Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce sa cumpar: MERCEDES VITO sau VW CARAVELLE ?

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
Salutare tuturor,

Piata masinilor de pe la noi e in continua schimbare si imi dorec, ca fiecare cred, o masina ceva mai spatioasa decat un autoturism (sedan sau combi) dar sa nu fie nici prea mare.
Am ales gama VAN-rilor (dubitzelor) pentru ca doresc atat transport persoane (8+1 locuri) cat si marfa si m-am oprit (din lipsa de concurenta reala ca fiabilitate si calitate) la principalii jucatori pe piata:
MERCEDES VITO si VOLKSVAGEN CARAVELLE.

Am ales VW pentru ca sunt printre cei mai vechi de pa piata VAN-urilor (primul model Transporter a fost lansat in anii 40’ !!!) iar modelul Caravelle l-am ales pentru ca e la mijloc atat ca dotari cat si ca pret intre celelalte modele VW: Transporter, Caravelle si Multivan. Comparativ cu Transporterul, Caravelle merita zic eu pretul in plus pentru plusul de confort si finisari la interior pe care le ofera pasagerilor si soferului iar Multivan este prea scump pentru necesarul meu, e mai luxos si implicit cu locuri mai putine ca dotare iar faptul ca l-as dori folosit si la transport marfa …il scoate din calcul.
Am ales Mercedes nu numai “pentru ca e Mercedes” dar si pentru faptul ca ramane principalul competitor al celor de la VW chiar daca nu au experienta (pe acest segment VAN) a celor de la VW (primul Vito a fost lansat in anii 90’ !).

Ca si date de start cred ca ar fi corect sa fie comparate pe generatii, adica:
- Mercedes Vito vechi (1995-2003) cu VW Caravelle T4 (1990-2003)
sau
- Mercedes Vito nou (2003-prezent) cu VW Caravelle T5 (2003-prezent)

Ca si caracteristici mai importante si dotari pentru ambele m-am decis la:
- caroserie lunga (ampatament 3,4m), pentru persoane (cu 8+1 locuri), acoperis jos neinaltat,
- motor diesel, 2,5 (CDI-la Vito, TDI la VW), minim 100 CP
- tractiune 4x4 (denumite “4Motion” la VW T5 si “4Matik” la Mercedes Vito nou) utila pentru siguranta sporita in trafic (la drum alunecos, cu denivelari, in curbe, manevre bruste imprevizibile, etc)
- sisteme ABS, ESP, ASR, etc
- mai putin dotari extravagante ci doar cele care sunt intradevar utile soferului si pasagerilor,

Toti cei care ati avut sau aveti VAN-uri iar experienta acumulata va conduce spre multe concluzii tehnice, va astept sa ne impartasiti din ceea ce stiti despre cat mai multe aspecte tehnice comparative intre cele 2 marci, cu 4 modele propuse, fiecare cu plusuri si minusuri, incepand de la problemele tehnice specifice in service, intretinere, costuri, motorizari, tinuta de drum, etc pana la impresille care vi le-au lasat !
Iar in final, in functie de cat si cum sunteti de multumit de fiecare model, va rog sa faceti un top al celor 4 modele propuse: Mercedes Vito nou si vechi, VW Caravelle T4 si T5 !

Va multumesc

Edited by vandeavant, 10 January 2008 - 22:12.


#2
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
Nu ma pricep la Van - uri dar pot sa ti spun ca stiu doua persoane cu Vito cred ca din 2003 care si-au bulit motorul din cauza ca filtrul de aer este amplasat prea jos si a aspirat apa.   Atentie la vremea ploioasa si la drumurile strabatute.

#3
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
GeorgeM mersi pentru promptitudine...
Poate reusesti sa afli mai exact daca era vorba despre "vechiul" sau "noul" Mercedes Vito pentru ca tocmai in 2003 sa facut "schimbul" de generatii.
In 2003 Mercedes a lansat noua generatie care cu unele imbunatatiri pe traseu, in linii mari o vedem si azi.

Eu nu am auzit de aceasta slabiciune....dar am auzit de multe altele ! Daca se confirma ce spui - e grav pentru emblema Mercedes, ne-am consola daca ar fi vorba la modelul trecut si poate au eliminat acest neajuns la noile modele ?!

Astept argumente pro si contra.....pe cele 2 marci si cele 4 modele....si nu uitati de TOP..

Multumesc tuturor

#4
marius_mad87

marius_mad87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 19.02.2007
Cu caravelle am fost si putin sofer si mai mult pasager iar la vito doar pasager. VW are o directie f buna si o cutie pe masura. Alearga de rupe (170km/h cu 8 persoane in masina). Am inteles ca vito e oleak mai slabut la cutie, cica e mai rigida cu toate ca imi vine greu sa cred. Oricum masinile isi merita banii....diferentele sunt prea mici ca sa poti face un top obiectiv, dar:

1 T5
2 Vito nou
3 T4 & Vito vechi

Aaaa....uitasem masinile de care am vb mai sus erau un T4 din 2002/2003 (2.5 TDI, 101 cp) si un vito din 2002 (212 CDi parca). Ceea ce pot spune sigur e ca e mult mai confortabil caravelle decat vito. Vito are banchete mai tari. Si faci bine ca te uiti si la istorie...conteaza foarte mult faptul ca VW produce VAN-uri de peste 60 de ani.

#5
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,445
  • Înscris: 05.08.2006
Cred ca este Vito vechi.

Informatia e sigura, pt ca lucrez in asigurari si una dintre masini fusese asigurata la mine.

#6
mocanu_bogdan

mocanu_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.03.2007
Am avut Vito din 2002 2.2 CDI si e plin de probleme. In afara de motor restul e varza.
1. Instalatie electrica schimbata de x ori, calculator schimbat, sareau sigurantele zilnic, becurile de pe bord parca erau de pe bradul de craciun.
2. In 3 luni am schimbat 6 parbrize. Il puneau sus si dupa 2 zile se crapa in 2. Au retusat unghirule dar nimic. Pana la urma au primit ceva silicon care ii permitea parbrizului un pic de miscare.

L-am vandut dupa 2 ani si noul proprietar mi-a urat nunai de "bine" dupa cateva luni.
Am mai discutat si cu alti proprietari si instalatia electrica era problema generala.
PS: Modelul Vito pe atunci se producea in Spania, poate la cele fabricate in De stau altfel lucrurile.

Am mai avut si un T4, dar varianta Transporter 2.4D si cu acela in 70.000km nu am avut nici o problema.

#7
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
Cele 4 modele …sunt si nu sunt…echilibrate intre ele (ca performante, pret, etc).
Paradoxul e ca ramanae destul de greu de ales…intre 2 + 2 modele provenite de la 2 producatori…ma intreb cum si ce alegeam intre 10…20 de producatori de VAN-uri, cu zeci de modele, daca era o concurenta mai stransa pe piata ?! (ma refer mai apropiate calitativ, fiabilitate, etc) pentru ca alti producatori europeni si cei asiatici ies din competitia calitatii in raport cu cei doi ramasi in discutie iar piata americana…e prea departe si deloc prezenta in Europa pe segmentul VAN-urilor.
Ca sa fiu mai explicit pentru ce inseamna dificultate in alegere…VW T4 este o masina foarte reusita si per ansamblu …aproape de neintrecut in fiabilitate…sunt in prezent exemplare de VW T4 folosite in transportul de persoane catre Europa  intensiv ca la minerit: cu peste 1,2 mil Km la bord !!! functionabila ireprosabil, alergata cu 130 Km / h cate 5 mii Km la fiecare 4 zile de 5 ani incoace !!! – fara sa se fi umblat la motor !, dar cum e si firesc au fost inlocuite alte lucruri secundare care mai pica la un asemnea rulaj: telescoape, ambreaj, caseta si pompa servo, rulmenti, capete de planetare, etc….dar impresionant – nimic la motor !
Acum incep sa se complice lucrurile pentru ca VW T4 fabricat intre 1990-2003, luat de prin Germania, a ajuns si el la o varsta medie de vreo 7-10 ani, cu multi Km la bord (nemti declara psihologic 190 mii Km la bord….dar sa fim seriosi) pentru ca asemena masini fac linistit real 100 mii Km / an !, si mai tine neamtu’ si la pret, pentru un VW Caravelle T4, 2,5 TDI, cu vreo 200 mii km – abureala, 4x4, etc…ajunge undeva la 18-20 mii EU pe site-urile germane, in conditiile in care un T5 incepe de pe la 30 mii EU nou in tara ! …
Aici e dilema: o masina foarte reusita VW T4 dar veche (7-10 ani), cu multi Km rulati, cu toate riscurile de second-hand de pe care am pretentia sa mai “trag” de ea inca min 5 ani ajunge sa se “apropie” de pretul unei dube noi VW T5 care nu se ridica la performantele si fiabilitatea generatiei anterioare !!!

Pentru noile modele, ma gandeam la urmatoarele variante:
VW Caravlle T5 de persoane: diesel, 2,5 TDI, 96 KW - 130 CP, tractiune 4x4, ampatament lung 3,4m, incepe de la 31 mii eu ! + TVA
VW Caravlle T5 de persoane: diesel, 2,5 TDI, 128 KW - 174 CP, tractiune 4x4, ampatament lung 3,4m, incepe de la 33 mii eu ! + TVA - varianta de top
sau
Mercedes Vito 115 CDI de persoane: diesel, 2,2 CDI (common rail), 111 KW - 150 CP, tractiiune 4x4 ampatament lung 3,4m, incepe de la 26 mii eu + TVA

Am prezentat modele de sus ca si spicuire a actualelor oferte de pe piata dar cursa ramane cred deschisa in continuare pentru toate cele 4 modele propuse:

- Mercedes Vito vechi (1995-2003) cu VW Caravelle T4 (1990-2003)
sau
- Mercedes Vito nou (2003-prezent) cu VW Caravelle T5 (2003-prezent)

…si nu uitati de TOP ! binenteles cu argumentele pro si contra !

Multumesc tuturor  celor care au dat sfaturi…si celor care se pregatesc sa o faca…!

#8
sprinter_308CDi

sprinter_308CDi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 06.04.2007

 mocanu_bogdan, on Jan 11 2008, 12:35, said:

Am avut Vito din 2002 2.2 CDI si e plin de probleme. In afara de motor restul e varza.
1. Instalatie electrica schimbata de x ori, calculator schimbat, sareau sigurantele zilnic, becurile de pe bord parca erau de pe bradul de craciun.
2. In 3 luni am schimbat 6 parbrize. Il puneau sus si dupa 2 zile se crapa in 2. Au retusat unghirule dar nimic. Pana la urma au primit ceva silicon care ii permitea parbrizului un pic de miscare.

L-am vandut dupa 2 ani si noul proprietar mi-a urat nunai de "bine" dupa cateva luni.
Am mai discutat si cu alti proprietari si instalatia electrica era problema generala.
PS: Modelul Vito pe atunci se producea in Spania, poate la cele fabricate in De stau altfel lucrurile.

Am mai avut si un T4, dar varianta Transporter 2.4D si cu acela in 70.000km nu am avut nici o problema.

????????vw mai bun decat mercedes

Edited by sprinter_308CDi, 11 January 2008 - 16:21.


#9
mocanu_bogdan

mocanu_bogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.03.2007

 sprinter_308CDi, on Jan 11 2008, 16:20, said:

????????vw mai bun decat mercedes

Cel putin in cazul meu, Vito a fost o foarte mare pacoste.
Bine am spus ca T4 a fost modelul cred ca cel mai simplu, fara ABS, Airbag-uri, Clima si alte cele.

#10
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
clasamentul meu este urmatorul
vito +2003
t4
-
-
-t5
vito 96-2003

am avut cateva t4 si ma declar f multumit de prestatia lor chiar la km avansati (peste 500 de mii)
t5ca masina e atat de fragila si sensibila incat o sa iti schimbe parerea despre firma vw
vito vechi e o masina ok pt uz familial insa daca il folosesti un pic mai intensiv o sa ai mari probleme(cum descria cineva mai sus)
vito nou  e altceva e in traditia mercedes-au revenit cu motorul dispus longitudinal tractiune spate -  intr-un cuvant mercedes

@ sprinter 308 cdi-nu te mira de cativa anisori buni Mercedes la utilitare cam face loc la firma VW inclusiv la sprinter vs lt-apropo cum te descurci in 2008 cu 80 de cai la o masina de 3,5 tone??? :D

#11
masist

masist

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.01.2008
eu am un vito 115cdi 2006 luat din romania si am avut deja ceva probleme cu el. la 7000km am mers cu el in service k sa ii schimb rulmentii de pe amortizoarele fata. avem noi gropi in romania dar totusi nu mi se pare normal asa ceva. o alta problema enervanta este un scartait de roti dat probabil de sabotii franei de mana de care nu ma putut scapa serviceul, dar care apare doar ocazional. alte probleme nu am avut cu el dar are doar 15000km asa k este timp destul.
problema cu apa intrata in motor zic eu k este rezolvata, filtrul de aer este desupra motorului, intercoolerul insa este destul de jos, sub radiator dar nu are cum sa intre apa pe acolo.
pe de alta parte doi sau trei detinatori de vito care lau cumparat sh din strainatate miau spus ca nu au avut nici o problema cu el. cei care leau cumparat de la noi nou au tot felul de problemutze cu ele. probabil ca in fabrica (care tot in spania este) lucreaza "incepatorii" la masinile pentru europa de est. altfel nu imi explic.
pe autostrada am mers cu el cu 4 persoane plus bagaje destul de multe cu 180km/h (limitat electronic, probabil fara limita sar apropia de 200) cu un consum de aproximativ 12 km%. in oras consumul este cam mare, zic eu, 15%, fata de cifra producatorului care este sub 10% dak tin eu bine minte. probabil ca si asta se datoreaza tot faptului ca a fost facut pentru romania.
de wv nu stiu cam nimic asa ca nu pot sa fac un top.
oricum parerea mea este ca mai bine o masina sh din strainatate cu max 100.000km decat una noua de la noi. din pacate.

Edited by masist, 14 January 2008 - 21:19.


#12
sprinter_308CDi

sprinter_308CDi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 06.04.2007
@ sprinter 308 cdi-nu te mira de cativa anisori buni Mercedes la utilitare cam face loc la firma VW inclusiv la sprinter vs lt-apropo cum te descurci in 2008 cu 80 de cai la o masina de 3,5 tone??? :D
[/quote]

destul de bine , inca nu da semne de uzura si are peste 500.000 km , la cp ii cam slabutz dar in rest se conduce destul de bine daca nu vrei o masina sportiva

#13
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
Dubitza VW ramane in primul rand masina neamtului nostalgic, cu care Germania s-a refacut dupa bombardamentele celui de al doilea razboi mondial. Lansata imediat dupa razboi (1948), deci cu o experienta mare de 60 de ani ! trebuie mentionat faptul ca actualul T5 nu prea mai are multe in comun cu primele generatii. Astfel intre 1948-1990 toate modelele au fost echipate cu tractiune spate si motorul amplasat in spate, iar odata cu aparitia lui T4 din 1990 toate modele sunt echipate cu tractiune fata (ulterior optional 4x4) si motorul amplasat in fata.  :coolspeak:
Cele doua tipuri constructive: motor spate + tractiune spate si motor fata + tractiune fata, sunt total diferite conceptual, atat ca structura (motorizari, cutie viteze, directie, suspensii, etc ) dar si ca dinamica si tinuta de drum, deci putem vorbi realist de o experienta VW in concordanta cu actualele lor modele – doar de vreo 18 de ani incoace (1990-2008) ! iar la Mercedes Vito de vreo 13 ani incoace (1995-2008) !. :cursing:

Fara a anticipa o concluzie…chiar din startul frazei, suna socant pentru oricine la prima vedere sa auda ca pe segmentul VAN-rilor Mercedes “incearca” sa se bata cu VW si nu reuseste in toate privintele iar intrand in unele detalii tehnice va constata stupefiat ca Mercedes nu prea reusesc…sai ajunga pe cei de la VW !!! :coolspeak:

Daca aveti date relevante sau orice poate fi folositor in acest sens, adresa mea de e-mail si mess yahoo este: [email protected] , cu atat mai mult cu cat “grei” ca Audi, Mercedes, etc, au avut puterea de a recunoaste in decursul anilor probleme tehnice grave (suspensie, directie, ambreaj, instalatie electrica, etc) la modele consacrate – ma refer la masini noi vandute si le-au “rechemat” in service, discret, cu zecile de mii de bucati, pentru “remediere” !!! :wallbash:

Suna interesant ce s-a scris pana acum dar TOP-ul ramane deschis pentru cele 4 modele:  :first:

VW T4 (1990-2003) cu “vechiul” Mercedes Vito (1995-2003)
si
VW T5 (2003-prezent) cu “noul” Mercedes Vito (2003-prezent)

Va multumesc !

#14
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
Fratzilor, vad ca nu se prea inghesuie lumea (sa scrie), desi e de interes topicul din moment ce e vizualizat constant si crescator de cei interesati….doar ca i-as ruga sa fie mai tupeisti pe cei cu experienta in ale dubitze-lor si sa lase cate o idee folositoare si pentru necunoscatori ai domeniului…ca mine.

In alta ordine de idei…daca tot se poarta Nokia de Jucu’ - Cluj si Mercedes Vito de Spania (nu Germania) se pare ca in curand vom avea si Mercedes de Romanica’. Poate asa se explica si pentru segmentul dubitzelor de ce Mercedes cu al lor Vito fabricat de ani buni in Spania nu mai e “Mercedes” pentru multi, bine macar ca din ce declara ei oficial in noua fabrica Mercedes de pe la noi se vor face doar modelele de clasa mica A si B….deci Vito e salvat dar nu de tot !


TOP-ul ramane deschis pentru cele 4 modele care ma fac sa raman inca indecis:

VW T4 (1990-2003) cu “vechiul” Mercedes Vito (1995-2003)
si
VW T5 (2003-prezent) cu “noul” Mercedes Vito (2003-prezent)

Va multumesc !

#15
vandeavant

vandeavant

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.01.2008
Incep prin a multumi tuturor celor care impartasesc din experienta lor si altora pe acest topic.
Pe de alta parte, faptul ca este un topic atat de citit (cu peste 1.100 de vizualizari in 5 luni) asta arata interesul crescand al tuturor celor care am inceput sa ne gandim la ceva spatiu mai mare de cat un autoturism banal. :bicycle:

Dupa ceva documentare si consultare cu altii mai avizati ca mine se pare ca:
- intre vechiul VW T4 (1990-2003) si vechiul Mercedes Vito (1995-2003) la majoritatea capitolelor bate detasat vechiul VW T4, la mare distanta de Vito (in primul rand ca FIABILITATE impresionanta - motoare Diesel cu peste 1.500.000 Km la bord - la care nu sa umblat deloc, stabilitatea, confortul, consum bun, intretinere mult mai avantajoasa, etc, sper ca voi reveni cu detalii.. :boxing:

- intre noul VW T5 (2003-prezent) si noul Mercedes Vito (2003-prezent) se pare ca bate noul Mercedes Vito dar la mica distanta de VW T5 si aspect interesant nu neaparat pe o atat de mare ridicare a noului Vito ci mai degraba pe o decadere a noului VW T5 care a reusit proasta performanta de a le pica cutiile de viteze (cea mai importanta si scumpa componenta dupa motor) pe capete inainte sa ajunga la 150.000-200.000 Km rulati - ceea ce este foarte grav, sper ca voi reveni cu detalii.. :tooth:

Am auzit si pareri care spun ca ar fi o intelegere intre cei doi mari producatori VW si Mercedes astfel incat VW e lasat sa fie lider in segmentul utilitarelor mici (pana la 1,5 tone) iar Mercedes sa fie fruntas in randul utilitarelor de tonaj mai mare (3 tone)...poate e doar folclor dar se stie ca sunt colaborari oficiale intre cei doi pe acest segment al utlitarelor. :cheers:

Iar ca optiune personala, dupa analize si analize, si cu ajutorul vostru, se pare ca inclin spre un T4 Caravelle.
Pentru a avea cursivitate si sa nu deschid un nou topic, sper ca sunt de acord si moderatorii, poate punctam aici parerile voastre de bine si mai putin bine referitoare la T4...... :clapping:

Va multumesc tuturor si astept pareri avizate :roflmaofast:

#16
cezar_ccc

cezar_ccc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.11.2008
Salut.Vreau sa adaug si eu cateva pareri despre VW T5. Lucrez la o firma ,unde conduc de 2 ani un VW T5 lung de 174 de cai,si tin sa precizes ca este adevarat ce se spune despre cutiile de viteze ca dau probleme ,mie nu-mi mai intra a 5 a cand aveam vreo 300 de mii de km,dar trebuie precizat ca i-am dat si talpa si schimbat repede vitezele.adica intr-un cuvant "jar". In schimb nu am deloc probleme cu ea ,iar in acest moment am 372 de mii. nu stiu cum merg vito-urile astea noi dar alea vechi sunt proaste de tot, de la motor cutie samd.(toate care sunt la firma ;un drum si in service) in schimb despre T4 pot sa spun ca avem 2 si amandoua cu peste 500 de mii si deocamdata fara repros(motor de 2500 101cv)

#17
vartolomei55

vartolomei55

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 26.03.2008
T4 , nediscutabil , in privinta motorizarii, fiecare cum crede ...eu ma multumesc cu 2.4 d , 75 cp .

#18
vampiru009

vampiru009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.06.2012

 vandeavant, on 10th January 2008, 22:33, said:

GeorgeM mersi pentru promptitudine...
Poate reusesti sa afli mai exact daca era vorba despre "vechiul" sau "noul" Mercedes Vito pentru ca tocmai in 2003 sa facut "schimbul" de generatii.
In 2003 Mercedes a lansat noua generatie care cu unele imbunatatiri pe traseu, in linii mari o vedem si azi.

Eu nu am auzit de aceasta slabiciune....dar am auzit de multe altele ! Daca se confirma ce spui - e grav pentru emblema Mercedes, ne-am consola daca ar fi vorba la modelul trecut si poate au eliminat acest neajuns la noile modele ?!

Astept argumente pro si contra.....pe cele 2 marci si cele 4 modele....si nu uitati de TOP..

Multumesc tuturor
Eu as fii interesat de consumul la WVt5, cat despre vito al cunosc destul de bine, am avut un Vito 115, si sincer alearga kalumea , are stabilitate, dar lasa de dorit la partea electrica si la piese adika bucsi etc, nu mai vb cu cat alergi cu el pe autobanda, se  face vartej in rezervor, deci ma intereseaza nu mai un consum la wv t5 , care ma poate ajuta , Multumesc LG vampiru009
#

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate