Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
probleme relanti ford focus 2
Last Updated: Nov 24 2012 20:07, Started by
joe2910
, Jul 16 2008 17:18
·
0
#1
Posted 16 July 2008 - 17:18
am cumparat de 6 luni un Ford focus 2 din Italia, la 30.000 km. Motorul este 1,6 Ti-VCT 16V 115 CP, benzina.
Acum am aproape 36.000 km și de 1 lună am început să am probleme la relanti. Inițial am crezut că este vorba de benzină că nu e bună. Cînd merge la relanti fluctuează ușor între 750 - 1000, mai rar sare și la 2000 dar își revine repede. Am fost cu ea la doctor și pe tester nu arăta nimic anormal. După mai multe teste arăta ca și cum cineva apăsa ușor pedala de accelerație. Astăzi am fost din nou și a arătat un cod de eroare P1900. În rest nimic. Nici cei de la ford Sibiu nu știu ce are, nici mecanicul meu. Mă poate ajuta cineva, pînă nu îi dau foc? |
#2
Posted 17 July 2008 - 08:47
asta seminifica eroarea:
P1900 Output Shaft Speed Sens Circ Intermittent Malfunction Cred ca e un senzor defect (nu cred ca e mare lucru). Totusi eu zis sa-i dai foc ) |
#3
Posted 17 July 2008 - 09:08
multumesc de raspuns
am vorbit cu mecanicul meu si de fapt codul era U 1900 greseala mea, scuze |
#4
Posted 17 July 2008 - 09:20
#5
Posted 17 July 2008 - 09:57
#6
Posted 17 July 2008 - 20:31
astazi am iesit cu masina la drum, la sfaturile unora care au patit la fel si am mers cu masina turata intre 4000 - 4500. nu s-a schimbat nimic insa. astept in continuare sfaturi de la voi.
Mecanicul la care am fost are una cu aceleasi simptome si a plecat cu ea la Brasov la niste cunostinte, ca de, unde sunt mai multe capete poate rasare ceva. Multumesc anticipat. |
#7
Posted 10 August 2008 - 22:33
joe2910, on Jul 17 2008, 21:31, said: astazi am iesit cu masina la drum, la sfaturile unora care au patit la fel si am mers cu masina turata intre 4000 - 4500. nu s-a schimbat nimic insa. astept in continuare sfaturi de la voi. Mecanicul la care am fost are una cu aceleasi simptome si a plecat cu ea la Brasov la niste cunostinte, ca de, unde sunt mai multe capete poate rasare ceva. Multumesc anticipat. Cum ai rezolvat problema? Si eu am un Focus din 1999, benzina 1,8, are aceesi problema, uneori cand e ambreajul calcat se "tureaza" singur pana la 3000 rpm apoi isi revine |
#8
Posted 24 November 2012 - 20:07
vresiga, on 10 august 2008 - 22:33, said:
Cum ai rezolvat problema? Si eu am un Focus din 1999, benzina 1,8, are aceesi problema, uneori cand e ambreajul calcat se "tureaza" singur pana la 3000 rpm apoi isi revine Am avut si eu aceeasi problema, mi-am dat singur cu parerea, ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie, sau ca ar fi clapeta in sine, sau poate arcul de la clapeta, pe tester zero probleme afisate. Am intrebat catziva prieteni ce au service-uri raspunsul a fost cel mai relevant posibil, acelasi de la toti 3: Trage aer fals! Adica : este furtunul de la debitmetru spart, fisurat sau scapat. Debitmetrul contorizeaza aerul ce intra in admisie, insa aerul fiind aspirat daca furtunul este spart, aerul ce intra dupa debitmetru nu mai este contorizat, si trage mai mult aer decat necesar. Schimbat furtun, problema rezolvata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users