Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alitalia
Last Updated: May 02 2017 21:07, Started by
duculeana
, Apr 03 2008 09:08
·
0
#37
Posted 01 November 2008 - 21:36
Alitalia, salvată de la faliment
Deși întreaga presă italiană anunțase că oferta va fi retrasă, din cauza opoziției unora din sindicatele personalului navigant, compania Aerea Italiana, un consorțiu de industriași italieni, a decis să-și mențină oferta de preluare a companiei. "Totul este pregătit în ceea ce privește acțiunea de salvare demarată de compania CAI", a declarat Corrado Passera, președintele executiv al băncii Intesa Sanpaolo. Menținerea pe linia de plutire a companiei Alitalia a fost una dintre platformele politice ale prim ministrului Silvio Berlusconi. http://www.evz.ro/ar...de-la-faliment/ |
#38
Posted 09 November 2008 - 10:59
duculeana, on Nov 1 2008, 21:36, said: Alitalia, salvată de la faliment Deși întreaga presă italiană anunțase că oferta va fi retrasă, din cauza opoziției unora din sindicatele personalului navigant, compania Aerea Italiana, un consorțiu de industriași italieni, a decis să-și mențină oferta de preluare a companiei. "Totul este pregătit în ceea ce privește acțiunea de salvare demarată de compania CAI", a declarat Corrado Passera, președintele executiv al băncii Intesa Sanpaolo. Menținerea pe linia de plutire a companiei Alitalia a fost una dintre platformele politice ale prim ministrului Silvio Berlusconi. http://www.evz.ro/ar...de-la-faliment/ |
#39
Posted 14 November 2008 - 00:48
Imperator, on Nov 9 2008, 09:59, said: Cat timp e Berlusconi la putere, Alitalia nu va inchide portile... E unul dintre cele mai sustinute puncte din programul lui electoral... Eu ce ar fi trebuit sa fac la peste 40 ore intarziere si la un bilet de 1300 marci (600 euro) ? Edited by adb9000, 14 November 2008 - 00:49. |
#40
Posted 12 May 2009 - 16:39
cautam un bilet milano - bucuresti si retur pt 10-14 iunie....si am ramas surprins de diferenta de pret intre un bilet dus-intors si unul doar dus.
cel dus intors este 108 euro .... cel doar dus 228 euro. este normal asa ceva? de e e diferenta asa de mare. stiam ca nu e jumatate din cel dus intors ci mai mult...dar nu ma asteptam sa fie dublu decat cel dus intors. Attached Files |
#41
Posted 12 May 2009 - 17:05
Biletul "one way" este de la București la Milano și costă 228 de euro este pentru 10 iunie, iar cel "dus-întors" este Milano-București-Milano este pentru 10 iunie din Milano și 14 iunie din București.
Ar fi mai multe variante aici: - biletele mai ieftine pentru avioanele din 10 iunie către Milano s-au vândut deja, așa că au rămas cele mai scumpe, în timp ce pentru zborurile din 10 iunie de la Milano, respectiv 14 de la București au mai rămas destule bilete ieftine; - Alitalia vrea să îi țină departe pe români de granițele Italiei, motiv pentru care cere 228 de euro pe biletul "doar dus" ; - bug al site-ului Alitalia (deși mi-e greu să cred) ș.a.m.d. |
#42
Posted 12 May 2009 - 17:14
inside_spy, on May 12 2009, 17:05, said: Biletul "one way" este de la București la Milano și costă 228 de euro este pentru 10 iunie, iar cel "dus-întors" este Milano-București-Milano este pentru 10 iunie din Milano și 14 iunie din București. Ar fi mai multe variante aici: - biletele mai ieftine pentru avioanele din 10 iunie către Milano s-au vândut deja, așa că au rămas cele mai scumpe, în timp ce pentru zborurile din 10 iunie de la Milano, respectiv 14 de la București au mai rămas destule bilete ieftine; - Alitalia vrea să îi țină departe pe români de granițele Italiei, motiv pentru care cere 228 de euro pe biletul "doar dus" ; - bug al site-ului Alitalia (deși mi-e greu să cred) ș.a.m.d. - inc aodata plecarea e din milano....deci ar trebui sa se bucure ca pleaca romanii si sa lase pretul mai mic daca nu s eintorc... am facut si o alta simulare Bucuresti - Milano in 14.06.09 ...pret 180 euro deci daca iau dus-intors platesc 108 euro. daca iau intai dus apoi intors platesc 400 de euro. e f. ciudat Edited by bubalus, 12 May 2009 - 17:16. |
#43
Posted 25 August 2010 - 19:09
a mai zburat cineva cu alitalia de la relansare? au fost cateva incidente anul asta
http://www.aircrasho...c...=news&adv=0 ce se intampla oare cu avionul care a fost lovit de pasare? mai circula? |
#44
Posted 26 August 2010 - 13:55
#45
Posted 26 August 2010 - 15:13
bubalus, on 12th May 2009, 16:39, said: cautam un bilet milano - bucuresti si retur pt 10-14 iunie....si am ramas surprins de diferenta de pret intre un bilet dus-intors si unul doar dus. cel dus intors este 108 euro .... cel doar dus 228 euro. este normal asa ceva? de e e diferenta asa de mare. stiam ca nu e jumatate din cel dus intors ci mai mult...dar nu ma asteptam sa fie dublu decat cel dus intors. Nu numai Alitalia face chestia asta, ci multe companii aeriene de linie. N-as putea sa iti explic de ce... |
#46
Posted 27 August 2010 - 00:32
radulesca, on 26th August 2010, 16:13, said: Nu numai Alitalia face chestia asta, ci multe companii aeriene de linie. N-as putea sa iti explic de ce... Fac asta pentru a te "obliga" să mergi cu ei dus-întors. Asta este o practică întâlnită la toate companiile de linie de mult timp... La o companie lowcost nu vei întâlni acest sistem. luzdeluna, on 25th August 2010, 20:09, said: a mai zburat cineva cu alitalia de la relansare? au fost cateva incidente anul asta http://www.aircrasho...c...=news&adv=0 ce se intampla oare cu avionul care a fost lovit de pasare? mai circula? Zboară fără probleme. |
|
#47
Posted 28 August 2010 - 11:57
Salutare!
Ma tot chinui de vreo 2 zile sa fac o plata pe internet pt a cumpara niste bilete la Alitalia, pt anul viitor, si nu reusesc. Am folosit 2 carduri diferite, Visa Electron, dar nu am putut finaliza tranzactia. Ati mai intampinat probleme de acest fel? AM uitat sa mentionez ca am folosit cardul si la plata de bilete de avion la Iberia si nu am avut probleme... Edited by oliv15, 28 August 2010 - 11:59. |
#48
Posted 28 August 2010 - 20:28
oliv15, on 28th August 2010, 12:57, said: Salutare! Ma tot chinui de vreo 2 zile sa fac o plata pe internet pt a cumpara niste bilete la Alitalia, pt anul viitor, si nu reusesc. Am folosit 2 carduri diferite, Visa Electron, dar nu am putut finaliza tranzactia. Ati mai intampinat probleme de acest fel? AM uitat sa mentionez ca am folosit cardul si la plata de bilete de avion la Iberia si nu am avut probleme... Încearcă un card de la altă Bancă. Ai folosit cumva carduri de la ING? |
#49
Posted 29 August 2010 - 17:46
MrJack, on 28th August 2010, 21:28, said: Încearcă un card de la altă Bancă. Ai folosit cumva carduri de la ING? Nu am carduri decat de la BT. Voi transfera maine banii si pe un alt card, Mastercard, emis tot de BT, si voi face o noua incercare... Am insa o vaga impresie ca problema este a site-ului Alitalia si nu a cardurilor mele. |
#50
Posted 25 October 2011 - 23:31
Sotia mea este la Milano si a mers pentru prima oara cu avionul. Eu nu am fost niciodata si pentru asta vreau sa pun o intrebare. Biletul este dus-intors, la compania Alitalia. La intoarcere, pe 29 Octombrie, face escala la Roma si nu stie cum se procedeaza. Schimba avionul ? Trebuie sa faca iar check in ? Sa-si recupereze bagajul de cala ? Cine stie si a fost pe ruta asta, va rog sa ne ajutati. Intamplator, face cineva aceasta calatorie pe 29.10.2011 ? Multumesc !
Attached FilesEdited by ionut_p71, 25 October 2011 - 23:35. |
#51
Posted 25 October 2011 - 23:54
Da , schimba avionul. Cand ajunge in Roma sa vada poarta de imbarcare pentru zborul AZ 494
|
|
#52
Posted 26 October 2011 - 08:01
#54
Posted 10 March 2012 - 23:18
As vrea sa rezerv niste bilete la un zbor cu escala la Roma cu Alitalia. Pe site scrie ca pe primul segment zborul este in code share operat de Tarom, iar pe al doi-lea segment este operat de Air One. Din cate am inteles, asta inseamna ca voi zbura cu aceste companii. Nelamurirea mea este ce fac la Roma? Va trebui sa fac din nou check-in la Roma si sa imi inregintrez bagajele pentru segmentul 2 sau nu mai trebuie sa fac nimic si se ocupa tot ei de transferul bagajelor. A doua intrebare este, chiar daca nu e locul potrivit, la intoarcere intre cele doua zboruri e o diferenta de 2.30 ore. Credeti ca imi este suficient, sa ajung la poarta de imbarcare?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users