Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident de la explozie de cauciuc... sau?
Last Updated: Mar 11 2022 06:27, Started by
oki_doki
, Jan 20 2008 12:01
·
0
#73
Posted 20 April 2008 - 03:07
Deci in curba usoara dreapta, fundul masinii tale fuge spre stanga si tu tragi de volan spre dreapta?!? Nu te supara, dar cine te-a invatat o asa prostie? Daca fundul ti-a fugit spre stanga, SINGURA SOLUTIE de a opri derapajul e sa rotesti volanul TOT SPRE STANGA.
|
#74
Posted 20 April 2008 - 09:06
Si totusi, este vreo poza pe topicul asta? Eu unul nu am vazut niciuna si nu prea inteleg numai din povestiri despre ce vorbiti. Unde sunt pozele?
|
#75
Posted 01 February 2022 - 23:23
Azi am pierdut directia brusc la masina si am iesit in decor. A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta si am iesit in decor...roata stanga fata varza, bara fata sparta, far, aripa, roata stinga nu mai vira cum trebuie. Am vazut din intimplare ca era o spartura pe cauciucul din stanga fata fix pe balon in lateral.
Este posibila explozia iarna? Sau a fost derapaj? Cauciucurile erau resapate |
#76
Posted 02 February 2022 - 00:59
in ultima fraza ai zis exact care a fost cauza, nici macar nu trebuie sa cauti mai departe.
iarn ae o diferenta enorma intre cauciucuri ieftine si cauciucuri de marca |
#77
Posted 02 February 2022 - 10:07
O anvelopă reșapată e un cauciuc vechi la care se înlocuiește stratul de cauciuc de uzură. Elementele de rezistență (firele textile sau metalice, împreună cu cauciucul în care sunt încorporate) rămân, iar riscul ca acestea să cedeze e similar unei anvelope de vechimea celei originale. Tu iei anvelopa de nouă (că arată ca una nouă), dar ea e veche și uzată. E ca și cum dai cu chit și vopsea o caroserie veche și ruginită și o faci să arate ca nouă. E doar o minciună ambalată frumos. Cea mai ieftină anvelopă chinezească nouă e mai sigură decât una reșapată.
|
#78
Posted 03 February 2022 - 11:43
H725, on 21 ianuarie 2008 - 01:00, said:
un cauciuc nu e normal sa faca gilme cine sta sa se uite la cauciucuri inainte de fiecare drum? Edited by tfmercedez, 03 February 2022 - 11:45. |
#79
Posted 03 February 2022 - 13:23
alin2pas, on 02 februarie 2022 - 10:07, said:
O anvelopă reșapată e un cauciuc vechi la care se înlocuiește stratul de cauciuc de uzură. Elementele de rezistență (firele textile sau metalice, împreună cu cauciucul în care sunt încorporate) rămân, iar riscul ca acestea să cedeze e similar unei anvelope de vechimea celei originale. Tu iei anvelopa de nouă (că arată ca una nouă), dar ea e veche și uzată. E ca și cum dai cu chit și vopsea o caroserie veche și ruginită și o faci să arate ca nouă. E doar o minciună ambalată frumos. Cea mai ieftină anvelopă chinezească nouă e mai sigură decât una reșapată. Ei si acolo povestesc ba soferii ba patronul cat de bune sunt gumele alea, ca au un " randament" de 100.000km, si merg reesapate de 3-4 ori, astfel, ei merg cu o anvelopa 400.000km. Chestie care ma duce cu gandul la faptul ca ei primesc inapoi exact aceleasi roti pe care le-au dat la reesapat. Fiind flote de camioane, pare credibil. Unde bat cu asta: o guma reesapata de camion, cred ca are o responsabilitate mai mare in fata riscurilor unui evemtual accident provocat de un defect. Inainte de reesapare , gumele sunt analizate, examinate prelucrate. Conteaza si cine o face, cu ce scule. Daca este o metoda economica si omolagata, legala, teoretic, gumele reesapate sunt la fel de sigure ca si cele noi. |
#80
Posted 03 February 2022 - 13:37
mai e o chestie: un camion are 12 sau chiar 18 roti. daca explodeaza un cauciuc de pe spate nu pierde asa usor controlul masinii ptr ca mai sunt alte cauciucuri bune care sustin greutatea si asigura stabilitatea. la un autoturism o explozie chiar si pe spate inseamna ca mai are doar 3 puncte de contact cu solul si de cele mai multe ori inseama pierderea controlului.
plus ca la camioane acele anvelope au peretii laterali mai tari si toata ramforsarea cauciucului e mai buna decat la un autoturism. si cel mai important: camioanele merg zeci de mii sau sute de mii de km anual. niste cauciucuri resapate sunt rentabile dpdpv economic. |
#81
Posted 03 February 2022 - 13:56
Nu trebuie pierdut din vedere nici faptul că la camioane este interzis să se monteze anvelope reșapate pe axa față tocmai pentru că acolo ar presupune risc de pierdere a controlului.
|
#82
Posted 05 February 2022 - 12:52
juannn, on 01 februarie 2022 - 23:23, said:
Azi am pierdut directia brusc la masina si am iesit in decor. A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta si am iesit in decor...roata stanga fata varza, bara fata sparta, far, aripa, roata stinga nu mai vira cum trebuie. Am vazut din intimplare ca era o spartura pe cauciucul din stanga fata fix pe balon in lateral. Este posibila explozia iarna? Sau a fost derapaj? Cauciucurile erau resapate Din cauza asta Quote A inceput usor sa-mi plece spatele spre dreapta; botul se ducea spre stinga; am calcat frina si m-a tras tare dreapta Mai mult decat atat, o explozie o auzi / simti in volan, roata respectiva (stanga fata in cazul tau) incepe sa mearga pe janta, cauciucul se deterioreaza pronuntat, chiar se poate dejanta in rulare. Tu zici ca ai vazut doar o gaura pe flanc Am patit-o si eu, cu cauciuri all-season brand name (Nokian cred ca erau), dar cu multi kilometri - oricum, cu profilul peste martorul de uzura. Eu am avut noroc cu ceva zapada adunata la marginea drumului, in care masina s-a oprit fara mari daune - am plecat de acolo pe roti. |
|
#83
Posted 08 February 2022 - 08:37
suri, on 05 februarie 2022 - 12:52, said: Din cauza asta , daca a inceput cu plecatul spatelui, eu as zice ca a fost derapaj. Mai mult decat atat, o explozie o auzi / simti in volan, roata respectiva (stanga fata in cazul tau) incepe sa mearga pe janta, cauciucul se deterioreaza pronuntat, chiar se poate dejanta in rulare. Tu zici ca ai vazut doar o gaura pe flanc Am patit-o si eu, cu cauciuri all-season brand name (Nokian cred ca erau), dar cu multi kilometri - oricum, cu profilul peste martorul de uzura. Eu am avut noroc cu ceva zapada adunata la marginea drumului, in care masina s-a oprit fara mari daune - am plecat de acolo pe roti. Am o taietura pe flanc dar NU in sensul de rotatie al rotii ci dreapta din partea de rulare spre centrul rotii iar la capatul taieturii daca ridic coltul pot observa o gaura cit buricul degetului in pneu. Am simtit cum a inceput sa vibreze usor masina, am atins instinctiv frina si m-a aruncat spre stinga fara sa mai pot face nimic, masina nu s-a rasucit deloc. Janta e destul de afectata dar cauciucul e bun, nu s-a rupt in bucati. Nu am auzit nicium fel de boom deoarece in momentul incidentului ascultam muzica tare ;( Edited by juannn, 08 February 2022 - 08:49. |
#84
Posted 10 March 2022 - 16:41
Un update cu pozele. Care e parerea voastra explozie sau altceva..Ruptura nu e in sensul de rotatie inainte al rotii.
Attached Files |
#85
Posted 11 March 2022 - 06:27
Aia nu e explozie, e tăietură. Ai călcat pe ceva care a tăiat anvelopa. Eu am pățit ceva asemănător călcând pe o jumătate de potcoavă dar având viteză foarte mică a rămas în anvelopă.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users