Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Probleme..cu un profesor

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
madlex

madlex

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 11.07.2003
Salutare.

Sper sa nu vi se para stupida intrebarea, insa am nevoie de experienta altora pentru problema ce urmeaza.
Probabil nu mi s-a intamplat doar mie, dar un simt stupid de dreptate ma face sa doresc sa actionez in cazul meu.

Sunt student in an terminal la ASE, nu am avut niciodata probleme la informatica in nici o facultate (am mai facut cativa ani si in UPB), fiindca pe langa pasiune a devenit si meseria mea in ultimii ani, si exact in aceast an s-a lovit sa am o problema de etica si comportament cu Dn-ul profesor al meu de informatica.
Intr-o seara vazand ca mai multi colegi ii trimit mail-uri sa se consulte cu "dansul" am trimis si eu un mail foarte politicos la adresa specificata de acesta.
Am primit ca reply un raspuns de-a dreptul golanesc, fara respect si in batjocora moment in care i-am dat un reply in care l-am rugat sa ne adresam mai respectos sau daca nu deloc.Deasemenea si reply-ul era (consider eu) in limita bunului simt.