Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Viteza reala (GPS) VS viteza afisata

- - - - -
  • Please log in to reply
296 replies to this topic

#1
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 SILE802002, on Mar 11 2008, 14:03, said:

multumesc pt lamuriri tutoror. deci in anumite conditii (nu cele de mers normal) se poate ajunge la o diferenta disel-benzina de aproximativ 5 litri/100km.

Se poate ajunge la diferente de 5% in caz ca se merge constant cu 180 sau mai mult in cazul unei masini la care viteza maxima se situeaza undeva in jur de 200-205km/h.Dar nimeni nu merge constant la viteza asta cu o masina de genul acesta, chiar daca e pe diesel, cine spune ca da doar braveaza gratuit .Ma refer sa mearga asa pe distanta de 3-400km, fie si pe o autrostrada germana.Aaa, ca mergi constant cu 200 cu un motor gen 3.0TDI sau 3.0i (sau mai mari)...asta e alta mancare de peste, aia la 200 la ora nu sta asa de sus in ture, e chiar relaxata, avnd in vedere ca e o masina de 250km/h si limitata electronic (deci nici in acest caz nu stiu daca diferenta ar fi de 5%, nu cred).Sa-mi spuna insa vre-un posesor de 1.8-2.0 tdi, tdci, hdi sau ce o fi ca nu a coborat sub 180 pe 200km distanta macar....nu il cred.
Eu cum spuneam, la cca 15-16k de km pe an cati fac, punand totul la socoteala, consum, piese (daca ar cadea ceva), schimburi de ulei....ma rog...tot ce pot baga in calcul...nu mi-ar fi mai rentabil dieselul, dimpotriva.Daca vom ajunge ca la nemti, austrieci sau mai stiu eu care, sa avem o infrastructura impecabila, autostrazi peste tot, naveta pentru servici dintr-un oras in altul (100km pe zi sa zicem, dus-intors)...ori dintr-un motiv sau altul distanta anual parcursa s-ar dubla, destul de probabil ca as trece pe diesel.Pina atunci...eu nu vad rostul.Probabil ar fi fost suficienti vreo 20k de km pe an in conditiile de pina acum, cand motorina era mai ieftina.

 Michtaux, on Mar 6 2008, 21:12, said:

Pana la urma, cand tragi linie si aduni, conteaza exclusiv cati km. faci pe an, ca sa vezi daca e benzina sau daca e motorina.
Cine zice ca isi cumpara diesel, desi face doar drumul de acasa pana la job si atat, sau ca isi cumpara benzinar, desi face de la 35.000 km/an in sus, inseamna ca sta foarte bine la capitolul $$$, fiindca ambele situatii sunt exemple de gandire economica stramba.

Asta de fapt e cea mai succinta si valabila idee.

#2
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 gege, on Mar 11 2008, 18:22, said:

Sa-mi spuna insa vre-un posesor de 1.8-2.0 tdi, tdci, hdi sau ce o fi ca nu a coborat sub 180 pe 200km distanta macar....nu il cred.
Mi s-a intamplat asta-vara sa fiu nevoit sa fac 180 de km in 55 de min si nu am coborat sub 180 ; consumul a fost de 8.7%.

#3
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
180km in 55min? Adica o medie de ~200km/h? Si cand te-ai trezit era dimineata? Sorry ca intreb. Da e penibil rau ce zici.

#4
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
E, daca as face chestia asta, desi cred ca foarte ocazional, foarte rar ar aparea motiv pentru o asa graba as fi convins m-as incadra in diferenta de 5%, nu cred ca as depasi-o.Oricum, una e sa zici ca poate ajunge la 5% diferenta in anumite cazuri si alta e sa spui ca de obicei e asa, iar in anume cazuri e mai mare.Banui ca vorbesti de autostrada soarelui, cand ai mers la mare.Ok, acolo totusi stiai ca asta e distanta si ai zis "ii dau tare sa ajung repede".Daca autostrada avea vreo 400km sunt sigur ca la un moment dat o lasai mai moale.Eu unul nu prea as avea nervi sa o tin la viteza mare pe o distanta apreciabila si asta fara sa ma gandesc neaparat numai la consum (cred ca 100km mi s-ar parea mult sa o tin in 200/h).Cum spuneam, cu un motor de 3L e altceva.Fiecare motorizare are viteza sa potrivita pentru croaziera (deci nu ma refer cand te apuca pofta sa calci mai tare).La un 1.8-2.0 eu zic ca 150-160 e suficient, vorbind deci de distante mari, pentru un 3000cc, da, 200 (sau chiar mai mult) e doar un mers intins.

Edited by gege, 11 March 2008 - 19:04.


#5
441529

441529

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 403
  • Înscris: 17.08.2006

 NetFlow, on Mar 11 2008, 18:56, said:

180km in 55min? Adica o medie de ~200km/h? Si cand te-ai trezit era dimineata? Sorry ca intreb. Da e penibil rau ce zici.

Dar de  aprox. 100 km in 30 minute ce zici? Facuti cu Renault Megane 1.5 dci, 105 CP, 2 persoane in masina, pe A2, intre Bucuresti - Dragalina. Si cam acelasi timp scos si la intoarcere.

#6
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
200km/h MEDIA cu o masina care NU prinde 200km/h? (sau prinde absolut maxim 200km/h?). Asta pe un drum public din romania?
Stop joking, it ain`t funny anymore.

Megane de 105cp prinde 186km/h MAXIM. Asa ca o Medie de 200km/h e doar in visele unora. (stiu ca pe bord arata 200.. da din pacate din matematica simpla 100km in 30 de min inseamna 200km/h MEDIE).

Edited by NetFlow, 11 March 2008 - 19:14.


#7
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
asta e chiar impresionant....dar cat are in talon masina?...asta presupunand, hai, ca daca ai unde sa o turezi km incontinuu treci cu vreo 5km/h de acea viteza.Aici nu mai ai cum sa pacalesti distanta.Ceasul iti poate arata 200/h, dar daca nu e viteza reala (deci tine de abaterea cadranului) nu vei face pur si simplu acei 100km in 30 de min.

#8
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
Eu nu inteleg incepatorii care zic ca e imposibil sa mergi constant cu 200/ora. Ce este asa de imposibil? Se tlica masinuta?  :lol:  Sa vedeti ce fain gonesc golanurile prin autostrazile vestice in blana.. :lol:

#9
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
...grai un profesionist.  <_<
Ideea e cat sa mergi constant cu 200 km/h? N-am vazut pana acum drum-autostrada unde sa poti merge constant cu 200 mai  mult de cateva minute. Sau poate de fiecare data am prins eu autostrada aglomerata.
Un Megane sau ma rog, alta masina cu 185 vit. max. constructiva poate ajunge si la 200/h (pe ceas!).

#10
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
200 km/h, ca medie, obtin cu greu pilotii din Formula 1, si asta numai pe cateva circuite de viteza.
Nici macar pe autostrazile din Germania, unde viteza e nelimitata (pe anumite portiuni) nu cred ca poti obtine usor o astfel de medie.

#11
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 El-Vis, on Mar 11 2008, 19:30, said:

Eu nu inteleg incepatorii care zic ca e imposibil sa mergi constant cu 200/ora. Ce este asa de imposibil? Se tlica masinuta?  :lol:  Sa vedeti ce fain gonesc golanurile prin autostrazile vestice in blana.. :lol:



hmmm...mie imi miroase a incepator cel care viseaza sau pretinde viteze constante de 200/h cu un motor de 1.5-1.6 (si ignora faptul ca uita ca viteza maxima a masinii este cea din talon...ok..sa zicem cu un mic-mic plus).Multi isi imaginau ca au prins cu un Logan de 1.6 normal (8 valve) "in blana" 190 si chiar 200/h, chiar daca are inscris in talon 173 sau 175 (nu mai stiu exact).Si apoi, nu-i vorba ca mergi in reprize cu viteza maxima, e vorba de a merge sute de km asa.Nu neaparat ca iti crapa masina, dar nici nu poti spune ca nu o storci, ca nu o soliciti (repet, daca acel 200 real este in zona vitezei de varf a masinii.Cu un motor mai mare, mai puternic e alta afacere, gandeste-te la un sportiv care ridica maxim 90kg deasupra capului, daca se antreneaza cu 80kg ii sar ochii din cap.Pentru unul care ridica 150 insa, a se antrena cu 100kg e ceva normal.Surprinzator, dar si materialele simt solicitarile, chiar daca ele nu consuma glicogen :)

Edited by gege, 11 March 2008 - 19:46.


#12
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
Eu nu vorbeam de viteze pe motoare mici... Eu vorbeam in general, sa mergi cu un motor potent.  :ack: . Unde am scris eu de reno-uri megan si motoare de 1.6?

 gege, on Mar 11 2008, 19:43, said:

hmmm...mie imi miroase a incepator cel care viseaza sau pretinde viteze constante de 200/h cu un motor de 1.5-1.6 (si ignora faptul ca uita ca viteza maxima a masinii este cea din talon...ok..sa zicem cu un mic-mic plus).Multi isi imaginau ca au prins cu un Logan de 1.6 normal (8 valve) "in blana" 190 si chiar 200/h, chiar daca are inscris in talon 173 sau 175 (nu mai stiu exact).Si apoi, nu-i vorba ca mergi in reprize cu viteza maxima, e vorba de a merge sute de km asa.Nu neaparat ca iti crapa masina, dar nici nu poti spune ca nu o storci, ca nu o soliciti (repet, daca acel 200 real este in zona vitezei de varf a masinii.Cu un motor mai mare, mai puternic e alta afacere, gandeste-te la un sportiv care ridica maxim 90kg deasupra capului, daca se antreneaza cu 80kg ii sar ochii din cap.Pentru unul care ridica 150 insa, a se antrena cu 100kg e ceva normal.Surprinzator, dar si materialele simt solicitarile, chiar daca ele nu consuma glicogen :)


Unde PLC am scris eu despre motoare de 1.5-1.6 in postul meu?  :wallbash:

 Octavian___28, on Mar 11 2008, 19:39, said:

...grai un profesionist.  <_<
Ideea e cat sa mergi constant cu 200 km/h? N-am vazut pana acum drum-autostrada unde sa poti merge constant cu 200 mai  mult de cateva minute. Sau poate de fiecare data am prins eu autostrada aglomerata.
Un Megane sau ma rog, alta masina cu 185 vit. max. constructiva poate ajunge si la 200/h (pe ceas!).

Ai condus vreodata altceva decat un golan? Daca nu, iti recomand sa incerci. De asemenea, incearca sa iesi si din tara sa mai vezi ce se poate in lumea asta.

Unii vorbesc de viteze medii, altii de minute, altii de sumahari... wtf?

#13
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Intrebare, se poate sa mergi cu un diesel 100 km cu 3600 rpm ? dar 200 km ?

Nu am mers niciodata 200 km cu 200 km/h si asta pt ca a intervenit monotonia si m-am trezit ca masina avea 180 km/h, am urcat la 200 km/h, iar taina cu cei din masina, iar 170-180 km/h.
Nu am mers niciodata cu masina mea mai mult de 5-6 km cu 200-210 km/h, de fapt am ajuns la viteza asta de citeva ori si asta doar pt putin timp.
Prima data de proba, a doua oara pt un prieten, iar in rest sa vad daca filtrul de motorina trebuie schimbat,   :lol: daca nu ajungea, era clar ca trebuia schimbat.
Dar am mers cu o Bora TDI 150 Cp stoc, peste 200 km intre 170 - 210 km/h.
Pt cine nu stie, motoarele TDI de 116-131-150 Cp de pe Golf 4, Bora, Leon, Toledo,  au aceeasi cutie de viteze, in 6 trepte.

#14
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 El-Vis, on Mar 11 2008, 20:26, said:

Eu nu vorbeam de viteze pe motoare mici... Eu vorbeam in general, sa mergi cu un motor potent.  :ack: . Unde am scris eu de reno-uri megan si motoare de 1.6?
Unde PLC am scris eu despre motoare de 1.5-1.6 in postul meu?  :wallbash:

Ai facut si referire la Logan cu mers "in blana", dar nu ai putut specifica si pe ce distanta au facut treaba asta (chiar daca nu au mers cu 200).Unde reiese din postul tau ca vorbeai de motoare potente?Pentru ca in mod normal trebuia sa specifici, pentru ca pina atunci se vorbise despre motoare de maxim 2litri, iar ultima oara chiar de unul de 1.5.Si chiar si pe primele nu e lejer sa le mentii atza in 200 (si la ele ar aparea la aceasta viteza o diferenta mai mare de consum intre benzina si motorina).Normal ca daca ai insa 200+ cp te duci fara efort cu viteza asta constant, atata cat iti permite traficul, nu e mare constatare.

Edited by gege, 11 March 2008 - 21:02.


#15
441529

441529

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 403
  • Înscris: 17.08.2006

 NetFlow, on Mar 11 2008, 19:10, said:

200km/h MEDIA cu o masina care NU prinde 200km/h? (sau prinde absolut maxim 200km/h?). Asta pe un drum public din romania?
Stop joking, it ain`t funny anymore.

Megane de 105cp prinde 186km/h MAXIM. Asa ca o Medie de 200km/h e doar in visele unora. (stiu ca pe bord arata 200.. da din pacate din matematica simpla 100km in 30 de min inseamna 200km/h MEDIE).

Domnu', eu nu am zis si nu zic nimic de kilometraj, de cat arata sau nu. Eu zic de ceasornic, domnu'. Adica, daca la ora 12:15 am intrat pe A2 si la 12:45 ieseam de pe A2 la Dragalina, spre Slobozia, care este timpul in care a fost parcursa distanta respectiva? Nici nu stiu exact cat este distanta pana acolo, ca nu m-a interesat neaparat.
Si, ca sa fie explicatia mai completa, drumul intreg a fost Bucuresti - Dragalina - Slobozia - Braila - Galati. Daca la ora 14:30 eram in Galati, in parcare la McDonald's, te rog spune-mi care a fost viteza medie pe drumul respectiv. Daca are vreo importanta, ziua era sambata la dus, duminica la intoarcere, cu timpii aproape la fel.

In cazul in care nedumeririle persista, sunt dispus, contracost, la o demonstratie live.
Sanatate  :cheers:

#16
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Inseamna ca nu erau 100km.Pur si simplu nu ai cum sa faci 100km in jumatate de ora cu o masina cu vit maxima de 185km/h, trebuie sa-ti poata merge cu 200 constant pentru treaba asta...practic masina ar trebui sa fie capabila macar de 210-215 (real...pe gps de exemplu).

#17
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

 441529, on Mar 11 2008, 20:59, said:

Domnu', eu nu am zis si nu zic nimic de kilometraj, de cat arata sau nu. Eu zic de ceasornic, domnu'. Adica, daca la ora 12:15 am intrat pe A2 si la 12:45 ieseam de pe A2 la Dragalina, spre Slobozia, care este timpul in care a fost parcursa distanta respectiva? Nici nu stiu exact cat este distanta pana acolo, ca nu m-a interesat neaparat.
Si, ca sa fie explicatia mai completa, drumul intreg a fost Bucuresti - Dragalina - Slobozia - Braila - Galati. Daca la ora 14:30 eram in Galati, in parcare la McDonald's, te rog spune-mi care a fost viteza medie pe drumul respectiv. Daca are vreo importanta, ziua era sambata la dus, duminica la intoarcere, cu timpii aproape la fel.

In cazul in care nedumeririle persista, sunt dispus, contracost, la o demonstratie live.
Sanatate  :cheers:

Vrei sa imi arati ca poti scoate medie 200km/h cu o masina care prinde maxim 186km/h? Pai ce sa zic... cand ai timp sa imi demonstrezi?

Din cate stiu eu portiunea aia are fix 100km de care vorbesti tu, care repet, dupa un calcul simplu inseamna ca ai avut in medie 200km/h.

#18
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Poate pe A2 timpul curge altcumva.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate