Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 

Magazilul virtual TREI URSULETI

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Criss_S

Criss_S

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.02.2007
Bucurativa de seriozitatea unui “mare” magazin virtual dedicat copiilor … www.TREIURSULETI.ro
Mai jos va redau exact conversatiile avute cu diferiti useri cat si cu unul dintre adminii site-ului. Nu pot sa va indrum sa cititi conversatiile direct pe forum intrucat acestea au fost sterse. DAR POT FACE DOVADA IN 2 FISIERE PDF.
CITITI SI TRAGETI SINGURI CONCLUZIILE.
“Subsemnatul
Jan 26 2008, 07:20 AM
Buna dimineata, Sunt un parinte foarte suparat pe acest site. Am facut o comanda online in data de 21.01.2008 la ora 20:46:00 in scopul achizitionarii unei jucarii (GEOMAG-Pastelles 132) cu livrarea in ziua de 23.01.2008 orele 13:30-14:00. Am primit confirmarea si atat. Am asteptat, cum se si specifica in rubrica "Informatii" la "Cum se face comanda" sa fiu contactat de un operator al dumneavoastra dar nu s-a intamplat. Am sunat din data de 23.012008 incepand cu ora 10 si foarte greu am reusit sa vorbesc cu o domnisoara care mi-a cerut inca o data toate datele si spunandu-mi ca ma va contacta ... nu s-a intamplat asa. Ieri 25.01.2008 am mai vorbit cu un domn atat eu cat si sotia care ne-a spus ca ii tine loc colegei dar nu ne poate ajuta ... m-a ascultat, mi-a cerut iar datele spunand ca ma vor suna si ATAT. Nu am primit telefon sau email.Ce sa mai lungim povestea ca am ajuns azi 26.01.2008 in care fetita mea implineste 3 ani si eu nu ii pot duce jucaria comandata acum 5 zile. Pacat de informatiile oferite de site, produsele aflate pe site, atata timp cat nu se pot achizitiona si copii nu se pot bucura de ele ... uneori si parintii.La final vreau sa pun si cateva intrebari daca-mi permiteti: De ce nu am fost anuntat in timp util (cu un accesoriu banal "TELEFONUL") precum ca produsul nu este pe stoc, nu putem ajunge la dvs sa va aducem produsul din diverse motive ... ideea era sa vad o implicare a personalului site-ului www.treiursuleti.ro sau aceste produse nu se vand ?Nu vreau ca si alti parinti sa aibe incredere deplina in site-ul dvs si sa fie tratati ca mine. O zi buna,
AnCuTzA
Jan 26 2008, 09:10 PM
Se mai intampla ... sunt sigura ca s-a intamplat ceva pentru ca nu cred k a mai patit cineva asa ceva dar acesta nu e un loc de reclamatii (IMG:style_emoticons/default/71.gif) Mai bine ai contacta administratorii forumului pe PM si poate asa vei primi un raspuns ... poate (IMG:style_emoticons/default/fool.gif).
Mihaela75
Jan 26 2008, 09:17 PM
Sunt sigura ca-ti vor da un bonus ,o jucarie gratuita pentru intarziere si in loc de scuze...nu-i asa admini? (IMG:style_emoticons/default/39.gif)
Ratustele
Jan 26 2008, 11:21 PM
Imi pare rau pentru puiul tau. Ai vrut sa-i faci o bucurie, si din cauza unor angajati plictisiti, nu ai putut . Sunt sigura ca nu toti sunt la fel si e bine ca ai sesizat, poate are ecou.... Macar ai facut ceva, ni se intampla asta asa de des, incat am ajuns sa acceptam, ba chiar ni se pare firesc si nu mai luam atitudine."LA MULTI ANI!" pentru fetita. (IMG:style_emoticons/default/occasion13.gif)
Subsemnatul
Jan 26 2008, 07:20 AM)
Scuze pt repetarea mesajului ... internetul imi face feste.Daca nici aici pe topicul "Propuneri si Sugestii" nu putem spune nimic atuci imi pare rau. Stimta Ancutza, nu stiu ce este de ras ! Se pare ca nu ai copii si nu stiu si nu-ti doresc sa treci prin asa ceva. Daca vrei o poti lua ca pe o reclamatie dar eu am dorit mai mult sa fac o propunere (vis-a-vis de numele topicului iti spun iar) de a selecta personalul mult mai atent si sa aduca beneficii atat companiei in care lucreaza cat si a cumparatorilor (noi parintii dotati cu aceasta tehnologie numita "comert electronic").Din cate spui si imi permit sa te citez "Se mai intampla ... sunt sigura ca s-a intamplat ceva pentru ca nu cred k a mai patit cineva asa ceva ... " inseamna ca ori nu traiesti in Romania, ori nu ai mai facut comenzi online, ori iti este frica sa spui lucrurilor pe nume ori esti de partea lor. Atata timp cat nu se spune nimic inseamna ca totul este OK. Ei bine nu este asa ...Administratorii acestor forumuri au alte atributii, nu de rezolvarea deficientelor in coordonarea departamentelor comenzi, vanzari si logistica.Cu respect,
Cris_W
Jan 27 2008, 12:57 PM
E tragic.....Bine ca e depistat....Macar se va stii pe viitor cata seriozitate.....Sunt complet dezamagita.....(poate nu degeaba am ales sa traiesc in Germania)....si-mi pare nespus de rau ca un site indragit de mine(singurul site romanesc pe unde citesc cu placere,ca sa mai vad cum traiesc alte mamici romance....sa nu ma rup de tot de casa).....e asa de neserios la comenzi....asta in cazul in care m-ar fi tentat vreodata sa comand pt. nepotii din Romania.... (IMG:style_emoticons/default/2.gif) MARE PACAT!!!Eu cumpar mult din internet...dar aici in Germania.... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Sa-ti spun ca deja sunt 2 ani de cand cadourile(jucariile) de Craciun le comand numai de pe internet....Ce-i drept primul an am stat cu sufletul in gat(ca romanca neincrezatoare),dar nu am avut parte de surprize neplacute.....Dimpotriva!Daca-ti povestesc ca mi s-a schimbat un cantar de analiza corporala cu display ce se prinde cu magnet pe perete din cauza mea...In verva curatenie,stergand faianta din baie,am dat jos dispay-ul si s-a crepat....Am sunat intai la firma de unde am comandat cantarul,in ideea ca poate putem cumpara alt display...si ei au zis sa trimitem cantarul inapoi,in ambalaj.In doua zile am primit alt cantar si pe deasupra scuze de la ei.... (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ...de parca ei sunt de vina ca eu am avut adrenalina prea ridicata si am vrut sa curat faianta cu disply cu tot....Sa speram ca in scurt timp vom auzi si de la tine o veste buna....desi timpul zboara in defavoarea lor......iar inapoi nu avem cum sa-l mai dam...pt onomastica copilului tau... (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
AnCuTzA
Jan 27 2008, 01:36 PM
Nu trebuie sa te iei de mine ... Am spus`o pe un ton bland si deloc rautacios ! Am si copil si traiesc si in Romania.Ti`am spus sa trimiti un PM adminilor ca sa VADA ce ai patit pentru ca din miile de subiecte de pe forum nu se stie daca-l citeste vreunul. Dar daca tu o iei in nume de rau,imi pare rau,scuzele mele.Si cu asta v`am pupat ... facerea de bine e ca ... Stiti voi continuarea (IMG:style_emoticons/default/14.gif) O zi placuta
onuta_dec
Jan 27 2008, 02:18 PM
Sa nu ne certam intre noi. Lasam acest topic pentru cei care doresc sa spuna cate ceva legat de intarzierea coletelor, despre nelamuriri la acest capitol. Asteptam raspunsul adminilor.
Subsemnatul
Jan 27 2008, 02:48 PM
Nu ma iau de tine ! Mesajul meu a fost clar ... cred eu. INDIFERENTA MAXIMA, NEPASARE, NEPROFESIONALISM si o sa las lista deschisa ...
Micri
Jan 28 2008, 11:45 AM
Multumim pentru sesizare si ne cerem scuze pt. neplacerile cauzate!Vom lua imediat masuri de verificare si, daca putem spune asa, fiind destul de tarziu acum, o "rezolvare" a problemei, bineanteles in avantajul dvs.
Cris_W
Jan 28 2008, 12:04 PM
(IMG:style_emoticons/default/yahoo.gif) (IMG:style_emoticons/default/6.gif) (IMG:style_emoticons/default/41.gif)
Subsemnatul
Jan 28 2008, 12:08 PM
Va multumesc pentru atentia acordata si voi astepta raspunsul dumneavoastra.
Micri
Jan 28 2008, 12:30 PM
Cu placere!...Va asiguram ca produsul va ajunge la dvs. in cel mai scurt timp si costurile vor fi suportate de noi in totalitate.
Ratustele
Jan 28 2008, 03:12 PM
Eram sigura ca sunt si oameni de valoare, de asta ne si place acest site.
AnCuTzA
Jan 29 2008, 01:02 AM
Ati vazut ca s`a rezolvat problema? (IMG:style_emoticons/default/yahoo.gif)
Subsemnatul
Jan 29 2008, 09:49 AM
De la data raspunsului dumneavoastra nu am primit nici un telefon referitor la comanda. Dumneavoastra ca Admin nu aveti nici o vina cum am scris mai sus, numai ca nu sunteti si dvs ascultat si luat in serios. Din pacate asta este comertul din tara noastra draga ROMANIA!
Sunt curios cand ma va contacta cineva de la firma dvs, apoi voi reveni sa anunt multumirile mele (IMG:style_emoticons/default/2.gif) daca voi apuca.
Micri
Jan 29 2008, 11:53 AM
Stimate domn,Am sa va rog sa va opriti aici cu comentariile colaterale acestei probleme, si am sa va anunt din nou ca s-au luat acele masuri chiar in acel moment si ati fost contactat ieri telefonic de 2 ori, o data s-a primit mesajul ca aveti telefonul inchis, apoi ceva mai tarziu telefonul a sunat insa nu a raspuns nimeni acelui apel. De data aceasta faceti acuzatii nefondate.Exista in agenda telefonului posibilitatea de a se verifica, ceea ce am si facut, asa ca va rog sa incetati cu acuzatiile si sa comunicati la obiect situatia care va nemultumeste in continuare. Nu ne cunoastem, nu ne cunoasteti nici angajatii si nici relatiile noastre contractuale cu acestia, si in concluzie eu consider ca nu-si au rostul astfel de comentarii.Daca s-a omis la momentul plasarii comenzii online de catre dvs. ceva, sau s-a produs un concurs de imprejurari pt. care s-a ajuns la aceasta situatie, va asigur ca ,nu a fost nimic facut cu intentie, ci pur si simplu se mai intampla, e omeneste...tocmai de aceea v-am multumit pt. sesizare, ne-am cerut scuze si v-am asigurat ca vom rezolva problema.
Cu respect,Va doresc o zi buna!
Subsemnatul
Jan 29 2008, 12:33 PM
Eu nu am amennitat pe nimeni cum faceti dvs. Trimiteti-mi va rog pe email (se pare ca biroul unde lucrez nu prea am semnal) datele dvs de contact si o sa va sun eu, sau ma puteti suna in 30-60 minute ca voi fi in afara biroului.
Cu stima,
Cristian SIMION
Micri
Jan 29 2008, 12:56 PM
Domnule draga,...chiar nu stiu ce sa va mai spun...m-ati lasat fara cuvinte, unde anume punctual a reiesit amenintarea din mesajul meu?...cred ca ar fi cazul sa recititi mai atent. Imi pare rau ca doriti sa declansati o intreaga sarada din acest fapt.  Tocmai ati afirmat ca nu aveti semnal in biroul in care lucrati, deci ce se intampla de fapt e un joc de-a baba oarba...faceti acuzatii la adresa noastra ca nu va sunam si ca suntem neseriosi cand de fapt dvs. nici nu stiti daca am incercat sa va contactam sau nu...stiti clar ca nu puteti fi contactat, si acum am aflat de fapt ca acesta a fost si motivul neantelegerii create de la bun inceput cu comanda plasata online de catre dvs., si anume imposibilitatea de a fi contactat ca sa vi se confirme comanda.Apoi, dvs. cunoscand acest aspect ati pornit o intreaga avalansa catre noi ca sa ce?...ca nu mai inteleg...Eu stiu ca in momentul in care astepti sa fii contactat de cineva te asiguri ca mijloacele proprii de comunicare sunt in regula(in special acel "accesoriu banal Telefonul", cum il denumeati dvs. in mod ironic), abia apoi tragi niste concluzii si incepi sa arunci cu noroi.Imi pare sincer rau ca s-a ajuns la asa ceva, chiar credeam ca sunteti un om de buna credinta care a fost lezat, am incercat sa fim cat se poate de ambili si sa ne asumam o greseala (care nu ne-a aprtinut de fapt), dar se pare ca aceasta amabilitate se confunda de cele mai multe ori cu altceva.In aceste conditii eu v-as ruga sa va reconsiderati atitudinea si sa opriti aceasta avalansa pornita catre noi fara sens, pt. ca sincer va spun avem si lucruri mult mai importante de facut decat sa participam la acest joc.Acestea fiind spuse consider inchisa definitiv aceasta discutie.

Subsemnatul
January 31, 2008 10:34 AM
Lipsa de seriozitate
DA... SUNT UN PARINTE DE BUNA CREDINTA SI LEZAT! NU POT TOLERA INDIFERENTA, NEPASAREA SI UN LIMBAJ TOTAL NEADECVAT PE UN SITE ADRESAT COPIILOR!!!
Am revenit pe acest forum pentru a afla si alti cumparatori despre metoda 'originala' folosita in rezolvarea problemei.
Va mai aduceti aminte ca am fost asigurat ca problema se va rezolva in favoarea mea? Ei bine nu este asa.
Pentru ca am avut indrazneala sa va spun ca nu m-a contactat nimeni, Admin-ul Micri si-a iesit din fire mult prea repede, s-a grabit sa-mi raspunda pe un ton ironic obraznic si imperativ, desi nu acesta este rolul unui Admin.
DE CAND NU AM VOIE SA-MI EXPRIM O PARERE DESPRE UN SERVICIU SAU SA SESIZEZ CAND CEVA NU MERGE CUM AR TREBUI? CINE IMI INTERZICE?
Nu stiu de ce s-a interpretat ca este vorba despre o joaca pe un site de vanzari on-line pentru copii! Pentru joaca sunt alte site-uri speciale! Credeti-ma ca stiu...
A PROPOS...
Sotia a sunat joi, 24.01.2008, pana in jurul orei 12:00, insistand foarte mult la telefoanel afisate pe site( si la tel.fix cat si la mobil) . Intr-un final a raspuns un domn care a fost reinformat despre comanda facuta de mine, despre datele mele de contact (e-mail si telefoane …) si despre telefonul mobil al sotiei. I s-a comunicat domnului ca asteptam un raspuns in legatura cu existenta sau inexistenta in stoc a unui joc comandat de 2 zile. Raspunsul a fost ca "probabil nu a venit raspunsul de la deposit" si ca in cursul acelei zile va fi contactata la telefonul ei mobil si informata daca jocul este sau nu in stoc ( tel. sotiei nu este niciodata inchis si intotdeauna are semnal). NU A FOST CONTACTATA NICI EA!
Nu am vrut sa dau nume, dar se pare ca nu ma credeti. In data de 25.01.2008 am reusit sa vorbesc cu DL. LAZAR GEORGE, care m-a informat ca ii tine locul colegei putin si m-a intrebat cu ce ma poate ajuta. Iar toata povestea cu datele de contact. MAI MULT, AM SPECIFICAT CA IN BIROUL MEU DE LA SERVICIU, ATAT CAT STAU IN EL, NU PREA AM SEMNAL SI I-AM COMUNICAT SI ADRESA DE E-MAIL CAT SI NUMARUL DE TEL. MOBIL DE SERVICIU. AM INSISTAT SA FIU ANUNTAT PE EMAIL!!! NU AM FOST ANUNTAT!!! Acest lucru se poate verifica de catre dvs.
Nu contest ca suntem oameni si putem gresi, dar nu credeti ca pentru aceasta comanda (1 comanda) au fost mult prea multe "greseli omenesti”?. Nu vi se pare prea mult ??!!
Mai mult ! Deasupra AVATARULUI se afla userul care este de fapt adresa mea de email. NU S-A VAZUT?
Acum sa revenim la modul in care ati inteles sa rezolvati problema: ati blocat topicul (de ce?), iar doamna/ domnisoara RAMONA LICOARA mi-a raspuns pe adresa de e-mail, in data de 29.01.2008, ca jocul dorit (GEOMAG-Pastelles 132) NU ESTE IN STOC, desi fusesem asigurat ca s-au luat masuri pentru ca jocul sa ajunga in cel mai scurt timp la destinatie (va mai amintiti?). Acest e-mail il asteptam pana in data trimiterii confirmarii de livrare, nu dupa ziua de 26.01.2008, ziua de nastere a fiicei mele.
APROPO de jocurile din gama GEOMAG. Pe cei interesati va informez ca acestea se pot achizitiona fara dureri de cap si pierdere de timp si din alt magazin (fara a da numele …). Este adevarat ca la un pret putin mai mare, dar cu siguranta nu riscati sa treaca ziua copilului dvs fara sa aveti jocul dorit. Daca exista parinti interesati ii rog sa ma contacteze pentru a le comunica numele magazinului.
Iata dragi cititori din Romania si de peste hotare cum intelege site-ul de vanzari on-line respective sa-si trateze clientii: prin metoda "bagarii pumnului in gura" si a inchiderii topicului pentru comentariile nefavorabile care le-ar putea leza imaginea. HALAL!!!!
ADEVARUL DOARE, NU-I ASA?
Domnilor Admini (“Doamna draga”)
Acum ce mai urmeaza? Blocati iar topicul? Imi dati BAN, blocati IP-ul sau imi stergeti userul din baza dvs de date ?
In continuare va voi prezenta si alte opinii a altor parinti din mesajele private:
Mihaela75 - admini cu probleme, Jan 31 2008, 05:03 PM
Dragule tatic,adminii de aici ( mai bine zis madam Micri ) m-a banat si pe mine pe un an ( in 2005) tot din cauza ca am indraznit sa o provoc.Probabil magazinul e condus tot de ea .Deci sa stii cu cine ai de aface: comunismul si oamenii muncii administreaza acest site.
Cris_W - Re:... magazin online, Feb 1 2008, 01:06 PM
Am observat chiar azi noapte dupa ce am mai scris un mesaj,care se pare ca a deranjat rau de tot....Azi am stat cu sufletul in gat pana mi-am deschis contul,ca ma gandeam ca m-au blocat si pe mine....Desi, la asemenea oameni,n-ar fi fost mare pierdere....E de apreciat oameni ca tine,care au curajul sa se ridice....Tine-o tot asa,desi stiu ca nu-ti va fi usor sa lupti cu morile de vant!!Imi amintesti de tatal meu,care si el si-a mancat bietul nervii certandu-se pt corectitudine...S-a ajuns chiar si la procese,lungite pe ani de zile,inaintate pana la Bucuresti,dintr-un municipiu de judet,Dej.Din pacate cu fiecare infatisare iesea la suprafata tot mai mult "trasul de sfori"...Iar acum bietul se zbate cu un cancer pulmonar,pe care eu personal il pun pe baza stressului creat de toate nedreptatile din Romania Pitoreasca.(cum te-ai simti ca in pragul pensionarii sa fi concediat de la atelierul in care ti-ai tocit coatele mai bine de 30 ani.Asa de pe azi pe maine.Numai pt ca ti-ai aratat nemultumirea impotriva conditiilor de lucru-neasigurarea echipamentului adecvat,banala salopeta ,pe care i-as fi putut sa i-o trimit eu de aici,de la sotul care primeste cate 3 buc. la semestru...Dar sefii in schimb aveau nevoie de noua Dacia Solenza...)De aceea sfatul meu este sa deschizi bine ochii,si sa nu lasi temperamentul tau de luptator sa va distruga viata....E pacat!Gandeste-te la familia ta.La copilul tau care se bucura mai mult de timpul acordat cu el,pentru el...decat de luptele tale cu morile de vant.Era de asteptat ca,conceptia romanului sa nu se schimbe asa de la o zi la alta...Mai trebuie lucrat inca ani buni!O zi buna va doresc si eu voua!!
Mihaela75 - Re:buna sunt cristi, Feb 1 2008, 04:39 PM
QUOTE ... ai avut dreptate ... au sters forumul ...nu-i nimic ...
de-acuma stii cu cine ai de-aface.



#2
bogdanan

bogdanan

    devoted SoftNews member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,269
  • Înscris: 02.04.2004
e pacat ca tot cei mici sufera :|

La multi ani fetitei tale! Faptul ca are niste parinti care lupta pentru drepturile ei e un cadou nepretuit ;)

#3
Beeba

Beeba

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 18.10.2005
Macar asa stii sa te feresti data viitoare, ca mai sunt forumuri care iti interzic dreptul la replica!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate