Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
F1 - Australia
Last Updated: Apr 01 2009 23:36, Started by
Zamo
, Mar 15 2008 12:42
·
0
#19
Posted 16 March 2008 - 12:10
kill_them_all1000, on Mar 16 2008, 11:57, said: Raikonen nu intrase la boxe, Hamilton da, iar Kubica plecase cu mai putina benzina ca Hamilton. Oricum, cred ca o sa vedem multe curse in care se fac strategii cu o singura intrare, avand in vedere ca pneurile de anul asta sunt considerate a fi mult mai durabile decat cele de anul trecut (pneurile soft ale lui kimi aratau foarte bine azi, desi le "purtase" juma de GP si era foarte cald). |
#20
Posted 16 March 2008 - 12:22
Cauciucuri mai durabile dar fara control al tractiunii asistat electronic.
Ambele iesiri ale lui Hamilton au fost cauzate de acest lucru (dupa parerea mea). |
#21
Posted 16 March 2008 - 12:31
kill_them_all1000, on Mar 16 2008, 12:22, said: Cauciucuri mai durabile dar fara control al tractiunii asistat electronic. Ambele iesiri ale lui Hamilton au fost cauzate de acest lucru (dupa parerea mea). Oricum, clar de exemplu Massa nu s-ar mai fi invartit cu masina in primul tur daca avea traction control pe masina, acolo s-a vazut cel mai bine modificarea. La Kimi, ambele iesiri au fost din "prostia" lui: prima oara a prins cu rotile din stanga iarba si s-a dus aderenta, iar a doua oara a franat mult prea tarziu. |
#22
Posted 16 March 2008 - 12:37
Kimi evident. Scuze!
Daca avea controlul tractiunii pornit masina nu pierdea aderenta pentru ca un computer ar fi ajustat imediat rotatia rotilor (cred ca a doua iesire a lu' Raikkonen a fost cauzata de iarba si prima de franare tarzie). |
#23
Posted 16 March 2008 - 12:46
kill_them_all1000, on Mar 16 2008, 12:37, said: Daca avea controlul tractiunii pornit masina nu pierdea aderenta pentru ca un computer ar fi ajustat imediat rotatia rotilor (cred ca a doua iesire a lu' Raikkonen a fost cauzata de iarba si prima de franare tarzie). |
#24
Posted 16 March 2008 - 13:01
Pai ii mai lipsea ceva: frana de motor electronica. Si asta a fost interzisa anul asta.
|
#25
Posted 16 March 2008 - 13:10
dsdev, on Mar 16 2008, 10:30, said: In fiecare sezon, miki are cateva idei fixe pe care le tot repeta la fiecare cursa (ba ca shumi e favorizat, ba ca alonso e genial ca i-a dat lui un suc odata, ba ca nu mai stiu ce)... anu' asta vad ca a inceput in forta 2 aberatii pe care le tot repeta: McLaren e favorizata din cauza ca unitatea SECU e produsa de ei, iar Jean Todt a fost dat la o parte de la Ferrari... Cum poti sa aberezi atat de mult, cand te mai duci si la curse si ai teoretic acces la informatii corecte? Pai el se duce la curse, dar nu sta sa culeaga informatii, se duce si cerseste de la piloti cate un suc, cate o cina... Anul asta cred ca va fi o lupta intre el si Kimi, ca nu stiu daca mititelul ala de Alonso va avea cu ce. Sunt curios ce figura va face si Bourdais. Apropo, asta nu e ala de se daduse jos in Indy car sa se bata cu unul care ii luase fata acum vreo 2 ani sau anul trecut? |
#26
Posted 16 March 2008 - 14:06
Crezy ca exista pilot in Campionatele Americane care sa nu se fi batut cu cineva?
|
#27
Posted 16 March 2008 - 14:14
#28
Posted 16 March 2008 - 14:47
Barrichello a fost descalificat pentru ca iesit de la PIT pe culoarea rosie a semaforului.
Noul clasament: 01 Lewis Hamilton 10 02 Nick Heidfeld 8 03 Nico Rosberg 6 04 Fernando Alonso 5 05 Heikki Kovalainen 4 06 Kazuki Nakajima 3 07 Sebastien Bourdais 2 08 Kimi Räikkönen 1 |
|
#29
Posted 16 March 2008 - 14:55
#30
Posted 16 March 2008 - 15:14
#31
Posted 16 March 2008 - 15:15
are cineva inregistrarea ? macar un torrent din .ro pt. ca externu-mi merge ca dracu .
http://thepiratebay......]_DaRmEtH.avi |
#32
Posted 16 March 2008 - 22:43
#33
Posted 17 March 2008 - 11:02
La piloti centrimetrii conteaza mai putin kg sunt esentiale la piloti sensibili egali in inaltime, bine Gerhard Berger care era inalt nu cred ca avea 50 de kg, idem Wurtz si Webber. Nigel Mansell era mai scund dar durduliu.
Duculeana unde vezi tu circuit de mare viteza la 270 km/h. Sa inteleg ca vechiul Hockenheim unde s-au atins 360km/h e pista de incercat avioane. E un circuit mediu, destul de tehnic care pune probleme si din cauza ca se alearga 1 sapt pe sezon. Miki si Victor nu s-au prins ca in Europa sunt mai des folosite circuitele pentru teste si mai toti pilotii le cunosc si setarile sunt default, este adevarat ca dupa 3-4 curse si echipele definitiveaza monoposturile. Cursa a fost ok, pacat de Ferrari, dar asa e in fotbal . Destul de echilibrata pe alocuri un lucru bun nu vrem sa vedem 2-3 piloti care se bat pentru titluri. Zamolxel mi se pare ciudata ideea de a face topic pentru fiecare cursa din moment ce era unul deja deschis pentru sezon? In fine asta conteaza mai putin. |
|
#34
Posted 18 March 2008 - 18:48
Mi-a placut faza cu Alonso dupa ce a trecut de Kovalainen. Dupa ce Kovalainen l-a depasit inaintea ultimului tur, la intrarea pe ultima linie dreapta, Alonso a vazut cum cei de la McLaren au ridicat pumnul in smen de victorie. Imediat, Kovalainen a dat cu pumnul in volan si a activat limitatorul de viteza si Alonso a trecut de el. In momentul trecerii, le-a facut semn cu pumnul celor de la McLaren
Edited by Ion_de_la_Raion, 18 March 2008 - 18:50. |
#35
Posted 18 March 2008 - 20:01
Pana la urma nu are nimeni inregistrarea cursei?
A fost criminala faza cu limitatorul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users