Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Viteza reala (GPS) VS viteza afisata

- - - - -
  • Please log in to reply
296 replies to this topic

#37
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Probabil (doar) ca pe o distanta scurta (gen 200 km) sa poti scoate media de aprox. 180/h...oricum mi se pare sf, dar nu e imposibil in conditiile ideale in care ai autostrada e libera ca pasarea cerului si masina poate duce un 190-200...se poate, ca doar nu sughita motorul ala la ~ 4000 rot/min pe dist. asta!  Mai rau ii faci cand oscilezi intre 2500-3500...

Cand am fost in Olanda in 1600 km mi-a iesit o medie de 100. Olandezii s-au mirat f tare cum de am putut scoate o asa medie buna la asemenea distanta si cred ca s-au mirat pe buna dreptate. La distanta asta e destul de greu sa scoti o medie buna.

Deci conteaza foarte foarte mult distanta pe care scoti media (conditiile de drum esential sa fie ideale).

Edited by Octavian___28, 12 March 2008 - 15:12.


#38
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View PostOctavian___28, on Mar 12 2008, 15:10, said:

(conditiile de drum esential sa fie ideale).
Corect. Iar in cazul meu ce mi-as fi putut dori mai mult ? era 8 dim, cred ca am vazut decat 2 masini pe toata distanta dar care mergeau pe prima banda, autostrada cu 3 benzi pe sens , nici nu imi puneam problema de gropi , nu erau curbe , vizibilitate super buna ca nu erau nori plus dasta am incercat sa fluctuez cat mai putin viteza pentru ca ma gandeam si la consum , iar cand am ajuns se simtea un foarte usor miros de cauciuc ars de la roti (m-am mirat da cica ar fi normal).

#39
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Din cate am inteles, treaba asta s-a intamplat in Grecia. Cine a fost stie ce autostrazi au si grecii  :rolleyes:
Daca ai masina buna poti lejer ca sa spun asa sa mergi 200-220 constant (si esti depasit in mare parte de motociclisti...).

#40
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

View PostSILE802002, on Mar 12 2008, 13:46, said:

cu scuzele de rigoare pentru corectie, ajunge la peste 200 prietene.
eu sunt posesorul unui g4 de 101 caluti si pe autostrada in germania 210km/h/ si inca mai avea pedala. e adevarat ca doar un sprint sau sa vad cam cat duce si a dus. nu am mai continuat pt ca nu mi s-a mai parut necesar. in romania din cauza carburantului 195km (nu pe autostrada ci pe europeana intre focsani si bucuresti) pe ceas, pe gps mai putin cu vreo 5 km in ambele cazuri. asadar se poate. nu am reusit sa ajung inca la 200 in tara. deci se poate.

Scazi 15-18km/h (chiar 20) si aia e viteza reala.Incearca cu gps-ul si o sa vezi ca asa e.Nu spune nimanui ca numai 5km/h ai abatere la 210/h ca nu crede nimeni.Eu de exemplu am 198km/h in talon (am gasit specificatii in multe locuri, inclusiv wikipedia de 200).Ei bine am facut 203-204km/h pe gps in timp ce cadranul era complet (220), afara, cu benzina buna, cu tot ce vrei, si cred ca pot aprecia ca acul forta putin dincolo (cale de 3-4km/h sa zicem).Deci abaterea a fost de 20km/h si cine baga mana in foc ca si gps-ul e perfect?Crezi ca mie nu mi-ar placea sa stiu ca pot prinde atata cat arata ceasul?Ma rog, daca aveai doar 5km/h abatere in zona vitezei maxime, ori s-a fraierit constructorul si ti-a dat o masina mai puternica fara sa stie, ori incalca practic niste standarde de abatere a cadranelor (care se pun din motive de securitate, nu ca nu le-ar putea face precise), ori ambele.Cum spuneam admit ca producatorul cand testeaza masina sta doar vreo 20s in zona vitezei maxime (probabil, nu stiu sigur) si considera ca gata, acolo e limita (si intr-adevar cam este).E, tu daca pe o autostrada ca in palma o tii acolo in turele alea minute, poate mai storci ceva, cativa km...deh, poate prin coincidenta mai bate si vantul din spate, dai si de o mica coborare...
Inca o chestie...in timp ce pe fiecare din treptele 1-4 pot urca la 7000rpm, unde nu e redline ci doar un mic bolt de plastic (am vazut parca un turometru complet, nu mai stiu unde si incepea la 7500 redul), pe tr a 5-a nu urca mai sus de ~ 6200-6300 rpm nicicum.S-ar putea sa ma insel dar nu cred ca e vorba de vreo protectie soft, ci pur si simplu masina nu poate inainta mai tare la viteza aia, nu mai poate invinge rezistenta aerului si nici nu se poate tura mai tare.Ii mai lipsesc cai putere ca sa poata urca la 7000 si pe tr a 5-a.
Ce vreau sa spun e ca o masina de 210-215km/h (reali) este o masina de 140-150cp, nicidecum mai jos, una de 230km/h este una care are de la 180cp in sus (180 fiind minimum minimorum) si asa mai departe.

Edited by gege, 12 March 2008 - 18:03.


#41
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Ce masina ai Gege?

#42
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
focus 1, benzinar (zetec) 1.8 115cp.E destul de ok, performante decente raportate la motorizare.

#43
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Mmmm, Focus, place la mine  ;)   (m-am carat mult cu 1.6 sedan)
Intrebam doar (fara sa mai comentez, imi place ca esti sincer sau realist, cum vrei) ca vroiam sa spulber un mit ref. la cat arata gpsu' si cat arata pe bord...ca nu numai in cazul stim noi carei masini arata o eroare de ~+10 km. Doar atat.

Edited by Octavian___28, 12 March 2008 - 18:17.


#44
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004

View PostOctavian___28, on Mar 11 2008, 21:34, said:

Cat timp ai reusit tu sa mergi pe autostrada cu 200???
Am condus (nu m-am carat cativa km) multe masini si am vazut multe tari, dar nu esti suficient de amabil si bine crescut ca sa-ti dau detalii.

Referirea la Megane nu avea legatura cu postul tau, dar banuiesc ca nu si-a dat seama cerebelu' tau. Mai da-ti cu capu' de zid de cateva ori, poate se mai regenereaza ceva neuroni...legaturi sinapse alea alea  :rolleyes:

Ce-i drept stateam in dreapta  ^_^ deci nu am condus eu. Distanta a fost de la Budapesta pana la Wiena. In 90% din timp a fost atata, se mai intampla sa fie nevoie de incetiniri.

Nici ce am scris eu nu avea legatura cu postul tau. Sa inteleg ca imi recomanzi din proprie experienta?  :lol: Aparent nu e o metoda buna.  :lol:

#45
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Hai bre, uita-te mai in spate si vezi ca la mine ai facut reply.
Mai dau si eu cu capu' in zid..  :D
Budapesta- Viena=0 multe restrictii...treci de Austria si da-i ''in freza'' in Germania si mai vorbim...si tu la volan daca se poate.

#46
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postgege, on Mar 12 2008, 18:01, said:

Scazi 15-18km/h (chiar 20) si aia e viteza reala.Incearca cu gps-ul si o sa vezi ca asa e.Nu spune nimanui ca numai 5km/h ai abatere la 210/h ca nu crede nimeni.Eu de exemplu am 198km/h in talon (am gasit specificatii in multe locuri, inclusiv wikipedia de 200).Ei bine am facut 203-204km/h pe gps in timp ce cadranul era complet (220), afara, cu benzina buna, cu tot ce vrei, si cred ca pot aprecia ca acul forta putin dincolo (cale de 3-4km/h sa zicem).Deci abaterea a fost de 20km/h si cine baga mana in foc ca si gps-ul e perfect?Crezi ca mie nu mi-ar placea sa stiu ca pot prinde atata cat arata ceasul?Ma rog, daca aveai doar 5km/h abatere in zona vitezei maxime, ori s-a fraierit constructorul si ti-a dat o masina mai puternica fara sa stie, ori incalca practic niste standarde de abatere a cadranelor (care se pun din motive de securitate, nu ca nu le-ar putea face precise), ori ambele.Cum spuneam admit ca producatorul cand testeaza masina sta doar vreo 20s in zona vitezei maxime (probabil, nu stiu sigur) si considera ca gata, acolo e limita (si intr-adevar cam este).E, tu daca pe o autostrada ca in palma o tii acolo in turele alea minute, poate mai storci ceva, cativa km...deh, poate prin coincidenta mai bate si vantul din spate, dai si de o mica coborare...
Inca o chestie...in timp ce pe fiecare din treptele 1-4 pot urca la 7000rpm, unde nu e redline ci doar un mic bolt de plastic (am vazut parca un turometru complet, nu mai stiu unde si incepea la 7500 redul), pe tr a 5-a nu urca mai sus de ~ 6200-6300 rpm nicicum.S-ar putea sa ma insel dar nu cred ca e vorba de vreo protectie soft, ci pur si simplu masina nu poate inainta mai tare la viteza aia, nu mai poate invinge rezistenta aerului si nici nu se poate tura mai tare.Ii mai lipsesc cai putere ca sa poata urca la 7000 si pe tr a 5-a.
Ce vreau sa spun e ca o masina de 210-215km/h (reali) este o masina de 140-150cp, nicidecum mai jos, una de 230km/h este una care are de la 180cp in sus (180 fiind minimum minimorum) si asa mai departe.

si gps-ul are o reoare ff mica

#47
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
GPSu' are o eroare f mica +/- 1 km (si un pic de intarziere). In rest, e o scula destul de precisa, incomparabil mai precisa decat tahometru. Poti sa-l iei in brate si sa alergi cu el si-ti arata viteza.  :D

#48
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008
pentru toti cei care nu cred ca un golf de 101 cp nu ajunge la 200 si putin peste, dupa ceas, nu stie ce vorbeste. sunt dispus sa fac pariu, pentru cei pregatiti sa-l tina, in urmatoarele conditii: duceti masina pe platforma pana acolo, punem carburant de acolo, si platiti eventualele amenzi. ce ziceti?!
si inca odata spun nu mers constant, ci doar un sprint.
ca idee generala la 210 pe ceas, erau vreo 4300-4500 rot
diferenta intre ceas si gps este cu atat mai mare cu cat creste viteza (140ceas, 137 gps)
altceva mai tare:
golf V, 90 cp, pe autostrada in turcia, cu 5 galigani de 90 kg fiecare+bagaje - aproape de 190 km. dovada palpabila pe camera de luat vederi. asa ca nu mai vorbiti aiurea daca conduceti doar "ligheane".

Edited by SILE802002, 13 March 2008 - 16:07.


#49
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
tu te faci ca nu intelegi SILE.Nu a zis nimeni ca pe ceas nu poate sa urce la un 200-205, ideea era doar ca scazi pina la 20km/h ca sa ajungi la viteza reala.Iar la 140 pe ceas diferenta NU este de doar 3km pe ora decat eventual daca ai roti mai mari decat cele trecute in talon.La 140 pe ceas ai cam 132 pe gps.Nici la 100 pe ceas nu e diferenta doar de 3km/h.Iar abaterea de la viteza maxima nu e chiar direct proportionala cu viteza maxima de care e capabila masina (de exemplu la un BMW...care o fi...care e capabil de 240/h real, pe ceas va fi 260-265...deci tot undeva pina in 25km/h, nu vreo 40.O masina capabila de 190 real va arata vreo 210-212 pe ceas.Deci tu cand ai vazut 200 pe ceas erau 180-182 real, daca ai vazut 210 erau cam 190.Daca crezi ca erau peste 200 te amagesti degeaba.De ce crezi ca le trebuie la Ford un 2litri si 145cp pentru 210km/h viteza maxima constructiva (206 are in specificatii hatchback-ul si 210 sedanul), ok, sa zicem ca mai conteza si cat vrea sa faca constructorul cutia de lunga, dar totusi...., unui C5 138cp (luam si un exemplu diesel) pentru 205km/h (din nou cu eventuala mentiune din paranteza) si numai golfului ii ajung 101cp sa treaca de 200km/h.Am scris clar ca si eu fac 220 pe ceas, dar nu e nici pe departe realitatea.Am vazut si pe Octavia 2 de 105cp TDI aceleasi abateri (la ~ 190 pe ceas avea 178-180 pe gps, la 200 pe ceas erau deja diferente de 15km), am vazut la Passat de 115cp, la Audi acelasi ordin de diferente.Tu te astepti ca la 210 pe ceas sa ai maxim 10km....
Astea sunt copilarii, de genul celor care spun ca "aveam 210/h si mai aveam destula pedala" , iar masina are in talon in jur de 190.Una este sa spui de exemplu ca ai 200 in specificatii si ai mers poate cu 203-205 si alta e sa ai 195 in talon, sa spui ca mergeai cu 205-210 si masina "mai putea".Si cum spunea Mak, nu cred ca te poti duce cu vreo masina stock pe redline in treapta maxima de viteza.

Edited by gege, 13 March 2008 - 16:35.


#50
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 13 2008, 16:25, said:

Perfect de acord cu tot ce ai spus ; o singura chestie si anume ca nu e sigura abaterea (nu e standard) .. e diferita de la marca la marca, mai conteaza si cat de umflate sunt rotile , obligatoriu trebuiesc dimensiunile trecute in talon , conteaza si vantul, etc.
Intr-adevar viteza maxima este obtinuta la putere maxima pentru ca de obicei o masina nu mai trage mai mult de atat , ba chiar in unele cazuri (vezi golf 5 1.6 fsi) viteza maxima se obtine in tr 5 desi el are 6 tr.
LE: si evident conteaza incredibil de mult carburantul ; anul trecut in acceasi excursie in grecia , la intoarcere am constatat cu surprindere ca masina nu mai trece de 160  si 3200 rpm , evident de la motorina f proasta care e la ei ; unui prieten care era si el cu un astra diesel i-a dat eroare comp de bord si la fel nu ii mai trecea 100 km/h si a trebuit sa opreasca masina si sa reporneasca... nu stiu ce pun aia in motorina , da oricum proasta rau .

LLE: offtopic: asta a fost si postul meu cu nr 1000 ... gata sunt si eu membru cu acte in regula  :weight_lift: :cheers:

Edited by Vlad_int1, 13 March 2008 - 16:52.


#51
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Chiar daca abaterea nu ar fi standard (perfect egala la toate marcile), ea este foarte asemanatoare.Nu poti spune in nici un caz ca marcile x,y,z au 20km abatere si numai q are sub 10km/h.Daca ai roti mai mari ca cele din talon, atunci clar abaterea se reduce, dar nici masina nu va mai urca pe ceas cat urca cu cele standard (masina de 190 pe talon nu va mai urca nicicum pina spre 210 pe ceas, ci la maxim 200 ).
Carburantul conteaza intr-adevar, dar mai curand as crede ca un carburant slab mai trage ceva din specificatiile constructorului, decat ca ar pune ceva in plus unul bun (adica daca masina are 120cp, cu o motorina slaba nu ii va folosi chiar pe toti, probabil va trage ca la 115-116cp, nu cred ca ar avea deci 125cp cu o motorina de calitate.

View PostVlad_int1, on Mar 13 2008, 16:45, said:

LLE: offtopic: asta a fost si postul meu cu nr 1000 ... gata sunt si eu membru cu acte in regula  :weight_lift: :cheers:

Felicitari  :coolspeak:

Edited by gege, 13 March 2008 - 16:56.


#52
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 13 2008, 16:55, said:

Chiar daca abaterea nu ar fi standard (perfect egala la toate marcile), ea este foarte asemanatoare.
Eu stiam ca abaterea este destul de diferita de la marca la marca , iar la masinile de serie cea mai mica o are Mercedes undeva max 3% la 100 km/h , VW max 5% , etc (dar nu bag mana in foc ca este asa).
Defapt mi se pare si normal ca fiecare constructor sa dea constient marje diferite de abatere .
Si exemplu curios: la mine merge sa setez o anumita viteza la care comp de bord sa ma anunte cand o ating sau depasesc si am observat ca cu cat setez viteza mai mare cu atat e diferenta mai mare intre momentul in care acul atinge respectiva viteza si semnalul sonor (adica la 70 face bing pe la 71 , la 100 pe la 102, la 120 pe la 122-123 , mai sus de 120 nu am testat) ... sa fie oare posibil ca in acest caz sa se fi considerat o abatere mai mica  :confused: ... nu stiu ce sa cred

#53
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008

View Postgege, on Mar 13 2008, 16:25, said:

tu te faci ca nu intelegi SILE.Nu a zis nimeni ca pe ceas nu poate sa urce la un 200-205, ideea era doar ca scazi pina la 20km/h ca sa ajungi la viteza reala.Iar la 140 pe ceas diferenta NU este de doar 3km pe ora decat eventual daca ai roti mai mari decat cele trecute in talon.La 140 pe ceas ai cam 132 pe gps.Nici la 100 pe ceas nu e diferenta doar de 3km/h.Iar abaterea de la viteza maxima nu e chiar direct proportionala cu viteza maxima de care e capabila masina (de exemplu la un BMW...care o fi...care e capabil de 240/h real, pe ceas va fi 260-265...deci tot undeva pina in 25km/h, nu vreo 40.O masina capabila de 190 real va arata vreo 210-212 pe ceas.Deci tu cand ai vazut 200 pe ceas erau 180-182 real, daca ai vazut 210 erau cam 190.Daca crezi ca erau peste 200 te amagesti degeaba.De ce crezi ca le trebuie la Ford un 2litri si 145cp pentru 210km/h viteza maxima constructiva (206 are in specificatii hatchback-ul si 210 sedanul), ok, sa zicem ca mai conteza si cat vrea sa faca constructorul cutia de lunga, dar totusi...., unui C5 138cp (luam si un exemplu diesel) pentru 205km/h (din nou cu eventuala mentiune din paranteza) si numai golfului ii ajung 101cp sa treaca de 200km/h.Am scris clar ca si eu fac 220 pe ceas, dar nu e nici pe departe realitatea.Am vazut si pe Octavia 2 de 105cp TDI aceleasi abateri (la ~ 190 pe ceas avea 178-180 pe gps, la 200 pe ceas erau deja diferente de 15km), am vazut la Passat de 115cp, la Audi acelasi ordin de diferente.Tu te astepti ca la 210 pe ceas sa ai maxim 10km....
Astea sunt copilarii, de genul celor care spun ca "aveam 210/h si mai aveam destula pedala" , iar masina are in talon in jur de 190.Una este sa spui de exemplu ca ai 200 in specificatii si ai mers poate cu 203-205 si alta e sa ai 195 in talon, sa spui ca mergeai cu 205-210 si masina "mai putea".Si cum spunea Mak, nu cred ca te poti duce cu vreo masina stock pe redline in treapta maxima de viteza.

mah frate eu am inteles perfect ce spui tu, dar nu sunt de acord cu tine. diferenta bord-gps nu este atat de mare, eu asta sustin.cred ca as putea sustine cu dovezi sustenabile acest lucru. probabil depinde si de gps (modul gps, nr sateliti, procesor), asta ne pot spune cei mai in masura. ce am vrut eu sa sustin este ca un golf poate ajung in jurul vitezei de 200km/h si atat. nu o sa intru intr-o polemica cu tine in ceea ce priveste diferenta intre bord si gps

#54
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View PostSILE802002, on Mar 13 2008, 17:20, said:

ce am vrut eu sa sustin este ca un golf poate ajung in jurul vitezei de 200km/h si atat.
Cel mai bine ai putea sa demonstrezi cu o poza facuta la gps la 200 la ora si una la bord si s-a terminar discutia.
De exemplu nici eu nu prea cred ca o masina prinde cu mai mult de 3-4 km/h decat scrie in talon (poate nici pe aia).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate