Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Discursul sefei de promotie sau, ...

Ce aplicatie pentru supraveghere ...

Airbag volan Audi

Cum deschid rezervor WC Geberit s...
 Folie protectie solara efect mirror

Mașina electrica vs. maș...

Ambalaj cu Garantie - Te-ai aplec...

Abonamentul ADAC. Merita?🤨
 Buton alarma neidentificata Logan...

Horizon: An American Saga

Programul GPU Tweak III, de la Asus

Motor aer conditionat
 Malmö, Suedia, city break, cuplat...

Caut medic chirurg

Substante de baza la pastile de r...

Taiere meri gradina
 

RDS & RCS, cel mai scarbos serviciu internet

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#19
snfc21

snfc21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 26.01.2006

 apollo_expert, on Feb 13 2008, 09:01, said:

.....
Oricum linia principala de internet este de la ILink (15mbiti extern, 100mbiti in Romania) iar Rds-ul este de back-ul in caz ca se intampla ceva cu prima conexiune (mai pica si aia cateodata). PPPOE-ul asta merge bine in functie de zona. Unde infrastructura este relativ noua (la mine de 6 luni instalata in cartier/bloc) merge excelent (am si prieteni din cartier care confirma). Dar in alte zone sincer merge sub orice crititica, loss-uri, conexiunea pppoe se deconecteaza des.
.....

Stau in Inel2, ai idee daca exista infrastructura ilink in zona?

#20
kilets

kilets

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 30.03.2007

 snfc21, on Feb 13 2008, 10:55, said:

Am facut asta inca de ieri, si conform lor ar fi trebuit sa functioneze.

Vezi atasamentul. Acolo spune ca cererea a fost acceptata, dar cum nu functioneaza.....


Te-ai reconectat la pppoe de cand a fost aprobata cererea ?
nu de alta , dar daca nu te reconectezi ma gandesc ca nu se pot aplica regulile de allow.

#21
RICARDO

RICARDO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 02.05.2004

 snfc21, on Feb 12 2008, 17:03, said:

Buna ziua,

Am avut pana acum 3 saptamani internet de la ei prin modem docsis. A mers totul OK timp de aproape 4 ani prin acel modem.
Acum 3 saptamani s-a ars, ocazie cu care am mers sa schimb modemul. Locuiesc momentan in Constanta, asa ca m-am dus la RDS Constanta.

O atmosfera de birt, o sala de asteptare plina de mosi si babe stand la cozi interminabile. Miros de transpiratie, casiere cu un rictus de scarba pe fata. Se adreseaza clientilor numai la "per-tu"-uri, gen "si eu ce sa-ti fac mamaie daca n-ai primit factura?".
Decupajul geamului la ghiseu, acolo unde inmanezi banii si le vorbesti cotzoharlelor ce-ti iau banii si-ti dau bon e undeva la nivelul mijlocului meu. Respectiv orice om normal trebuie sa se aplece ca sa comunice ceva cotzoharlelor de dupa geam. Inca o umilinta in plus. Ploconiti-va cand ne dati banii..

Bun, nu la casierie aveam treaba, asa ca ma asez la o alta coada care ocoleste un birou unsuros unde scrie "aici predati modemul". La birou e o domnisoara grasa pana la nesimtire, cu niste tzatze stil bidoane puse pe tastatura calculatorului din anul 1998 din fata ei. Eh, macar monitorul este LCD, insa si acela este un 15'' low cost.

Naduseala, oameni cu priviri pierdute undeva spre directia casieriei sau ghiseului unde trebuie sa ajunga... Pe tavan troneaza un aer conditionat pe care nu il porneste nimeni, chiar daca mirosul de transpiratie ii face pe cei mai multi sa respire cu nasul in geaca si caldura face o babaciune sa ceara un scaun ca i se face rau. Nu au voie sa il porneasca. Pesemne un alt mod de a economisi.

Imi vine si mie randul la "vorbitor", macar aici nu e geam la care trebuie sa te ploconesti ca sa comunici vitei din fata ta ce problema ai. Dupa ce imi expun problema sunt trimis acasa, cu promisiunea ca o sa vina o echipa sa vada daca chiar e ars modemul. A trebuit sa ii spun din proprie initiativa, (dupa ce imi daduse deja flit intreband doamna din spatele meu "dumneavoastra?") ca nu stie unde sa trimita echipa, fiindca nu imi luase nici nume, nici adresa.   In sictir, imi scrie datele, ii multumesc, nu zice nimic, plec...

[mentionez ca aveam modemul la mine si m-am oferit sa-l dau vacii sa-l miroasa sa vada ca-i ars, a refuzat]

Astept doua zile acasa, intr-un final sun la suport tehnic si expun problema. Mi se da un ticket number de catre o domnisoara foarte serviabila si ma asigura ca se va rezolva problema cat se poate de repede.

M-au linistit, asa ca mai astept o zi fara sa ii frec cu nici un telefon. Cum nu a venit nimeni, mai sun odata, mi se repeta aceeasi poezie ca data trecuta, multumesc si astept iaras. A doua zi nimic. Mai sun odata, aceeasi poezie, ma rastesc putin, imi cer scuze ca m-am rastit (rau, mi-am demonstrat probabil o slabiciune cerandu-mi scuze), apoi ii rog sa ajunga sa imi monteze modemul cel nou cat mai repede.

Ajunge in aceeasi seara o echipa, imi miros modemul si-mi confirma ca este ars, trimitandu-ma la sediu pentru a solicita un nou modem.
Ajung a doua zi la sediu, aceeasi caldura de nesuportat, acelasi sir lung de oameni la cozile umilintei, vaca de data trecuta doar ce-si lua pauza de masa, etc.

La ghiseu e o alta doamna, un fel de iapa mare si urata, cu parul scurt si cret si o fatza de capra. Undeva sub 30 de ani as zice la o privire mai atenta, insa cu spiritul infrant de sclavia la RDS. Coplesita de valul de prostanaci care vin cu telefoane digimobil la care le-au uitat codul pin (1234, DUH!!), la care vor traducere a carticelei de informatii in limba romana, la care vor sa nu se poata suna la numere cu 8989, si-asa mai departe.

Imi vine si mie randul, ii expun iarasi problema, de data asta ii dau ticket numberul deschis la serviciu cu clientii. Iapa se chioraste in antichitatea aia de calculator si face o remarca cu un glas de ziceai ca e Columb descoperind America: "sunteti pe cablu!!". Eu ii raspund afirmativ.. (mare greseala). Imi raspunde "trebuie sa va trecem pe fibra".  Hai ca trec pe linia urmatoare ca sa pot reda mai bine dialogul:

Iapa: sunteti pe cablu!! (cu atitudine de Columb descoperind America)
Eu: da
Iapa: trebuie sa va trecem pe fibra
Eu: nu multumesc. (trebuie sa va spun ca imi convine mai mult pe cablu din motive tehnice care nu au legatura cu situatia expusa aici)
Iapa: ba da, va trecem pe fibra
Eu: prefer sa raman pe modem
Iapa [deja cu telefonul in mana, formand nu stiu ce numar]: o sa va trecem pe fibra (punand accentul pe "trecem" si dandu-mi de inteles ca nu e decizia mea ci a ei), sticlindu-i ochii de bucurie in fundul capatanii alea de capra...

In continuare nu mai imi da atentie, discutand la telefon cu un coleg despre situatia mea, exteriorizandu-si bucuria ce i-o vazusem anterior in ochii aia de capra. Ma simteam ca un emigrant ilegal in fata autoritatilor vamale. Ei, autoritatea suprema , RDS&RCS, ma descoperisera pe mine, abonatul, infractor din cauza faptului ca eram inca pe modem. Si-acum discutau cu bucurie despre cazul meu. Trece un minut, iapa termina de discutat problema infractorului din fata ei si-mi spune ca pot sa plec, ca o sa vina o echipa sa ma treaca pe fibra.

Citez: "puteti pleca, o sa vina baietii sa va puna fibra".

Refuz sa plec si ii cer sa imi inlocuiasca modemul, ii spun ca echipa mirosit modemuri a certificat faptul ca modemul meu este ars si m-au trimis la autoritatea suprema RDS pentru schimbarea acestui modem. Imi spune ca "o sa vina baietii".
Plec acasa cu inima indoita, nu vine nimeni pana la sfarsitul zilei.
A doua zi pun iarasi mana pe telefon si cu ochii pe ceas sun odata la doua ore, trebuind sa re-explic povestea de fiecare data. Spre seara se prezinta o echipa de "baieti" la mine la usa, dar fara modem. Era o alta echipa de mirositori de modemuri. Au mirosit si ei modemul si au plecat, asigurandu-ma ca modemul este ars. Nu aveau nici un modem cu dansii, i-am intrebat.

Inca doua zile au decurs in felul urmator:
ziua 1: telefoane din doua in doua ore
ziua 2: telefon la fiecare ora.

Deja stiam toata povestea pe care ti-o recita nevinovatii de la suport tehnic.

La sfarsitul zilei de-a doua, a sosit inca o echipa de baieti, insa nu cu modemul. Au sosit cu o rola de cablu, au dat o gaura in tocul usii, au desfacut canaletul de pe scara, ruginitura aia de cutie de distributie si ..SI SI SI .. ghici ce-au facut?

Mi-au trecut telefonul pe fibra optica. De ce? Ca sa pot suna in continuare la ei la suport, insa la tarife reduse. Citez:

el: "uite, ti-am conectat telefonul, acum poti suna la preturi mai mici la suport.. a, stai ca ai digimobil" (telefonul mobil era la vedere).
eu: pai si internetul?
el: pai e alta echipa, noi punem doar cablul.
eu: pai si ce va costa sa il infigeti in switch?
el: pai n-avem switch

Respectiv nu mai exista nici un loc liber in switch-ul existent. In fine, nu mai relatez conversatiile pe care le-am avut apoi zilnic cu retardatii de la RDS&RCS, fiindca se rezuma la aceeasi conversatie ora de ora:

buna ziua, ma numesc <numele retardatului>, imi puteti spune va rog numele dvs?
ii spuneam numele, ticket numberul si faptul ca mai trebuie sa vina o echipa de "baieti" sa instaleze un switch, ma asigura ca se cunoaste situatia mea si ca o sa se rezolve cat mai repede, la revedere.

Revenind, toata situatia a durat cam doua saptamani. Vinerea trecuta am mers la OPC, am completat o reclamatie, a doua zi aveam internet. Aveam pregatit si un drum la ANRC in caz ca nu se intampla nimic cu sesizarea la OPC.

Anyway, trebuie sa merg totusi la ANRC din urmatoarea cauza:

Ca si utilizator fiber link al RDS&RCS, nu ai voie sa folosesti Outlook. Ei bine, am exagerat. Nu iti interzice nimeni explicit sa folosesti Outlook. Iti interzic insa sa folosesti orice alt serviciu de mail in afara de al lor. Ca sa poti folosi alt serviciu de mail trebuie sa te loghezi in contul tau (cu userul si parola pe care le folosesti pentru pppmue) si sa dai click acolo pe "Deblocare SMTP". Acolo trebuie sa le spui cu detalii cat mai multe de ce vrei sa folosesti si altceva decat adresa de mail de la ei, ce antivirus folosesti, ce firewall folosesti, si ca sa ii inbunezi, trebuie probabil sa promiti ca nu ai sa mai dai iama in prajituri.

In fine, am scris acolo o polologhie impresionanta si plina de talent, 30 de minute mai tarziu avand pe ecran un "Situatie Cerere: acceptata" scris cu verde. Bucuros si putin temator ca poate sa functioneze asa de repede (de la doua saptamani la doar 30 de minute e drum lung), am deschis Outlook-ul. Am trimis un mail de test, mi s-a parut ca merge si m-am apucat sa dau reply-uri la mailurile ce imi sosisera in Inbox. Termin, dau send la ce scrisesem, si ma uit bucuros ca merge tot spre "Outbox". STUPOARE!!! TOATE MAILURILE ERAU ACOLO, LA COADA!!!  NU FUNCTIONEAZA DE FAPT!!!

Am pus mana pe telefon, am sunat.
Am pus mana pe telefon, am sunat iarasi.
In decurs de doua ore.
Aceeasi placa zgariata . "buna ziua, ma numesc, cum va numiti, ............................ va doresc o zi buna".


Maine presimt ca am sa imi fac drum la ANRC, la OPC (iarasi) si cred ca si pe la avocat.

PS: am mentionat ca pe "fibra" merge execrabil? Viteza mai mare decat pe cablu, insa intreruperi o gramada, time-outuri o gramada.  EXECRABIL SI SCARBOS!


Milioane de multumiri,azi m-ai facut fericit!Am ras de am rupt suportul de tastatura de la birou!Esti bun de povestitor...atatea amanunte picante! :D ...Iti multumesc ca mi-ai facut ziua fericita! :D

#22
raz_md

raz_md

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 27.09.2006

 holmes, on Feb 12 2008, 18:14, said:

Sincer mi-e lene sa citesc tot ce ai scris aici,dar cred ca ai confundat un forum cu un blog.\

cat despre rds,din prima trebuia sa renunti daca te-or jignit cu ceva,sau nu ofera serviciile de care ai tu nevoie.in loc sa scrii epistole fara sfarsit,cauta-ti un provider mai serios,nimeni nu spune ca rds sunt cei mai seriosi din romania sau constanta.


Pai inseamna ca tie nu ti se adresa. Omul a postat probabil ca sa mai afle si altii cum e prin Constanta si ce probleme sunt. Eu nu vad unde e problema. Legat de renuntat eu chiar imi pun problema asta, numai ca nici alte optiuni nu sunt cu mult mai bune... :(

#23
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

 raz_md, on Feb 29 2008, 13:36, said:

Pai inseamna ca tie nu ti se adresa. Omul a postat probabil ca sa mai afle si altii cum e prin Constanta si ce probleme sunt
Sa nu generalizam totusi - abonament de 25 lei, fibernet, Constanta
:::.. Download Stats ..:::
Download Connection is:: 2593 Kbps about 2.6 Mbps (tested with 2992 kB)
Download Speed is:: 317 kB/s
Tested From:: http://testmy.net/ (Main)
Test Time:: 2008/02/29 - 5:46am
Bottom Line:: 45X faster than 56K 1MB Download in 3.23 sec
Tested from a 2992 kB file and took 9.453 seconds to complete
Download Diagnosis:: Awesome! 20% + : 67.61 % faster than the average for host (rdsnet.ro)
D-Validation Link:: http://testmy.net/stats/id-LVUE9P0CQ
User Agent:: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; InfoPath.2) [!]

La faza cu clienti mosi si babe... scrie o scrisoare deschisa catre conducere, sa puna limita de varsta la abonati.
Apoi deconecteaza-te si treci pe ADSL pentru ca au o oferta foarte buna la internet.
Chiar nu are rost sa iti pierzi timpul printre babe si mosi cand tu esti tanar.

Oricum am vorbit si am hotarat sa nu iti mai puna alt swich pe scara pentru ca nu merita investitia. Deci poti sa soliciti deja rezilierea ca sa nu mai platesti aiurea.

Edited by onlyone, 29 February 2008 - 13:55.


#24
apollo_expert

apollo_expert

    Inactive Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,826
  • Înscris: 12.06.2004

 snfc21, on Feb 13 2008, 10:57, said:

Stau in Inel2, ai idee daca exista infrastructura ilink in zona?
Hmmm nu stiu dar poti afla sunand la suportul tehnic al lor. Aici, in Constanta, ILink este fostul Alienstation.

Quote

Contact ALIENSTATION-iLink

Suport tehnic clienti existenti, conectari clienti noi.

Telefonic:

Call center BUCURESTI NON-STOP 24/24 365/365: 021-200-93-93

Edited by apollo_expert, 29 February 2008 - 13:53.


#25
mightwish

mightwish

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.02.2008
In aceste momente o echipa RDS cableaza de zor in zona Parcul Cismigiu - Primaria Capitalei.

Edited by Speedo, 04 March 2008 - 14:39.


#26
Ciombe Jr.

Ciombe Jr.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 25.06.2006

 mightwish, on Mar 4 2008, 12:15, said:

In aceste momente o echipa RDS cableaza de zor in zona Parcul Cismigiu - Primaria Capitalei.


Din cate mi-a zis un reprezentant de vanzari (pentru sectorul corporate) al RCS&RDS, au acoperire 100% in Bucuresti... Probabil ca echipa aia facea altceva acolo, fiindca mi-e greu sa cred ca trageau fibra abia acum in centrul Bucurestiului...  :huh:

Edited by Speedo, 04 March 2008 - 14:40.


#27
mightwish

mightwish

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.02.2008

 Ciombe Jr., on Mar 4 2008, 12:39, said:

Din cate mi-a zis un reprezentant de vanzari (pentru sectorul corporate) al RCS&RDS, au acoperire 100% in Bucuresti...

O gluma atat de SICK nici Burgher nu putea sa faca!  :roflmaofast: :roflmaofast: :roflmaofast:

#28
Ciombe Jr.

Ciombe Jr.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 25.06.2006

 mightwish, on Mar 4 2008, 13:40, said:

O gluma atat de SICK nici Burgher nu putea sa faca!  :roflmaofast: :roflmaofast: :roflmaofast:


Pot oferi abonamente pe fibra optica sau prin modem radio (mai rar), oriunde in Bucuresti, in jurul Bucurestiului, la km. X al centurii orasului s.a.m.d.

Tu probabil te refereai la abonamente Cablelink/Fiberlink, nu?  :P

#29
zaze

zaze

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 21.01.2004
Pai n-au primit si astia de la RDS reteaua gata facuta asa cum a primit-o OTE?  :huh:

#30
bodo_bodo

bodo_bodo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.04.2008
Nu mi se pare prea corect ceea ce ti s-a intamplat dar nici cu atitudinea ta nu sunt de acord.
ideea e ca ar trebui totusi ca unii abonati sa-si controleze comportamentul. Eu la fel am avut probleme, contract procesat gresit etc, dar mi s-a rezolvat problema relativ repede. Am observat ca fetele de la relatiile cu clientii raspund in functie de cum sunt intrebate. Daca ai o atitudine ostila e normal ca ele sa se atace. am vazut asta foarte clar. Cand le vorbesti frumos ele raspund la fel.
In fine, recunosc ac ar fii o pb de comunicare dar daca stam sa ne gandim este vorba de operatorul de telecomunicatii cu cea mai rapida dezvoltare din sud estul Europei. Nu tin partea nimanui dar aceeasi atitudine am intalnit-o si la banci cam peste tot. Mai mult este vorba de felul de-a fii al romanului, deci nu ar tebui sa ne mire prea mult nici atitudinea personalului dar nicia clientului. Bineinteles nu este o scuza asta, dar ce pot spune mai mult?
cat despre faptul ca sunt multi oameni in varsta la casierii asta este. ne lovim de ei peste tot nu numai la casieriile rcs rds.
Paste fericit!!

#31
laura_23

laura_23

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.04.2008
Ai dreptate in ceea ce priveste problema tehnica pe care ai avut-o cu cei de la RDS dar nu mi se pare normal sa razi de aspectul persoanelor cu care ai discutat tu...pana la urma care era problema ta? felul ca una e grasa si alta e prea inalta sau ca nu ti se rezolva problema cu acel modem? ar trebui sa iti scri offul legat de asta nu de cum arata ele!!!!

#32
mario75

mario75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 14.06.2007
Laura 23 lucrezi cumva la RDS? Sau te afli printre personajele enumerate?

Referitor la topic, confirm si eu cele spuse, si anume ca este o firma neserioasa. Acum o luna, cand am semnat contractul cu ei mi-au promis ca in 2 saptamani imi monteaza netul. Nu stiu de ce nu ma mira ca nici acum nu am net! Nu mai spun de numeroasele telefoane la suport tehnic, toate incheiate cu poezia: "va vom suna in cel mai scurt timp cand se va putea!" M-am dus peste ei, initial sa reziliez contractul sau sa plec cu un raspuns mai acceptabil, si ce aflu? Nu au echipamente!!!  :eek:   Pai cum asa? O firma cu acoperire nationala nu au echipamente pentru instalarea internetului!?! Iar alaturi de mine o prosteau pe alta nevinovata care facuse gresala sa semneze un contract cu ei ca in 2 saptamani va fi cablata! Pai cum? Nu au echipamente, dar promit ca vor fi cablati? Asta inseamna neseriozitate si lipsa de respect pentru client.

Recomandati-mi va rog un alt ISP in zona Abator ca asa nu se poate. Au inceput cu stangul relatia cu mine si mai mult ca sigur ca asa o vor tine si de acum inainte.

Toate bune!

#33
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

 mario75, on Jun 7 2008, 02:31, said:

Recomandati-mi va rog un alt ISP in zona Abator ca asa nu se poate. Au inceput cu stangul relatia cu mine si mai mult ca sigur ca asa o vor tine si de acum inainte.
La mine a durat 3saptamani pana au instalat netul, dupa aceea n-am avut probleme insa.

Chestia cu instalarea netului in xzile cum scrie in contract e cu mult depasita de realitatea in teren, dureaza cam max. o luna sa faca instalarea la catv si net.. asta e, si daca schimbi ISP o sa ai de asteptat si acolo o saptamana

#34
sebi_bv

sebi_bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 08.07.2006
Stiti cum e, una buna si una rea.
Se stie ca asa sunt, si totusi, multi fac raportul calitate pret si tot la rds merg...de ce oare?

#35
adslboy

adslboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 22.10.2004
acum 1 saptamana am schimbat si eu modemul la rds....aveam un motorola sbv5120 care ma bagase in disperare...
totul a fost super rapid..sunat la suport tehnic,cu cea mai mare incredere am plecat la sediu din orasul meu sa intreb daca au modemuri pe stoc...si aveau....
mi s-a spus sa vin cu vechiul modem...la cutie cum a fost livrat sau?? aaaa...pai se poate numai modemul si cablul de alimentar.no bun!
drum pana acasa...pe 30grade celsius,ambalat in cutie modemul...mers inapoi la sediu....gata!!!!

deci se poate sa fie si civilizati...
ca sa nu mai spun ca baietii de la tehnic au schimbat cred ca in mai putin de 20 min(timpul petrecut pe drum) mac-ul din cmts.

nici vorba de "mirosatori de modemuri " :)) sau echipe care sa schimbe cabluri....

povestea cu smtp-ul este mai veche,si mai ales cand vine vorba de portul 25 care e blocat "by default".
de ce?
pentru ca noi romanii avem obiceiul sa ne configuram webservere acasa si sa facem spam :(

Edited by adslboy, 07 June 2008 - 17:54.


#36
sebi_bv

sebi_bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 08.07.2006
da, blocheaza porturi si le deblocheaza la cerere...bleah!

Cand au inceput cablarea in Bv, erau adusi "cablagii" din constanta!
Mie au vrut sa imi monteze serviciul de 2 ori. eu am "racordat" cu cateva zile inainte, pentru ca am dat telefon la ei, si am luat un ton de avocat, cu articole din contract, si cu o lege innventata de mine:
"rds incalcand articolul din contract nr xx cu referire la...., in conformitate cu lg yy/zyz pot actina rds in judecata...bla bla"...asa ca au venit baietii doar pt mine, si restul vecinilor se uitau cu cu ochii in lacrimi cum pleaca echipa si ei raman pe afara. evident, cand am fost intrebat de ce eu beneficiez de tratament preferential, am spus: "poate am pile mari, ce spuneti de asta?" ...ei "nimic"!

Oricum, eu nu as schimba providerul in conditiile actuale. De fapt nici nu am alta alternativa. RTC nu mai am, Voda e prea scump....

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate