Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Bug-uri si alte probleme la noul MyVodafone (fostul myAccount)

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#19
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005
S-au cam rezolvat problemele. Merg toate rapoartele, si chestia aia cu Numerele apelate cel mai des si cel mai mult e dementiala. :lol:

Ce am observat insa e ca nu prea au baza de date pusa in ordine. La inceput aveam numele meu Cordos George admin si la persoana de contact Cordos George CHOOSER. :

#20
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,715
  • Înscris: 11.01.2005

View Postgompo, on Apr 15 2008, 12:19, said:

La rubrica "bonusuri" desi sunt trecute in Euro, apar fostele valori din dolari, adica, in cazul meu, 1.75E pt 150 min. primite si 3.00E pt incarcari de minim 25E in 6 luni. (Valorile corecte ar fi 1.25E respectiv 2.25E)
Asta au remediat

View Postandrei811201260331, on Apr 16 2008, 09:41, said:

Incerc sa-mi fac cont pe persoana juridica si-mi zice ca numarul de telefon si codul fiscal nu se potrivesc :(
Pentru persoana juridica, pe vechiul myAccount nu te puteai intergistra singur, numai asistat de un operator. Sper sa nu fie la fel si in prezent ... si sa fie numai o problema de timp pana se remediaza.

In rest, deocamdata functioneaza tragic atat pe IE cat si pe Mozilla.

#21
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002

View Postgeojoking, on Apr 16 2008, 12:37, said:

S-au cam rezolvat problemele.
pe naiba. singura chestie utila, butonul de plata, tot nu merge.

#22
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005

View Postzuppy, on Apr 16 2008, 16:07, said:

pe naiba. singura chestie utila, butonul de plata, tot nu merge.

ciudat, mie imi merge si ala. chiar l-am verificat sa vad daca merge.

#23
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002
nu pe internet explorer ca nu-l am.
nu merge nici pe firefox nici pe safari.

#24
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
La "Detalii cont" orice as incerca sa modific nu salveaza. Si logic ar fi sa permita numere multiple pe un singur cont. Daca ai mai multe abonamente/cartele Vodafone esti fortat sa faci un cont pentru fiecare. La serviciile proprii inca nu functioneaza detaliile.
Si mai e si mincinoasa aplicatia :)

Quote

Notă: există cereri în așteptare pentru schimbarea abonamentului, extraopțiunilor sau serviciilor.

Vizualizați cererile în așteptare
si la verificare:

Quote

Cereri de modificare - nu există înregistrări


#25
tibi008

tibi008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 31.10.2006
Deci imi spune-ti si mie cum vad si eu detalii despre cartela ca eu nu gasesc nimica dupa ce ma loghez (folosesc IE  7). Imi apare decat factura si servicii (daca dau scrie o eroare).

Edited by tibi008, 16 April 2008 - 20:17.


#26
actunderdc

actunderdc

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 84
  • Înscris: 17.04.2007
Am cartela Vodafone si azi am facut contul. La detaliere apeluri imi apare "No data found" :(

#27
smbn

smbn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 21.09.2004
oare nu se mai poate printa factura detaliata din noul myAccount?!

din cate vad se poate salva doar in format html si csv, iar ca sa printezi it's a pain in the ass...

era mult mai simplu si convenabil din vechiul myAccount.

din punctul asta de vedere nu-mi place deloc.

#28
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005
Oare o sa mai mearga vreodata corect aplicatia asta???

#29
djhouse

djhouse

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 651
  • Înscris: 05.04.2008
Autentificarea nu a reusit.

Va rugam sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii.


asa imi zice de 2 saptamani
niciodata nu am putut vedea mai mult de atat

Edited by djhouse, 29 April 2008 - 12:07.


#30
vik19

vik19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 885
  • Înscris: 05.09.2007

View Postsmbn, on Apr 29 2008, 06:12, said:

oare nu se mai poate printa factura detaliata din noul myAccount?!
In:
Facturi, plăți și reîncărcări -> Sumar factură -> Descărcați imagine factură
sunt factura completă si sumarul facturii in format PDF.
Tot aici este si Detaliere apeluri facturate dar care afiseaza doar "Nu sunt informatii disponibile. Va rugam sa incercati din nou dupa emiterea urmatoarei facturi."

Edited by vik19, 29 April 2008 - 12:38.


#31
TADY85

TADY85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 895
  • Înscris: 12.05.2005
1. salvezi csv
2. deschizi cu word sau wordpad
3. printezi!

#32
paulvv

paulvv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 26.03.2008

View Postdjhouse, on Apr 29 2008, 12:07, said:

Autentificarea nu a reusit.

Va rugam sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii.


asa imi zice de 2 saptamani
niciodata nu am putut vedea mai mult de atat
In aceeasi situatie sunt si eu si probabil multi altii. E lipsa de respect.

#33
djhouse

djhouse

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 651
  • Înscris: 05.04.2008
bataie de joc
am 26 de euro pe cartela dar m am jurat ca nu mai incarc un singur cent pe ea
asta e vodafone isi bate joc de clienti dar va ramane fara ei
am sunat azi la *222 mi au zis sa imi fac un alt cont dar nu e posibil pt ca imi zice ca nr de telefon este inregistrat deja
consultanti incapabili conducere proasta ,asta e actualul vodafone
client de 7 ani si ceva la aceasta companie
connex isi respecta clientii ,vodafone isi bate joc de ei
dar m am saturat

doame ce speech au


Dorim sa va multumim pentru interesul manifestat fata de serviciile oferite de compania noastra si pentru timpul alocat trimiterii acestui mesaj.

Opiniile dvs. referitoare la pachetul actual de servicii oferit de Vodafone Romania au fost transmise departamentelor implicate, urmand a fi luate in considerare la dezvoltarea viitoare a serviciilor noastre.

In speranta ca informatiile oferite va sunt de folos, va asiguram de intreaga noastra consideratie.

Cu stima

Constantin Bahrin

Edited by djhouse, 29 April 2008 - 20:34.


#34
smbn

smbn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 21.09.2004

View PostTADY85, on Apr 29 2008, 15:10, said:

1. salvezi csv
2. deschizi cu word sau wordpad
3. printezi!

daca asta e "solutia" de a printa factura din noul myAccount, atunci cred ca e vorba despre o gluma proasta. Fara indoiala ca am incercat si eu inainte mai multe variante, inclusiv aceasta, insa rezultatul este oribil. Pur si simplu te lasi pagubas...

pentru mine este foarte important acest lucru, mai ales ca m-a scos de cateva ori din niste incurcaturi in relatia cu Vodafone.

oare Vodafone nu gasea o solutie mai eleganta pentru un amanunt asa de nesemnificativ, sau doreste neaparat sa mai ciupeasca 1 euro pentru trimiterea facturii detaliate prin posta?! wtf?!

nu pot decat sa spun "Tine-o tot asa, Vodafone!! Pierzi pe zi ce trece tot mai multi clienti". Nu stiu cum sa spun, dar in afara de mine, care sunt inca un romantic incurabil, toata familia a trecut la alt operator mobil (mai verde). Au renuntat la extraoptiuni cu HappyNumber, au renuntat la cartele, au renuntat pur si simplu la Vodafone. Dar pana si pe mine m-au disperat in ultimele cateva luni gafele de neiertat ale Vodafone. Mai am cateva luni de contract si dupa aceea, nu stiu...

#35
Mike Grunger

Mike Grunger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 03.07.2004

View Postsmbn, on Apr 29 2008, 23:44, said:

daca asta e "solutia" de a printa factura din noul myAccount, atunci cred ca e vorba despre o gluma proasta. Fara indoiala ca am incercat si eu inainte mai multe variante, inclusiv aceasta, insa rezultatul este oribil. Pur si simplu te lasi pagubas...

pentru mine este foarte important acest lucru, mai ales ca m-a scos de cateva ori din niste incurcaturi in relatia cu Vodafone.

oare Vodafone nu gasea o solutie mai eleganta pentru un amanunt asa de nesemnificativ, sau doreste neaparat sa mai ciupeasca 1 euro pentru trimiterea facturii detaliate prin posta?! wtf?!

nu pot decat sa spun "Tine-o tot asa, Vodafone!! Pierzi pe zi ce trece tot mai multi clienti". Nu stiu cum sa spun, dar in afara de mine, care sunt inca un romantic incurabil, toata familia a trecut la alt operator mobil (mai verde). Au renuntat la extraoptiuni cu HappyNumber, au renuntat la cartele, au renuntat pur si simplu la Vodafone. Dar pana si pe mine m-au disperat in ultimele cateva luni gafele de neiertat ale Vodafone. Mai am cateva luni de contract si dupa aceea, nu stiu...

incearca sa deschizi factura in format pdf (dashboard-sumar factura-download factura pdf) si foloseste printul din acrobat reader.

#36
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007
Am latrat si eu intr-un topic problema.
La relatii cu prostii (se va citi clientii) "E o eroare de sistem. Va contactam noi cand se rezolva. DEAAAA, vezi sa nu :finger:"

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate