Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce sa cumpar: MERCEDES VITO sau VW CARAVELLE ?
Last Updated: Jan 07 2019 08:13, Started by
vandeavant
, Jan 10 2008 21:48
·
0
#19
Posted 09 June 2012 - 13:30
Anul trecut m-am nimerit pe un bac langa unu cu un T5 TDI de 2,5 4motion in echipare de top, zicea ca scoate un consum de 13-15 litri in afara la drum lung.
Din ce mai stiu de la cunoscutii care au asa ceva, Vito "vechi", diesel-ul de 2,2, mers batranesc, consum mediu 8 la suta, T4 cu 1,9, mers batranesc, 7-8 la suta. Pt consumuri "de la oameni", vezi pe spritmonitor: Vito: http://www.spritmoni...tml?powerunit=2 Transporter: http://www.spritmoni...tml?powerunit=2 Ti le mai rafinezi tu. |
#20
Posted 14 June 2012 - 12:07
Multivan 2006 , 2.5 tdi , 180 cp, 4 motion :
Bucuresti -Londra si retur , viteza maxima 160 km/ h, 5 persoane cu bagaje, consum mediu 8.5 . Consum de 12 are in Bucuresti ! |
#22
Posted 16 February 2016 - 22:08
Motorul de 2L este um motor commo rail Euro5 cel putin pe hartie si se gaseste pe aproape toate masinile VAG.Nu are probleme specifice de fiabilitate.
Am vazut totusi multe T5 2.0 cu probleme la cutia de viteze,in special la cele DSG. |
#23
Posted 08 January 2017 - 19:55
Transporter surclaseaza fara probleme orice duba de la Mercedes, in cazul de fata fiind vb de Vito
Transporter este etalonul universal la aceasta categorie, ca le-o conveni sau nu , asta e adevarul Masini robuste, bine construite, simple (vb de dotare entry level) , piese mecanice din ..banca de organe a concernului ..VW Vito se adreseaza oamenilor mai ..sofisticati si mai bogati, taxe mai mari , impozit, asigurare, consum, ...costuri generale, totul e mai scump pt posesorul de Vito, deh, plateste ca are Mercedes. Cumparatorul decide, nu cunosc cifre de vanzari, cert e ca si Vito are foarte multi adepti. Eu unul prefer ever VW Transporter La T5 motoarele 2.5TDI sunt excelente , cod ACV , te tine lejer peste 1 milion km, Generatia noua (dupa 2009) de 2.0 CR sunt la fel de reusite , totul e sa le faci schimburile la zi .Motorul asta echipeaza in prezent si VW Amarok (cel biturbo) insa nu toti au nevoie de 180 cp, poti alege linistit cel de 140 cp Cutia DSG nu o recomand pt ca se strica de obicei sub 80000 km , buna poate pt cine isi ia masina noua si o vinde dupa 1-2 ani ..... , E scump rau de reparat o cutie DSG si nici nu ii vad utilitatea pe un Transporter . Cutia DSG se strica pe orice , fie el VW, Audi, Skoda .. Edited by jeany, 08 January 2017 - 19:56. |
#24
Posted 04 January 2019 - 23:29
Va salut si un an nou fericit !
As dori si eu sa achizitionez un VW caravelle din 2010 (minim) hidramat 8+1 sau 5 locuri dar : 1. nu stiu ce motor sa aleg 2,5 sau 2,0 2. Piesele cum sunt calitate pret 3. Reviziile cât costa Km nu fac multi maxim 15.000 pe an, la masina personala schimb uleiul la an ca nu fac limita de km . Vad ca postarile sunt mai vechi poate sunt colegi ce au mai alergat prin tara cu ele si îmi pot da un sfat . Greutate nu o sa care in principiu familia bagaj mult greutate de 500 kg cu totu. Am citit fiecare opinie pe aici de Mercedes sunt satul la 100000 a picat caseta de directie la 140000 sa dus garnitura de chiuloasa la 60000 etrierii fata plus nimicuri nu mai zic! Deci sunt croit pe vw caravelle ! |
#25
Posted 07 January 2019 - 08:13
Eu as alege altceva,motoarele de R5 2.5 sunt problematice iar mecanicii care le cunosc destul de rari,au distributia pe pinioane...Cutiile de viteza sunt iar un chin,crapa destul de des.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users