Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bug-uri si alte probleme la noul MyVodafone (fostul myAccount)
Last Updated: May 23 2009 19:26, Started by
gompo
, Apr 15 2008 11:19
·
0
#19
Posted 16 April 2008 - 12:37
S-au cam rezolvat problemele. Merg toate rapoartele, si chestia aia cu Numerele apelate cel mai des si cel mai mult e dementiala.
Ce am observat insa e ca nu prea au baza de date pusa in ordine. La inceput aveam numele meu Cordos George admin si la persoana de contact Cordos George CHOOSER. : |
#20
Posted 16 April 2008 - 12:40
gompo, on Apr 15 2008, 12:19, said: La rubrica "bonusuri" desi sunt trecute in Euro, apar fostele valori din dolari, adica, in cazul meu, 1.75E pt 150 min. primite si 3.00E pt incarcari de minim 25E in 6 luni. (Valorile corecte ar fi 1.25E respectiv 2.25E) andrei811201260331, on Apr 16 2008, 09:41, said: Incerc sa-mi fac cont pe persoana juridica si-mi zice ca numarul de telefon si codul fiscal nu se potrivesc In rest, deocamdata functioneaza tragic atat pe IE cat si pe Mozilla. |
#21
Posted 16 April 2008 - 16:07
#22
Posted 16 April 2008 - 16:14
#23
Posted 16 April 2008 - 16:19
nu pe internet explorer ca nu-l am.
nu merge nici pe firefox nici pe safari. |
#24
Posted 16 April 2008 - 17:27
La "Detalii cont" orice as incerca sa modific nu salveaza. Si logic ar fi sa permita numere multiple pe un singur cont. Daca ai mai multe abonamente/cartele Vodafone esti fortat sa faci un cont pentru fiecare. La serviciile proprii inca nu functioneaza detaliile.
Si mai e si mincinoasa aplicatia Quote Notă: există cereri în așteptare pentru schimbarea abonamentului, extraopțiunilor sau serviciilor. Vizualizați cererile în așteptare Quote Cereri de modificare - nu există înregistrări |
#25
Posted 16 April 2008 - 19:51
Deci imi spune-ti si mie cum vad si eu detalii despre cartela ca eu nu gasesc nimica dupa ce ma loghez (folosesc IE 7). Imi apare decat factura si servicii (daca dau scrie o eroare).
Edited by tibi008, 16 April 2008 - 20:17. |
#26
Posted 25 April 2008 - 21:15
Am cartela Vodafone si azi am facut contul. La detaliere apeluri imi apare "No data found"
|
#27
Posted 29 April 2008 - 06:12
oare nu se mai poate printa factura detaliata din noul myAccount?!
din cate vad se poate salva doar in format html si csv, iar ca sa printezi it's a pain in the ass... era mult mai simplu si convenabil din vechiul myAccount. din punctul asta de vedere nu-mi place deloc. |
#29
Posted 29 April 2008 - 12:07
Autentificarea nu a reusit.
Va rugam sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii. asa imi zice de 2 saptamani niciodata nu am putut vedea mai mult de atat Edited by djhouse, 29 April 2008 - 12:07. |
#30
Posted 29 April 2008 - 12:32
smbn, on Apr 29 2008, 06:12, said: oare nu se mai poate printa factura detaliata din noul myAccount?! Facturi, plăți și reîncărcări -> Sumar factură -> Descărcați imagine factură sunt factura completă si sumarul facturii in format PDF. Tot aici este si Detaliere apeluri facturate dar care afiseaza doar "Nu sunt informatii disponibile. Va rugam sa incercati din nou dupa emiterea urmatoarei facturi." Edited by vik19, 29 April 2008 - 12:38. |
#31
Posted 29 April 2008 - 14:10
1. salvezi csv
2. deschizi cu word sau wordpad 3. printezi! |
#32
Posted 29 April 2008 - 18:00
#33
Posted 29 April 2008 - 20:29
bataie de joc
am 26 de euro pe cartela dar m am jurat ca nu mai incarc un singur cent pe ea asta e vodafone isi bate joc de clienti dar va ramane fara ei am sunat azi la *222 mi au zis sa imi fac un alt cont dar nu e posibil pt ca imi zice ca nr de telefon este inregistrat deja consultanti incapabili conducere proasta ,asta e actualul vodafone client de 7 ani si ceva la aceasta companie connex isi respecta clientii ,vodafone isi bate joc de ei dar m am saturat doame ce speech au Dorim sa va multumim pentru interesul manifestat fata de serviciile oferite de compania noastra si pentru timpul alocat trimiterii acestui mesaj. Opiniile dvs. referitoare la pachetul actual de servicii oferit de Vodafone Romania au fost transmise departamentelor implicate, urmand a fi luate in considerare la dezvoltarea viitoare a serviciilor noastre. In speranta ca informatiile oferite va sunt de folos, va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima Constantin Bahrin Edited by djhouse, 29 April 2008 - 20:34. |
|
#34
Posted 29 April 2008 - 22:44
TADY85, on Apr 29 2008, 15:10, said: 1. salvezi csv 2. deschizi cu word sau wordpad 3. printezi! daca asta e "solutia" de a printa factura din noul myAccount, atunci cred ca e vorba despre o gluma proasta. Fara indoiala ca am incercat si eu inainte mai multe variante, inclusiv aceasta, insa rezultatul este oribil. Pur si simplu te lasi pagubas... pentru mine este foarte important acest lucru, mai ales ca m-a scos de cateva ori din niste incurcaturi in relatia cu Vodafone. oare Vodafone nu gasea o solutie mai eleganta pentru un amanunt asa de nesemnificativ, sau doreste neaparat sa mai ciupeasca 1 euro pentru trimiterea facturii detaliate prin posta?! wtf?! nu pot decat sa spun "Tine-o tot asa, Vodafone!! Pierzi pe zi ce trece tot mai multi clienti". Nu stiu cum sa spun, dar in afara de mine, care sunt inca un romantic incurabil, toata familia a trecut la alt operator mobil (mai verde). Au renuntat la extraoptiuni cu HappyNumber, au renuntat la cartele, au renuntat pur si simplu la Vodafone. Dar pana si pe mine m-au disperat in ultimele cateva luni gafele de neiertat ale Vodafone. Mai am cateva luni de contract si dupa aceea, nu stiu... |
#35
Posted 30 April 2008 - 16:58
smbn, on Apr 29 2008, 23:44, said: daca asta e "solutia" de a printa factura din noul myAccount, atunci cred ca e vorba despre o gluma proasta. Fara indoiala ca am incercat si eu inainte mai multe variante, inclusiv aceasta, insa rezultatul este oribil. Pur si simplu te lasi pagubas... pentru mine este foarte important acest lucru, mai ales ca m-a scos de cateva ori din niste incurcaturi in relatia cu Vodafone. oare Vodafone nu gasea o solutie mai eleganta pentru un amanunt asa de nesemnificativ, sau doreste neaparat sa mai ciupeasca 1 euro pentru trimiterea facturii detaliate prin posta?! wtf?! nu pot decat sa spun "Tine-o tot asa, Vodafone!! Pierzi pe zi ce trece tot mai multi clienti". Nu stiu cum sa spun, dar in afara de mine, care sunt inca un romantic incurabil, toata familia a trecut la alt operator mobil (mai verde). Au renuntat la extraoptiuni cu HappyNumber, au renuntat la cartele, au renuntat pur si simplu la Vodafone. Dar pana si pe mine m-au disperat in ultimele cateva luni gafele de neiertat ale Vodafone. Mai am cateva luni de contract si dupa aceea, nu stiu... incearca sa deschizi factura in format pdf (dashboard-sumar factura-download factura pdf) si foloseste printul din acrobat reader. |
#36
Posted 01 May 2008 - 01:14
Am latrat si eu intr-un topic problema.
La relatii cu prostii (se va citi clientii) "E o eroare de sistem. Va contactam noi cand se rezolva. DEAAAA, vezi sa nu " |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users