Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Beltronics STi-r

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Adrian-Paul

Adrian-Paul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 25.11.2005
Salutare tuturor !
Acum 3-4 zile mi-a venit comanda data ptr un Bel STi-r, ultima jucarie de la Beltronics. Dupa cate se zice este cel mai bun din lume, mai ales ca este total nedetectabil, atat de detectoarele de detectoare, cat si vizual, fiind modular totul la el, inclusiv afisajul si controler-ul care le poti mota independent unde crezi tu ca nu il poate vedea politia (mai ales in Europa in tarile unde este ilegal, gen Italia), dar unde tu sa poti citi informatiile de care ai nevoie si sa il poti controla . Asta e o treaba foarte inteligenta ! Functia AutoBbright care modifica automat luminozitatea afisajului in functie de lumina din masina, iar este o treaba foarte buna !
Acuma....dupa ce l-am testat 4 zile atat prin oras cat si pe europeana va spun de la inceput ca nu sunt total multumit ! De ce? Pai o sa va povestesc ce problema are. Ca distanta de detectie este intr-adevar impresionant ! Detecteaza de la o distanta foarte mare. Va precizez ca inaintea lui am avut un Bel RX 65 e, care l-am folosit mereu pe unde mergeam, asa ca stiam cam pe unde incepe sa tipe, mai ales la usi gisante de pe la benzinarii, etc. Cand am fost cu STi-r...distanta era aproape dubla de la cat receptiona aceste fotocelule. Ar trebui sa va spun de la inceput ca l-am testat atat in modul Highway cat si in AutoScan si cu functia AutoMUTE activata (altfel te inebuneste de cap).
Acuma sa revin la aspectul negativ care l-am observat, simtit pe pelea mea si ptr care ma bate gandul sa-l returnez la magazinul de unde l-am luat. Uitati despre ce e vorba : ieri am plecat din Iasi pana la Bacau. Pe drum, la intrarea intr-un sat, in care ueori mai sta si radarul (dar ieri fiind duminica am sperat sa nu stea) a inceput sa tipe foarte violent ca si cum radarul ma masura. Nu aveam viteza tocmai legala si tocmai ca treceam prin dreptul placutei de intrare in localitate si am zis ca politaii m-or fi vazut ca vin asa ca bolidul si ce au zis...gata il prindem ca oricum nu are timp sa franeze...La auzirea acestui semnal sonor violent, va dati seama ca am franat de mi-au zburat toate prin masina, dar am apucat sa ma uit repede si pe afisaj sa vad cat de puternic e semnalul (eu il tin setat pe modul de afisare "threat") si spre mirarea mea....era K0, K1... Apoi a tacut si nu a mai spus nimic. Eu cautam masina de radar, sa vad unde Dumnezeu e si daca m-a prins sau nu...dar nu am gasit nimic...Stiti unde era masina de radar? Cam dupa vreo doua curbe si 1 deal... A inceput din nou sa tipe, dar de data asta treptat pe masura ce ma apropiam de radar....Impresionant, nu? Total deacord, dar mie imi batea inima ca la un iepure, asa de tare m-a speriat...
Asa...acuma sa va explic mai bine unde e nemultumirea mea : am stat si m-am tot gandit de ce face el treaba asta, (caci ceea ce v-am povestit a fost ultima patanie, de aseara, dar pana acum de cand il am, am mai pati-o de cateva ori)...si am ajuns la concluzia probabil apare o eroare in softul lui si atribuie gresit la un semnal cu intensitate mica K0, K1 sau K2, dar clar, semnalul sonor ce este atribuit ptr semnale foarte clare si puternice ce incep de la K4, K5 - K9. Mai poate fi si varianta inversa, adica el receptioneaza un "varf" puternic de semnal si ma avertizeaza violent, dar pe afisaj nu afiseaza ce trebuie, adica ar trebui sa afiseze K4, K5 ptr scurt timp si apoi sa treaca pe K2, K1, K0 si sa piuie mai rar. Cu alte cuvinte, eu zic ca are o eroare de soft care nu apare mereu (caci de multe alte ori avertizeaza incepand treptat atat ca sunet cat si ca afisaj, adica este in concordanta ceea ce afiseaza cu semnalul sonor). Aceasta eroare pe care o presupun eu, produce uneori (si nu inteleg de ce numai uneori) o inconcordanta intre ce afiseaza pe display si semnalul sonor. Sa nu fie o eroare? Oare asa funcioneaza el? De ce oare nu e concordanta intre sunetul emis si cifrele afisate?
Asta ar fi nemultumirea mea. Poate ptr unii vi se pa parea minora, dar sa stiti ca nu e chiar asa. Avertizarea asta gresita (sonor puternic ptr un semnal slab sau afisare gresita a semnalului receptionat cant e un sonor violent) te duce in eroare si nu mai esti sigur pe informatia primita !
Precum spuneam si mai sus, l-am folosit si pe AutoScan, nu numai pe Highway, caci pe AutoScan el proceseaza semnalul si elimina alarmele false, etc...dar parca e mai rau...adica la benzinarii tace pana aproape ajunge langa ele si deodata incepe sa urle ca descreeratul, lucru care iar te sperie.
Alte observatii fata de RX65e (caci la un moment dat am mers cu amandoua - asta nefiind o problema caci nu se vad intre ele deorece unul e in habitaclu , iar STi-r e in spoiler) :
- STi-r detecteaza mult mai repede radarele, celulele fotoelectrice de la usile automate, camerele de supravegere (am facut proba cu camera de tip GASTRO - daca nu ma insel, din Bacau);
- pe afisaj la RX65e semnalul e aratat ca fiind de ex. K1, K2, iar pe STi-r apare K4, K5 si bine inteles semnalul sonor la fiecare difera, fiind corespondent cifrei : RX suna rar intermitent, STi-r suna violent.
Cam atat deocamdata. Il voi mai testa cateva zile si voi lua legatura cu cei de la magazin sa le spun nemultumirile observate, iar daca nu se va rezolva problema asta de incncordanta dintre afisaj si sonor, probabil ca il voi da inapoi ptr ca nu vreau sa mor de inima cu el. El trebuie sa ma avertizeze din timp, dar nu sa ma sperie ! Corect ?
Toate cele bune si voi reveni cu detalii, daca sunteti interesati !

#2
kilit

kilit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 16.06.2007
E o chestie cunoscuta (se plang multi si pe radardetector.net), ramp-up-ul alertei sonore a detectoarelor Beltronics e MIZERABIL (iar STI-r-ul nu face exceptie, chiar se zice ca e cel mai prost din acest punct de vedere). Au mai incercat cei de la Bel la diversele revizii soft sa corecteze problema, da' tot prost este. Cei de la dealer nu au cu ce sa te ajute...
Poti incerca un Escort 9500ci (aceeasi platforma cu STI-r, dar cu modul GPS si Laser Jammer, deci costa mult), produsele Escort au ramp-up-ul f. bun.

#3
Adrian-Paul

Adrian-Paul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 25.11.2005

View Postkilit, on Jun 9 2008, 13:21, said:

E o chestie cunoscuta (se plang multi si pe radardetector.net), ramp-up-ul alertei sonore a detectoarelor Beltronics e MIZERABIL (iar STI-r-ul nu face exceptie, chiar se zice ca e cel mai prost din acest punct de vedere). Au mai incercat cei de la Bel la diversele revizii soft sa corecteze problema, da' tot prost este. Cei de la dealer nu au cu ce sa te ajute...
Poti incerca un Escort 9500ci (aceeasi platforma cu STI-r, dar cu modul GPS si Laser Jammer, deci costa mult), produsele Escort au ramp-up-ul f. bun.


Merci de raspuns...Acum sunt dezamagit.... :( Spuneai ca toate Bel-urile au problema asta, dar la RX65e care inca il mai am nu aveam aceasta problema ! Asta mergea corect , adica daca tipa violent afisa si o cifra superioara, daca nu, afisa cifre cu valori mici ! Eu voiam un detector total nedetectabil si am inteles ca e sg care poate face treaba asta...mai ales ca in Italia, Elvetia, Grecia se pedepseste destul de rau. Vai, de mine...acuma eu ce ma fac cu asta ?! Il dau inapoi ? Mai ales ca daca zici ca nu se poate rezolva problema din soft. Sheet !!! Speram sa se poata rezolva ! Na, acuma am sa ma apuc sa citesc despre Escort 9500ci sa vad asta ce stie sa faca.

View Postkilit, on Jun 9 2008, 13:21, said:

E o chestie cunoscuta (se plang multi si pe radardetector.net), ramp-up-ul alertei sonore a detectoarelor Beltronics e MIZERABIL (iar STI-r-ul nu face exceptie, chiar se zice ca e cel mai prost din acest punct de vedere). Au mai incercat cei de la Bel la diversele revizii soft sa corecteze problema, da' tot prost este. Cei de la dealer nu au cu ce sa te ajute...
Poti incerca un Escort 9500ci (aceeasi platforma cu STI-r, dar cu modul GPS si Laser Jammer, deci costa mult), produsele Escort au ramp-up-ul f. bun.


Mai am o intrebare daca tot STI-r-ul are acesta problema : care informatie e corecta, cea sonora sau ce scrie pe afisaj? Pe care sa o iau in consideratie?

#4
kilit

kilit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 16.06.2007
Poti incerca alt STI-r, poate cei de la dealer au unul cu alta versiune de soft cu ramp-up-ul mai suportabil...
9500ci e si el nedetectabil (am zis, platforma e comuna, Escort a cumparat firma Beltronics), dar e mai scump, mult mai scump, din cauza GPS-ului si Laser Jammer-ului.

Si RX65e are ramp-up-ul aiurea (posed si eu asa ceva) in sensul in care alerta audio de multe ori pare a nu avea nici o legatura cu bar-graf-ul de pe display, iar cand semnalul e f. puternic nu ajunge la un ton de alerta continuu, macane si el ca o gasca beata :)

PS: presupun ca informatia de pe afisaj e cea "corecta"

Edited by kilit, 09 June 2008 - 13:18.


#5
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006

View Postkilit, on Jun 9 2008, 13:16, said:

.. alerta audio de multe ori pare a nu avea nici o legatura cu bar-graf-ul de pe display
995-ul de exemplu se comporta mult diferit in K, in functie de activarea / dezactivarea benzii Ka.

1. Cu banda Ka activata, rampul este mult mai omenesc, sunetul este in deplia concordanta cu afisajul (bar-graph), insa este enervant ca mentine alerta in K timp de vreo 10 secunde dupa ce iesi din semnal.
2. Cu banda Ka DEZactivata, nu mentine alerta in K decat atata timp cat este valabila, insa rampul este aiurea, si sunetul nu totdeauna reflecta informatia de pe afisaj. (exact ce spuneai tu mai sus)

Apai ce legatura are activarea/dezactivarea benzii Ka - cu comportamentul diferit in K ... nu ma intreba. :huh:

Edited by NightShift, 15 June 2008 - 02:12.


#6
Adrian-Paul

Adrian-Paul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 25.11.2005

View PostNightShift, on Jun 15 2008, 03:06, said:

995-ul de exemplu se comporta mult diferit in K, in functie de activarea / dezactivarea benzii Ka.

1. Cu banda Ka activata, rampul este mult mai omenesc, sunetul este in deplia concordanta cu afisajul (bar-graph), insa este enervant ca mentine alerta in K timp de vreo 10 secunde dupa ce iesi din semnal.
2. Cu banda Ka DEZactivata, nu mentine alerta in K decat atata timp cat este valabila, insa rampul este aiurea, si sunetul nu totdeauna reflecta informatia de pe afisaj. (exact ce spuneai tu mai sus)

Apai ce legatura are activarea/dezactivarea benzii Ka - cu comportamentul diferit in K ... nu ma intreba. :huh:


Salutare "NightShift" ! Legatura intre comportamentul diferit in K daca activezi / dezactivezi Ka este una foarte mare. Precum am scris si in posturile anterioare, eu am un STi-r si inainte de a achizitiona acest produs, care m-a costa ceva bani, am studiat destul de amanuntit multe situri de specialitate si teste. Aici am gasit si raspunsul la intrebarea ta si anume : gandeste-te ca detectorul are un procesor si un soft...e ca un calculator...dandu-i mai multe de rezolvat in acelasi timp raspunsurile vor veni, dar cu mici intarzieri (asta explica functia AutoScan). Acuma, explicatia fenomenului despre care intrebi tu nu are prea mare importanta daca mergi pe functia AutoScan sau pe Highway.Daca tu ii spui sa nu mai scaneze dupa semnale din banda Ka, el va scana numai benzile ramase, adica K, eventual X si Ku daca are si daca le ai activate sa le scaneze. Daca lasi sa scaneze numai banda K ai sa vezi ca va vedea mai repede si mai exact semnalul in aceasta banda ptr ca el se va concentra numai dupa acest semnal, dar sa nu te astepti la o detectie mult mai buna fata de cat in mod normal; e mai buna dar nu cu mult; e foarte fin observabila). E o chesti comuna tuturor detectoarelor. Cu cat ii dai mai multe de facut, cu atata el pierde milisecunde pretioase. Ptr Romania poti folosi scanarea numai dupa banda K, restul inchizandu-le (X, Ka, Ku-daca are) ptr ca deocamdata radarul e in banda K. Am spus deocamdata ptr ca am vb cu cineva care se ocupa cu implementarea sistemului de radare in Romania :D si mi-a spus ca se va trece in viitorul relativ apropiat ca si in alte tari din Europa, la radare in banda Ka, dar apoi se vor axa numai pe camere de supraveghere...si mi-a si spus ca detectoarele vor ramane legale, dar nu vor mai folosi la nimic...asa ca peste cativa ani o sa renuntam la ele...
Daca te mai pot ajuta si cu alte informatii, cu placere !
Pana una alta, numai bine !

#7
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006

View PostAdrian-Paul, on Jun 15 2008, 23:04, said:

... am studiat destul de amanuntit multe situri de specialitate si teste. ... detectorul are un procesor si un soft...e ca un calculator.
dandu-i mai multe de rezolvat in acelasi timp raspunsurile vor veni, dar cu mici intarzieri (asta explica functia AutoScan).
Salut. Am uitat sa mentionez, dar situatia descrisa de mine se refera la utilizare in mod Highway. (defapt si in AutoScan face la fel, dar in fine). .... Dupa cate am inteles eu, in mod Highway, detectorul nu proceseaza nimic, ci da alarma de cum simte semnal in oricare din benzile active.

Reciteste ce am scris mai sus; 995-ul cu banda Ka activata se comporta mai omeneste. Iar cum alarmele false in Ka sunt extrem de rare, practic, singurul dezavantaj al mentinerii benzii Ka-active este mentinerea alertei pentru 10 secunde. In rest, semnalul sonor este in concordanta cu afisajul, iar rampul este mult mai bine gradat. (parerea mea)

Quote

Ptr Romania poti folosi scanarea numai dupa banda K, restul inchizandu-le (X, Ka, Ku-daca are) ptr ca deocamdata radarul e in banda K.
Hai mai, nu ma lua chiar asa.. :D ... citesc si eu de ceva vreme topicurile despre radare.


P.S. >>
O fi sensibil STI-ul, dar la drum lung poate e indicat totusi sa folosesti modul Highway si nu Autoscan. Problema latentei s-a discutat in topicul despre detectoare ;)

#8
Adrian-Paul

Adrian-Paul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 25.11.2005

View PostNightShift, on Jun 16 2008, 00:26, said:

Salut. Am uitat sa mentionez, dar situatia descrisa de mine se refera la utilizare in mod Highway. (defapt si in AutoScan face la fel, dar in fine). .... Dupa cate am inteles eu, in mod Highway, detectorul nu proceseaza nimic, ci da alarma de cum simte semnal in oricare din benzile active.

Reciteste ce am scris mai sus; 995-ul cu banda Ka activata se comporta mai omeneste. Iar cum alarmele false in Ka sunt extrem de rare, practic, singurul dezavantaj al mentinerii benzii Ka-active este mentinerea alertei pentru 10 secunde. In rest, semnalul sonor este in concordanta cu afisajul, iar rampul este mult mai bine gradat. (parerea mea)


Hai mai, nu ma lua chiar asa.. :D ... citesc si eu de ceva vreme topicurile despre radare.


P.S. >>
O fi sensibil STI-ul, dar la drum lung poate e indicat totusi sa folosesti modul Highway si nu Autoscan. Problema latentei s-a discutat in topicul despre detectoare ;)
Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar eu am patit o treaba ce se aseamana cumva cu ce spui tu...anul trecut mi-am cumparat un RX65 netunat ptr Europa, care continua sa tipe in K (de ex) cateva secunde bune dupa ce treceam de radar. Chestia asta m-a deranjat, asa ca l-am dat inapoi de unde-l cumparasem. Apoi a aparut RX65e (tunat ptr Europa) si asta nu mai facea la fel...adica dupa ce treceam de radar, daca nu era radar fata-spate, se oprea din tipat...Poate detectorul tau e adus din afara, adica direct din Canada...si nu a mai fost tunat ptr Europa....Ma rog...dau si eu o parere....
Legat de STi-r, il folosesc mai tot timpul pe Highway si mai rar pe AutoScan. Inafara de fapul ca avertizarea este de multe ori brutal si violenta, iar ceea ce RX65e arata K1-K2, STi-r arata si tipa, bine inteles K3-K4.

#9
Adrian-Paul

Adrian-Paul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 25.11.2005
Buna tuturor !
Legat de topicul deschis de mine asi vrea sa adaug cateva pareri personale legate de acest gen de detector de radar. Am fost cu el prin Europa in august. Concediu a durat 3 saptamani si am fost pe traseul Romania-Ungaria-Austria-Italia-Spania-Franta-Elvetia-Leichtstein-Germania-Austria-Ungaria-Romania. Pe toata durata acestui concediu am avut detectorul pornit si pot sa va spun ca e total invizibil, pe probate, in sensul ca am trecut de multe ori pa langa masina politiei care avea radarul pornit si nu m-a oprit nimeni niciodata pe toata perioada, in nici o tara si pot sa va spun ca radare au fost "grupa mare" peste tot ! Daca nu-l aveam probabil ca o incurcam de multe ori ! Am avut noroc de acest detector Bel STi-R si de un GPS cu IGo 2006+ cu baza de date a camerelor de supraveghere updatata cu o zi inainte de plecare (aici tin sa multumesc domnului Vlad de la PDI Romania ptr tot ajutorul) pentru intreaga Europa.
Distanta de detectie este impresionanta astfel incat radarele politiei nu au nici o sansa cand ai in dotare o asemenea "jucarie". Costa mult dar deja si-a scos banii ! Daca "luam" acuma in strainatate vreao 3-4 amenzi de viteza excesiva...era mai scump decat am dat pe detector, asa ca m-a ajutat, mai ales ca e nedetectabil... Cine are in plan sa cumpere eu le zic sa nu stea pe ganduri ca e o investitie buna ! Nu prea merg incetul de felul meu (am fost pilot de curse si am ramas cu deformare profesionala) si pot sa zic ca am incercat o multime de modele de detectoare, dar asta chiar e bun. Am ajuns sa cumpar asa ceva ptr ca mereu ma "inhatau" cei de la rutiera si eram la limita cu punctele pe permis...asa ca am zis sa investesc ca sa nu mai stau cu sufletul in gat de fiecare data cand merg la drum.
Cam atat deocamdata !
Toate cele bune !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate