Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
hybrid trucks = vitorul ?
Last Updated: Jun 27 2008 21:56, Started by
freightliner
, Jun 23 2008 23:26
·
0
#1
Posted 23 June 2008 - 23:26
deschid acest topic pt a cunoaste (cel putin personal) mai bine acest tip de nou ¨motorizare¨; cat de eficiente sunt ( dupa ceea ce spun fabricantii), cat de renatabile sunt, etc .(idem) si tot ceea ce apartin de ele. mertita cumparate la chiar la apraitia los pe ¨ piata generala ¨?
|
#3
Posted 24 June 2008 - 22:58
Motorizarile hibride aduc consumul in oras la nivelul celui din afara orasului. Atat si nimic mai mult, nu va asteptati la miracole.
|
#4
Posted 25 June 2008 - 02:52
in cazul camionetelor americane, benzinare de capacitati cilindrice enorme (puteri medii dar cuplu mare), nu este decit un balon de oxigen... nici macar rezultatul nu este spectaculos, e doar marketing...
problema este ca cumparatorul nord-american nu intelege ca o utilitara trebuie sa aibe motor diesel... |
#5
Posted 27 June 2008 - 11:55
H725, on Jun 24 2008, 20:52, said: in cazul camionetelor americane, benzinare de capacitati cilindrice enorme (puteri medii dar cuplu mare), nu este decit un balon de oxigen... nici macar rezultatul nu este spectaculos, e doar marketing... problema este ca cumparatorul nord-american nu intelege ca o utilitara trebuie sa aibe motor diesel... In State camioanele mari sunt diesel. Camionetele in schimb sunt pe benzina pentru ca motorizarile pe motorina nu scad costurile de operare. De exemplu: Ford face F-150 pe benzina si motorina, de ce crezi ca americanii cumpara totusi motorizarea pe benzina? Sunt toti niste idioti? |
#6
Posted 27 June 2008 - 13:44
Huck_, on Jun 27 2008, 10:55, said: Camionetele in schimb sunt pe benzina pentru ca motorizarile pe motorina nu scad costurile de operare. De exemplu: o sa vina si ziua ¨americanilor¨ cand o sa se gandesca la consum. ------------------------------ ¨Motorizarile hibride aduc consumul in oras la nivelul celui din afara orasului. Atat si nimic mai mult, nu va asteptati la miracole.¨ da asa e, dar consumul la un camion se diferentiaza in ¨cateva 10 de kg¨ de motorina nu ca la masina care doar cate kg. Acum pun intrbearea pt masinariile de construcutie, excavatoare si etc. care nu prea ¨circula¨ motorul, acolo cun influenteaza? |
#7
Posted 27 June 2008 - 18:51
freightliner, on Jun 27 2008, 07:44, said: dar consumul de la benzina la motorina nu e la fel. Nu e la fel daca faci comparatia in litri, dar asta nu ar avea nici un sens, deoarece consumul de carburant se refera la masa de combustil consumat. Este ok sa compari consumul a doua masini in litri, cata vreme folosesc acelasi carburant, dar daca folosesc carburanti de densitati diferite (si in special de densitati energetice diferite) nu mai este corect sa folosesti volumul in comparatiile de consum. Pentru comparatiile intre benzina si motorina, carburanti cu densitati diferite, trebuie folosit consumul in kg. Iar daca compari consumul in kg aceeasi masina (autoturism sau camioneta), in doua motorizari diferite dar de aceeasi putere, una diesel si alta pe benzina, consumul in kg de carburant este foarte similar. Atat de similar incat nu poti recupera nicicand, indiferent de ce distante parcurgi, diferentele de pret intre motorizari (cost de achizitie, operare, intretinere) pe diferente de consum intre benzina si motorina. Lucrurile nu stau la fel la camioanele mari. Acolo se folosesc motoare uriase de turatie foarte mica cu compresie ridicata care au consum foarte bun. Dar ele nu trebuie sa treaca normele de poluare, zgomot si vibratii ale masinilor de pasageri. Iar dieselul pe care il folosesc este mult mai ieftin decat dieselul pentru autoturisme. Asta e motivul pentru care motoarele diesel sunt populare in transportul greu si industrie: dieselul pe care il folosesc este foarte ieftin, iar normele pe care trebuie sa le indeplineasca astfel de motoare diesel, norme de poluare, zgomot, vibratii, plus cerintele de spatiu si greutate, sunt foarte permisive. freightliner said: o sa vina si ziua ¨americanilor¨ cand o sa se gandesca la consum. Fii linistit, americanii se gandesc de mult la consum. Chiar daca carburantii sunt mai ieftini in State (pentru ca sunt impozitati mai putin, nu din alte motive), in State se consuma mult mai mult carburant pentru ca distantele sunt mult mai mari. Din cauza asta americanii platesc mai mult pe carburant decat orice in lume, chiar daca au preturi mai mici la pompa. Asa ca sunt foarte interesati de solutii pentru reducerea consumului, si asta nu de ieri de azi. |
#8
Posted 27 June 2008 - 19:15
Unde nu mai pui ca la un consum aproape identic, actualmente, dieselul e mult mai scump ca benzina (deci nu faci nici o mare afacere, ba chiar dimpotriva!).
|
#9
Posted 27 June 2008 - 21:56
Huck_, on Jun 27 2008, 17:51, said: Nu e la fel daca faci comparatia in litri, dar asta nu ar avea nici un sens, deoarece consumul de carburant se refera la masa de ..... Nu am inteles cum e cu ¨dieselul¨ care-l folosesc transportatorii- au ajutoare din partea statului nu? adica prin scaderea impozitelor, nu? inteleg ca acolo unde drumrile sunt lungi un motor hibrid nu- prea isi are rostul, pt. ca rolul lui principal e in oras. doar daca pe Aautobuzele din interurbane vor instale niste placi solare de mare ¨putere¨care sa duca autobuzul, alt fel nu vad cum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users