Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN
 Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 

Jurnal de bord Ford Cougar

- - - - -
  • Please log in to reply
252 replies to this topic

#73
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcosmin_miu, on Nov 15 2008, 01:19, said:

M-am uitat acum in brieful meu si motorul este EDBC1/4BCCNA (nu stiu ce reprezinta codul asta :o ) dar EDBC1 intra la E3.
Merci mult pt info si imaginile prompte.
Asta am vazut si eu pe http://www.rarom.ro/...Liste_euro3.pdf si imagineaza-ti surpriza mea cand mi-au zis ca poate fi si euro2. Oricum vad putine diferente intre brief-ul tau si al meu deci am sperante sa il considere tot euro3

View Postcosmin_miu, on Nov 15 2008, 01:19, said:

Uite copii versus de pe CIV-ul si Brief-ul meu. Si o poza icognito de la ITP (unde nu au verificat decat franele si noxele :deadtongue: ) .......bine dar pe ala din fata il tot purica acolo.....poate verificau asa prin sondaj :lol:
In Neamt asta e tot ce verifica(cel putin cat am stat eu acolo, inclusiv la a mea), noxele si franele. Desi am auzit ca la masinile mai vechi le iau atent la puricat.

View Postcosmin_miu, on Nov 15 2008, 01:19, said:

Nu e o problema ca expuii aici poze , chiar dimpotriva. Misto pozele cu uzina in spate.... :D
Bine, atunci mai pun :) Astea sunt din "eurotrip-ul" meu dupa ce am cumparat-o (Germania-Belgia-Anglia-Franta-Elvetia)
mai multe poze am incarcat pe contul meu de Hi5 (da, stiu. cam lame) :)  http://webber-ro.hi5...wnerId=73197358

Attached Files



#74
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,258
  • Înscris: 14.02.2007
bestiale pozele n-am ce zice
topicul tau m-a facut sa-mi doresc si eu un Cougar domle!

#75
kjz

kjz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 22.11.2005

View Postwebber, on Nov 15 2008, 02:26, said:

Asta am vazut si eu pe http://www.rarom.ro/...Liste_euro3.pdf si imagineaza-ti surpriza mea cand mi-au zis ca poate fi si euro2. Oricum vad putine diferente intre brief-ul tau si al meu deci am sperante sa il considere tot euro3

Exact prin asta am trecut si eu in vara, mi-a aratat baiatul de la RAR pe sistemul informatic ca mare parte dintre modelele astea inmatriculate is euro 3, dar sunt si cateva euro 2. Tin pumnii, spune-ne ce s-a rezolvat :)

#76
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postkjz, on Nov 19 2008, 00:31, said:

Exact prin asta am trecut si eu in vara, mi-a aratat baiatul de la RAR pe sistemul informatic ca mare parte dintre modelele astea inmatriculate is euro 3, dar sunt si cateva euro 2. Tin pumnii, spune-ne ce s-a rezolvat :)
Vesti BUNE!  :thumbup:
Mi-a dat omologare Euro3 cu CO2 202g/Km :coolspeak: asa cum am sperat din clipa in care am cumparat-o...
Acum as fi si mai bucuros daca ar scoate Tari taxa auto, chiar si pentru 3 luni   :peacefingers:

Attached Files



#77
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
@ Webber: Cumva stai in Bucuresti? Daca da, ti-am vazut "pisica" parcata(am observat ca pe locul ala de parcare sta cam zilnic). Foarte frumoasa.

#78
reddy

reddy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 16.11.2008
salut.

probabil sunt cam offtopic, dar am o mare nedumerire: am vazut preturile postate pe aici, am cautat si pe mobile.de si pe autoscout24, etc, si peste tot am vazut ca iti gasesti un cougar undeva intre 5-6000E, rezonabil in km, poate chiar si euro3. Ce intreb eu e: CUM DE SUNT ASA DE IEFTINE?:D
cu 5-6000E nu ai chiar atat de multe optiuni pe piata SH(ma refer la masini care sa arate cat de cat precum 'felina', si sa ajunga la specsurile ei tehnice). Da, gasesti vw-uri cate vrei, ceva mai noi, opeluri, etc.
Dar, Ford Cougar, precum si Fiat Coupe(care e chiar mai ieftin:d) sau Hyunday Coupe(toate 3 masini din acelaso segment) - masini care arata traznet, sunt bune si au motoare pe masura, deci toate aceste masini se gasesc la preturi mai mici decat multe alte cutii de tabla pe 4 roti(no offense intended to anyone :P)
So, sunt acestea tzepe? Tre ai bafta cu caru' si noroc cu toptanu' ca sa prinzi un Cougar(el fiind prima mea optiune in viitorul apropiat:D) pana in 5-6000 care sa nu ti se rupa sub tine? Si daca nu DE CE sunt asa de ieftine? Nu exista cerere pt ele? Sunt prea vechi? Nu sunt fiabile? Consuma prea mult? Tre sa existe un motiv...

Sper ca stie cineva raspunsuri la intrebarilea astea...:P. Ms :)

#79
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
pt cougar cel mai mic motor e de 2l iar masina are aproape 5m lungime... deci e o masina care se preteaza in primul rand drumurilor lungi, in afara localitatiilor, dar in general, majoritatea oamenilor cauta masini de oras. deci pt tipul asta de masini nu este o cerere la fel de mare cat la celelalte, de aici si preturile mai scazute.

#80
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcloschkutza, on Nov 21 2008, 10:48, said:

@ Webber: Cumva stai in Bucuresti? Daca da, ti-am vazut "pisica" parcata(am observat ca pe locul ala de parcare sta cam zilnic). Foarte frumoasa.
Da, e cam tot timpul parcata pe la BNR. noaptea in schimb iese la vanatoare :)

View Postreddy, on Nov 21 2008, 14:38, said:

CUM DE SUNT ASA DE IEFTINE?:D [...]
So, sunt acestea tzepe? Tre ai bafta cu caru' si noroc cu toptanu' ca sa prinzi un Cougar(el fiind prima mea optiune in viitorul apropiat:D) pana in 5-6000 care sa nu ti se rupa sub tine? Si daca nu DE CE sunt asa de ieftine? Nu exista cerere pt ele? Sunt prea vechi? Nu sunt fiabile? Consuma prea mult? Tre sa existe un motiv...
Nu mai stiu sa-ti dau acum link dar am citit inainte de a mi-o cumpara pe a mea un tutorial despre achzitionarea unui Cougar SH care spunea ca devalorizarea lui e defectul principal. O masina care noua a costat de la 19.000 euro in sus (varianta standard) in 7-9 ani se vinde cu pana la de 5 ori mai putin. Dar acesta e un dezavantaj pentru cine vrea sa vanda un cougar :) nici de cum pentru cine vrea sa cumpere unul.
Ce am mai citit despre ea e ca ar fi predispusa la rugina in partea inferioara a portierelor din cauza unor scurgeri prost gandite si am observat si eu ca dupa o ploaie, chiar si dupa cateva zile, cand deschid portiera mai curge apa din acele scurgeri din partea inferioara.
Daca iti place designul (care e inca "modern" dupa atatia ani) , daca nu tederanjeaza marimile ei sau consumul, e masina perfecta pt tine. Eu inca nu am reusit sa-i gasesc un defect care sa ma deranjeze prea tare.
E usor enervant totusi ca nu are "cup holder" integrat si, in ciuda dimensiunilor, e destul de greu sa faci... hmmm... sex in ea :)

View PostAde_Dear, on Nov 21 2008, 15:45, said:

pt cougar cel mai mic motor e de 2l iar masina are aproape 5m lungime... deci e o masina care se preteaza in primul rand drumurilor lungi, in afara localitatiilor, dar in general, majoritatea oamenilor cauta masini de oras. deci pt tipul asta de masini nu este o cerere la fel de mare cat la celelalte, de aici si preturile mai scazute.
De multe ori parchez langa o Toyota 4x4 (nu stiu exact ce model, oricum ceva recent) si ma distreaza cand vad ca sunt cu juma' de metru mai lung decat ea :D
Consumul te poate demoraliza daca ai fost obisnuit cu motoare mici si "de oras". 15% in Bucuresti nu ar trebui sa te surprinda. In schimb "on the open road" e chiar modesta cu un consum de la 6% (cu viteze de pana la 130km/h) pana la 9% (daca iti plac viteze de peste 200km/h)
Cat despre costuri de intretinere, probabil ai citit pe aici cam cat costa piesele si reviziile, asta deoarece ea nu e altceva decat un Ford Mondeo (sasiu, motor etc) cu caroserie muuult mai frumoasa :)

Parerea unui proprietar...

#81
Ade_Dear

Ade_Dear

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 23.03.2007
din pacate eu 95% din timp mi-l petrec in oras, desi imi place condusul mai sportiv, raman la benzinarul de 1.2 16v, ca e mai sanatos la buzunar(7-8% in oras). am admirat si eu cougarul de cate ori am avut ocazia, mi se pare una dintre cele mai reusite masini. pt cineva care vrea o masina mai sportiva, cam ia fata oricarui BMW in categoria de pret, iar motorul V6 e o bestie.
sa o folositi cu placere. B)

#82
reddy

reddy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 16.11.2008

View Postwebber, on Nov 22 2008, 01:42, said:

E usor enervant totusi ca nu are "cup holder" integrat si, in ciuda dimensiunilor, e destul de greu sa faci... hmmm... sex in ea :)


=))

anyway, in ciuda acestor mari dezavantaje:D cred ca o sa incep sa caut si eu o pisica, cat de curand or sa-mi permita finantele(ma tem ca abia pe la inceputul anului urmator:( )
consumul mi se pare destul de ok(ma refer la versiunea 2.0), tinand cont de performante, si in plus, ca sofer incepator, e mai bine sa nu am masina prea temperamentala(nu iau in calcul un 2.5).

ms de informatii, am gasit multe kestii extrem de folositoare aici. keep it up:)

ps: cred ca vorbesti de Rav4. ala parca e un suv micut.

#83
kjz

kjz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 22.11.2005

View PostAde_Dear, on Nov 21 2008, 15:45, said:

pt cougar cel mai mic motor e de 2l iar masina are aproape 5m lungime... deci e o masina care se preteaza in primul rand drumurilor lungi, in afara localitatiilor, dar in general, majoritatea oamenilor cauta masini de oras. deci pt tipul asta de masini nu este o cerere la fel de mare cat la celelalte, de aici si preturile mai scazute.


Corect, in plus masina e in mare masura necunoscuta, putini cunosc modelul, deci daca pui in ziar anunt de vanzare Ford cougar nu stie aproape nimeni despre ce-i vorba. Pe langa asta, cand s-a lansat modelul a avut ghinionul ca BMW-ul era pe val, si nu prea s-a facut remarcata felina noastra :)

#84
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostAde_Dear, on Nov 21 2008, 15:45, said:

pt cougar cel mai mic motor e de 2l iar masina are aproape 5m lungime... deci e o masina care se preteaza in primul rand drumurilor lungi, in afara localitatiilor, dar in general, majoritatea oamenilor cauta masini de oras. deci pt tipul asta de masini nu este o cerere la fel de mare cat la celelalte, de aici si preturile mai scazute.

Este  o explicatie incorecta , iar devalorizarea este foarte buna pentru un Ford. Cel mai mic motor de 2.0L consuma cat un motor K7M 1.6i de pe Logan (deci nu-i asta problema) iar handlingul in comp. cu dimensiunile masinii este f.foarte bun pentru un sofer competent (exact diferenta dintre A5 si noul BMW coupe seria 3  ).

Eu in 2001 am dat pe un focus sedan ghia 19.000 E ,l-am vandut cu 8000 E in 2005 ,iar  acum dupa 8 ani il iei din RO cu 6500 E si din DE cu 3500-4500 E.

Cougarul meu a costat 22.000 E iar acum un cougar bun din 2000  , 2.0 16V il iei intre 4500 si 6500 E din DE.(devalorizare de aprox 70-80% )In plus concurenta ei , pisicutza bmw 320i CI din 2000 incepe de  la aprox 7000-9000E  .....  noua costa 27.000-30.000 E .(devalorizare aprox 70%). De aici rezulta devalorizarea corecta de care aminteam  mai sus.(bmw-ul se tine cu 5-10 procente mai bine decat fordul )

Masina nu este cautata/cumparata , pentru ca nu este cunoscuta . Prin semi-turul europei am fost acostat si intrebat de masina in aproape fiecare tara  (ungaria ,germania , spania si franta). Modelul este aparut de 10 ani si multi (chiar cunoscatori in domeniul auto ) nu stiu ca exista...... :D .La politie cand m-am dus sa-mi scot numerele , tipa de acolo m-a intrebat cum arata ca nu a mai vazut , si o sa se duca acasa sa caute pe google.In primavara ma duc sa aduc un cabrio , pe care tot asaaa ...... o sa-l caute multi pe google. :lol:  

Mai pun 1 poza cu masinuta......cu care nu am mai mers de 1-2 saptamani pentru ca am fost plecat. :console:

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 28 November 2008 - 15:39.


#85
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
@Webber: te-am vazut azi la televiziune(TVR), tu voiai sa faci stanga sa te intorci la piata charles de gaule iar eu am trecut prin fata dinspre piata dorobanti si voiam sa fac stanga sa ma intorc spre dorobanti din nou. Daca nu ma insel mancai dintr-o banana. Eu eram cu matizul albastru ce astepta sa faca stanga.

Salutari!  :peacefingers:

Edited by closchkutza, 21 January 2009 - 16:01.


#86
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcloschkutza, on Jan 21 2009, 15:59, said:

@Webber: te-am vazut azi la televiziune(TVR), tu voiai sa faci stanga sa te intorci la piata charles de gaule iar eu am trecut prin fata dinspre piata dorobanti si voiam sa fac stanga sa ma intorc spre dorobanti din nou. Daca nu ma insel mancai dintr-o banana. Eu eram cu matizul albastru ce astepta sa faca stanga.
  
:P ma simt flatat
da, sunt adesea in zona respectiva, dar nu, nu cred ca mancam o banana  :D poate aveam telefonul la ureche , dar ala e negru nu galben :)
ma bucura faptul ca masina mea "stands out in the crowd" dar nu stiu daca ai vazut ca am si busit-o putin... :( eram intr-o seara cu foarte mult polei si la o curba am ciupit frana, mi-a intrat abs si am luat spatele unei dubite care avea carlig de remorcare. am o gaura cat pumnul in bara fata, deasupra proiectorului de ceata. poate o sa pun o poza zilele astea.
din pacate n-am facut inca CASCO si se pare ca bara fata nu se gaseste asa usor :( trebuie sa caut un fie la dezmembrari fie sa incerc sa o repar pe asta si apoi sa o revopsesc, solutie care nu prea ma incanta insa.
cu ocazia asta am observat calitatea vopselei originale a masinii - are o pelicula de plastic (ca o folie foarte subtire) si apoi vopsea.
sunt mandru si foarte multumit de masina mea si as recomanda oricui sa isi ia cougar, dar totul pana la probleme de caroserie :|
abia astept sa o repar sa o fac iar frumoasa :D

bafta!

#87
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,758
  • Înscris: 23.05.2013
Frumoasa masina, intr-adevar! Imi place ca aspect la nebunie. Si in rest, de ce nu.  :bigwhitegrin:

Attached File  16042009_002_.jpg   313.49K   97 downloads

#88
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postd4m4g3, on Apr 16 2009, 18:32, said:

Frumoasa masina, intr-adevar! Imi place ca aspect la nebunie. Si in rest, de ce nu. :bigwhitegrin:

la colina motors popesti nu ? :D (service caruia ii dau nota 9.5). Practic e service-ul de care am fost cel mai multumit pana acum in domeniul revizii , tinichigerie , livrare piese ,amabilitate, flexibilitate ....desii e cam scumpel.

ca tot a venit vorba de masinutza....vreau sa spun ca la sfarsitul lui martie mi-a expirat garantia .....practic am luat-o degeaba ca nu am avut nicio interventie ! (oricum m-am simtit mai in siguranta cand am fost plecat prin europa :naughty: )

mai adaug si cateva poze de astazi.....

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 19 April 2009 - 20:40.


#89
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Postcosmin_miu, on Apr 19 2009, 21:32, said:

Foarte frumoase pozele , și mașina idem :D .

#90
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,758
  • Înscris: 23.05.2013

View Postcosmin_miu, on Apr 19 2009, 21:32, said:

Exact acolo,da. Mi-a placut cand am vazut-o pe forum, si am dat de ea si acolo. Arata bine! :) Ma intreb si cum merge.
P.S: Al cui e Mondeo?!  :P

View Postady_chesnoiu, on Apr 19 2009, 22:18, said:

Normal ca-i frumoasa, doar e Ford!  :proud:  :P

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate