Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...
 

probleme relanti ford focus 2

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
joe2910

joe2910

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.07.2008
am cumparat de 6 luni un Ford focus 2 din Italia, la 30.000 km. Motorul este 1,6 Ti-VCT 16V 115 CP, benzina.
Acum am aproape 36.000 km și de 1 lună am început să am probleme la relanti. Inițial am crezut că este vorba de benzină că nu e bună. Cînd merge la relanti fluctuează ușor între 750 - 1000, mai rar sare și la 2000 dar își revine repede.
Am fost cu ea la doctor și pe tester nu arăta nimic anormal. După mai multe teste arăta ca și cum cineva apăsa ușor pedala de accelerație.
Astăzi am fost din nou și a arătat un cod de eroare P1900. În rest nimic. Nici cei de la ford Sibiu nu știu ce are, nici mecanicul meu.
Mă poate ajuta cineva, pînă nu îi dau foc?

#2
inu123

inu123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 16.07.2006
asta seminifica eroarea:

P1900 Output Shaft Speed Sens Circ Intermittent Malfunction

Cred ca e un senzor defect (nu cred ca e mare lucru).

Totusi eu zis sa-i dai foc :))

#3
joe2910

joe2910

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.07.2008
multumesc de raspuns
am vorbit cu mecanicul meu si de fapt codul era U 1900
greseala mea, scuze

#4
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 inu123, on Jul 17 2008, 09:47, said:

Totusi eu zis sa-i dai foc :))
Apreciez umorul, dar nu pe SERVICE AREA! Pentru asta, ai 10%warn.

#5
inu123

inu123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 16.07.2006
nu cred ca exista coduri cu U.
uite aici coduri de eroare :

http://www.clubford....hp?f=29&t=12102

#6
joe2910

joe2910

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.07.2008
astazi am iesit cu masina la drum, la sfaturile unora care au patit la fel si am mers cu masina turata intre 4000 - 4500. nu s-a schimbat nimic insa. astept in continuare sfaturi de la voi.
Mecanicul la care am fost are una cu aceleasi simptome si a plecat cu ea la Brasov la niste cunostinte, ca de, unde sunt mai multe capete poate rasare ceva.
Multumesc anticipat.

#7
vresiga

vresiga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 17.01.2007

 joe2910, on Jul 17 2008, 21:31, said:

astazi am iesit cu masina la drum, la sfaturile unora care au patit la fel si am mers cu masina turata intre 4000 - 4500. nu s-a schimbat nimic insa. astept in continuare sfaturi de la voi.
Mecanicul la care am fost are una cu aceleasi simptome si a plecat cu ea la Brasov la niste cunostinte, ca de, unde sunt mai multe capete poate rasare ceva.
Multumesc anticipat.

Cum ai rezolvat problema?
Si eu am un Focus din 1999, benzina 1,8, are aceesi problema, uneori  cand e ambreajul calcat se "tureaza" singur  pana la 3000 rpm apoi isi revine

#8
alladyn_ro

alladyn_ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.10.2009

 vresiga, on 10 august 2008 - 22:33, said:

Cum ai rezolvat problema?
Si eu am un Focus din 1999, benzina 1,8, are aceesi problema, uneori  cand e ambreajul calcat se "tureaza" singur  pana la 3000 rpm apoi isi revine

Am avut si eu aceeasi problema, mi-am dat singur cu parerea, ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie, sau ca ar fi clapeta in sine, sau poate arcul de la clapeta, pe tester zero probleme afisate. Am intrebat catziva prieteni ce au service-uri raspunsul a fost cel mai relevant posibil, acelasi de la toti 3:  
Trage aer fals!
Adica : este furtunul de la debitmetru spart, fisurat sau scapat. Debitmetrul contorizeaza aerul ce intra in admisie, insa aerul fiind aspirat daca furtunul este spart, aerul ce intra dupa debitmetru nu mai este contorizat, si trage mai mult aer decat necesar. Schimbat furtun, problema rezolvata.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate