Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce sa cumpar: MERCEDES VITO sau VW CARAVELLE ?

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Anul trecut m-am nimerit pe un bac langa unu cu un T5 TDI de 2,5 4motion in echipare de top, zicea ca scoate un consum de 13-15 litri in afara la drum lung. :eek:

Din ce mai stiu de la cunoscutii care au asa ceva, Vito "vechi", diesel-ul de 2,2, mers batranesc, consum mediu 8 la suta, T4 cu 1,9, mers batranesc, 7-8 la suta.

Pt consumuri "de la oameni", vezi pe spritmonitor:

Vito: http://www.spritmoni...tml?powerunit=2

Transporter: http://www.spritmoni...tml?powerunit=2

Ti le mai rafinezi tu.

#20
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Multivan   2006 , 2.5 tdi , 180 cp, 4 motion :

Bucuresti -Londra si retur , viteza maxima 160 km/ h, 5 persoane cu bagaje, consum mediu 8.5 .

Consum de 12 are in Bucuresti !

#21
giuliano1606

giuliano1606

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.02.2016
salut, vreau sa cumpar un VW t5 caravelle din 2010 cu motor 2.0 140cp si nu stiu daca sunt mai reusite ca modelu t5 din 2005  versiunea 2007 cu motoare de 2.5 131 cp ce sfaturi ami dati care sunt mai reusite multumesc mult

#22
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Motorul de 2L este um motor commo  rail Euro5 cel putin pe hartie si se gaseste pe aproape toate masinile VAG.Nu are probleme specifice de fiabilitate.
Am vazut totusi multe T5 2.0 cu probleme la cutia de viteze,in special la cele DSG.


#23
jeany

jeany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 13.01.2011
Transporter surclaseaza fara probleme orice duba de la Mercedes, in cazul de fata fiind vb de Vito
Transporter este etalonul universal la aceasta categorie, ca le-o conveni sau nu , asta e adevarul

Masini robuste, bine construite, simple (vb de dotare entry level) , piese mecanice din ..banca de organe a concernului ..VW

Vito se adreseaza oamenilor mai ..sofisticati si mai bogati, taxe mai mari , impozit, asigurare, consum, ...costuri generale, totul e mai scump pt posesorul de Vito, deh, plateste ca are Mercedes.

Cumparatorul decide, nu cunosc cifre de vanzari, cert e ca si Vito are foarte multi adepti.

Eu unul prefer ever VW Transporter


La T5 motoarele 2.5TDI sunt excelente , cod ACV , te tine lejer peste 1 milion km,
Generatia noua (dupa 2009) de 2.0 CR sunt la fel de reusite , totul e sa le faci schimburile la zi .Motorul asta echipeaza in prezent si VW Amarok (cel biturbo) insa nu toti au nevoie de 180 cp, poti alege linistit cel de 140 cp

Cutia DSG nu o recomand pt ca se strica de obicei sub 80000 km , buna poate pt cine isi ia masina noua si o vinde dupa 1-2 ani .....Posted Image , E scump rau de reparat o cutie DSG si nici nu ii vad utilitatea pe un Transporter .
Cutia DSG se strica pe orice , fie el VW, Audi, Skoda ..

Edited by jeany, 08 January 2017 - 19:56.


#24
Mirel-ul

Mirel-ul

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.09.2017
Va salut si un an nou fericit !
As dori si eu sa achizitionez un VW caravelle din 2010 (minim) hidramat 8+1 sau 5 locuri dar :

1. nu stiu ce motor sa aleg 2,5 sau 2,0
2. Piesele cum sunt calitate pret
3. Reviziile cât costa

Km nu fac multi maxim 15.000 pe an, la masina personala schimb uleiul la an ca nu fac limita de km .
Vad ca postarile sunt mai vechi poate sunt colegi ce au mai alergat prin tara cu ele si îmi pot da un sfat .
Greutate nu o sa care in principiu familia bagaj mult greutate de 500 kg cu totu.
Am citit fiecare opinie pe aici de Mercedes   sunt satul  la 100000 a picat caseta de directie la 140000 sa dus garnitura de chiuloasa la 60000 etrierii fata plus nimicuri nu mai zic!
Deci sunt croit pe vw caravelle !


#25
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Eu as alege altceva,motoarele de R5 2.5 sunt problematice iar mecanicii care le cunosc destul de rari,au distributia pe pinioane...Cutiile de viteza sunt iar un chin,crapa destul de des.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate