, rio si ceed
imi plac motorasele astea, la 1,5l 110cp sunt curios cat de fiabile sunt au inceput sa apara destule pe taxi |
|
#52
Posted 28 August 2008 - 15:36
theio1, on Aug 27 2008, 23:53, said: Cam asa este, insa nu in totalitate adevarat. Nu am Logan si nici nu imi doresc, dar chiar au probleme la injectoare, si nu doar ei, si fordul are cam aceleasi probleme la injectoare (si se pare ca le au mai mult pe la noi cu motorina noastra). Si eu am o masina care are aproape 170.000 Km, si este diesel, si merg normal cu ea, nu merg la 'consum' si sa o schimb la 2.000 de ture, o schimb la 3.000 si nu am avut nicio problema. Oricum Loganul nu prea este o masina asa cum o lauda lumea, iar cei care o lauda cred ca nu prea au mers cu alte masini ca sa vada ce inseamna fiabilitate, confort, etc. Scaunele puteau fi mai confortabile adevarat dar la capitolul fiabilitatea nu stii ce vorbesti, masina de servici merg cu ea fara mila (are 40.000km facuti doar de mine)si nu are probleme in schimb ma uit la seatul unu coleg care in 20.000km a avut nepermis de multe probleme. Edited by Errors, 28 August 2008 - 15:37. |
#53
Posted 29 August 2008 - 10:23
Bre am si eu o intrebare ce ma macina de ceva vreme. Vad tot mai multe dacii si chiar renault-uri cu motoare dci care fluiera. De la ce poate fi?
|
#54
Posted 30 August 2008 - 15:14
Vad tot mai multi ... , care tot o trag cu Dacia in sus Dacia in jos ....
Va reamintesc , pentru umila voastra stiinta ca , LOGAN-ul by Renault se fabrica si in RUSIA , MAROC , INDIA sau MEXIC sub emblema RENAULT sau Nissan ( cel din Mexic). Sa mergeti in RUSIA sa vedeti ce cota de piata au dupa numarul de LOGAN-uri de pe strazi ... Asa ca , in afara de mosul Stroe de la Pitesti , cei care o tot trag cu Dacia romaneasca , sunt intr-o regretabila eroare ... Dovada : www.renault.ru www.logan-renault.ru si exemplele pot continua : [ http://img53.imageshack.us/img53/9513/wplogan21280x1024uv0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img53.imageshack.us/img53/1295/wplogan11024x768iq0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users