Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dupa Paste, circulație cumplită în Pipera
Last Updated: Jun 20 2008 12:20, Started by
Courage
, Apr 25 2008 19:38
·
0
#19
Posted 07 May 2008 - 08:49
am prins si eu urmarile trecerii unui marfar acum doua zile, tot dupaamiaza, juma' de ora dupa ce se ridicasera barierele era inca haos, dimitrie pompei era blocat complet, fiindca nicio masina nu putea intra pe petricani.
Trenurile cica sunt inca in perioada de proba, trec doar marfare, in curand vor trece si cele de calatori, atunci o sa avem ce povesti (de acasa probabil, ca de iesit nu o sa mai avem cum iesi...) |
#20
Posted 09 May 2008 - 11:14
Probabil din cauza trenurilor, vad seara omor dinspre Pipera.
De la calea ferata pana la Dimitrie Pompei si Fabrica de Glucoza e coada ca sa se intre pe respectivele strazi. Dina ceasta cauza si cei ce vin dinspre Lukoil si doresc sa intre sunt blocati. E ca la nebuni, dar nimanui nu ii pasa, doar e campanie electorala, iar Pipera nu are o densitate prea mare de locuitori/mp... |
#21
Posted 09 May 2008 - 11:20
Courage, on May 9 2008, 12:14, said: Probabil din cauza trenurilor, vad seara omor dinspre Pipera. De la calea ferata pana la Dimitrie Pompei si Fabrica de Glucoza e coada ca sa se intre pe respectivele strazi. Dina ceasta cauza si cei ce vin dinspre Lukoil si doresc sa intre sunt blocati. E ca la nebuni, dar nimanui nu ii pasa, doar e campanie electorala, iar Piepra nu are o densitate prea mare de locuitori/mp... Sau din cauza noilor cladiri de birouri din zona Romstal Ati vazut cate cladiri sunt in constructie? Distractia e la inceput. |
#22
Posted 09 May 2008 - 15:02
abuf, on Apr 26 2008, 14:41, said: corporatistii care lucreza in noile bildinguri care rasar ca ciupercile cum or sa mai ajunga la munca la timp? pe jos, prin noroaie si printre haitele de caini. Pe petricani nu exista nici macar trotuare! poate din zona asta sa mai vina ceva presiune pe pandele, sa faca odata ceva... |
#24
Posted 20 May 2008 - 15:33
Vesti rele:
http://www.capital.ro/articole/de-maine-ba...-depline/108905 Quote Daca pana acum s-au efectuat probe tehnologice ale traficului doar cu trenuri de marfa pe noua relatie București Nord - Băneasa, CFR SA a informat că începând de maine circulația trenurilor de călători spre Constanța se va desfășura pe traseul normal București Nord ? București Băneasa ? Pantelimon ? Pasărea ? Constanța. CFR a subliniat că barierele automate aflate între stațiile CF București Băneasa ? Pantelimon (zonele Tunari, Petricani, Ștefănești) sunt deja puse în funcție, ceea ce va determina aglomerarea traficului rutier in aceste zone. CFR SA a informat că pe relația Fundulea - Constanța se desfășoară în continuare lucrările de reabilitare, traficul feroviar fiind permis doar pe un singur fir de circulație. Astfel, primul tren care va circula pe ruta directă spre Constanța este R 687, care pleacă din stația București Nord maine la ora 7.51. De asemenea, CFR a precizat ca începând din 26.05.2008 va circula pe această relație și o pereche de trenuri accelerate ale operatorului privat REGIOTRANS care va face legătura între Brașov ? Constanța via București. Începând cu 16 iunie 2008 se vor introduce trenurile suplimentare de sezon pe relația Constanța ? Mangalia. Lucrările de reabilitare pe relația București Nord - Băneasa demarate în anul 2006, cu termen de finalizare 2008, au impus ca circulația feroviară să se desfășoare pe ruta ocolitoare București Nord ? Chitila ? Mogoșoaia ? Voluntari ? Pasărea ?Fundulea ? Constanța. Data: 20 mai 2008 |
#25
Posted 20 May 2008 - 20:48
in seara asta, putin dupa ora 21, coada la bariera era cam de la megaimage pipera, pe 2 randuri de la rond incolo, pe sensul spre oras. Si asta doar pentru ca a trecut o locomotiva, fara vagoane.
|
#26
Posted 20 May 2008 - 21:39
#27
Posted 20 May 2008 - 21:43
#28
Posted 20 May 2008 - 21:50
off: cat de mandru trebuie sa fie proletaru' ala de mecanic de locomotiva cand trece pe acolo si stau toti capitalistii aia imbuibati sa il astepte pe el sa treaca. poate ii vine chef sa mai intoarca locomotiva si sa mai treaca odata ...
|
|
#29
Posted 21 May 2008 - 11:57
Evident ca circulatia din acea zona e asa de "urata" si din cauza sinei. Apropo de ce zici tu..acum vreo 2-3 ani stateam la bariera la nisan si unu cu locomotiva a facut vreo 4-5 manevre inainte-inapoi fara vreun rezultat vizibil (pt noi profanii). In tot acest timp cu capul pe geam si ranjetul iesind de sub mustati Erau 40 de grade iar coada se intindea pana la barbu vacarescu.
|
#30
Posted 22 May 2008 - 08:38
Nu știu ce s-a întîmplat, dar azi am făcut 20 de minute din Pipera pînă la Foișorul de Foc.
|
#31
Posted 22 May 2008 - 08:49
Ai bagat "Nitro" la Ka + aripioare, si te faci ca nu stii...
|
#32
Posted 22 May 2008 - 09:15
#33
Posted 22 May 2008 - 09:45
La fel de lejer si prin zona 1 Mai, o fi ceva prin tot orasul...
|
|
#34
Posted 22 May 2008 - 09:49
teroare in titan - camil ressu - dristor, mai liber spre piata alba iulia -udriste-hristo botev, dezastru cand am incercat sa parchez, probabil toti venisera la 7-8, pe la 9 abia am gasit un loc spre mantuleasa. 22 de minute de la ambrozie pana pe hristo botev.
Edited by Nicanor, 22 May 2008 - 09:50. |
#35
Posted 27 May 2008 - 11:22
Mda. Azi iar am făcut 30 de minute pe ruta Pipera-Foișor. Începe să-mi placă
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users