Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Viteza reala (GPS) VS viteza afisata
Last Updated: Jun 01 2020 21:52, Started by
gege
, Mar 11 2008 18:22
·
0
#289
Posted 30 August 2014 - 16:23
valitudor, on 30 august 2014 - 09:43, said:
Asta este si parerea mea. Acum 40 de ani cand a aparut directiva ONU nu era nebunia asta cu ecologia, iar acolo imi amintesc ca am vazut si motivul: siguranta traficului De acord din nou. Insa in aceast topic se vorbea de erori de determinare a vitezeui ca si cum calculatorul masinii n-ar fi fost in stare s-o determine exact., ceea ce este fals. La masinile vechi, senzorul de viteza era dispus pe cutia de viteze si era identic ca functionalitate cu cel de pozitie a axului cu came. Acesti din urma erau foarte exacti, printr-o deductie simpla se putea ajunge la concluzia corecta ca si cei de viteza a masinii sunt foarte exacti, dar eroarea era indusa din alte motive (spuse mai devereme ) Masinile mai noi din ziua de azi nu mai au senzor de viteza pe cutie, ci se folosesc senzorii ABS, care-s foarte exacti, evident... dar eroarea (intentionata a )vitezometrului persista crezi ca acum 40 de ani a aparut regulamentul? (parca e 39 din cate imi aduc aminte) da, este siguranta traficului. indicatoarele de pe strada sunt calculate in functie de mai multi parametrii (in general de inginerii de traffic, am facut si asa ceva) si nu trebuiesc depasite in cazul in care vitezometrul iti indica valoarea respectiva. sunt niste tolerante aprobate de regulament etalonarea vitezometrului se face pe categorii departajate intre ele in f: de viteza maxima constructiva a vehiculului pentru autoturisme in general este 40, 80 si 120km/h daca-mi aduc bine aminte, pentru celelalte, parca 40km/ si 0.8*vmax, naiba ca am facut asa ceva acum mai bine de 15 ani. practic eroarea ar trebui sa fie constanta procentual, adica la 80 ai o eroare care se mentine si la viteze superioare. insa tu ai adus in discutie si calculatorul. la mine la masina, calculatorul "corecteaza" procentul si mentine eroarea in limite absolute, constanta. adica, se observa ca eroarea numeric, creste de pe la 40 pana la 90km/h, unde e cu cauciucurile de iarna 6km/h, dupa care se mentine constanta pana la vmax care e limitata electronic la 215km/h pe board (in realitate viteza e de 209km/h, ce arata boardul + eroarea de -6km/h) la majoritatea vehiculelor insa eroarea este progresiva, faras a fie "atenuata" de calculator nu stiu daca sa-ti dau dreptate referitor la senzorii ABS, ma rog poate stii mai bine Sa-ti exemplific: Cand aveam masina la omologare, printre probe in pachet aveam si proba de franare (asta era una dintre preferatele mele alaturi de cea de stabilitate laterala brusca) in regulamentul 13 (franare), exista o proba cu simularea defectiunii sistemului ABS. aveam libertatea sa scoatem releul (sau siguranta) sau fisa de la regulatorul de langa pompa de frana. vitezometrul functiona. daca tu ai dreptate inseamna ca senzorul era in continuare activ pentru a "masura" frecventa dintilor de pe discul ABS |
#290
Posted 30 August 2014 - 17:49
#291
Posted 30 August 2014 - 19:46
manusu, on 30 august 2014 - 17:49, said: teoretic asa ar fi insa mie asa-mi aratau....banuiesc,ca total tine de hardware si software nu stiu vad doar 3 diferente care ar putea fii intre ele 1. viteza de procesare a informatiei 2. faptul ca daca urc sau cobor e posibil ca un gps sa-ti calculeze viteza pe surpafata plana si altul tinand cont de "slope" si atunci cel care calculeaza viteza pe suprafata plana iti arata mai putin decat ai in realitate pe suprafata inclinata 3. precizia de masurare 1 si 3, ar inseamna ca GPS-ul sa varieze in jurul valori reale adica nu poti spune ca la viteza constanta fixata pe cruise-ctrol unul arata mai mult si altul mai putin daca suprafata e plana da, unul iti poate arata 214-215 constant, altul 210-220, dar nu exista dupa mintea mea motiv pentru care unul iti arata mai mult, altul mai putin GPS-ul este un receptor care primeste semnal de la satelitii GPS acum daca un GPS ia semnal o data pe minut, inseamna ca dupa 2 minute iti arata vteza prin calcul acelasi semnal capteaza si alt GPS o data pe secunda si acelasi semnal si alt GPS care ia 10 semnale pe secunda calculele sunt aceleasi v = s/t eu am un garmin (pentru moto, un GPS Maps 62st) si un Mio vechi pentru masina cand le-am pus unul langa altul... nici o diferenta notabila, doar cateodata 1km/h in plus sau in minus deci refa testul pe linie dreapta, cruise-ctrol, "on" si drum plan (nu in panta notabila) |
#292
Posted 30 August 2014 - 21:44
dispozitivele de mai sus erau la nivelul anilor 2006-2008.....intre timp s-au schimbat daravelele....am montat pe niste tractoare gps-uri(tablete cu win7 ,program dedicat),functioneaza ok insa cand am schimbat antena sa vedem diferentele(ne interesa marja de eroare a geolocatiei) cu una mai scumpa si mai performanta treaba s-a schimbat radical(de la 15-25 cm eroare la 1-2 cm)....atunci am observat ca si viteza indicata de gps in comparatie cu vitezometrul tractorului(comandat de un sistema radar deci super precis) s-a micsorat semnificativ (0,1-0,2 kmh de la 0,6-0,9 cat era inainte)....
Edited by manusu, 30 August 2014 - 21:46. |
#293
Posted 30 August 2014 - 23:41
yup, are sens
totul este legat de receptie si de viteza de calcul cand faci un test sa fie totul cat mai constant eu am facut la etalonarea vitezometrului la masina pe buc-pitesti cu gps-ul, mi-a luat cred ca vreo 25-30 minute un test il faci din 2 motive: sa-ti verifici o teorie sa demonstrezi altora o teorie de-a ta |
#294
Posted 04 October 2016 - 09:12
Eu nu înțeleg dece se chinuie lumea prin ro cu mio si alte sf&uri din astea. Tomtom e stas-ul, google maps e next, garmin e epava falimentară cumpărată de habarnisri...waze e o jucărie...apoi toate gps-urile de prin ro care culmea costa 4-5 milioane sau mai mult...is niste glume...mio maps/via/etc...luati-va Tomtom dacă meseria presupune șofat, sau google maps gratis îți găsește orice adresa ascundă oriunde de n-o știe nici postasul. Cat despre precizie...atât Tomtom clasic, cat si Tomtom android app, si google maps îmi indică 30 mph iar Prius 2006/2009/2012/2013 indică 33 bord...la 41 gps 44 bord , 70 gps 76 bord...la BMW seria 5 2012/3/4 arată 30 gps si 31 în bord. Edited by Fizicaozn, 04 October 2016 - 09:15. |
#295
Posted 06 July 2019 - 22:36
Acum, la mijlocul anului 2019, care ar fi concluzia tehnica, pertinenta?Este mai reala, viteza indicata de un navigator dedicat decat cea indicata de vitezometrul masinii care este setat sa indice o viteza mai mare decat cea reala, din motive de siguranta rutiera?
Edited by max_01, 06 July 2019 - 22:39. |
#296
Posted 23 November 2019 - 13:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users