Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani
 Robotul martian european, revigor...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...
 Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 

frumusete

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
Niciun răspuns pentru acest subiect

#1
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.910
  • Înscris: 25.01.2007
[ http://img.sotto.ro/galerie/photos/233_0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img.sotto.ro/galerie/photos/233_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img.sotto.ro/galerie/photos/233_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Se pare ca totul a pornit din ambitia directorului unui studio de design numit Motorcity Europe, care avrut sa arate ca nu este nevoie de sume astronomice si mai ales de perioade foarte mari pentru a produce un supercar cu adevarat exotic. Asa ca proiectul celor de la Motorcity, bolidul MC1, a luat nastere in doar 3 luni. Vorbim aici de partea de design, pentru ca inca se mai lucreaza la partea tehnica.
Dealtfel, designul este cel care atrage atentia la aceasta masina. Este cu totul original si pare "scupltat" doar in tunelul aerodinamic. MC1 este format din linii foarte cursive, iar partea frontala afiseaza o "raceala" extrema datorita faptului ca blocurile optice nu sunt grefate pe caroserie. Cel putin nu la vedere, pentru ca acestea au fost pozitionate in uriasa fanta de aerisire despre care nu se poate spune ca face parte din spoiler pentru ca masina nu are un spoiler propriu zis.
Spatele este masiv si "plin", stopurile fiind amplsate pe verticala, in vreme ce doua tevi de esapament uriase sunt pozitionate tot vertical.
Caroseria va fi facuta aproape in totalitate din fibra de carbon, usile se deschid in stil "foarfece",iar motorul va fi, se pare, un V10 amplasat central. Ramane de vazut care vor fi specificatiile propulsorului si mai ales care va fi originea lui, pentru ca este putin probabil sa fie dezvoltat de cei de la Motorcity.

sursa

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate