Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 25 2024 20:40, Started by
blindfolded
, Dec 26 2007 01:55
·
18
#559
Posted 10 December 2023 - 09:33
Ar trebui să faci o sesizare la ei. Dacă e foarte cautat fanboxul acela și mai e și coletul voluminos, nu or fi avut spațiu liber. Eu tot timpul ridic coletul din easybox cât mai repede, în ziua livrării. Dar sunt alții care poate le lasă pe ultima secundă
|
#560
Posted 27 December 2023 - 20:35
Salutare!
As vrea sa trimit si eu de la un FanBox, cu livrare la adresa, ar fi prima data, deci nu sunt familiarizat cu procesul. Dupa ce fac cererea pe site si plasez comanda, imi vine pe mail vreun AWB ce trebuie printat si lipit pe colet? Sau las coletul fara nimic pe el si va lipi currierul cand il ridica din fanbox pt expediere? Multumesc anticipat! |
#561
Posted 28 December 2023 - 12:32
[ https://i.imgur.com/2IdH529.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#562
Posted 16 January 2024 - 11:12
Asta e prea buna ca sa nu impartasesc cea mai recenta experienta cu Fan Courier. Lung mesajul, dar mai scurt nu stiu daca am cum povesti.
Comanda de pe Temu, livrare cu Fan Courier. Nici nu conteaza cine e expeditorul, conteaza cine e livratorul. Ajunge in vama, desigur ca sta cateva zile bune ca sa o ridice, ca asa e treaba la Fan Courier. In sfarsit, se scoate in livrare miercuri, dupa Craciun. Nici nu ma asteptam sa o livreze miercuri, nu mi-am facut griji. Joi, pe la amiaza, vad statusul ca adresa e gresita. Curierul normal ca nu raspunde la telefon. Sun in cetrala, le spun ca adresa e corecta, le reconfirm, sa transmita mai departe sa livreze coletul. Ma suna si din depozitul din Cluj-Napoca, sa le confirm si lor adresa. Se face vineri. Dupa ora 10-11, vad ca se schimba statusul in "Contactat destinatar, cerere ulterioara de livrare". Dar nu m-a contactat nimeni, normal, doar un nou tertip ca sa nu livreze curierul. Sun din nou, le spun sa faca bine sa-l livreze, ca nu m-a contactat nimeni. Se face sesizare mai departe, catre depozitul Cluj. Am zis ca asta e, precis o sa-mi livreze dupa Revelion. Trece Revelionul, parca miercuri nu o scoate in livrare. Sun iar in centrala, sa faca bine sa-l scoata in livrare. Joi il scoate in livrare, tot astept si astept, nu l-a livrat. Vineri iar nu-l scoate in livrare, sun iar la Fan Courier. Imi face legatura la superior, imi spune ca face sesizare la Cluj. Atunci am facut si sesizare pe email, ca sa imi raspunda si ceva in scris. Se face luni, deja aproape 2 saptamani de cand a ajuns coletul la curier. Nu e nici luni scos in livrare, sun direct la superiorul din suport clienti, sa-mi raspunda de ce nu se livreaza. Ca verifica, ca transmite mai departe si o sa-mi raspunda. In final, imi raspunde pe email ce mi-a zis si la telefon, ca iar face sesizare, bla, bla. Se face marti, ma uit pe la 9 la status AWB, scrie ca a fost dat spre retur. Sun iar, iar vorbesc cu superiorul de la suport, zice ca verifica unde e coletul. Coletul plecase spre Arad parca, spre hub-ul lor international, de unde sa-l trimita retur la Temu. Pe la amiaza imi scrie ca face eforturi mari ca sa opreasca returul. Se face miercuri dimineata, primesc raspuns ca nu a reusit sa opreasca returul. Pe scurt, cel putin la Cluj, e haos. Curierii fac ce vor, alora din depozit probabil ii doare in fund de colete, nu raspund la tichetele transmise de la centrala. Cel mai probabil coletul ori a disparut, ori a fost deteriorat si nu au vrut sa mi-l livreze, altfel nu-mi explic. Deci colet exista, destinatar exista, curier exista, dar Fan Courier nu isi face treaba pentru care exista. Alta concluzie e ca suportul e egal cu zero. Probabil doar trimit sesizari scrise, daca le raspunde cineva din depozite e bine, daca nu, nu. Pun pariu ca nu a luat nimeni un telefon si sa sune direct pe careva, sa zica "Ba, vezi ca ai un colet, livreaza-l ca adresa e buna, vezi ce are curierul ala de nu vrea sa livreze". Sau "Ba, vezi ca ai un colet in masina, spre Arad, opreste-l si fa-i retur la Cluj". Or fi fost doar sesizari scrise, ce se pare ca nu le citeste nimeni, sau se citesc prea tarziu. Birocratia, nesimtirea, incompetenta omoara Fan Courier. Sa va bucurati cand va ajunge un colet cu Fan Courier, pentru ca doar soarta il face sa ajunga la voi ) Edited by bai3tzash, 16 January 2024 - 11:13. |
#563
Posted 17 January 2024 - 11:39
Da, Clujul e praf de cel putin 1 an. Am avut si eu cateva discutii pe acolo, singura data cand am reusit sa rezolv ceva e cand am cerut sa faca retur mai repede la colet(pentru ca domnisorul curier numai nu nimerea adresa de livrare), culmea ca atunci a mers foarte rapid, eu eram expeditorul.
|
#564
Posted 31 January 2024 - 14:37
bai3tzash, pe 16 ianuarie 2024 - 11:12, a scris:
Sa va bucurati cand va ajunge un colet cu Fan Courier... Mi-a ajuns coletul cu o zi înainte de 1 Dec... (zi liberă națională). Coletul desigur, a fost trimis retur exact în aceiași zi. Pe 2 Dec am fost eu la sediu să ridic coletul. Ia-l de unde nu-i !!! Coletul era deja în Timișoara. Era greșită adresa de destinație. La nr de telefon era 111 ... vreo 6 de 1. Contactează destinatarul ?!? La adresă era trecut județul, lipsea comuna, strada, nr. Deci, destinatar negăsit . Retur !!!! |
#565
Posted 31 January 2024 - 16:42
Fan Curier in zona Cluj are probleme mari, și pe firma avem probleme cu coletele clienților persoane juridice ce trebuiesc livrate în acea zonă a țării. De multe ori întrebăm cu ce alt curier au contract clienții și îi rugăm să comande ei preluarea, pe cheltuiala noastră.
|
#566
Posted 31 January 2024 - 18:30
si in Dolj e dezastru cu fanmizer curier... decat sa comanzi prin rapanosii astia mai bine te lipsesti
|
#567
Posted 12 February 2024 - 17:50
Azi am primit dimineață pe la 10 un SMS că urmează să primesc un colet.
Țin telefonul aproape sa fiu pe faza că oricând între 9-17 se va face livrarea. Apoi la ora 12 alt SMS că s-a încercat livrarea dar nu m-au găsit. Sun in secunda 2 la curier și îmi zice că m-a sunat de 2 ori și a intrat căsuța vocală. Ii zic că nici nu am căsuța vocală, am apel în așteptare. Îi zic că îl aștept la locație, mă întreabă pe unde stau . Vine totuși în 3 minute. Oare a bifat el acolo că nu m-a găsit așa aiurea? Sau a format el un număr greșit? Totuși au cred că direct din aplicația lor numărul de telefon și adresa. |
#568
Posted 12 February 2024 - 22:18
a bifat el, ca un ordinar ce e
asa fac multi... si daca nu esti pe faza, cum ai fost tu, risti sa te duci la sediu dupa colet, ca asa vrea p**a lui ce scarba mi-e de firma asta rapanoasa! |
|
#569
Posted 13 February 2024 - 13:06
Aia care-s angajați la fan direct nu prea fac așa, dar cei ce lucrează prin firme intermediare nu se complică, lor le convine sa vii la sediu după colet sa nu se complice ei.
|
#570
Posted 13 February 2024 - 13:31
Pai nu am sediu în oraș la mine.
Și era unul nou. Că a întrebat unde e Nr 56. |
#571
Posted 13 February 2024 - 14:30
Tocmai, ca nu o fi stiut unde e 56 si sa nu se complice a zis ca nu te-a gasit ). Ce-i drept, nu a mintit, el a incercat, dar nu te-a gasit ). Doar ca i-a fost lene sa te si sune sa te intrebe unde sa vina.
|
#572
Posted 13 February 2024 - 14:39
Nu. După ce mi-a predat coletul a întrebat unde e numărul 56?
Am pe casa, cutia poștală și pe poarta scris numărul meu. Și am raportat la Google și de juma de an arata corect numărul casei. Că era cu 100 metri amplasat greșit pe google când m-am mutat aici. |
#573
Posted 23 April 2024 - 13:45
Fan C oferă posibilitatea să redirecționezi un colet de la curier la box?!
|
|
#575
Posted 24 April 2024 - 07:24
beavis03, on 23 aprilie 2024 - 15:22, said:
da, se poate Attached FilesEdited by echoshoworacle, 24 April 2024 - 07:28. |
#576
Posted 24 April 2024 - 07:34
exact, cand primesti mesajul ca e in drum spre tine, selectezi box-ul, si se duce acolo sa il puna... iar a doua zi il ridici
era bine daca mergea in aceeasi zi, dar lenea e mare la firma asta, de obicei il pune a doua zi... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users