Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Alitalia
Last Updated: May 02 2017 21:07, Started by
duculeana
, Apr 03 2008 09:08
·
0
#1
Posted 03 April 2008 - 09:08
Alitalia este în pragul falimentului, după ce, miercuri seară, Air France KLM și-a retras oferta de preluare, scrie astăzi Financial Times. Compania aeriană ia în calcul declanșarea procedurii de faliment, iar președintele Alitalia, Maurizio Prato, și-a înaintat demisia în urma eșecului negocierilor cu sindicatele pe marginea reducerilor de personal.
Air France-KLM a anunțat că nu mai există condițiile care să asigure cadrul necesar negocierilor. Ministrul de finanțe italian, a confirmat faptul că singura alternativă la preluarea companiei este declanșarea procedurilor de faliment. Air France-KLM a oferit 138 milioane de euro pentru preluarea companiei italiene, cu mult sub estimările de 317 milioane de euro, valoare la care a fost evaluată inițial Alitalia. Preluarea ar putea aduce însă companiei italiene o infuzie de 1 miliard de euro și un plan de restructurare ce își propune reînoirea flotei până în 2010. 2100 de salariați ar urma însă să fie concediați. Sursa Asadar, grija mare cei care aveti de gand sa calatoriti cu aceasta companie, pentru a nu avea "surprize"! |
#2
Posted 08 April 2008 - 16:46
duculeana, on Apr 3 2008, 09:08, said: Alitalia este în pragul falimentului, după ce, miercuri seară, Air France KLM și-a retras oferta de preluare, scrie astăzi Financial Times. Compania aeriană ia în calcul declanșarea procedurii de faliment, iar președintele Alitalia, Maurizio Prato, și-a înaintat demisia în urma eșecului negocierilor cu sindicatele pe marginea reducerilor de personal. Air France-KLM a anunțat că nu mai există condițiile care să asigure cadrul necesar negocierilor. Ministrul de finanțe italian, a confirmat faptul că singura alternativă la preluarea companiei este declanșarea procedurilor de faliment. Air France-KLM a oferit 138 milioane de euro pentru preluarea companiei italiene, cu mult sub estimările de 317 milioane de euro, valoare la care a fost evaluată inițial Alitalia. Preluarea ar putea aduce însă companiei italiene o infuzie de 1 miliard de euro și un plan de restructurare ce își propune reînoirea flotei până în 2010. 2100 de salariați ar urma însă să fie concediați. Sursa Asadar, grija mare cei care aveti de gand sa calatoriti cu aceasta companie, pentru a nu avea "surprize"! |
#3
Posted 16 September 2008 - 22:21
Desi in toate ocaziile in care am zburat cu ei au aparut ceva probleme, se pare ca de aceasta data situatia e mai serioasa. Puteti gasi suficiente link-uri, de exemplu: http://news.bbc.co.u...ope/7614336.stm
Nu e transport nici neaparat ieftin, nici neaparat bun, am zis insa sa trag un semnal de alarma. Take care! |
#4
Posted 18 September 2008 - 18:17
In ciuda faptului ca falimentul lor se tot zvoneste de nu stiu cati ani si de fapt,zborurile au fost efectuate,nu prea iti vine sa te arunci la cumparat bilete.
Partea aiurea e ca au preturi foarte bunepe unele rute si eu chiar azi am gasit un pret excelent pe ruta Bucuresti-Roma-Florenta-Roma-Bucuresti,la doar 211 euro,dus-intors,cu toate taxele incluse. As avea nevoie sa plec pe 15 oct si sa revin pe 10 decembrie,insa nu stiu ce sa fac.Sa iau de la ei sau ba?Daca le cumpar si Alitalia falimenteaza,va fi acest zbor efectuat de alta companie din Sky Team sau pur si simplu trebuie sa iti cumperi alte bilete? La alte companii preturile is de la 400 euro in sus. Am luat in considerare si bilete separate Bucuresti-Roma cu Tarom si Roma-Florenta cu Alitalia,insa se pare ca pretul pentru acest zbor intern,achizitionat separat,e de la 240 euro in sus,ceea ce e foarte bizar. Ciudata si confuza situatia,pe bune. |
#5
Posted 18 September 2008 - 18:22
Birkin, on Sep 18 2008, 19:17, said: In ciuda faptului ca falimentul lor se tot zvoneste de nu stiu cati ani si de fapt,zborurile au fost efectuate,nu prea iti vine sa te arunci la cumparat bilete. Partea aiurea e ca au preturi foarte bunepe unele rute si eu chiar azi am gasit un pret excelent pe ruta Bucuresti-Roma-Florenta-Roma-Bucuresti,la doar 211 euro,dus-intors,cu toate taxele incluse. As avea nevoie sa plec pe 15 oct si sa revin pe 10 decembrie,insa nu stiu ce sa fac.Sa iau de la ei sau ba?Daca le cumpar si Alitalia falimenteaza,va fi acest zbor efectuat de alta companie din Sky Team sau pur si simplu trebuie sa iti cumperi alte bilete? La alte companii preturile is de la 400 euro in sus. Am luat in considerare si bilete separate Bucuresti-Roma cu Tarom si Roma-Florenta cu Alitalia,insa se pare ca pretul pentru acest zbor intern,achizitionat separat,e de la 240 euro in sus,ceea ce e foarte bizar. Ciudata si confuza situatia,pe bune. Sunt vestiti pentru intarzieri si bagaje pierdute. Probabil ar fi in primii 3 daca ar exista un top al celor mai haotice linii europene. |
#6
Posted 19 September 2008 - 12:24
Sindicaliștii Alitalia refuză planul de restructurare al investitorilor
Alitalia a ratat ultima șansă apropiindu-se vertiginos de faliment! Investitorii, un grup de oameni de afaceri italieni, care garantau relansarea companiei aeriene, sunt pe cale să-și retragă oferta, a anunțat presa italiană. Foto (1) Investitorii au declarat recent că își retrag sprijinul dacă sindicaliștii refuză planul lor de restructurare. Cele nouă sindicate din Alitalia au refuzat planul de restructurare al investitorilor în fruntea cărora se află președintele celebrului constructor de scutere Piaggio, pentru că restructurarea înseamnă dispariția a 3.000 de locuri de muncă. Alitalia, aflată în grave dificultăți financiare, supraviețuiește grație subvențiilor de la stat. Posibila dispariție a unui simbol al Italiei zilelor noastre l-a făcut chiar și pe papa Benedict al XVI-lea să-i mărturisească, zilele trecute, administratorului companiei că se roagă pentru salvarea Alitalia. În toate deplasările externe, suveranul pontif folosește serviciile acestei companii. Sursa Uite ca pana la urma nu s-a putut evita falimentul! Voi ati calatorit cu aceasta companie? Cum vi s-au parut serviciile? |
#7
Posted 19 September 2008 - 12:28
n-am calatorit cu ei, dar imi place sigla! si cum suna: ALITALIA....
|
#8
Posted 19 September 2008 - 12:33
Mai bie ca nu ai calatorit cu ei. Servicii proaste. Tarom sunt lux fata de ei.
Si se mai intreaba de ce ... |
#9
Posted 19 September 2008 - 12:56
Mai, daca Papa calatoreste cu ei, ma gandesc ca nu sunt chiar asa varza totusi! Papa nu calatoreste asa cu orice companie, fara sa se asigure inainte de gradul de securitate, servire etc.
|
#10
Posted 19 September 2008 - 13:00
Mama ce tare e logica ta. Adica crezi ca Papaei i se furnizeaza aceleasi servicii ca si muritorului de rand ?
Se vede ca nu ai avut de-a face cu ei. |
|
#11
Posted 19 September 2008 - 13:04
1. Ali numai la transport ieftin (si bun) nu se incadra.
2. Las' sa dea faliment daca prefera asta in loc sa fie salvati cu costul unor locuri de munca. In prag de criza mondiala ei se asteapta sa fie un Parmalat 2. |
#12
Posted 19 September 2008 - 14:42
duculeana, on Sep 19 2008, 13:56, said: Mai, daca Papa calatoreste cu ei, ma gandesc ca nu sunt chiar asa varza totusi! Papa nu calatoreste asa cu orice companie, fara sa se asigure inainte de gradul de securitate, servire etc. Papa călătorește cu ei vrând nevrând. Poate preferă British Airways Papa dar statul îi "decontează" cursele First Class cu AlItalia și din respect/mândrie/obligație că-i companie aeriană italiană trebuie să zboare cu Alitalia |
#13
Posted 19 September 2008 - 15:29
Mda,stiu..ceea ce nu e foarte incurajator,in ciuda pretului imbatabil. Mai am cateva zile de gandire,sper sa gasesc ceva cat de cat ok,intre timp.
|
#14
Posted 19 September 2008 - 17:22
Cipsu, on Sep 18 2008, 19:22, said: Sunt vestiti pentru intarzieri si bagaje pierdute. Probabil ar fi in primii 3 daca ar exista un top al celor mai haotice linii europene. Mie mi-au pierdut bagajul de vreo 3 ori, ultima data am asteptat 21 de zile. Nu si-au cerut nici macar scuze pt intarziere. Si era vina lor, zborul era ALITALIA, de la Milano la Buc. Nici o compensatie, nimic! C aauzi motiv, eram in aeroprtul e destinatie si nu aveam nevoie de ce era in bagaj. E o veste buna ca dau faliment. Asa merita. Cea mai proasta mancare posibila e pe ALITALIA. Bine, scuze, nu e mancare, e de regula un biscuite expirat sau un fel e de senvis -si ala expirat uneori-cu branza,..Si-ti da si un pahar de cola sau fanta. Sunt dusi la vale rau la momentul asta. Las ca nici cu TAROM nu mi-e rusine dar cel putin am mai multa incredere in TAROM decat in Alitalia. |
#15
Posted 19 September 2008 - 17:29
Mda, acum 1 minut au anuntat pe Realitatea ca investitorii isi retrag sprijinul iar planul de restructurare este abandonat.
Cu alte cuvinte, Ciao bella |
|
#16
Posted 24 September 2008 - 09:26
Guvernul le-a dat un imprumut de vreo 200 milioane euro, zilnic au pierderi de 2 milioane si sindicalistii nu sunt de acord cu reducerile de personal. Pai sa le spunem RIP.
|
#17
Posted 24 September 2008 - 11:17
#18
Posted 24 September 2008 - 13:12
Mai, totusi sunt una din cele mai mari companii aeriene din Italia (daca nu chiar cea mai mare)! La ei acum e ca si cand s-ar desfiinta la noi Tarom-ul. Va imaginati ce inseamna asta? Un dezastru, fiindca o sa ramana numai cu companii proaste, cu servicii low-cost! Si asta intr-o tara cu o populatie tripla cat a noastra. de ~60 milioane de oameni.
Si vorbim totusi de o companie veche de peste 60 de ani, infiintata dupa al doilea razboi mondial! Edited by duculeana, 24 September 2008 - 13:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users