Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Nesimtirea RDS la Brasov a atins cote alarmante

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#37
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Salut! Poate ma lamuriti si pe mine intr-o problema...

De aprox 2 luni am Fiberlink de 4 Mb si din 5-6 februarie, zilnic in jurul orei 16-16:30 se deconecteaza pana seara, in intervalul 9 jumate - 11, uneori si mai tarziu. Pur si simplu imi apare "network cable unplugged" si se deconecteaza de la retea, iar reconectarea dureaza cam 30 de secunde sau 1 minut dupa care pica din nou (stau in zona 13 decembrie - Aurel Vlaicu). Bineinteles ca am sunat in draci la ei si de fiecare data m-am lovit de niste oligofreni politicosi care, dupa ce au vazut ca nu ma pot pacali ca "e de la mine", m-au lasat cu ochii in soare...

Intamplator, am gasit pe undeva aceeasi problema descrisa si de cineva din Bucuresti, si solutia respectivului a mers si la mine... Daca setez placa de retea la 10 Mbs e ok, daca o las pe 10/100 Mbs (cum ar fi normal) nu merge deloc (intre orele mentionate). Bineinteles ca viteza scade in consecinta, ceea ce nu imi convine.

Are cineva idee care ar fi explicatia pentru ciudatenia asta, pentru ca e clar ca la RDS n-o sa ma lamureasca nimeni?

#38
raz_md

raz_md

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 27.09.2006

 dr_mike, on Feb 28 2008, 21:57, said:

Salut! Poate ma lamuriti si pe mine intr-o problema...

De aprox 2 luni am Fiberlink de 4 Mb si din 5-6 februarie, zilnic in jurul orei 16-16:30 se deconecteaza pana seara, in intervalul 9 jumate - 11, uneori si mai tarziu. Pur si simplu imi apare "network cable unplugged" si se deconecteaza de la retea, iar reconectarea dureaza cam 30 de secunde sau 1 minut dupa care pica din nou (stau in zona 13 decembrie - Aurel Vlaicu). Bineinteles ca am sunat in draci la ei si de fiecare data m-am lovit de niste oligofreni politicosi care, dupa ce au vazut ca nu ma pot pacali ca "e de la mine", m-au lasat cu ochii in soare...

Intamplator, am gasit pe undeva aceeasi problema descrisa si de cineva din Bucuresti, si solutia respectivului a mers si la mine... Daca setez placa de retea la 10 Mbs e ok, daca o las pe 10/100 Mbs (cum ar fi normal) nu merge deloc (intre orele mentionate). Bineinteles ca viteza scade in consecinta, ceea ce nu imi convine.

Are cineva idee care ar fi explicatia pentru ciudatenia asta, pentru ca e clar ca la RDS n-o sa ma lamureasca nimeni?

Mda, asta patesc si eu, se numeste modem reset si anume se reseteaza modemul de cablu. Si mie mi se intampla relativ des, inainte se intampla si mai des. Au echipamente de rahat, altceva nu imi vine in minte. Am sunat si eu la ei de nenumarate ori, au zis ca seteaza nu stiu ce, ca nu-i normal etc dar tot mai face.

Sfatul meu e sa ii mai bati la cap, sa le zici ca nu e normal sa ti se reseteze asa des, pana la urma poate poate s-o intampla ceva.

PS Eu am CATV, dar pare aceeasi chestie.

#39
daniel.s

daniel.s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.07.2007

 dr_mike, on Feb 28 2008, 21:57, said:

Salut! Poate ma lamuriti si pe mine intr-o problema...

De aprox 2 luni am Fiberlink de 4 Mb si din 5-6 februarie, zilnic in jurul orei 16-16:30 se deconecteaza pana seara, in intervalul 9 jumate - 11, uneori si mai tarziu. Pur si simplu imi apare "network cable unplugged" si se deconecteaza de la retea, iar reconectarea dureaza cam 30 de secunde sau 1 minut dupa care pica din nou (stau in zona 13 decembrie - Aurel Vlaicu). Bineinteles ca am sunat in draci la ei si de fiecare data m-am lovit de niste oligofreni politicosi care, dupa ce au vazut ca nu ma pot pacali ca "e de la mine", m-au lasat cu ochii in soare...

Intamplator, am gasit pe undeva aceeasi problema descrisa si de cineva din Bucuresti, si solutia respectivului a mers si la mine... Daca setez placa de retea la 10 Mbs e ok, daca o las pe 10/100 Mbs (cum ar fi normal) nu merge deloc (intre orele mentionate). Bineinteles ca viteza scade in consecinta, ceea ce nu imi convine.

Are cineva idee care ar fi explicatia pentru ciudatenia asta, pentru ca e clar ca la RDS n-o sa ma lamureasca nimeni?

eu te sfatuiesc sa incerci cu alta placa de retea... daca face la fel, inseamna ca fie e o problema de conectica fie e o problema la portul sw-ului...
daca dupa ce schimbi placa face la fel, scoti frumos cablu din placa de retea si zici ca nu mai merge sa te conectezi... le zici ca il ai bagat ... sa vina la tine sa faca verificari :D...
fi si tu smecher ca doar esti roman...

#40
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
@raz_md: nu cred ca e aceeasi problema, sau daca e, in mod sigur nu e de la modemul tau ci de la serverele lor, oricum in cazul meu nu exista nici un echipament intermediar (in afara de switch) pe care pot da vina


@daniel.s: eram dispus sa cred ca e defecta placa de retea daca nu ar fi aparut probleme doar intre anumite ore, in general in acelasi interval 16-23 in fiecare zi... in ce priveste deplasarea lor la mine acasa, pana si oligofrenii de la Relatii cu publicul RDS s-au mirat ca dupa 5 telefoane n-a venit nimeni la mine acasa, de parca nu de ei depindea lucrul asta... Oricum, mie mi se pare ciudat si modul in care e legat telefonul la cablul UTP, adica eu sunt conectat la internet prin perechile 4-5 si 7-8, nu 1-2 si 3-6 cum se face in toata lumea asta la retelele de 100 Mbs (ma refer la firele din cablu)... (De fapt, daca ma gandesc ca cel care mi-a facut conectarea propriu-zisa a fost strungar la Tractorul, nu ma mai mir de calitatea retelelor RDS)!!!

In fine, eu sunt hotarat sa depun sesizari si la Protectia consumatorului si la Autoritatea de telecomunicatii, saptamana viitoare. Daca vrea cineva sa mi se alature, ok, daca nu, urati-mi succes.

P.S. Stiati ca RDS - RCS a fost cea mai reclamata firma la ANPC in 2007 ?

Edited by dr_mike, 01 March 2008 - 17:11.


#41
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

 dr_mike, on Mar 1 2008, 17:09, said:

...(De fapt, daca ma gandesc ca cel care mi-a facut conectarea propriu-zisa a fost strungar la Tractorul, nu ma mai mir de calitatea retelelor RDS)!!!
Bafta cu rezolvarea problemai, dar mai lasati-o cu nivelul "intelectual" al baietilor care leaga cabluri.. mare filozofie!!!  <_<
Cat despre chestia ANPC e relativa treaba. Trebuie raportat la nr. de clienti, baza plangerii etc. Mie de 1an jumate imi merge perfect aproape(99%)

Nu inteleg de mai face lumea reclamatie daca le merge asa de prost tot timpul!? Cel putin o alternativa este, daca nu chiar 2-3-4 :P
Legat de contract nu esti, poti pastra celelalte servicii, dintre toti RDS mi se pare cel mai "fair"

Edited by Blackhawk, 01 March 2008 - 19:23.


#42
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Probabil ca nici tu, ca si mine, nu te pricepi prea mult la retelistica din moment ce spui ca nu e mare filozofie sa faci o retea calumea, mai ales cand ai practic doua conexiuni de date pe acelasi cablu (netul si telefonul...). Asa ne-am obisnuit in Romania, sa ne multumim cu carpeli si cu lucruri facute de neprofesionisti....Si de asta suntem unde suntem...

In al doilea rand, tie ti-e usor sa vorbesti in calitate de bucurestean, pentru ca tu intr-adevar ai mai multe alternative (eu am locuit 5 ani in Bucuresti si aveam net de la Evolva / iLink si  RDS-ul nu sufla pe langa ei!!), insa in Brasov nu ai de ales decat intre RDS de cacao, ClickNet la fel de prost si UPC care nici nu mai merita pomenit.

#43
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Azi am aflat un lucru amuzant....
Bineinteles ca problema mea cu conexiunea care se tot intrerupe nu s-a rezolvat (si incep sa cred ca nici nu se va rezolva vreodata) si am sunat, din nou, la RDS. Baiatul cu care am vorbit (si care era, parca, o idee mai receptiv) mi-a spus ca intr-adevar se stie de problema mea, insa nu a notat nici unul din colegii lui faptul ca deconectarile apar intr-un anumit interval orar... Asta pentru ca tot era al 6-lea sau al 7-lea telefon in 4 saptamani...
ASTIA CHIAR ISI BAT JOC????

#44
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
Mergi putin la sediu si depune o cerere de discount pentru nefunctionalitatea serviciului...e o solutie!Vezi ca ziua de luni e desemnata pentru audiente,intre 10-12! ;)

#45
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Multumesc pentru informatii, programul de audiente l-am aflat si de la baietii de la RDS... Nu ti se pare anormal ca eu sa imi iau o zi libera, sa pierd timp si bani in plus doar pentru ca ei sunt niste imbecili care nu sunt in stare macar sa dea un raspuns clar la o problema ?????

A propos... Va rog sa-mi sugerati alternative la RDS (inclusiv daca exista retele de cartier prin zona 13 Decembrie - Aurel Vlaicu) .....

#46
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
Mai ai rabdare,mai fa sesizari...astia se misca greu in general!Incearca sa treci la fiberlink1!Vezi ce zice si seful lor!O solutia ar fi netul de la operatorii mobili existenti!Retele de cartier...hmm...da  un search pe Google...poate iti apare ceva! :OK:

Edited by arab, 05 March 2008 - 19:07.


#47
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Alta faza simpatica la RDS, astazi, ora 19:00, telefonul cu numarul 7, cred...

Mai povestesc inca o data problema mea unui baiat de acolo (din ce in ce mai cooperant) si, evident, ajunge logic la concluzia ca problema e la placa mea de retea, ba imi mai si spune ca au fost nu-stiu cate echipe care au verificat echipamentele si care au si schimbat nu-stiu ce mufe si alte prostii din astea. La un moment dat, a fost sezational:

Baiatul RDS: "In mod sigur e o problema cu placa dumneavoastra de retea, nu accepta conexiunea."
Eu: " Ok, de acord, dar de ce se intampla asta numai intre orele 16:00 si 23:00 ?"
RDS: "Asta nu pot sa va spun."
Eu: " Deci placa mea de retea e defecta intre ore fixe ?"
RDS: " Nu este defecta, e o problema."
Eu: " Ce problema poate fi?"
RDS: " Asta nu pot sa va spun."

Probabil ca ar fi continuat asa pana maine, din fericire mi-a fost mie jena de penibilul situatiei si am inchis, dupa ce mi-a promis ca trimite o echipa "cu laptop" sa se convinga si ei...

ASTIA CHIAR CA ISI BAT JOC

L.E. ClickNet -ul nu stiu daca merge si pe Mac (ar trebui, dar pe site nu au drivere de Mac pentru modemurile lor...). In orice caz, cred ca spre ei ma voi orienta, cu durere in suflet ca nu suport Romtelecomu..... In ce priveste viteza, eu nu prea folosesc reteaua metro si oricum in momentul asta, la orele tarzii din noapte cand merge RDS-ul am niste viteze de cel putin 2 ori mai mici decat in contract, asa ca nu pierd mare lucru.
Multumesc pentru sfaturi.

Edited by dr_mike, 05 March 2008 - 21:10.


#48
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
"ASTIA CHIAR CA ISI BAT JOC"
dr_mike ce ai vrea sa faca niste simplii angajati de la call center? Incearca toate solutiile din manual si apoi te expediaza, ramane problema celor de la tehnic.

Tin si eu minte cand mi-am bagat cablelink si ce suparat eram ca nu am testat conexiunea de fata cu echipa de la instalari. Am sunat de 2 ori, a doua oara crd am stat un sfert de ora la tel., cand n-a gasit solutie m-a expediat cu un text clasic gen "ne vom uita".
Intr-un final am facut cum zicea el si am reinstalat driverele si am descoperit ca era de la firewallul integrat nvidia.

Sper sa ti rezolva problema in cele din urma.

#49
ianacosti

ianacosti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 08.05.2006
Am patit-o si eu: (stau pe Soarelui in Brasov)

joi 13 martie, vin de la munca, dau drumul la calculator,
"network cable unpluged".

Sun la RC, ma intreaba tipul ce numar are eroarea, ii zic 678 si imi zice "a, va apare network cable unpluged".
Am facut sesizare a zis ca se rezolva.

vineri 14 martie, plec la munca si vad ca au schimbat cutia de la etaj cu una nou nouta.
Bine, sun din nou la RC, raspunde o tipa, ii povestesc si i-am zis ca probabil au uitat sa ma conecteze cand au schimbat cutia.
Imi zice ca noteaza in sesizare ca e urgent si inchei convorbirea.

duminica 16 martie, vin in Brasov si cum intru pe palier surpriza: cutia nou nouta montata joi avea usa sparta cu levierul
si arata de parca bagase cineva o grenada in ea. Mi-a zis o vecina ca vineri i-au instalat cablul TV si tipul care l-a instalat era beat. Acum ma intreb cine a spart usa la cutie, tipul de la RDS sau vreun vecin suparat tot ca mine ca a ramas fara net?

Ce sa fac, sa-i sun in fiecare zi? Sa ma duc sa ma conectez eu ? Sa tai cablul in tot blocul ca asa poate se rezolva?

Am uitat sa zic ca fixul merge.

#50
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

 ianacosti, on Mar 17 2008, 15:53, said:

duminica 16 martie, vin in Brasov si cum intru pe palier surpriza: cutia nou nouta montata joi avea usa sparta cu levierul
si arata de parca bagase cineva o grenada in ea. Mi-a zis o vecina ca vineri i-au instalat cablul TV si tipul care l-a instalat era beat. Acum ma intreb cine a spart usa la cutie, tipul de la RDS sau vreun vecin suparat tot ca mine ca a ramas fara net?
...
Am uitat sa zic ca fixul merge.

:lol: cu asa oameni e clar de ce nu va merge netul  :wallbash:

Edit: Da, suni la RC pana se rezolva, tot iti merge fixul ;)

Edited by Blackhawk, 17 March 2008 - 16:01.


#51
ianacosti

ianacosti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 08.05.2006
Ieri au fost din nou pentru ca am gasit usa de la cutie reparata, dar net tot nu am.
Cel de la RC i-a sunat pe cei de la tehnic si a recunoscut ca e o problema cu, citez: " conectica in cutie"

#52
cosmintudoroiu

cosmintudoroiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 13.01.2007

 arab, on Mar 5 2008, 18:30, said:

Mergi putin la sediu si depune o cerere de discount pentru nefunctionalitatea serviciului...e o solutie!Vezi ca ziua de luni e desemnata pentru audiente,intre 10-12! ;)
Foarte corecta afirmatia...
Citesc topicul si imi aduc aminte ce nervi aveam pe astia in dec 07 si ian 08! Netul mergea... dar pe extern aveam max. 5-10 KBps. Telefoane, peste telefoane, problema o ziceam deja ca pe o poezie  :lol: (si ei imi raspundeau la fel  :P ). Nici reducerea facturii nu puteam sa cer ca de... netul mergea ;). Intr-un final si dupa cateva reclamatii scrise am cerut audienta. Rezultatul a fost ca dupa doua zile mergea peste normal netul!
Se pare ca problemele se misca greu in zona de "executiv" sa zic asa... administratia e parca din alt film... unul mai mormal, asa cum ar trebui sa fie la oricare nivel...

Abonament: 35 lei (3 MB/s max), Locatie: Gemenii
[ http://www.speedtest.net/result/247951423.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by cosmintudoroiu, 18 March 2008 - 18:46.


#53
dr_mike

dr_mike

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 03.10.2006
Revin cu noutati... Am fost si in audienta la RDS si cum se spune, "m-am dus bou si am venit vaca"... Problema se mentine, in continuare in zilele de lucru intre 16 si 23 nu merge netul decat pe conexiune de 10 Mb/s... Mai nou insa au aparut si alte ciudatenii, in sensul ca uneori primesc mesajul de "network cable unplugged" si netul merge, si inca la viteza maxima...e drept pentru cateva minute dupa care imi spune ca am fost respins de server... Nu imi ramane decat sa mai merg o data la ei in audienta si de data asta sa ma duc si cu reclamatia la ANPC si la Autoritatea de Telecomunicatii ca poate se intampla ceva ( desi nu ma bazez prea mult pe asta).

Pentru ianacosti: incearca sa schimbi si tu setarile la placa de retea si vezi daca merge cu conexiune de 10 Mb/s in loc de 100 Mb/s, ca atunci inseamna clar ca e o problema cu switch-urile lor si probabil ei stiu de ea dar nu vor sa recunoasca....

#54
Radu18-

Radu18-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 16.02.2008

 dr_mike, on Mar 20 2008, 13:38, said:

Revin cu noutati... Am fost si in audienta la RDS si cum se spune, "m-am dus bou si am venit vaca"... Problema se mentine, in continuare in zilele de lucru intre 16 si 23 nu merge netul decat pe conexiune de 10 Mb/s... Mai nou insa au aparut si alte ciudatenii, in sensul ca uneori primesc mesajul de "network cable unplugged" si netul merge, si inca la viteza maxima...e drept pentru cateva minute dupa care imi spune ca am fost respins de server... Nu imi ramane decat sa mai merg o data la ei in audienta si de data asta sa ma duc si cu reclamatia la ANPC si la Autoritatea de Telecomunicatii ca poate se intampla ceva ( desi nu ma bazez prea mult pe asta).

Pentru ianacosti: incearca sa schimbi si tu setarile la placa de retea si vezi daca merge cu conexiune de 10 Mb/s in loc de 100 Mb/s, ca atunci inseamna clar ca e o problema cu switch-urile lor si probabil ei stiu de ea dar nu vor sa recunoasca....

Dr. Mike esti sigur ca nu este de vina placa de retea, sau windowsul cum au mai fost alte cazuri pe aici? Dupa simptomele descrise tind sa cred ca este ceva legat de windows sau placa de retea. In Windows orice e posibil. Nu de alta dar au mai fost cazuri pe aici cand unii blamau RDS-ul iar de fapt vinovat era sitemul prost de operare Windows sau placa de retea

Recomand:
- incearca o reinstalare a sistemului de operare,
- eventual pune calculatorul unui prieten la tine acasa si conecteaza-l la rds, vezi daca face aceleasi figuri

Facand astea, atunci poti fi sigur ca nu este o problema de la tine si abia atunci pune toate tunurile pe RDS

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate