Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

F1 - Australia

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postkill_them_all1000, on Mar 16 2008, 11:57, said:

Raikonen nu intrase la boxe, Hamilton da, iar Kubica plecase cu mai putina benzina ca Hamilton.
Da, McLaren a mers pe o strategie cu 2 intrari la boxe ptr ambii piloti, pe cand Ferrari a mers pe o singura intrare ptr fiecare pilot (si amandoi au pornit cu pneurile soft). Deci din acel moment (la jumatatea cursei) fiecare mai avea cate o intrare programata, cu diferenta mica de timp intre Hamilton si Kimi dupa iesirea safety car-ului, cu avantaj pentru McLaren ptr ca urmau sa schimbe dupa a doua intrare cu pneuri soft, teoretic mai aderente, iar Ferrari erau obligati sa treaca pe cele medium. Probabil daca Kimi nu gresea si trecea de Kovalainen, am fi avut parte de cateva tururi interesante cu o lupta intre Kimi si Hamilton  :rolleyes: . Dupa cursa Kimi a recunoscut ca a fost mult prea optimist in incercarea aia de depasire care s-a terminat in decor...

Oricum, cred ca o sa vedem multe curse in care se fac strategii cu o singura intrare, avand in vedere ca pneurile de anul asta sunt considerate a fi mult mai durabile decat cele de anul trecut (pneurile soft ale lui kimi aratau foarte bine azi, desi le "purtase" juma de GP si era foarte cald).

#20
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Cauciucuri mai durabile dar fara control al tractiunii asistat electronic.
Ambele iesiri ale lui Hamilton au fost cauzate de acest lucru (dupa parerea mea).

#21
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postkill_them_all1000, on Mar 16 2008, 12:22, said:

Cauciucuri mai durabile dar fara control al tractiunii asistat electronic.
Ambele iesiri ale lui Hamilton au fost cauzate de acest lucru (dupa parerea mea).
Hamilton sau Kimi?

Oricum, clar de exemplu Massa nu s-ar mai fi invartit cu masina in primul tur daca avea traction control pe masina, acolo s-a vazut cel mai bine modificarea. La Kimi, ambele iesiri au fost din "prostia" lui: prima oara a prins cu rotile din stanga iarba si s-a dus aderenta, iar a doua oara a franat mult prea tarziu.

#22
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Kimi evident. Scuze!

Daca avea controlul tractiunii pornit masina nu pierdea aderenta pentru ca un computer ar fi ajustat imediat rotatia rotilor (cred ca a doua iesire a lu' Raikkonen a fost cauzata de iarba si prima de franare tarzie).

#23
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postkill_them_all1000, on Mar 16 2008, 12:37, said:

Daca avea controlul tractiunii pornit masina nu pierdea aderenta pentru ca un computer ar fi ajustat imediat rotatia rotilor (cred ca a doua iesire a lu' Raikkonen a fost cauzata de iarba si prima de franare tarzie).
Da, poate cand a iesit pe iarba avea ce sa corecteze, da' la franare nu prea vad cum putea sa il salveze, avea viteza prea mare... a fost fraier, era si imediat dupa iesirea safety-carului, cauciucurile nu erau probabil inca la temperatura / aderenta optima... s-a grabit degeaba  :console:

#24
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Pai ii mai lipsea ceva: frana de motor electronica. Si asta a fost interzisa anul asta.

#25
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

View Postdsdev, on Mar 16 2008, 10:30, said:

In fiecare sezon, miki are cateva idei fixe pe care le tot repeta la fiecare cursa (ba ca shumi e favorizat, ba ca alonso e genial ca i-a dat lui un suc odata, ba ca nu mai stiu ce)... anu' asta vad ca a inceput in forta 2 aberatii pe care le tot repeta: McLaren e favorizata din cauza ca unitatea SECU e produsa de ei, iar Jean Todt a fost dat la o parte de la Ferrari... Cum poti sa aberezi atat de mult, cand te mai duci si la curse si ai teoretic acces la informatii corecte?
Pai el se duce la curse, dar nu sta sa culeaga informatii, se duce si cerseste de la piloti cate un suc, cate o cina...
Frumos GP-ul asta, mi-a adus aminte de cel de la Monaco in care au terminat doar 4 masini cursa. Bine ca a castigat Lewis cursa, sper sa o tina tot asa si sa castige si titlul, ca il merita si anul trecut.
Anul asta cred ca va fi o lupta intre el si Kimi, ca nu stiu daca mititelul ala de Alonso va avea cu ce. Sunt curios ce figura va face si Bourdais. Apropo, asta nu e ala de se daduse jos in Indy car sa se bata cu unul care ii luase fata acum vreo 2 ani sau anul trecut?

#26
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
Crezy ca exista pilot in Campionatele Americane care sa nu se fi batut cu cineva?

#27
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View PostGoofy, on Mar 16 2008, 13:10, said:

Anul asta cred ca va fi o lupta intre el si Kimi, ca nu stiu daca mititelul ala de Alonso va avea cu ce.
"For the record", Alonso are 1,71m, Hamilton 1,74 si Kimi 1,75... io stiu ca uneori 3-4cm pot conta, da' nici chiar asa  :D

#28
Vladxus

Vladxus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 18.05.2002
Barrichello a fost descalificat pentru ca iesit de la PIT pe culoarea rosie a semaforului.
Noul clasament:

01   Lewis Hamilton   10
02 Nick Heidfeld           8
03 Nico Rosberg          6
04 Fernando Alonso        5
05 Heikki Kovalainen      4
06 Kazuki Nakajima        3
07 Sebastien Bourdais     2
08 Kimi Räikkönen          1

#29
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

View Postdsdev, on Mar 16 2008, 14:14, said:

"For the record", Alonso are 1,71m, Hamilton 1,74 si Kimi 1,75... io stiu ca uneori 3-4cm pot conta, da' nici chiar asa  :D
Acu depinde... daca e vorba de diametru.... conteaza 3-4 cm... :rolleyes:

#30
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View PostGoofy, on Mar 16 2008, 14:55, said:

Acu depinde... daca e vorba de diametru.... conteaza 3-4 cm... :rolleyes:
Corect... Pai atunci stii ceva ce nu stim noi, de zici ca e mititel alonso?  :P

#31
eneyonut

eneyonut

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 158
  • Înscris: 14.01.2008
are cineva inregistrarea ? macar un torrent din .ro pt. ca externu-mi merge ca dracu :(.

http://thepiratebay......]_DaRmEtH.avi

#32
Zamo

Zamo

    Eu sunt dintre aceia de care mamele voastre au spus sa va feriti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 09.01.2006

View PostVladxus, on Mar 16 2008, 14:47, said:

Barrichello a fost descalificat pentru ca iesit de la PIT pe culoarea rosie a semaforului.
...

Pe site-ul oficial F1 nu apare modificarea

LE/ Ba sunt io dobitoc. Apare.

Edited by Zamolxel, 16 March 2008 - 22:44.


#33
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
La piloti centrimetrii conteaza mai putin kg sunt esentiale la piloti sensibili egali in inaltime, bine Gerhard Berger care era inalt nu cred ca avea 50 de kg, idem Wurtz si Webber. Nigel Mansell era mai scund dar durduliu.

Duculeana unde vezi tu circuit de mare viteza la 270 km/h. Sa inteleg ca vechiul Hockenheim unde s-au atins 360km/h e pista de incercat avioane. E un circuit mediu, destul de tehnic care pune probleme si din cauza ca se alearga 1 sapt pe sezon. Miki si Victor nu s-au prins ca in Europa sunt mai des folosite circuitele pentru teste si mai toti pilotii le cunosc si setarile sunt default, este adevarat ca dupa 3-4 curse si echipele definitiveaza monoposturile.

Cursa a fost ok, pacat de Ferrari, dar asa e in fotbal <_< . Destul de echilibrata pe alocuri un lucru bun nu vrem sa vedem 2-3 piloti care se bat pentru titluri.

Zamolxel mi se pare ciudata ideea de a face topic pentru fiecare cursa din moment ce era unul deja deschis pentru sezon? In fine asta conteaza mai putin.

#34
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Mi-a placut faza cu Alonso dupa ce a trecut de Kovalainen. Dupa ce Kovalainen l-a depasit inaintea ultimului tur, la intrarea pe ultima linie dreapta, Alonso a vazut cum cei de la McLaren au ridicat pumnul in smen de victorie. Imediat, Kovalainen a dat cu pumnul in volan si a activat limitatorul de viteza si Alonso a trecut de el. In momentul trecerii, le-a facut semn cu pumnul celor de la McLaren  :thumbup:

Edited by Ion_de_la_Raion, 18 March 2008 - 18:50.


#35
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
Pana la urma nu are nimeni inregistrarea cursei?
A fost criminala faza cu limitatorul  :ciocan:

#36
kill_them_all1000

kill_them_all1000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,061
  • Înscris: 14.07.2005
O gasesti pe site-urile de torrente.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate