Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Contractul de inchiriere se face minim pe 1 an ?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
neavilly

neavilly

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 26.05.2006
Buna ziua, numele meu este Ilie Lucian, sunt student si am reusit sa deschid si eu o firma.
Eu imi doresc sa fac comert cu haine. Am gasit un spatiu de inchiriat, chiria este buna, are un pret avantajos.

Ma intereseaza daca stie cineva pe ce perioada minima trebuie incheiat contractul de inchiriere ?
Am auzit ca s-ar putea introduce o noua lege in acest sens, pe minim un an, dar inca se discuta, nu este intrata inca in vigoare.

Imi cer scuze daca nu am postat pe forumul care trebuia.

Va multumesc anticipat,

Ilie Lucian

#2
bortosc

bortosc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 07.11.2006
Cred ca locul ideal pentru acest topic ar fi fost undeva la "Drept Comercial" poate il muta vreun moderator ;)

Restrictiile in ceea ce priveste perioada minima de inchiriere ar trebui sa fie reglementate de legislatia si normele metodologice care reglementeaza Registrul Comertului. Din pacate nu iti pot da un raspuns clar, dar iti pot spune unde il poti gasi: Mergi la Oficiul Registrului Comertului si intreab-o pe tanti de la ghiseu.