Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
o masina noua intre 18-20.000 recomandari
Ultima postare: apr 18 2008 23:50, Inițiat de
xmk35
, apr 10 2008 20:50
·
0
#20
Publicat: 13 aprilie 2008 - 11:25
din ce m am documentat pana acum si din ce ati m ai zis voi m am hotarat la doua modele:
1. octavia 2 elegance / 1.6l, 75 kW / 102 CP / Dotari optionale - Alarma cu controlul habitaclului - Covorase fata / spate - ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV, HBA, - Maxi - DOT - senzor de ploaie; - efect automat antiorbire pentru oglinda retrovizoare; - Light Assistant - Proiectoare de ceata cu functie - Scut protectie motor (material plastic) - TPM - Monitorizarea presiunii in pneuri - Volan multifunctional PRET FINAL 17.800 E 2. Jetta trendline/ 1.6l, 75 kW / 102 CP Dotari optionale -Climatronic -ESP (inclusiv ABS,EDS,ASR) - Volan multifunctional din piele PRET FINAL 18.300E VOI CE PARERE AVETI? Editat de xmk35, 13 aprilie 2008 - 11:37. |
#22
Publicat: 13 aprilie 2008 - 12:07
daca iei octavia si nu vrei diesel ia un FSI pe banzina, e bun si are un prieten care se lauda cu 5,5 consum in afara.
tpm, nu e bun, se deregleaza usor, dealerul mi-a spus, covorasele le ieie cadou de la ei, proiectoarele le ai la elegance si nu ai nevoie de fuctia coning.... mult mai buni sunt senzorii de parcare. TDI-ul meu e de generatie veche, da asa cum e te baga in scaun la un kick down foarte bine nu ca motorasele de 1,5 de la Renault. focusul nou e alta alternativa,arata frumos dar nu stiu cum e la pret. |
#23
Publicat: 13 aprilie 2008 - 12:09
Dintre cele doua, depinde ce iti place tie mai mult!
Sincer, si mie mi-ar fi greu sa ma hotarasc! Jetta are o stea in plus la siguranta, Octavia e mai practica pentru ca se deschide hayonul cu tot cind deschizi portbagajul! Octavia are un design mai clasic (dar nu urit), Jetta e ceva mai moderna! Mai ca as zice sa nu faci alegerea in functie de masina ci de dealeri, vezi care sunt avantajele si dezavantajele, ce zice lumea de ei! Vezi si ce masini au pe stoc si cit de repede pot sa iti aduca masina! Bafta! |
#25
Publicat: 13 aprilie 2008 - 12:29
bre geopsi eu zic sa o lasi mai moale cu aia de la Renault ca vezi doamne fac diesele mai slabe. pana una alta nu renault inca mai fabrica diesele care nu sunt commonrail si nu renault renunta la pd ca sa treaca in sfarsit la cr si nici la renault nu trebe sa umblii cu canistra de ulei sa mai completezi tot la 5k km
Editat de romaximusro, 13 aprilie 2008 - 12:30. |
#26
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:12
Stai linistit ca nu trec la CR-ul de pe reno, care este cu mult, cu foarte mult sub vechitura de PD.
CR-ul tau nici macar in al 12-lea ceas nu a ajuns la presiunea de injectie de pe PD. Nu te mai baga in seama degeaba. Stii cind o sa fie bun CR-ul de 1,5 ? Cind firmele o sa treaca la peste 2000 bari presiune si vrei sa cumperi o masina care sa mearga cu motorina proasta, cazul de fata euro 4. Asa cum motoarele cu pompa distribuitoare sint cautate SH pt fiabilitate si pt faptul ca pot sa mai inghita si cite un mormoloc de prin motorina. Iar PD-urile SH vor avea mare valoare, si-au dobindit increderea clientilor, merg si motorina mai slaba calitativ si pt cine stie sistemul este mecanic care este mult mai fiabil decit orice sistem electronic. Si iar pt cine stie si nu prea are bani, dar vrea diesel fiabil si ieftin de intretinut, isi cumpara masina cu motor cu pompa distribuitoare. In scurt timp, cele mai cautate vor fi PD-urile pe piata SH. Si iar valoare unei firme se ridica cu cit o masina se vinde repede SH, pt ca proprietarul va putea sa-si cumpere alta noua. Iar unul care schimba masinile din doi in doi ani, are in cap si acest aspect pt ca numai vinduta masina veche poate sa-si faca rate la alta noua. ( depune un avans si iar rate ) Daca el sta un an s-o vinda, sau o vinde pe nimic, cu siguranta noua lui masina nu va fi din aceeasi firma. Editat de MAK, 13 aprilie 2008 - 13:19. |
#28
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:27
Tu bati apa in piua degeaba, VAG a avut curajul sa mearga pe ceva facut de ei, nu sa stea la miloaga altora, sa mearga ca oile una dupa alta.
De ce a renuntat, stii foarte bine, costa mult aceasta tehnologie pt a o face euro 5 - 6.... Si stai linistit, ca noua tehnologie CR adoptata de Mercedes, BMW, Audi si acum tot grupul VAG va fi tot virf de gama. Si tot pe primul loc vor fi, oricit veti face spume unii pe aici. Astia nu vor merge pe ceva ieftin si prost, tot fiabilitatea va fi pe primul loc. PS. Domne am ceas electronic, am dat pe el 1 ron, ceeee nu este bun ? pai nu este tot electronic cu cristale lichide ca cele de la Casio, asa si tu cu tehnologia CR de pe unele masini. |
|
#29
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:31
#30
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:36
Presa de specialitate sa faca teste in RO, sa repare masinile in RO si pe urma sa vorbeasca.
Pt mine este egal cu "0" ce spune presa din Occident. Acolo este motorina super, atmosfera curata ( nu ca la noi, tone de praf/km patrat ), ulei foarte calitativ, nu ce vine la noi, doar eticheta si restul spalatura de butoaie. Editat de MAK, 13 aprilie 2008 - 13:36. |
#31
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:40
aha deci admiti ca in conditii normale vag a ramas in urma cu tehnologia, fiind ultimul mohican ce a trecut la cr? si poti admite ca nu de nebuni au trecut majoritatea firmelor pe cr? Ca daca nu era asa de folositoare/nu aducea beneficii/era nefiabilia o aruncau toti producatorii ca pe o masea stricata, nu?
|
#32
Publicat: 13 aprilie 2008 - 13:54
Nu a ramas in urma cu tehnologia, nu are cum sa ramina in urma, atita vreme cit pina la euro 4 PD-urile au facut legea.
In 99' VAG facea PD cu presiune 1900 bari, CR-ul de facea ? Presiune de 1200 bari ? In 2008 VAG face PD-uri cu 1900 bari, CR-ul de face ? Aaaa de-abia a ajuns la 1600 bari. Deci nici macar pina acum nu au egalat calitatea injectiei a PD-ului. Dar in schimb CR se controleaza mai usor sistemul, ce a ce poate fi trecut usor mai sus, adica la euo 5-6. Cum se vede clar ca masinile au ajuns ceva comercial, cine vinde ieftin face legea, e normal ca VAG sa faca ceva ieftin, sa reziste pe piata. Eu personal sint nemumltumit de aceasta decizie si voi fi si mai nemultumit cind voi merge cu motorul de 2 L si 143 Cp care este CR. Cine a avut posibiliatea sa mearga cu acest motor a reusit sa-si dea seama de diferente intre PD-ul de 2 L si 140 Cp si CR-ul de 2 L si 143 Cp. Demaraj liniar specific CR-ului, total nesatisfacator pt cine care este invatat cu PD, dar in schimb mai linistit motorul, nu mai are zgomotul specific de injectie. Cine trece direct de pe o benzinara, va fi foarte multumit, dar cine trece de pe un PD, va fi foarte nemultumit. Deci pretul masinii a facut legea, CR-ul a iesit invingator in lupta cu PD-ul. Editat de MAK, 13 aprilie 2008 - 14:01. |
#33
Publicat: 13 aprilie 2008 - 14:25
maximus, da super tehnologizata laguna are suspensie independenta spate?
si io iti mai zic ceva: cand vrei tu, la viteza/ consum fac muci motorasul de 1,5 care se lauda cu nspe mii de cai. ca daca l-am facut pe magane care e probabil mai usor la laguna ii dau fum.... ups, da a mea nu scoate fum ) pe mine nu ma intereseaza care e mai avansata tehnologic pe mine ma intereseaza care are consumul mai mic si care are se duce mai bine, atat cand vine vorba de motor! Editat de geopsi, 13 aprilie 2008 - 14:27. |
|
#34
Publicat: 13 aprilie 2008 - 14:39
of doamne inca unu care viseaza liniute cu vreun soferl care probabil cauta loc de parcare. cat despre scos fum, lol am vazut o gramada de vag-uri care scoteau fum cand ii dadea blana, nu stiu daca e neaparat un lucru rau. cat despre consum, habar nu am care e mai bun, dar daca stii tu niste date please share eventual demonstrat statistic. cat despre suspensia independenta conteaza si cum e construita, par example Megane rs da dum la multe masini cu pretentii dpdv al stabilitatii desi are suspensie clasica
Editat de romaximusro, 13 aprilie 2008 - 14:41. |
#35
Publicat: 13 aprilie 2008 - 15:03
io iti spun concret, io nu visez liniute, iti spun ca am incercat si cu dci de 1,5 si cu 1,6 16v de la Megane si nu numai in linie dreapta, nu exclud factorul uman(io sa fiu mai bun decat ala) dar meganeul e...... si nu cred ca laguna sa fie altceva....
nu am ce statistici sa iti dau cu skoda despre consum, nici nu ma intereseaza ce spun altii, io spun ca asa cum merg eu(si nu merg deloc subturat) imi ia 7-8 in oras si minimul afara l-am avut de 4,7 cu ac pornit 3 persoane, bucati de drum cu lucrari, depasiri, deci s eputea si mai putin! |
#36
Publicat: 13 aprilie 2008 - 15:09
daca vrei comparatii din astea cu liniute & shit, alea se fac cronometrat in aproximativ aceleasi conditii, de acelasi sofer etc. Cat despre consum si dci-ul e la fel de economic, arunca aici o privire la datele oficiale: http://www.serus.ro/.....ane Sedan.xls si apoi aici: http://reno.ro/Consu...40400-s930.html
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi