Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Accident de la explozie de cauciuc... sau?

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#73
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
Deci in curba usoara dreapta, fundul masinii tale fuge spre stanga si tu tragi de volan spre dreapta?!? Nu te supara, dar cine te-a invatat o asa prostie? Daca fundul ti-a fugit spre stanga, SINGURA SOLUTIE de a opri derapajul e sa rotesti volanul TOT SPRE STANGA.

#74
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Si totusi, este vreo poza pe topicul asta? Eu unul nu am vazut niciuna si nu prea inteleg numai din povestiri despre ce vorbiti. Unde sunt pozele? :huh:

#75
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 09.03.2006
Azi am pierdut directia brusc la masina si am iesit in decor. A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta si am iesit in decor...roata stanga fata varza, bara fata sparta, far, aripa, roata stinga nu mai vira cum trebuie. Am vazut din intimplare ca era o spartura pe cauciucul din stanga fata fix pe balon in lateral.

Este posibila explozia iarna? Sau a fost derapaj?
Cauciucurile erau resapate :(

#76
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
in ultima fraza ai zis exact care a fost cauza, nici macar nu trebuie sa cauti mai departe.
iarn ae o diferenta enorma intre cauciucuri ieftine si cauciucuri de marca

#77
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
O anvelopă reșapată e un cauciuc vechi la care se înlocuiește stratul de cauciuc de uzură. Elementele de rezistență (firele textile sau metalice, împreună cu cauciucul în care sunt încorporate) rămân, iar riscul ca acestea să cedeze e similar unei anvelope de vechimea celei originale. Tu iei anvelopa de nouă (că arată ca una nouă), dar ea e veche și uzată. E ca și cum dai cu chit și vopsea o caroserie veche și ruginită și o faci să arate ca nouă. E doar o minciună ambalată frumos. Cea mai ieftină anvelopă chinezească nouă e mai sigură decât una reșapată.

#78
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View PostH725, on 21 ianuarie 2008 - 01:00, said:

un cauciuc nu e normal sa faca gilme

cine :drac: sta sa se uite la cauciucuri inainte de fiecare drum?

scuze de dezgropaciune.. dar mi-amintesc ca la servici, inainte sa-mi dea prima data o masina pe mana, secretara a venit cu un formular tipizat pe care trebuia sa-l semnez. Eu l-am si citit. Acolo se povestea, ca inainte de pornire in cursa, conducatorul are OBLIGATIA de a verifica si constata diverse neregului: strangerea prezoanelor la roti, presiune gume, stare suprafetei de rulare a cauciucului ( pe tema asta am refuzat sa plec in delegatie cu niste gume jerpelite- dupa doua ore jumate am primit masina cu gume noi noute), lichid de parbriz, ulei motor  etc etc.

Edited by tfmercedez, 03 February 2022 - 11:45.


#79
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postalin2pas, on 02 februarie 2022 - 10:07, said:

O anvelopă reșapată e un cauciuc vechi la care se înlocuiește stratul de cauciuc de uzură. Elementele de rezistență (firele textile sau metalice, împreună cu cauciucul în care sunt încorporate) rămân, iar riscul ca acestea să cedeze e similar unei anvelope de vechimea celei originale. Tu iei anvelopa de nouă (că arată ca una nouă), dar ea e veche și uzată. E ca și cum dai cu chit și vopsea o caroserie veche și ruginită și o faci să arate ca nouă. E doar o minciună ambalată frumos. Cea mai ieftină anvelopă chinezească nouă e mai sigură decât una reșapată.
michelin isi face reclama la greu pe youtube, eu am vazut-o de cel putin doua ori: se arata o firma care face si distribuie paine prin moldova, alta data o firma de transpor TIR.

Ei si acolo povestesc ba soferii ba patronul cat de bune sunt gumele alea, ca au un " randament" de 100.000km, si merg reesapate de 3-4 ori, astfel, ei merg cu o anvelopa 400.000km. Chestie care ma duce cu gandul la faptul ca ei primesc inapoi exact aceleasi roti pe care le-au dat la reesapat. Fiind flote de camioane, pare credibil.  
Unde bat cu asta: o guma reesapata de camion, cred ca are o responsabilitate mai mare in fata riscurilor unui evemtual accident provocat de un defect.  
Inainte de reesapare , gumele sunt analizate, examinate prelucrate. Conteaza si cine o face, cu ce scule.   Daca este o metoda economica si omolagata, legala, teoretic, gumele reesapate sunt la fel de sigure ca si cele noi.

#80
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
mai e o chestie: un camion are 12 sau chiar 18 roti. daca explodeaza un cauciuc de pe spate nu pierde asa usor controlul masinii ptr ca mai sunt alte cauciucuri bune care sustin greutatea si asigura stabilitatea. la un autoturism o explozie chiar si pe spate inseamna ca mai are doar 3 puncte de contact cu solul si de cele mai multe ori inseama pierderea controlului.
plus ca la camioane acele anvelope au peretii laterali mai tari si toata ramforsarea cauciucului e mai buna decat la un autoturism.
si cel mai important: camioanele merg zeci de mii sau sute de mii de km anual. niste cauciucuri resapate sunt rentabile dpdpv economic.

#81
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,798
  • Înscris: 17.12.2019
Nu trebuie pierdut din vedere nici faptul că la camioane este interzis să se monteze anvelope reșapate pe axa față tocmai pentru că acolo ar presupune risc de pierdere a controlului.

#82
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004

View Postjuannn, on 01 februarie 2022 - 23:23, said:

Azi am pierdut directia brusc la masina si am iesit in decor. A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta si am iesit in decor...roata stanga fata varza, bara fata sparta, far, aripa, roata stinga nu mai vira cum trebuie. Am vazut din intimplare ca era o spartura pe cauciucul din stanga fata fix pe balon in lateral.

Este posibila explozia iarna? Sau a fost derapaj?
Cauciucurile erau resapate Posted Image

Din cauza asta

Quote

A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta
, daca a inceput cu plecatul spatelui, eu as zice ca a fost derapaj.
Mai mult decat atat, o explozie o auzi / simti in volan, roata respectiva (stanga fata in cazul tau) incepe sa mearga pe janta, cauciucul se deterioreaza pronuntat, chiar se poate dejanta in rulare. Tu zici ca ai vazut doar o gaura pe flanc

Am patit-o si eu, cu cauciuri all-season brand name (Nokian cred ca erau), dar cu multi kilometri - oricum, cu profilul peste martorul de uzura. Eu am avut noroc cu ceva zapada adunata la marginea drumului, in care masina s-a oprit fara mari daune - am plecat de acolo pe roti.

#83
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 09.03.2006

View Postsuri, on 05 februarie 2022 - 12:52, said:



Din cauza asta , daca a inceput cu plecatul spatelui, eu as zice ca a fost derapaj.
Mai mult decat atat, o explozie o auzi / simti in volan, roata respectiva (stanga fata in cazul tau) incepe sa mearga pe janta, cauciucul se deterioreaza pronuntat, chiar se poate dejanta in rulare. Tu zici ca ai vazut doar o gaura pe flanc

Am patit-o si eu, cu cauciuri all-season brand name (Nokian cred ca erau), dar cu multi kilometri - oricum, cu profilul peste martorul de uzura. Eu am avut noroc cu ceva zapada adunata la marginea drumului, in care masina s-a oprit fara mari daune - am plecat de acolo pe roti.

Am o taietura pe flanc dar NU in sensul de rotatie al rotii ci dreapta din partea de rulare spre centrul rotii iar la capatul taieturii daca ridic coltul pot observa o gaura cit buricul degetului in pneu.

Am simtit cum a inceput sa vibreze usor masina, am atins instinctiv frina si m-a aruncat spre stinga fara sa mai pot face nimic, masina nu s-a rasucit deloc.
Janta e destul de afectata dar cauciucul e bun, nu s-a rupt in bucati.
Nu am auzit nicium fel de boom deoarece in momentul incidentului ascultam muzica tare ;(

Edited by juannn, 08 February 2022 - 08:49.


#84
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 09.03.2006
Un update cu pozele. Care e parerea voastra explozie sau altceva..Ruptura nu e in sensul de rotatie inainte al rotii.

Attached Files



#85
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,798
  • Înscris: 17.12.2019
Aia nu e explozie, e tăietură. Ai călcat pe ceva care a tăiat anvelopa. Eu am pățit ceva asemănător călcând pe o jumătate de potcoavă dar având viteză foarte mică a rămas în anvelopă.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate